Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Szilikát

    őstag

    válasz hcl #83966 üzenetére

    A töltőáram a motor meghajtásához kevés általában, noha Li-ion akkunál 1C töltés is lehetséges. De nem biztos, hogy annyi van és az elegendő a motornak.

    Ezért is léteznek olyan megoldások a Ni-MH / Ni-Cd kategóriában is, hogy mondjuk lemerült az akku, de az ember szeretne sürgősen borotválkozni, ezért ON helyzetben a kapcsoló nagyobb áramot enged a tápforrás irányából, de akkor a tápellátás nagyobbra is van méretezve, hogy elbírja a motort és a töltést is egyszerre.

    Egy ilyen konstrukcióban elképzelhető, hogy a lerohadt akku helyett valahány 1000 mikrós kondi is megteszi szűrő / tárolóként. Más esetben a kondi (akku) hamar lemerül és a töltőáram azt nem képes olyan sebességgel (vagyis árammal) pótolni, hogy működni tudjon a motor.

Új hozzászólás Aktív témák