Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rvn_10
senior tag
Üdv, tegnap rendeltem 4 evszakos gumit az egyik webshoprol 1300 Ft/db. Gondolom hogy el van irva de rápróbaltam. Jött is az email hogy feldolgozás alatt de a rendelés veglegesítése a következő emailben lesz. Jött is az email reggel, hogy nincs keszleten és a gyártó sem tudja megmondani mikor lesz...ez is vicces egy olyan guminál ami kb minden webshopban van készleten. A gumi továbbra is szerepel a webshopban ezen az áron...ez nem számít mondjuk megtévesztésnek?
-
jeni
félisten
Thomson,Telefunken,Loewe is ide jutott.
A Philips még valahogy működik.
Magyar is van 2 is ami eltűnt. -
jeni
félisten
-
asdf_
veterán
A gond az, hogy az általad vélt márkának semmi köze a készülékhez. Vagy már nem is létezik, vagy eladta a nevét, hogy valami szarra ragasszák fel azt, mint jelen esetben is. Bemegy az átlagember a boltba, azt hiszi, hogy vesz egy japán tv-t (vagy egy olyat, aminek minimális köze van a japánokhoz), közben pedig csak egy átmatricázott szemetet. És ezek az egykor nagynevű ma semmit nem érő márkák hegyekben vannak, Toshiba tv, Blaupunkt tv (Blaupunktból bármi) tök ugyanez a kategória.
-
jeni
félisten
Sajnos hiába anno a nagy név ,nagy márka ha putri céghez kerül vagy nevesincs bolthoz azt nem szabad onnan beszerezni,megvásárolni. Az a 5év fals gari sem volt valós,csak a nagyobb volumenű eladás miatt tette meg az importőr és a bolt hálózat közösen. Ma már sok anno dicső nagy nevű márkák a béka fenekén vannak. Sem a minőség sem a hozzáállás sem a régi már.
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Ugyan nem saját vásárlás, de szeretnék segítséget kérni; lett egy bútor (szék) vásárolva egy magyar nyelvű honlapon keresztül. A csomag megérkezett GLS-el, a doboz sértetlen volt, viszont kicsomagolás közben kiderült, hogy a műanyag ülőfelület el van törve/repedve, így használhatatlan. A kapott számlán egy cseh cég szerepel. A magyar nyelvű, telefonos ügyfélszolgálaton annyit mondtak, hogy emailben küldjük el a hibáról készült képeket és futárral megy vissza hozzájuk bevizsgálásra, pozitív elbírálást követően pedig cserélik.
Kérdés, hogy a visszaküldés költségét ilyenkor a kereskedőnek kell állnia (ő küldi a futárt), vagy a vásárló fizeti a visszakört? Érzésem szerint az előbbi, de azért kérek szépen egy megerősítést.
-
jeni
félisten
válasz
st6969 #26533 üzenetére
Annak irhatsz ha más email nincs feltűntetve.
Annak kell utána járni,hogy az 5 év garancia az hivatalos gyártói garancia -e?
Azért kérdem, mert több bolt vagy kereskedő olykor extra reklámként még ráigér plusz garanciákat saját kontojára.
Ha meglenne ki a gyártó és van magyar elérhetőség, akkor oda is lehet írni.
Ha pedig kint van valamely EU-ban az a lesz szerintem a legnehezebb. Gondolom arra a magyar hatóság nem lesz hatással.
Talán megkéne nézni más műszaki webshopban vagy ismert boltokban árulnak még Hitachi TV-t,ha igen annak ki a képviselete és ki szervizeli azokat?
Ezek még árulnak Hitachi-t.
Zonacomputer,Bestmarkt,Emag,Aqua,Ipon,Mall.hu,Marketworld,PCX,stb...
Lehet érdemes tükrözni, hogy mintha vennél Hitachi TV terméket azt rákérdezve ki szervizeli?
Vásárlás előtt szerintem az adott webshopból meg lehet tudakozó.Ha az importőr tönkrement,csődbe ment akkor nem is lenne szabad Hitachi vagy olyan márkát forgalmazni ami hozzájuk kötött.
-
st6969
őstag
-
-
st6969
őstag
Nos, közben meglett a jótállási jegy (az ki sincs töltve, és csak 24 hónap jótállást ír, viszont nem korlátoz magánszemélyre), és megvan a számla is, azon egyértelműen írva vagyon, hogy "60 hónap garancia promóció keretén belül".
Ez alapján, hátradőlve, udvariasan bejelentettük a szerviznek a hibát, kérve a garanciális ügyintézést.
A válasz:
"Kedves Ügyfelünk
a termék importőre 2023 nyarán csődbe ment így a termék garanciális javítását szervizünk nem tudja vállalni.
Ilyen esetben az eladó a jótállásra kötelezett személy."OK, hát akkor az eladóhoz fordultunk, onnan meg ez jött:
"Sajnáljuk, hogy elromlott a készüléke, a készülékre a forgalmazó (Hungaro Flotta Kft.) vállalt kiterjesztett jótállást, ha jól tudom az elmondások alapján 5 évet.
A hatályos jogszabályok alapján a kereskedőt a jogszabályban foglalt értékhatáros, százezer forint értékhatárig egy év, száz és kettőszázötvenezer között kettő év, e felett 3 év kötelező jótállási idő viselésére kötelezi, jogi személynél egy év.
A forgalmazók által vállalt kiterjesztett jótállási idő a forgalmazó és szervize hatáskörébe tartozik, az kötelezően vállalt jótállási időn túl náluk érvényesíthető a kereskedőnél nem.
A Hungaro Flotta oldalán található, ha jól tudom elérhetőség az eljáró hatósághoz, velük érdemes felvenni a kapcsolatot.
https://hungaroflotta.hu/
Cégünk a muszakishop.hu web áruházat kb. egy év vette meg a Webonline kft. -től, de jogutódai nem vagyunk, nincs kapcsolat köztünk.
Üdvözlettel: muszakishop.hu - ügyfélszolgálat"Van-e innen még tovább, vagy az 5 év garanciát húzhatom le a wc-n? Mert mindenki csődbe ment, meg el lett adva, aki meg nem, az felteszi a kezét?
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
run4fun #26526 üzenetére
Hát én azt, hogy jelen esetben ami a régi termékhez tartozott mindent le kellett volna adni, és egy új BONTATLAN terméket kellett volna kapj minden tartozékával együtt, mert ez csak megint simliskedés. (sőt, jobb helyeken el sem kérik a régi tartozékokat, csak adnak egy újat és kész). De így, hogy nem is tudod rendeltetésszerűen használni, így egyértelműen elfogadhatatlan.
-
qltsar
veterán
válasz
BB9000 #26523 üzenetére
Koszonom
! eMAG, remelem, hogy nem lesz rossz tapasztalat a vegen.
Ma leadtam szemelyesen. Azt mondta az ugyintezo, hogy elbiralhatjak mar most is (pozitivan az en oldalamra) a kozpontban, meg a szervizbe kuldes elott, hogy ne szivassanak tovabb a javitassal, es visszafizetik az arat.
Persze nincsennek irrealis illuzioim, szoval szerintem ez nem fog bekovetkezni.
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! Itt részletesen leírtam problémámat. Röviden azt történt, hogy a Nike webshopjában rendeltem egy cipőt, kicsi volt másnap leadtam a Mail Boxies (UPS partner csomagátvételi helyén), átvételi elismervényt nem kaptam. Tracking szám alapján láttam, hogy megérkezett a Nikehoz. 2 hét után kérdeztem, hogy miért nem kaptam visszatérítést. Azt mondták, azért, mert a doboz üresen érkezett meg hozzájuk és nekik proof of postage kell a kártérítéshez. Ha nincs akkor a UPS-től kell kérnem. Mail Boxies igazolta, hogy nem adnak átvételi elismervényt, UPS pedig azt mondta, hogy csak a Nike (aki fizette a postaköltséget) tud reklamálni. Ezt megírtam a Nikenak, nem válaszoltak. Újra chat majd hívás, azt mondták kivizsgálják. Pár nap múlva utaltak.
Engem nagyon bosszant ez az eljárás, mit csinál az aki nem tud angolul, meg eleve miért az ügyfelelet szívatják? Írtam a Mail Boxiesnek, UPS-nek, hogy erre megoldást kell találni, adjanak átvételi elismervény, hogy más ne szívjon ezzel. Előbbi azt válaszolta, ezt csak a UPS tudja elintézni, de ők nem is válaszoltak. EU fogyasztóvédelem azt mondta a NAV-hoz kell fordulni, ha ők azt mondják ez szabálytalan, hogy nem adnak semmit, akkor utána a Fogyasztóvédelemhez. Tudtok erről valamit, hogy köteles mindenki adni átvételi elismervényt, nem is tudok más futárcégről aki ne adna. Érdemes ezt végigvinni?run4fun szerintem csere esetén mindenből újat kell adni. Nem összelegózni a régi cuccokkal az újat. Mond meg te mindenből újat kérsz vagy adják vissza a pénzed. Ha kártyával fizettél indíthatsz chargebacket is.
-
BB9000
senior tag
válasz
qltsar #26517 üzenetére
OK, de ha letelik az első 1 év, + a szervizben töltött idő, akkor lejár a törvényi jótállásod. Ha azután romlik el negyedszer, akkor már az eladó saját feltételei szerint megy a gariztatás. Ott már nincs csere-kötelezettség, nincs pénzvisszafizetési kötelezettség, nincs 30 napos javítási kötelezettség. Beadod javításra és majd valamikor visszakapod. Sajnos erre számíts. Ha mázlid van, akkor elromlik negyedszer "időben" és visszakapod az árát.
-
run4fun
tag
válasz
Lackooo84 #26404 üzenetére
Sziasztok ismét!
Régóta futó Aqua-s ügy...
Vásárlók könyve beírás után hirtelen meg tudták oldani, hogy cseréljék egy újra a terméket...na ja. Ma jött meg a futár. A csere úgy néz ki, hogy visszakaptam a régi dobozom a régi kiegészítőkkel (töltőtok, nyakbaakasztó, fejre tehető kiegészítő, usb-kábel) és kaptam egy új, dobozos kamerát (külön is kapható amúgy a töltője és a kamera). Úgy voltam vele, hogy mindegy, ha működik így, hát legyen, az hogy van felületi karc a töltőtokon az nem zavar.
Jobb a helyzet, tokban használva legalább működik a felvétel, nem fagy le a kamera, rögzít. De a töltőtok -aminek vezetéknélküli távirányító is a funkciója- nem vezérli a kamerát, hiába próbáltam meg resetelni az eszközöket, gyártói leírás alapján párosítani, stb. Szóval én ezt még így mindig nem fogadom el.
Egyrészt új termékre való csere alatt én azt érteném, hogy vettem egy terméket, ami egy komplett csomag volt kamerával, töltővel, stb kiegészítőkkel, amit ugyanígy kicserélnek, dobozostól, mindennel együtt.
Ehelyett visszakaptam félig a régi cuccokat és egy új kamerát, valamint egy papírt a cseréről, amin rajta volt a régi sorozatszám, új sorozatszám és garanciaidők.
Na most ha netán probléma lenne a későbbiekben a visszakapott régi kiegészítőkkel, akkor ők a belső rendszerükön lehet azt látnák, hogy cseretermékként kaptam egy új kamerát és erre él a garancia, a kiegészítőire nem.
De attól függetlenül már most is gond van, készhezvételtől számítva. Hogyan folytassam velük a küzdelmet, mit tanácsoltok?
Komplett csomag cserét kérjek (mert ezzel a cseremódszerrel, amit csináltak az nem tűnik szabályosnak...) vagy pedig most kezdjem el nekik részletezni, hogy nem működik a távirányító funkció? Ha a másodikat választom, akkor megint jönnek a bevizsgálással, 30 nap, stb...Köszi szépen!
A töltőtokfedelet amúgy kicserélték, amit korábban a hiba okának jelöltek meg és erre kapok egy új kamerát, ami akkor elvileg nem is volt hibás?
-
nobodyy
csendes tag
Azért megírom a sztori végét is: Aqua-nál vettem ugye egy telefont amit elállással akartam visszaadni mert mint kiderült nem gyári garanciális hanem szürke importos és csak bolti garanciával adták el. A garanciális ügyintézésükről meg hát lehet eleget olvasni (mellesleg az elállási folyamatokról is).
Bevittem a telefont (ami tényleg nem volt soha használva csak kipróbáltam hogy bekapcsol-e stb.). A boltos srác kibontotta átnézte és mondta hogy minden oké. Mondtam neki hogy akkor csinálok róla fényképet. Ez eddig rendben volt. Utána mondtam neki hogy akkor kapcsolja be és nézzük meg hogy működőképes. Erre már jött azzal hogy akkor így már kipróbált státusza lesz, mondom oké az nem baj de hogy nézzük meg (itt már kellett kicsit erősködni). Na a bekapcsolást meg a működést levideóztam, mondtam neki hogy legalább nyomjon meg rajta egy gombot. Ez volt a dokumentáció.
Ezután jött az átvételi jegyzőkönyv. Kinyomtatta odateszi elém hogy akkor írjam alá. A jegyzőkönyv elég silány, ugyanaz a nyomtatvány amivel garanciát is lehet intézni.
A megjegyzéshez annyi volt írva hogy: bontott, kipróbált. Na mondom neki hogy ez így nem jó, írjuk azt is oda hogy sérülésmentes és működőképes mivel pont most néztük meg. Erre azt mondta hogy már nem tud rajta módosítani (!) és mondja hogy mit izgulok úgyis visszakapom a pénzt. Na végül addig akadékoskodtam hogy kézzel ráírta mind 2 példányra (ez persze nem tudom jogilag mennyire tiszta). Én meg pluszba a végén az órát és percet is odaírtam (tudom ez már lehet túlzás).De hogy jó legyen a történet vége 2 napra rá megkaptam a teljes összeget szóval happy end de egy nagy tanulság volt. Az hogy végig siettetni akart és nagyon nem akarták a fenti dolgokat beleírni amitől lássuk be csak gyanús lesz az egész. Az meg hogy nem hiszek egy bolti dolgozónak már bocs elfogadhatatlan, nem haver vagyok hanem egy ügyfél és ez egy üzlet. Köszi mindenkinek a tanácsokat!
-
asdf_
veterán
válasz
-Rolika- #26518 üzenetére
Normáliséknál a termék gyári számán kívül senkit nem érdekel semmi, nemnormáliséknál adásvételi szerződést írtok. Utóbbi esetben a jótállásból és szavatosságból eredő jogok papír alapon bizonyítottan átestek a vevődre, így őt nem hajthatják el soha semmivel, neked biztosan nem kell csinálnod semmit, ha esetleg meghibásodás lépne fel. Az eredeti vásárlás dátumát, számlaszámát írjátok bele a szerződésbe (vagy ha nem gond, kapjon egy számlamásolatot).
-
-Rolika-
senior tag
Sziasztok! Ha iponban vásárolt alkatrészt szeretnék eladni, ami még garanciális, akkor hogy működik a garancia átruházása? Rajtam keresztül vagy van rá mód, hogy átruházzam annak akinek eladom?
-
BB9000
senior tag
válasz
qltsar #26514 üzenetére
Lehet mégegy csavar a dologban!
Mennyi volt a vételára az órának? 100e ft felett, vagy alatt?
Ha felette, akkor a 24 hónap a törvényi feltételek szerint jár, viszont 100 e alatt az első 1 év törvényi feltételek szerinti, a következő 1 évet már az eladó saját feltételei szerint kapod.
