Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:18:39

LOGOUT.hu

Téma összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29433) spiky03 válasza spiky03 (#29398) üzenetére


spiky03
veterán

Ismét válaszolt a GB a ticketre.
Nem is értem, hogy mi alapján megy ez a válaszadás.
Mert az egyikre megint azt írták vissza, hogy már túl vagyok a 3 hónapon és nem tudnak segíteni, amásikra meg elkezdtek alkudozni az SD kártyára, mikor az tavalyi rendelés, amire meg írték, hogy letelet a 3 hónap az idei, februári. :D Igaz valóban letelt már ott is a 3 hónap.

Az SD kártyára ezt írták vissza:

We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:

1) Partial refund to your Wallet as store credit.

We can refund 9.70USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points(You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.).

You can use both your Wallet and points to purchase your future products.
Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

3) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 9.70USD to your original payment account.

Kindly let us know your decision.

Once again we apologize for any inconvenience caused.

Google fordítóval lefordítottam. Valóban nem volt biztosítva, de eddig soha sem kellett, mindig megjött minden...

Szerintetek van még esély a refundra? Vagy menjek a paypalhoz reklamálni?
Vagy mi a legjobb válasz erre a válaszukra? Mert szeretném visszakapni a teljes összeget, ha már nem érkezett meg, vagy nekem az is jó ha újra küldik mind a kettőt.

Mind a két ticketre ugyan azt a választ írtuk, és két különféle válasz jött. :D

Ez meg a LED-es órára:

Thank you for your message.

Please kindly note that all non-receipt of orders must be reported to us within 3 months after the dispatch date.

As we have shipped your order on January 27, 2018 this 3 months time period has unfortunately passed. We therefore cannot offer any compensation in this case.

Please see our terms and conditions here for more information: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

We again apologize for any inconvenience caused.

Thank you for your understanding.

Köszönöm ha valaki megszán a tanácsával. :R

[ Szerkesztve ]

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Gearbest
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.