Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8877) Danex


Danex
addikt

Hello, olyan gondom lenne, hogy január elején vásároltam egy Lenovo laptopot amit 3év garanciával árultak.

A laptop meg is érkezett rendje módján, de mikor a papírokat néztem tűnt fel csak, hogy a hivatalos lenovo garanciajegyen csak 2 év van feltüntetve. (A bolt garanciajegyén már rendesen 3 év van.)
Mivel a 3 napon túli meghibásodást már a szerviznek kell jeleznem ezért gondolom a hivatalos papír a mérvadó.

Ezek után felhívtam a boltot, ahol mondták nyugodtan írjak oda még 12 hónapot a garanciajegyre elég lesz az. (ezt azért nem tettem meg) És még mondták azt, hogy a lenovo tudja azt, hogy a gépen 3 év van csak mi felejtettük el ráírni.

Mondom okés, de csak birizgálta az orrom... megnéztem a neten meddig tart a garancia ahol csak 2év volt feltüntetve. -> Telefon

Megint mondták írjam rá nyugodtan a 12 hónapot, a bolt azt mondta ,hogy ha nem bízom bennük hívjam fel a magyar lenovo-t kérdezzem meg. Ők is csak 2 évet láttak. -> Telefon: a bolt mondta felhívja a nagykert ahonnan beszerezték és ők azt mondják 3 év, csak kell 1 kis idő amíg megjelenik a cégnek a 3. év.

Ez kb 1 hónapja történt, kérdésem lehet-e tenni ez ügyben valamit? :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.