Az eladó saját feltételei sokkal kevésbé fogyasztóbarát módon lettek meghatározva, azok az eladónak kedveznek inkább. -
qltsar
veterán
Köszönöm mindkettőtöknek!
@BB9000: Igen, ezzel tisztában vagyok, ettől még kellemetlen az egész, hogy nem 24 hónapig küldözgethetem javítgatni, hanem 26
.
@jeni: Akkor úgy tűnik, hogy megint 30 napig nem lesz órám, aztán várhatom, hogy még egyszer elromoljon, és akkor elállás. Egyetlen egy "pozitívum" van arra, hogy most adom le, talán az ünnepek miatti túlterheltség miatt kicsúszok a 30 napból.
-
BB9000
senior tag
válasz
qltsar #26511 üzenetére
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. § (4)
"A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta." -
qltsar
veterán
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni az alábbi helyzettel kapcsolatban, hogy milyen lehetőségeim vannak:Adott egy Samsung Galaxy Watch 4 44mm BT okosóra, 2022.11.07-én vásárolva, 24 hónap garanciával az eMAG-tól. Az elmúlt ~1 év alatt kétszer kellett szervizbe küldenem az órát, ahol közel 1-1 hónapot töltött, majd működött egy darabig. Természetesen eMAG saját szabályaira figyelve (30 napot meghaladó javításnál vagy visszafizetés, vagy teljes csere történne - erre külön rákérdeztem náluk a legutóbbi szervizeltetésnél), hogy ne lépjék túl a 30 napot, 28 és 29 nap alatt kaptam vissza az órát, tehát ~12 hónapból 10 hónapot tudtam használni a terméket.
Legutóbb szeptember 12-én adtam le az RMA kérelmet, amit október 12-én kaptam vissza "javítva" készhez
.
Ma reggelre előjött ugyanaz a probléma, amivel már kétszer visszaküldtem az órát, így megint szervizbe kellene küldenem.
Teljesen meg van kötve a kezem, és újra a hivatalos szerviz folyamatot kell végigzongoráznom, vagy esetleg van lehetőségem arra, hogy mivel harmadik alkalommal is ugyanazzal a hibával elromlott az óra, panaszt, vagy egyből cserét / visszafizetést / ajándékutalványt kérni mielőtt szervizbe küldeném?
Köszönöm előre is
!
-
válasz
zolikaDB #26504 üzenetére
Igen, beküldtem 1x saját költségen hátlapot cseréltetni, ezt megcsinálták, azután garis keretek között kértem kijelző cserét "kezdetleges beégés miatt" ami amúgy nem is látszott rajta
(komplett cserélték - kereten is gyári fólia) és akku cserét amit úgyszintén cseréltek és bevizsgálás során usb panelt is cserélték.
Igen, ez 350 ezer+ ár kategória (500 ezerről indult) eleve 3 év garis termék.
-
-
zolikaDB
veterán
(#26501) iceQ! : köszönöm, és ezt hol talélo megész pontosan leírva? A telefonhoz számlát kaptunk csak annak idején, és már nem küldenek garilvelet egy ideje a Samsungokhoz, ha jól tudom. (S23-hoz sem küldtek nekem, az tegnap jött.)
(#26502) MaxxDamage: cseréltetted? Azaz? Mondtad, hogy mit csináljanak meg és elvégezték vagy mondtad, hogy gatya az akksi, és mondták, hogy oké, cseréljük?
Mert nekem az a kérdés, hogy a fenti A52-es akkujára kijelentette a szervizes, hogy no no, nincsen akksi csere, alaplapot cserél, és csók. (persze az A52 és az S22 Ultra két külön liga, és az értékük miatt utóbbira ha jól tudom, több a jótállás is)
(#26503) Superhun: igen, utánanézek. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Futás, futópályák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen videókártyát?
- Külpolitika
- Megújul a Netflix tévés appja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háztartási gépek
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- További aktív témák...
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- BESZÁMÍTÁS! ARCTIC Liquid Freezer II 420 vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- MÉG ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo Thinkcentre E73 asztali gép eladó
- AKCIÓ! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest