Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- sziku69: Szólánc.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geza26
senior tag
Hello!
Ha egy olyan monitor pixelhibás amelyikre nincs pixelgarancia (ASUS) akkor él az, hogy 3 napon belül becserélhetem, mint bármilyen más terméket?
Nincs még meg a monitor de szeretnék előre tisztában lenni a lehetőségekkel.
Köszönöm!
-
Csaba_20_
őstag
válasz
Ariadne #3285 üzenetére
Ezek alapján számítógép alkatrésznél mondjuk azt, amit a vehemens eladók: Akkor van garancia, ha a nagyker is úgy gondolja, egyébként pedig kenje mindenki hajára. Így legalább nem hergeljük az embereket azzal, hogy mi jár valójában....ehh
...a cipőkre is 2 év szavatosság van fogyasztói szerződések esetén, de csak az első 6 hónapban van a forgalmazón a bizonyítási teher és ezt nagyon jól tudják is az eladók.
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
Nem, mert ez nem jótállás! Csak a szavatossági idő első 6 hónapja, kedvezményes bizonyítási teherrel, pont olyannal, mint a jótállásnál. De ettől még nem jótállás. Nincs benne ugyanis a 151/2003. korm. rendeletben felsorolt termékek között, amelyekre az egy éves kötelező jótállás jár, és hacsak a gyártó nem vállal jótállást (pl. Sketchers, CAT stb. szokott), akkor csak a szavatosság van.
-
Hi ! Nekem elég kis szemét kérdésem lenne. CSupán annyi hogy, hogy öljek meg egy mobiltelefont úgy hogy kapjak helyette másikat. Szal , hogy a hiba beletartozzon a garis javítások körébe, és garantáltan cseréljék. Szörnyen le van strapálva a külseje mert nagyon érzékeny a kis telo. Ami azt illeti csúnyán megbántam hogy megvettem. SE W910i ... és gondoltam szegény szolgáltatónak ez az egy telefon nem fog fájni. Szal várom az ötleteket
. THX !
-
Csaba_20_
őstag
válasz
Ariadne #3280 üzenetére
Ha azt mondom, hogy cipőnél nem a 6 hónap a jellemzőbb, hanem a 2 év akkor ahhoz mit szólsz?
Meglátásom szerint cipőt az emberek végső felhasználási célzattal vásárolnak. Persze vannak továbbértékesítők, de itt nem ilyen módon került képbe a cipő(egy darabról volt szó és túracipőről, ami szétment). Így fogyasztói szerződésről van szó, aminél 2 év a szavatossági idő. PTK 308.§ (4)
Persze a bizonyítási teher az első hat hónapban van csak a forgalmazón. Épp ezt kihasználva szokták a boltban a 6 hónapot mondani, mint szavatosság. Utána menj bíróságra, kend a hajadra, amit csak akarsz... -
harry
veterán
válasz
Ariadne #3280 üzenetére
Köszönöm, én ezt az oldalt találtam, de itt nem volt sok minden... [link]
Amúgy mi is fél évre emlékeztünk, de erre 1 év volt (az enyémre meg 2, túracipőknél többet szoktak vállalni, jobb helyeken) - de a lényeg úgyis az, hogy elfogadták (mint hibás terméket), de cserélni/javítani nem lehetett, így marad a levásárlás/kifizetés.
-
harry
veterán
Sziasztok, tudtok javasolni olyan oldalt, ahol az általános garanciális feltételekről lehet olvasni? Mármint pl. mikor kérhető a vételár, csere feltételei, (javítási)határidők, stb. Fogy. védelem honlapján nézegettem, de ott nem láttam erről infókat, pedig régebben mintha lett volna.
Illetve egy konkrét kérdés: egy aránylag komoly túracipőnk szétment, visszavittük, majd szóltak, hogy az árát levásárolhatjuk (egyelőre ennyit tudok). Ez gondolom a számlán szereplő vételár (talán 25e). Ha nem tudnak ugyanilyet adni (gondolom, ezért mondtak levásárlást), és nem is találok megfelelő cipőt (avagy bármit, ami onnan érdekelne), úgy kérhetem a termék teljes árát, igaz? Ha a vételárnál kevesebbért akarok vásárolni (tehát 25-e helyett pl. 20e-ért), akkor ugye a fennmaradó összeget kötelesek kifizetni (tehát 5e-t)?
