Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7903) miroon válasza SOAD19 (#7901) üzenetére


miroon
aktív tag

Visszatérve a 15 napra, az "Ipon Garancia" annyit válaszolt,hogy a tablet,már nem garanciális ügyintézésen van,hanem feltételes ügyintézésen,mivel fizikailag sérült. Valaki tudja,hogy most ez a feltételes ügyintézés mit is takar? Annyit tudok,hogy a gyártónak vissza lett küldve a gép.

iPhone 13 Midnight Black

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.