Az egy kicsit hülyén van fogalmazva. A lényege az, hogy kilépsz a style-ból, aztán nyomsz egy mezei merge surfaces-t.
A tükrözéssel meg az a baj, hogy abban az esetben csak G1 folytonosságot tudsz csinálni, ha beállítod, hogy a határgörbék tükröző síkon fekvő végpontjai a tükröző síkra merőlegesek legyenek. Ettől viszont még csúnya a fénytörés a tükrözősík közelében. A G2 folytonossághoz az kellene, hogy a határológörbék görbülete is folytonos legyen a tükröző felületen keresztül. Viszont az a hülye határológörbe nem tudja, hogy merre kéne görbülnie, ha a fele nincs megrajzolva
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
szatyi
csendes tag