Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
net84
őstag
Köszi, aztatat a részt kijavítom.
Monitor? Háááát
Mikor visszavittem 2 nappal azután a szervízbe, hogy ők kiadták, közöltem velük, hogy el kívánok állni a javítástól a túlzott kellemetlenségek miatt. Ezután 1,5-2 hetet ültek a dolgon, mondván, hogy az LG nem igazolta még vissza a cserelehetőséget.
Nagynehezen megkaptam a csereigazolást, pár napig vitatkoztam a kiskerrel is, hogy márpedig én nem kérek ugyanilyen típust, mégha sulinetes, akkor sem...
Nagynehezen a nagykert ráveték arra, hogy nem kérnek típusazonos cserét. Megegyeztünk abban, hogy az álltalam választott monitorra, ami LG helyett egy Samsung lett, fizetek 5k-t és minden oké (azt ne firtassuk, hogy ha az árakat nézzük, még akkor is nekik kellett volna visszafizetniük...)
De legalább megoldódott, és van egy normális monitorom, amivel remélem nem lesz többet semmi problémám.
Read only...