-
Sziasztok!
Február 12-e óta van garanciába a kártyám (8800GTS).
Várható elkészülés március 5. volt, természetesen azóta sincs semmi hír a kártyáról. Március 4-én telefonáltam, azt mondták a nagyker ül rajta, és majd értesítenek. Holnap szeretnék már rájuk telefonálni, hogy ugyan mit ülnek eddig a kártyámon. Ha jól tudom 15 nap van hogy kicseréljék a kártyát. Mivel ilyen kártyát már nem lehet kapni, gondolom másikat kell adniuk. Ebben a topikban olvastam, hogy ilyenkor a teljes vételárat is kérhetem vissza, vagy pedig levásárolhatom, ez igaz?
Előre is köszönöm a segítséget! -
Ariadne
őstag
válasz
(Darkwood) #3275 üzenetére
Sajnos az ilyen esetekkel mindig számolni kell, ha nem üzletből vásárolsz. Mérlegelni kell, hogy az alacsonyabb ár ellensúlyozza-e azt a kockázatot, hogy nem hivatalos üzletből számlával vásárolsz.
-
tlac
nagyúr
válasz
(Darkwood) #3273 üzenetére
akkor reménykedj, hogy nem romoljon el semmi, mert garipapír nélkül nem lesz egyszerű
mindegyikek van egy azonosító, amivel a gyártóhoz még fordulhatsz
de jó lenne, ha legalább azt megtudnád, hogy honnan vannak, ha kiskerből, akkor lehet, hogy elnéző lesz a bolt és pl. ad neked egy új garanciajegyet -
tlac
nagyúr
válasz
(Darkwood) #3270 üzenetére
ez most mind elromlott?
egy boltból vannak? -
(Darkwood)
őstag
válasz
(Darkwood) #3270 üzenetére
UP, mert nagyon fontos volna!
-
(Darkwood)
őstag
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ha nincs gari papírom, akkor ezeket lehet-e széria vagy bármi más alapján gariztatni:
- EVGA 970i Ultra SLI,
- XFX 9800 GX2,
- E8600,
- FSP Everest 800W,
- Samsung 500 GB,
- Corsair 2GB DDR3,
- Silverstone LC13B
Sajnos úgy néz ki, hogy csalás áldozata lettem és nincsenek meg a gari papírok!
A válaszokat előre is köszönöm! -
pereces
tag
Egy debreceni bolt, de már nem árul számtech. termékeket, mert saját elmondása szerint túl sok probléma volt a garanciával (érdekes) ezért a tulaj beszüntette ezt a tevékenységet, pár hónapja még láttam a honlapján hogy árult laptopokat de ma már csak iroda kellékeket. Elkértem a telefonszámát a nagykerrel kapcsolatban lévő Ú.T. nevű emberkének mert állítólag ő intézi a garanciát. Azt gondoltam hogy ettől gyorsabban megy majd az ügyintézés, na hát én ennyit linkelni még senkit nem hallottam. Csodálkozok hogy egyáltalán még szóba álltak velem a legelején.
-
net84
őstag
válasz
pereces #3266 üzenetére
már az előzőnél elálhattál volna, a két hónap nagyon húzós...
ez a kártya egy un. gyári javított, amit a gyártó garcserére küld vissza a nagykernek, az pedig rásózza a kiskerre. át sem kellett volna venned, mivel te egy teljes értékű kártyát adtál le, dobozával és minden tartozékával...első körben vedd fel a kapcsolatot a kereskedővel, hogy ez így ahogyan van, nem okés, nem elfogadható, hogy OEM kivitelbe cserélték az általad dobozosként leadott garos kártyát, azonkívül ez is rossz és láthatóan erősen lestrapált. mennyi idő telt el azóta, mióta elhoztad? a vásárlók könyvébe mindenképpen megér egy beírást, amikor leadod a kártyát (hacsak élből nem adnak egy újat tokkal vonóval)... -
pereces
tag
Sziasztok
Meghibásodott a vid.karim mivel garanciás volt még hát szépen vissza csomagoltam az eredeti dobozába a tartozékaival (6pólusú kábel,vga átalakító,hdmi átalakító) együtt és visszavittem.
Sajnos elég sokáig kellett nyaggatnom a boltot mire hajlandóak voltak kicserélni, ez kb. két hónapig húzódott, már én éreztem kínosnak a rengeteg telefon hívást. Meg is kértek rá hogy ne hívjam őket majd ők hívnak, na persze b***sztak rám.Ma végre kezembe nyomták a csere darabot, íme:
a lenyűgöző csomagolás gyönyőrű mondhatom, ez még belefért volna ... ha a kártya jó.
Sötés elszíneződés látszik a gpu túloldalán,sajnos a boltban lányos zavaromban nem vettem észre hogy ez meg van sütve
kartya1 - kartya2
Igaz a nyák is el van csavarodva de még ez is beleférne a tűrésbe, de sajnos a kártya már a bios képnél teljesen hibás, fura szines karakterek mindenfele. Ez a kártya nagyobb selejt mint amit eredetileg leadtam garanciális cserére, legalább a másik még éppen használható volt 2D-ben nagyobb terhelés nélkül. Ez meg egy lestrapált használt hulladék.Az lenne a kérdésem hogy elállhatok-e a vásárlástól vagy erre semmi esélyem ?
-
sasa311
veterán
Nem.
15 nap van, de :
- Nem kötelező jelleggel, hanem törekednie kell az eladónak rá.
15 nap után reklamálhatsz, hogy neked ez súlyos károkat és kellemetlenséget okoz, hogy nincs telefonod, kérnél egy újat vagy a végelárat vissza. Ha nem akarják egyiket se, akkor panaszkönyv és kezdődhet a móka.
Amúgy ami SOFTWARE hibás az hogy a túróba nem javíthatÓ?
-
etnies
senior tag
Srácok!
Régen foglalkoztam garanciális ügyintézéssel, feltennék pár kérdést.
Van egy szoftverhibás Nokia N82 telefon, ami nem javítható . Beadtam szervizbe, egy hét után visszaadták, hogy megcsinálták. Persze nem csinálták meg.
Ma visszavittem és kértem a javítás elvégzését vagy a telefon cseréjét.Milyen határidők vannak ilyenkor?
Emlékeim szerint 30 napon belül vagy meg kell csinálniuk vagy
1, cserélni a telefont
2, visszaadni a pénzem.Ezek még így vannak?
-
net84
őstag
ha jól értelmeztem magányszemélyek közti adás-vételről volt szó...gondolom írásos nyoma nincs a dolognak (mail és egyebeke nem játszanak, elsősorban az adásvételi szerződésre gondolok), tehát helytálló kijelentés: szó elszáll, írás megmarad...mondhat kb. bármit, csapkodhatsz bármit...
jogilag, törvényileg lehetőséged gyakorlatilag nulla... -
Sziasztok!
Vettem egy komplett gépet amiben egy 160Gbos seagate van. Vásárlás előtt megkérdeztem az eladót hogy teljesen hibátlan-e a gép és tud-e adni 3 nap próbagarit. Erre a válasz az volt hogy tud adni akár egy hónapot is mert ő tudja hogy hibátlan a gép. Találkoztunk, átvettem a gépet, kipróbálni nem tudtam. Hazajöttem, bekapcsoltam, a vinyója megy a gépnek rendesen, de HD Sentinel szerint 42 bad sector van rajta, kondíció 58%.
Azonnal jeleztem a problémát mire ő azt mondta hogy működési garit vállalt, és működik. Azt mondta ő neki 90%ig terhelve volt a vinyó, azaz kb 120gb adat volt rajta és semmi baja nem volt. Nagy nehezen azt mondta ad egy másik vinyót.
Ma felhív hogy nincs vinyója szori, vissza tud adni 4k-t, küldjem a számlaszámom. Ok, megadom neki.
Most kapok egy ilyen E-mailt: (szó szerint idézem)
Na akor maradjunk inkáb a személyes találkozonál mikor jársz megint az Árpád hid fele,me le elenörzném ,személyes találkozonak joban örűlnék,,Én saját magam viszem el a pénzt könyen meg lehet majd ismerni,,,űdv karesz,,bocsi de basza a csörömet hogy ojanért válajak garit amiröl nem is tudtam,te tölem működési garit kértél ,és működik a gép ,,,Winyo be butol,adatokat lejátsza,tehát az hogy bad akármi az szerintem melékes,,,,mivel 90% kal megvolt teherlve és akor is működöt ,,elöte kelet volna meg kérdezni hogy az e,akor én meg kérdeztem volna miaz és utána néztem volna,,,,,,,Tehát idr meg mikor tudunk ösze futni,,,,,,,,,,,,
Mit tudok tenni? Mit mondjak neki? Előre is köszi a segítséget
-
net84
őstag
válasz
_stick_ #3257 üzenetére
ha visszábbolvasol, akkor kapsz részletes leírást arról, hogy mit tehetsz...
egyébként törekednie kell a szervíznek a 15 napra
annyit tehetsz, hogy jelzed feléjük, hogy ez neked már túlzott kellemetlenséget okoz, ezért elállsz a szerződéstől és kéred a pénz visszafizetésést
ha a monitor szervízben és nem az eladónál van javításon, akkor a szervíz maximum egy csereigazolást tud adni (LG szervízből kiindulva, ezt nem szívesen teszik), amivel te a kereskedőnél vagy a cserét vagy a vételár visszafizetését kéred.... -
_stick_
őstag
Sziasztok!
Hétfőn lesz 1 hónapja, hogy elvittem szervízbe a garanciás (LG) monitoromat. Hetente keresem őket, hogy hogy állnak, mikor lesz kész. Holnap megint hívom őket, de arra számítok, hogy megint a "nem tudják, hét közepére biztos kész lesz" választ fogom kapni.
Nincs időkorlát a javításra? Milyen lehetőségeim vannak ilyen helyzetben?
-
tomcsi23
veterán
Hali!
Hogy működik a garanciális javítás/új készülék kérdése? Telefonról van szó (iphone), előzetesen azt mondták, hogy nem fogják javítani (trémobil), hanem egy újat kapok, csak előtte elküldik valahova (appe szerviz?). Na, a következő "randin" egy leharcolt készüléket akartak rámsózni, amit nem vettem át. Azt visszaküldték még egy körre, most jelezték, hogy mehetek érte - fődarabot cseréltek. Szal, esélyem sincs új készülékre?
-
BITBOYS
addikt
Tudja valaki, hogy pontosan mit jelent az Élettartam garancia?
-
net84
őstag
válasz
johniee #3239 üzenetére
A cég lekérheti az Asus-tól a garanciapapír pótlását, illetve ha jelzi feléjük (ha egyáltalán az Asusnak küldte direkte a moncsit), hogy elveszett a garipapír, de a kisker a saját bejövő számlájával tudja igazolni, hogy tényleg ők vették, azzal a számlával, amit te kaptál, azzal pedig tudják igazolni, hogy ténylegesen mikor adták el...
-
DerDer
tag
hello,
Rokonom jelenleg az usa-ban tartózkodik és gondoltam milyen jó lenne, ha haza tudna hozni egy procit esetleg videókarit nekem, mivel ott olcsóbb.
Fontos lenne a garancia. Létezik Manufacturer warranty és global warranty is, de még nem értettem meg, ezeknek a működését.
Ha valakinek van tapaszalata, kérem segítsen.Addig is folytatom a böngészést
-
Ariadne
őstag
válasz
Silent77 #3236 üzenetére
Majd ha ők eléd tolnak egy saját költségükön készített Kermi vagy más hasonlóan mérvadó szakvéleményt, na onnantól mondhatják, hogy nem garanciális hiba. Addig kutya kötelességük cserélni vagy a pénzt visszaadni, mert az nem elég, ha ők úgy gondolják...
Arra hivatkozhatsz, hogy az Asus 2 évet vállal ezekre, fent van a honlapjukon is, amit ők viszont kötelesek neked továbbadni (lásd 151/2003 korm. rendelet, 49/2003 GKM rendelet).
-
johniee
senior tag
Sziasztok! Akadt nekem egy garanciális problémám. Az LCD monitorom ASUS és ugye 3év gari van rá...a dobozát kidobtuk költözéskor, és ezek szerint a gyári garlevelet is
A bolt ahol vettük, azt mondták elég az általuk kiállított garipapír is...2 hete vittem vissza, tegnap szóltak h kéri a szervíz a gyári garpapírt is
Mitévő legyek?Szerezzek egy ilyen papírt és meg van oldva?
