Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    Sziasztok!

    Ugyan nem saját vásárlás, de szeretnék segítséget kérni; lett egy bútor (szék) vásárolva egy magyar nyelvű honlapon keresztül. A csomag megérkezett GLS-el, a doboz sértetlen volt, viszont kicsomagolás közben kiderült, hogy a műanyag ülőfelület el van törve/repedve, így használhatatlan. A kapott számlán egy cseh cég szerepel. A magyar nyelvű, telefonos ügyfélszolgálaton annyit mondtak, hogy emailben küldjük el a hibáról készült képeket és futárral megy vissza hozzájuk bevizsgálásra, pozitív elbírálást követően pedig cserélik.

    Kérdés, hogy a visszaküldés költségét ilyenkor a kereskedőnek kell állnia (ő küldi a futárt), vagy a vásárló fizeti a visszakört? Érzésem szerint az előbbi, de azért kérek szépen egy megerősítést. :R

Új hozzászólás Aktív témák