Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
sasa311
veterán
Olyan, hogy feltételes ügyintézés jogilag nem létezik.
A boltnak meg kell állapítania, hogy a garanciális igény jogos vagy sem. Ha erre nem képes, akkor független szakértőhöz kell küldeni a terméket (aminek a költsége ha jól dereng 1 éven belül az eladót terheli, 1 éven túl pedig a vevőt) és az majd megszakérti, hogy jogos-e az igény vagy sem.
Erre a procedúrára ha minden igaz 30 napja van az üzletnek.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?