Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gedeon31

    addikt

    válasz Gedeon31 #16207 üzenetére

    Közben megkaptam hivatalosan is emailben.

    Nyilatkozatát 2020.10.05-á(é)n kézhez vettük és ------- számon került nyilvántartásunkba.
    Az elsődleges vizsgálati eredmények azt mutatják, hogy a panaszban szereplő bankkártyás tranzakció
    vélhetően visszaélés következtében keletkezett, így az idevonatkozó hatályos a pénzforgalom nyújtásáról
    szóló 2009. évi LXXXV. törvény alapján Bankunk előzetesen megtérítette Önnek a keletkezett veszteséget
    és az esetlegesen mai napig terhelődött, a reklamációhoz kapcsolódó díjat. A terhelődött tétel és díj
    összegei a tranzakció eredeti értéknapjával kerültek jóváírásra az Ön számláján, így kamatveszteség nem
    keletkezett.
    Az Ön által benyújtott nyilatkozatban foglaltak alapján a kártyaterhelés jogosságának kivizsgálását a
    nemzetközi kártyatársaság bevonásával megkezdtük.
    Kártyareklamációs kivizsgálási eljárásunk a nemzetközi kártyatársasági szabályokhoz igazított. Ennek
    megfelelően a kivizsgálás időtartama a bankunktól független külső szabály alapján egyes esetekben 120 nap.
    Abban az esetben, ha a vizsgálat jogos terhelést állapít meg, úgy a reklamált tranzakció összegével és a
    kapcsolódó díjakkal az eredeti terhelés napjával, ismételten megterheljük az Ön bankszámláját. A
    vizsgálat eredményéről írásban fogjuk tájékoztatni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés