- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Tomasz72: Ventilátor upgrade
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- MasterDeeJay: H110-es lapban 10.gen Comet Lake működhet?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr. Y: Motoros sztorik #06
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrSealRD
veterán
Üdv!
Még kezdő vagyok kis segítségre lenne szükségem.
GUI-t készítek Swing komponensekből.
Indulóképernyő így nézne ki:.
Egy kép, egy JTextField, és egy JButton.
Az ablak átméretezése esetén a komponensek elhelyezkedése kövesse a méretezést. Tehát ami eddig relatíve lent volt, az továbbra is ott legyen. Jah és az a méretük szigorúan fix maradjon amit én létrehozáskor megadok.
A képnél ezt simán meg tudtam oldani, azonban a JTextField és a JButton esetében nem.
Erre valakinek van ötlete?Egy kb 25-30 elemű tömb elemeit szeretném kiíratni sorrendben ugyanennyi JTextField-et példányosítani, majd elhelyezni a panelen és az adott tömb elemét értékül adni neki.
Ez mennyire megvalósítható, vagy jó ötlet ha automatizálva ciklusból szeretném megoldani? -
Azazello-
senior tag
koszonom szepen a segitseget mindenkinek.
nem erettsegi, csak alap programozas.
-
dantes
tag
válasz
Azazello- #1791 üzenetére
2,
boolean result = S1.equals(S2);4,
for(int i = 0; i < str.length(); ++i) {
System.out.println(i + ": " + str.charAt(i));
}5,
private boolean checkSort(int[] x) {
for (int i = 0; i < x.length - 1; i++) {
if (num > num[i + 1]) {
return false;
}
}
return true;
}6,
HashMap hashMap = new HashMap();
hashMap.put("key", "value");
Object value = hashMap.remove("key");
boolean isContains = hashMap.containsKey("key"); -
Azazello-
senior tag
senki sincs aki segitene?
-
Azazello-
senior tag
sziasztok,
vizsgahoz kellene par egyszeru kerdesre megdnom a valaszt, de sajna meg mindig nem megy magamtol. valaki segitene megoldani az alabbi problemakat?
1,