Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    Sziasztok!

    Pár hete írtam a topikba, hogy van-e valakinek tapasztalata WD gyártói gariztatással kapcsolatban.
    Akkor nem írt senki, így mivel én végigvittem a folyamatot beszámolnék róla, hátha másnak segít.

    Adott volt egy új 4TB-os WD Black HDD, ami az én bénázásom miatt az első percben meghibásodott. A HDD-t itt vettem a Hardveraprón, kisker gari nélkül, így nem maradt más megoldás, mint a gyártói garanciával élni.

    Miután beregisztráltam a WD oldalán és láttam, hogy él a gyártói garancia, kértem RMA-t. Ez egy hónapig él, addig kell beérkezni a HDD-nek a gyűjtőpontra Németországban.

    Én DPD-vel küldtem vissza, 6e forintba került. Pénteken feladtam, kedden odaért a gyűjtőpontra. Ekkor kaptam egy emailt a WD-től, hogy küldik a szervizbe és majd értesítenek a fejleményekről. Szerdán reggel kaptam egy emailt a UPS-től (ennyi idő alatt biztos nem ért be a HDD a szervizbe), hogy csomagot adtak fel nekem Lengyelországból. Másnap a kezemben volt egy új, bontatlan HDD. Mivel időközben vettem egy másik HDD-t, mert nem tudtam, hogy ez ilyen gyorsan lerendeződik, így eldöntöttem, hogy meghirdetem amit kaptam. Szerencsére előtte ránéztem a WD honlapján, hogy a csere HDD-nek meddig él a garanciája és meglepődtem, mert csak 9 hónapot mutatott a warranty check.

    Nyitottam egy case-t a WD honlapján, hogy a visszaküldött HDD új volt 5 év garanciával, a cserére meg csak 9 hónap van, tudnának-e segíteni. Semmi választ nem kaptam, az imént belépve a case felületre, láttam, hogy lezárták a reklamációt és...

    Egy nagy elismerés a WD-nek a korrekt és gyors ügyintézését! :C :C

Új hozzászólás Aktív témák