Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#475) net84 válasza Ariadne (#474) üzenetére


net84
őstag

Köszi, aztatat a részt kijavítom.

Monitor? Háááát :)
Mikor visszavittem 2 nappal azután a szervízbe, hogy ők kiadták, közöltem velük, hogy el kívánok állni a javítástól a túlzott kellemetlenségek miatt. Ezután 1,5-2 hetet ültek a dolgon, mondván, hogy az LG nem igazolta még vissza a cserelehetőséget.
Nagynehezen megkaptam a csereigazolást, pár napig vitatkoztam a kiskerrel is, hogy márpedig én nem kérek ugyanilyen típust, mégha sulinetes, akkor sem...
Nagynehezen a nagykert ráveték arra, hogy nem kérnek típusazonos cserét. Megegyeztünk abban, hogy az álltalam választott monitorra, ami LG helyett egy Samsung lett, fizetek 5k-t és minden oké (azt ne firtassuk, hogy ha az árakat nézzük, még akkor is nekik kellett volna visszafizetniük...)
De legalább megoldódott, és van egy normális monitorom, amivel remélem nem lesz többet semmi problémám.

Read only...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.