-
net84
őstag
válasz
Silent77 #3234 üzenetére
Olyan, hogy feltételes garancia, olyan nincs...jön majd valaki, aki részletesebben leírja, hogy mit is kellett volna tannie a boltnak és mit csinált szabálytalanul, a lényeg az, hogy ebben az esetben jegyzőkönyvet kellett volna felvenni.
Azonkívül az Asus a VGA kártyáira minimum 2 év gart szokott vállalni... -
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
2007 szeptemberében vásároltam 1 Asus 8800GTS videókártyát.
Sajnos kb 2 hete megadta magát, már win indulásnál piros csíkos lett a kép.
Szóltam ismerősömnek, hogy a gari papjrt nézze már meg, nem tudom van-e még rajta garancia. Kiderült van, 2 évet adtak rá, és itt jön a bibi. A papíron az van, hogy 1 év garncia, és az van áthúzva, mellé pedig beírva, hogy 2év. Most átvették ideiglenesen a kártyát, de ráírták a papírra, hogy: A termék garancialevelén a garancia lejárata tollal lett átírva (ellenjegyzés a kézzel javításról nincs)
A TERMÉK FELTÉTELESEN LETT ÁTVÉVE GARANCIÁRA. (bocsának, hogy naggyal írtam, így szerepel)
Sztem most majd azt fogják mondani, hogy mi írtuk át, nem foglalkoznak vele... ne legyen így, de van 1 sejtésem.
Kérdésem, mi a teendő ha ilyen dumával akarnak lerázni? 1 biztos nem fogom annyiban hagyni 71000ft, nem kis pénz.Köszönöm!
-
luciferc
őstag
válasz
Ariadne #3231 üzenetére
és a beépített új alkatrészre magára sem indul újra a jótállás? Gar vége előtt 1 hónappal javítás, új mondjuk kijelzőt tesznek a mosógépbe 7 nap alatt (álom...), aztán 1,5 hónap múlva a beszerelt kijelző újra meghal, akkor így jártál esete van? Mert ebben az esetben a szerviznek érdeke újnak új, de silányabb minőségű alkatrészt beszerelni a gar végéhez közeli esetekben.
-
Ariadne
őstag
-
Csaba_20_
őstag
A hardveresen letárolt MAC address-t nem tudod átírni. De a kérdésedből látszik, hogy nem veled kell erről vitatkoznom és ezt ne vedd sértésnek. A technológia, amiről beszéltem, adott. Ráadásul évtizedekkel ezelőtti, tehát fejleszteni sem kell hozzá semmit. Kiolvasást is meg lehet oldani, de nem felétlen kell dummy biztos megoldást kialakítani, csak olyat, amit pl. a nagykerben meg tudnak tenni. Hidd el, nem bonyolúlt, nem drága és nem lehetetlen megvalósítani.
-
tlac
nagyúr
...és MAC címet nem lehet átírni? Dehogynem...ez az eljárás kilőve.
szerintem a kártyán nem írod át azzal, hogy pl. win eszközkezelőben megváltoztatod
egyébként én is támogatnák egy új technikán alapuló azonosítási módszert, csak valami olyan egyszerű jelleggel, hogy a kereskedő is tudja azonosítani az eszköztezért lenne jó, ha rá lenne festve és ez még leragasztva egy átlátszó matricával
-
net84
őstag
válasz
Csaba_20_ #3227 üzenetére
...és MAC címet nem lehet átírni? Dehogynem...ez az eljárás kilőve.
"A nem rendeltetésszerű használat alapból kizárja a jótálláson belüli intézést..." - igen? ehhez kell egy felfogás is, ugyanis a magyar ember először azt nézi, hogyan és miként tudja a dolgokat a saját előnyére fordítani - cég és magánember egyaránt.Az pedig még akkor sincs megoldva, ha az adott eszközt be sem lehet indítani, akkor a kisker hogyan oldja meg az azonoító kiolvasását - költeni biztos nem fog csak azért ilyen jellegű fejlesztésre, hogy a júzer leszedhesse a cimkét a kártyáról, ha pedig csak a gyártó képes rá, akkor mire onnan megfordul, akkorra a kedves júzer 50szer csakpott az asztalra és dobálózott a törvényekkel...ezt próbáltam felvetni az előző hozzászólásom végén - egyébként én is támogatnák egy új technikán alapuló azonosítási módszert, csak valami olyan egyszerű jelleggel, hogy a kereskedő is tudja azonosítani az eszközt. Pl. a pendrive-ok is teljesen beazonosíthatatlanok - a külső drive-okról már ne is beszéljünk, amik 2-3 év garos változatban annyi idősen már erősen kopottak, ha volt is korábban rajtuk azonosító, az is erősen kopottas.
-
Csaba_20_
őstag
-
Csaba_20_
őstag
válasz
sasa311 #3206 üzenetére
A baromi drága Ethernet kártyákban is ez a fejlesztés okozza, hogy annyiba kerülnek, amennyibe(MAC address). A ROM-ok maradhatnak ugyanolyan fajtájúak, a tartalom más. Kiolvasható stb. A driver és egyéb szoftverek megírásához és az egyéb fejlesztésekhez képest pedig végképp egy nagyon bonyolult dologról van szó...
-
luciferc
őstag
ellenvetéssel élek
. Ismereteim szerint a motorra magára bizony újra indul a garancia*, a készülék többi részére viszont csak annyival hosszabbodik, amit szervizben töltött.
*Nem azért, mert fődarab. ha egy kapcsolót cserélnek benne, arra is újra indul a gar. Bármilyen beépített új alkatrészre (de csak arra!) újra indul a gar tudomásom szerint.
-
Nevano
csendes tag
Na tegnap beszéltem a logik.hu-val utólag kiderült hogy jogtalanul kértek a szállításért 3500 Ft-t mármint a futár cég mert 30 kg alatt 1200 Ft-be kerül...
A másik meg h most vitte vissza a céghez a rajzpadot a Futár mert hogy ne 2 soros legyen a panaszom hanem 10 letöltöttem jópár játékot persze ilyeneket GTA IV meg hasonlók és azok sem működtek :/ Persze listán rajta vannak és a panaszunkról remélem most már nem úgy küldik vissza h megjavítva és semmi hogy hiba kijavítva és a hiba okának leírása vagy valami :/
-
apóka
aktív tag
Felhívtak az üzletből mielőtt jött a futár és azt modta, hogy kicserélték, a szériaszám is más, meg az enyém sima P35... volt ez meg EP35......
Még nem beszéltem velük , előbb beszerzem itt a tudnivalókat, hogy ne érjen meglepetés.
Lehet, hogy véletlenűl lehagyták, de a bolt simán elhajtana (tisztelet a kivételnek)ezzel a papírral, ha esetleg bedöglik a lap 1,5 év után (akkor már letelik az eredetileg adott gari)
-
Van nekem egy vizes porszívóm amiben eddig garanciaidőn belül (1 év garancia lassan lejár) 2 alkalommal kellett javítani, mindakétszer motor cserés lett. A kérdésem annyi lenne, hogy akkor csak annyival hosszabodik a garancia amennyi ideig a szervízben volt, vagy mivelhogy motor csere szerintem főalkatrész, akkor újra indulna a motorra az 1 év garancia (valószínűsítem nem a 2. variáció a nyerő, de azért valaki erősítsen már meg ebben.)
-
tlac
nagyúr
Tudomásom szerint a garanciának a mai naptól kellene kezdődni a cserelapnál
Vagyis vagy javitják, vagy újra cserélik....de használtat nem adhatnak helyette.
Da ha újat kaptam, akkor a gari is újra indúl ugye?igen, ha cserélték, akkor újraindul
ha javították, akkor csak hosszabbodik azzal az idővel, ameddig ez a folyamat tartotta bolttal beszéltél már erről?
lehet csak elnézték -
apóka
aktív tag
Sziasztok!
Kérdés a következő:
- garanciális alaplapom elromlott, visszaküldtem, a bolt hívott, hogy kicserélték és hozta a cserét a futár.
A problémám az, hogy a régi garanciajegyet kinyomtatták (2008.03.10. vásárolva) és azon csak 24 hó gari van az alaplapra, ami 2008 ban kezdődött.....tollal kihúzták a régi sorszámát, és beírták az újat, lepecsételték (de nincs dátum)
Tudomásom szerint a garanciának a mai naptól kellene kezdődni a cserelapnál
Vagyis vagy javitják, vagy újra cserélik....de használtat nem adhatnak helyette.
Da ha újat kaptam, akkor a gari is újra indúl ugye? -
net84
őstag
Teljesen egyszerű a képlet, ezt kb. soha nem fogják megcsinálni, ugyanis jónéhány kártya, ami hibásan visszakerül a gyárba, javítva, felújítva, újracimkézve és dobozolva visszakerül a piacra. Természetesen ilyenkor új gyártási számot is kap. De ez szinte minden informatikai eszközről elmondható...szerintetek a jól bevált slim 40GB Samsung HDD után miért került piacra a normál méretű 40GB-os Samsung HDD?
Csaba_20_ - biztosan nem csinálják, és szerintem több okból egyelőre nem is fogják...egyik, hogy költséges és időigényes, ezáltal mégköltségesebb - sőt, ha ennyit kérsz az ötletért már megsem éri
- minden egyes rom-ba más-más számot "ütni"...másik gond a juzer, aki aztán fasza csávónak hiszi magát és addig kutakodik a neten, amíg rá nem jön, hogyan leget egy 9600-ből 9800-at csinálni és tönkretenni, hogy az megsem bírjon mukkanni. Tehát, ha ezek után ki akarjuk olvasni az S/N-t a romből (szó szerint), megintcsak nincs eccerű dolgunk és ezt max megintcsak a gyártó tudja megtenni, de ugye onnan nem fordul meg 15 vagy 30 nap alatt a kártya...?
Egy elrugaszkodott példa: elhagyod az autódról a rendszámot, de nem veszed észre, a rend őre megállít, és kapsz egy jó nagy bírságot a fejedre. Mennyivel egyszerűbb lenne, ha ilyenkor az autókereskedőre át lehetne hárítani a bűntetést, hiszen ő adott el neked olyan szar autót, amin nincs megolda, hogy a rendszámot ne lehessen elhagyni...nem? Mondjuk én annak a torkán dugnám le a rendszámtábla-tartót, aki kitalálta...
-
sasa311
veterán
válasz
Csaba_20_ #3205 üzenetére
A ROM-ok elvileg egyfajta kártyán tök egyformák, miért lenne érdeke a gyártónak, hogyha azzal bonyolítaná az eljárást, hogy minden egyes darabot különbözővé tesz azzal, hogy egyedi sorozatszámot kap?
A sorozatszámmizériával úgyis kb csak a végjúzer tud szopni, az meg a gyárat nem érinti
-
Csaba_20_
őstag
-
Nevano
csendes tag
Ha be van dugva feltelepítve a szoftver és a rajzpad akkor ha kihúzom is elindítom a játékok bármikét de egyszerüen befagy (NEM VÁLASZOL) ezt írja ki. Ha letörlöm a kezelő szoftverét akkor minden megy csak persze mennek a .DLL-ek a WINDOWS-ba...
Amm.. 11.29.én lett megrendelve és 12.03.-án jött meg. és azutáni héten kedden jelentettem a problémámat.
-
net84
őstag
pontosan mikor vetted és mikor jelezted nekik a "hibát"?
ez egyébként nem tekinthető hibának, ugyanis a készülék tökéletesen működik
az más kérdés, hogy kompatibilitási gond van nálad a szoftverek között és ezért nem megy, ezért is érdekelne, hogy mikori vásárlás...
azért sem a gyártó, sem a kerteskedő nem okolható, hogy egy adott termék szoftvere összeakad más futó szoftverekkel...egyébként ha le van húzva a gépről a pad és a szoftvere sem fut, akkor is fagy vele a többi program? vagy csak a játékok fagynak?egy saját példa:
adott egy slim ps2 billentyűzet, egy noti, amin nincs ps2 port és egy usb-ps2 konverter, minden tökéletesen működik, addig, amíg nem együtt használnám őket...ilyenkor a billentyűzet időnként leakad a nitoról, mert nem alkalmas arra, hogy bármilyen átalakítóval is usb-n keresztül kommunkáljon - a bill tökéletes asztali pc-vel, az átalakítóval másik bill megy, a noti megintcsak működik...na ilyenkor mi a rossz? semmi, kin követeljem a garanciális jogaimat?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Hyundai, Kia topik
- Horgász topik
- Egy vagyont költ humanoid robotokra az egyik kínai EV-gyártó
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Víztisztító berendezések - kancsók - szűrőbetétek
- iPhone topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest