Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- Rap, Hip-hop 90'
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- leslieke farmerzsebe
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricko
tag
Üdv.
Vissza olvastam és sikerült választ kapnom az egyik kérdésemre, de ami nem világos még, az hogy ha a vásárlástól számított 3 napon belül (igazából másnap) vissza vittem a hibás terméket, be is vették, kaptam róla átvételi bizonylatot rajta a hiba leírással... ilyenkor végül is a boltnak van rá 3 napja, hogy bevizsgálják a terméket és meggyőződjenek a hibáról, majd csak ez után adnak helyette újat?
Vagy igazából rögtön újat kell adniuk és csak utána vizsgálódnak és esetlegesen, ha nem volt jogos a csere, akkor utólagosan lépnek érvénybe szankciók a vásárlóval szemben?
Mert nekem most azt mondták, hogy egyenlőre kivizsgálják... csak én úgy tudom rögtön kellene cserélniük.
Esetleg erről pontos jogszabály valahol?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen