Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#472) Ariadne válasza net84 (#471) üzenetére


Ariadne
őstag

Szvsz ha van egy papírja arról, hogy bevitte ezzel a hibával, és azt mondták rá, hogy nem csinálnak semmit, az elég kell legyen az esetleges elhalálozás esetán arra, hogy ne lehessen ráfogni a tulajra az égetést. Meg egyébként is jótállási idő alatt ha az üzlet nem tudja bebizonyítani, hogy a tulaj égette össze és nem gyári hiba volt, javítania/cserélnie/pénzt visszaadni kell, mint a kisangyal. És nem szokták tudni (akarni) bizonyítani, ráadásul a fenti papír igen jó ellenérv ilyenkor.

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.