Hirdetés
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Exodion
senior tag
válasz
Lackooo84 #24998 üzenetére
Amugy, en nem vagyok meggyozodve arrol hogy az nem egy IPS-es panel nala. Teljesen ugy nez ki mint az elso LG SUHD IPS TV-i. Edge hattervilagitas, alacsony kontraszt, kekes feketek, szines elszinezodes a sarkokban. Egy QLED TV backlight bleed/QLED reteg hiba igy nez ki: [link]. Persze a samu egy hulladek gyarto (en ezt mar hutoszekrenynel belattam, de ez nem az en reklamom helye
) es szerintuk meg azok sem hibak. 2020-ota az osszes Frame TV ilyen.
Ezert veszek en februarban is lg oled-et
.
-
Brash89
csendes tag
válasz
KubanitoS #24994 üzenetére
Nincs baj a válaszoddal. Sajnos igazad van és a 14 napban nagyot hibáztam, biztosan nem fog előfordulni mégegyszer. Pont azért nem biztos elviszem január 8-án, mert valószínű kidobnék min. 30.000Ft-ot, hisz én is azt gyanítom a Samsung visszadobja. Az MM srác tárgyalás után azt mondta lát rá esélyt, mert a Samsung ügyfélszolgálat Pozsonyban elég kemény, de Budapesten a szervizben általában rendesebbek. Annyira nem győzött meg ezzel sajnos..
-
-
KubanitoS
veterán
válasz
Brash89 #24991 üzenetére
Most biztos nem leszek népszerű, de megmondom őszintén nem értelek. Ha jól emlékszem itt is leírták neked, hogy letelt a 14 nap és hogy ez a ledes bevilágítás ugyan marha zavaró, de nem tekinthető hibának és nem is fogják annak nézni. Ez a békéltető testület is jogszabályok alapján működik, tehát meg van kötve a kezük. Szerinted, ha a Samsunghoz kerül a tévé mit fognak válaszolni? Jófejségből kicserélik? Ugyan már... Szerintem ebből nem fogsz tudni jól kijönni sajnos.
-
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget!
Igazából csak arra gondoltam ,hogy valamilyen hibás teljesítésre lehetne fogni a történetet, majd úgy elállni az új bontatlantól, hogy azt ki sem bontom már. De ezek szerint ez nem 1 létező dolog. Így valószínűleg kerül majd fel apróra, új bontatlanként.
Háttértárolóban volt az eltérés, ezért nem vettem észre. Az ÜFSZ-nek jeleztem, hogy igazából csak annyira lenne szükségem, hogy a számlát/ garancia jegyet módosítsuk, mert így nem mertem eladni garanciálisként, hiszen más a 2 laptop típusszáma is. Ehelyett ragaszkodnak ahhoz, hogy vigyem vissza a mostani használtat, és adnak helyette egy újat, ennek nem igazán tudom mi értelme van
.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz
babcehh #24989 üzenetére
14 nap elmúlt.
meg lehet kérni,hogyx vegyék vissza és a pénzt kéred de ez nekik pénzkiadás,és az amit újként vettél használtként tudják már eladni és nekik ez veszteség.
annak örüljél,hogy elismerték a tévedésüket és adnak pattent újat helyette.
mely hardverben volt eltérés?
ha bontatlan adnak akkor eladod. -
Brash89
csendes tag
válasz
Brash89 #24878 üzenetére
Sziasztok!
Lezajlott a Békéltető testületes tárgyalás. Egyelőre az MM ellen indítottam, mert a testület nem engedte az MM és a Samsung ellen egyszerre, max. ha lezajlódik az MM, utána indítható a Samsung ellene eljárást.
Nevetséges volt az egész, a nyíregyházi MM üzletből jöhettek ki a TV osztályról. Egyet értenek a Samsunggal, hogy ez nem hiba, nem kötelesek javítani. Mivel nem éltem a 14 nappal így jártam. Olyanokat tanácsoltak, hogy ne sötétítsek be a szobába, TVzzek világosba, illetve azt mondták, hogy csak élő adást nézzek, ne sorozatozzak, majdnem bűnöző voltam, hogy streaming szolgáltatókon sorozatozok meg XBOXozok a TV-n.A tárgyalás vezetője azt mondta az mégsem járja, hogy ezt szakszerviz ne lássa, kép alapján nem dönthet senki sem. Erre lépte azt az MM, ha én saját költségemen vállalom, hogy Nyíregyházára elviszem a TV-t az MM-be, akkor ők futárral tovább küldik Budapestre a Samsung márkaszervizbe, de ha arra jutnak, hogy nem hibás a TV, akkor a futárt és a bevizsgálást is fizetnem kell. Január 8-ig kell a TVt elvinnem, ők 30 napot vállaltak beviteltől az eredményre.
Szerintetek ilyen van?! A Békéltető Testület harmat gyenge, semmit nem ér! -
Sziasztok!
Október végén vásároltam 1 laptopot online, személyes átvétellel egy üzletből. November vége fele kezdtem el használni, akkor tűnt fel, hogy nem azt a laptopot vettem át, mint amit rendeltem (minimális eltérés van a 2 modell között). Írtam a bolt ÜFSZ-nek e-mailt, ahol vázoltam a problémát. A mai napon válaszoltak, miszerint vigyem vissza a laptopot a vásárlás helyére, és kicserélik arra a laptopra, ami a számlán is szerepel. Ebben az esetben eltudok állni a vásárlástól, amint kicserélik?
Előre is köszönöm a segítségeteket! -
WASP26
csendes tag
Köszönöm a válaszokat!
-
jeni
félisten
válasz
WASP26 #24985 üzenetére
elkúrták rendesen,aztán így oldották meg. perelni nem tudsz ellenük mert a pénzedet vissza kaptad.
nem csak az Emag csinálja ezt,más webshop is.
a kupon meg fájdalom díjként lehet felfogni.
az már kellemetlenebb,hogy épen ugyan olyan PC-t már nem tudsz venni a rendelt áron. -
válasz
WASP26 #24985 üzenetére
a szerződés létrejött, de a hibás teljesítés miatt fel kellett bontani, ami a pénzvisszafizetéssel párhuzamosan meg is történt
a szállítási költséget pénzben kellene visszaadniuk, nem kuponban természetesen
előfordul ilyen, ha nincs készleten a termék ők sem tudnak mit tenni -
WASP26
csendes tag
Űdv!
Segítséget szeretnék kérni! Extrémdigital\Emag rendeltem egy PC-t. Kiküldtek egy projektort. Jeleztem telefonon, a tévedést. Mondták,hogy az oldalukon küldjem vissza a terméket. Jeleztem nekik hogy nekem az eredeti termék kell, de csak pénz visszafizetés megjelölésével lehet visszaküldeni a terméket. Azt mondták hogy jelöltem be nyugodtan, rögzíteni fogják, hogy nekem a termé kell! Erre visszautalták a pénzt a szállítási költség nélkül! Újabb telefon, nekem az eredeti termék kell mondtam! Jeleznek az Edigitálnak, hogy küldjék ki a terméket! Most meg kaptam egy e-mailt, hogy a futár költséget kupon formában megkapom, a terméket meg nem tudják biztosítani! Megértésemet köszönik! Meg a lóf…t!
Mit lehet ez ügyben tenni? A felek közti szerződés létrejött, vagy nem?
Több órás telefonálás, idegeskedés!
Válaszotokat előre is köszönöm! -
G.Guido
csendes tag
-
daver88
aktív tag
válasz
Lackooo84 #24977 üzenetére
ahogy írod...ennyi. Mindenki kártalanítva van. A vásárló visszakapja a pénzéd, a kereskedő szintén visszakapja az importőrtől a beszárat. Arról pedig sem a vásárló, sem a kereskedő nem tehet, hogy
~40-60%22% az infláció. Mivel a végfelhasználón csattan az ostor nyilván nem egyszerű ezt megérteni/megértetni, de mindennek két oldala van...(#24982) Lackooo84: Szerviz lejelentés...: a végeredmény ugyanaz, csak eltelt 3 nap. Bejelented a kereskedőnek a hibát, aki lejelenti a szerviz felé, aki utána felveszi veled a kapcsolatot...nem egyszerűbb, ha egyből a szerviznek jelentessz?
[ Szerkesztve ]
-
G.Guido
csendes tag
Én úgy gondolom - a boltban történt beszélgetésből érezve - , hogy ha ugyanolyan tv-t hozna, azt az összeget, amivel azóta drágult a tv, azt is elkérné...
Anno mindenhol 5 év garanciával adták a Hitachi tv-ket.
Egyébként egy vidéki kisebb bolt,amiről szó van.
A szervíz mondta telefonon a vásárlási utalványt. Én jelenleg azt tudom mondani, amit ők mondtak. -
jeni
félisten
válasz
G.Guido #24962 üzenetére
a boltban a teljes árát vissza kéred ha nem kapsz u.a -t a terméket vagy hasonlót.
hasonló esetén már a kereskedő kérheti a Ft különbséget.
máshol is van akciós TV vásárlási lehetőség.
bár az 5év garit Tv-re legtöbb esetben kiegészítő gariként plusz költséggel veheted meg
2 vagy 3 év helyett.nem az Aquacomp boltról beszélünk?
ott adták vagy adják még 5 év garival a Hitachi TV-t.
amúgy a szerviz nem vásárlási utalványt küld hanem csereigazolásról papírt a javíthatatlansága miatt.
az MM anno a Samsung Alpha mobilomra is vásárlási utalványt akart adni értékében,illetve levásárlást. egyiket sem fogadtam el. a másik kolléganő beszólt a pénztárosnak,hogy azt kell tenni amit az ügyfél kért. -
G.Guido
csendes tag
válasz
daver88 #24976 üzenetére
Akkor bízom benne, hogy a vevő sem köteles benyelni a többletköltséget egy garanciális javítás/csere esetében...Egyébként erre azt mondta a kereskedő, hogy akkor, ha tv-t nem vennék, akkor vegyek valami mást a boltból (Igazából ilyenek után onnan már inkább semmit sem vennék.) Tehát a pénzt semmiképp sem szeretné kiengedni. Egyébként az utalvány még nincs a kezemben, de már én is nagyon kíváncsi vagyok rá.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
daver88 #24976 üzenetére
Csereutalványra????? Amire ő a gyártótól/disztribútortól megkapja a termék árát/csere terméket?? Ne vicceljünk már, hogy nem köteles. Akkor mégis ezeknek mi kötelességük van? Mert akkor az egész jótállás egy kalap sz*rt sem ér, mert a kereskedő semmire nem köteles?? Aha....
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
G.Guido #24962 üzenetére
CSERE utalvány a neve, a lőtéri kutyát nem érdekli mi mennyi lett, a kereskedőnek kötelezően adnia kell egy ugyanolyan (annak hiányában egy tudásában, peremétereiben megegyező) készüléket, ő pedig a gyártótól megkapja majd, A következő lépés pedig a pénz vissza. Ott sem érdekel senkit a kereskedő áfája.
-
G.Guido
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #24967 üzenetére
Rendelhető. 20 EFt-al drágábban.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz
G.Guido #24966 üzenetére
Van webshopjuk? Ha rendelhető a tv akkor én lerendelnem ott és megjegyzesbe menne hogy adott sorszamu számlához tartozó szerviz álltál kiállított csereigazolas miatti rendelés.
aztan e-mailben levelet nem le velük hogy írásban is meglegyen a kifogásuk amivel már lehet menni tovább. -
G.Guido
csendes tag
válasz
KubanitoS #24963 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Az áfás dolgot az eladó mondta és én sem értem.
Vissza is kérdeztem, hogy akkor az természetes, hogy én bukjak egy garanciális készüléken?
A szervíz véleményem szerint is jól járt el.
Viszont az a típus még most is forgalomban van, szerintem a cserét fel kellene ajánlaniuk, de nem fogják, hiszen annak is felment az ára.
Értem én, hogy gazdasági válság, el is fogadom, de anno pont azért választottam olyan készüléket, aminek 5 év a garanciaideje, hogy ne érjenek meglepetések. -
KubanitoS
veterán
válasz
G.Guido #24962 üzenetére
Erre én is kiváncsi lennék. Laikusként szerintem a szerviz teljesítette a rá vonatkozó részt és visszaadja a tévés vásárláskor értékét, amelyet levásárolhatsz. Arról ő nem tehet, hogy a következő gazdasági válság küszöbén állunk és mindennek felment az ára. Szerintem fogd fel úgy, hogyha nem lenne garancia, akkor még ennyit sem fizetnének bele az új tévédbe.
Az áfás dolgot viszont nem értem, ezt ki mondta neked?
[ Szerkesztve ]
-
G.Guido
csendes tag
Kedves Tagok!
2020.12.23-án vásároltam egy Hitachi Smart TV-t, 5 év garanciával. 2 hete észrevettem a képen bizonyos dolgokat, első körben a boltot kerestem fel, ahonnan vásároltam. Ők az mondták, hogy hívjam a szervízt, stb, stb. Semmi gond. Felvettem a szervízzel a kapcsolatot, küldtek futárt, bevizsgálták, azt mondták, nem javítható és vásárlási utalványt küldenek.
Itt kezdődnek a kérdéseim. Nyilván 2 év alatt felmentek az árak, tehát elvileg rá kellene fizetnem. Ez már eleve nem tetszik. De leginkább az eladó hozzáállasa hagy kívánnivalót maga után. Kérdeztem, hogy a pénzt visszakérhetem-e. Azt mondta, hogy ő akkor bukná egyből az áfát(?), szóval, ha tv nem kell, akkor vegyek vmi mást a boltban. Nyilván nem mást szeretnék, hanem a garanciális tv-m helyett egy másikat. Megjegyzem, ha ugyanolyan tv-t szeretnék, annak is felment az ára és arra is rá kellene fizetnem. Vajon jogosan kérhetném-e a pénzt, vagy egy másik tv-t, ráfizetés nélkül?
Köszönettel, -
qltsar
veterán
Sziasztok,
Áprilisban néhány napig használtam egy S21 FE készüléket, de mielőtt megvásároltam volna, rákérdeztem az egyik Samsung Experience Store-ban, hogy ki szervizeli a telefonokat és egyéb okos eszközöket, amire rávágták, hogy természetesen az Oktogon közelében található hivatalos Samsung szerviz látja el ezeket a feladatokat.
Direkt rákérdeztem, hogy biztos, hogy nem a budaörsi TMX szervizeli-e a készülékeket, amit megerősítettek, hogy nem, illetve még azt is, hogy amelyik dobozon Bravophone Kft vagy Strong & Unique Kft matrica van, azokat lehet egyenesen vinni a SES-be.
A kérdésem az lenne, hogy ez változott volna azóta?
Köszönöm
!
Jelenleg a Galaxy Watch 4 topikjában egy órát kiküldtek TMX-hez, ami elviekben nem szürkeimportos, MediaMarkt-os vásárlás volt, bár hozzátenném, hogy anno egy OnePlus telefonommal náluk pont ráfaragtam, mert nem hivatalos OnePlus garanciát "adtak" rá.
-
trec12
addikt
Kapok egy új laptopot csere garanciában (Dell) háromszori javítás után ismét SSD hiba (sajnos a pénvisszafizetés nem volt megoldható egyéb okokból). Az új laptop megérkezett egy márkaszervízbe. A bibi, hogy tőlem 140 km-re. Jött a mail menjek érte adom a régit adják az újat. Esetleg postán..WTF? Ugye ez nem így működik? Nekem ezzel nem lehet(ne) sem költségem, sem kényelmetlenségem...
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz
babcehh #24954 üzenetére
Szerintem a legegyszerűbb módja, ha megrendeled a Samsung terméket megint. A nyereményjátékos dologhoz passz. Tegyél panaszt a GLS-nél, hogy vizsgálják ki a dolgot.
Amúgy én régóta GLS-ezek és még sosem volt gond. Ma is jött GLS csomagom, minden rendben ment, tegnap már kaptam e-mailt, ma fel is vette a telefont a futár. Tudom, ez most rajtad nem segít, de felettébb érdekesnek tartom ezt a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Lehet, hogy rossz topikba írok a problémámmal,de ez tűnt a legközelebbinek.
Rendeltem a Samsung.com/hu oldalról. A rendelt csomag elvileg 7-én ért volna ide. Nyolcadikán kaptam a GLS-től az sms-t hogy aznap hozzák. Délután már gyanus volt, hogy nem fogom megkapni, mert a várható kiszállítási idő jócskán lejárt, ezért megpróbáltan felhívni a futárt, aki már tegnap is ki volt kapcsolva. A mai napon ellenőriztem a GLS weboldalán a csomag állapotát, hiszen ma még sms-t sem kaptam.
A weboldaluk szerint valaki rendelkezett a csomagommal, és visszaküldik a feladónak. A tegnapi futárt próbáltam hívni,továbbra is ki van kapcsolva a telefonja. A GLS ÜFSZ szerint a Samsung rendelkezett a csomagomról,visszakérték. Felhívtam a Samsung ÜFSZ-t, azt állítják,hogy ők nem rendelkeztek felette,szerintük kiszállítás alatt van. Egyik fél sem hajlandó változtatni az álláspontján.
A másik GLS problémám pedig nagyon hasonló, mai kiszállítással kellett volna érkezzen egy nyeremény játékból származó eszköz, amit szintén a GLS hozott volna. A rendszerből eltűnt a csomagszám, sms-t stb nem kaptam.
Mit tudnátok javasolni a probléma kapcsán?
Előre is köszönöm a segítségeteket![ Szerkesztve ]
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
A samsung.com webáruházban online vásároltunk egy telefont, de nem vált be, szeretnénk visszaküldeni. 14 napon belül írásban jeleztem az elállási szándékot, amire azt a választ kaptam másnap, hogy az elállási nyilatkozatot megkapták, a kérelem feldolgozása folyamatban van, és új információ esetén felveszik velem a kapcsolatot. Ez volt kb. egy hete, azóta nem jött új infó. A kérdésem, hogy visszaküldjem-e a terméket, vagy várjak a jelzésükre? Ha jól tudom az elállás közlésétől számított 14 napon belül fel kell adni a terméket.
-
Allihoppa
aktív tag
-
wrox
őstag
válasz
Allihoppa #24948 üzenetére
Igazából venni szeretnék egy hűtést (waterforce), amire 2023. áprilisig bolti gari van, és 2024 áprilisig van gyártói gari.
Ezért érdekelne, hogy mi a menete, ha véletlenül megállna.MSI- Most döglött be a már egyszer cserélt MSI hűtésem (CoreLiquid 240R), tegnap vittem vissza a boltba (AQUA).
Ezt a hűtést az MSI visszahívta még tavasszal, mivel gyári hibás bizonyos sorozat, automatikusan küldik a javított verziót belőle.
Aquaban azt mondják, a visszahívás csak Amerikában van, itthon rendesen gariztatni kell, szerviz, javitani próbálják stb.
kíváncsi vagyok mi kerekedik ki belőle. -
Allihoppa
aktív tag
Kiskerhez kell visszavinni, kivéve ha megszűnt a cég. Gigabyte Magyarországon csak viszonteladókon keresztül intéz gart. Amennyiben megszűnt a bolt és kell help, küldj egy PÜt és megvizsgáljuk.
Amúgy a Gigabyte intézi a leggyorsabban a gyártók közül, 2 hét +- 1-2 nap. Sajnos kiskeres átfutás ezt befolyásolhatja, ha ülnek rajta 1 hétig mondjuk.
MSI-vel már más a helyzet, mostanában olyan szigor van ott, hogy egy papírtörlővel letörölhető foltra, ami a PCIe slot kampóján volt azt mondták törött a PCB, ilyennel 20 éves múltú szervizesek se találkoztak.
Az eléggé elszomorító volt velük kapcsolatban. Ügyfél már másfél hónapja várja a SUPRIM X 3080 Ti.jét, mert második körben ment vissza a gyártóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
wrox
őstag
Sziasztok.
Gigabyte-nál hogy működik a gyártói garancia? (arra gondolok, amit weboldalon kell regisztrálni vásárlás után) Hova kell küldeni, mennyire rugalmatlanok stb..
Valakinek volt már vele dolga?[ Szerkesztve ]
-
0Li
senior tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Párom rendelt a bestnfast.hu-ról egy harisnyát. Kapott helyette egy pólót. Az oldalon szereplő telefonon nem lehet elérni senkit és az emailre se reagálnak. Mit lehet ilyenkor tenni?
Le van írva, hogy vissza kell küldeni a csomagot egy megadott címre a saját költségemen, de már ezzel kapcsolatban is szkeptikus vagyok.
Előre is köszönöm a válaszokat. -
asdf_
veterán
válasz
pana0017 #24942 üzenetére
Elvileg bárki, mert a kötelező jótállás által biztosított jogok egy adásvétel alkalmával átszállnak a vevőre (ugyanakkor a számlát lásd, mert ha céges volt a vevő, akkor nincs semmi sávos jótállás). De aztán vannak egyes cégek, akik úgy gondolják, hogy ezt felülírhatják és pl. adásvételit kérnek, miközben az adásvétel lehet szóban kötött is. Ha jól rémlik Euronics és Alza volt p*cs ebben a tekintetben a múltban.
-
pana0017
senior tag
Sziasztok. Gondolom már lerágott csont, úgyhogy előre is elnézést.
Az új sávos jótállásnál csak a számla tulajdonosa érvényesítheti a jótállási igényét vagy a számla, jótállás birtokában bárki? Használt terméket vennék és szeretnék biztosra menni, hogy baj esetén nem kell majd felkutatnom az eredeti tulajt. Köszi! -
Lackooo84
nagyúr
válasz
LuckyL #24938 üzenetére
Azok is visszavitt telók, én is vittem vissza egyszer egy telót, mert nem tetszett, aztán amíg nézelődtem már tették is ki a vitrinbe egy zárható kazettába újként egy "védófóliával ellátva" matricával, és igen, drágábban, mint az új ára. Persze a fólia az a gyári volt a telón.
[ Szerkesztve ]
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
AxBattler #24933 üzenetére
Dehogyis, visszaviszed bármelyik üzletükbe és puszi. Online rendelést 2 módon tudsz MM üzletben átvenni, csomagpontként, vagy ha van üzletben készlet a termékből, akkor választhatod az azonnali áruházi átvételt, utána befoglalják neked, és mehetsz is érte. De ezzel óvatosan, mert divat lett náluk a bontott termékeket online rendelőknek újként félretenni...
[ Szerkesztve ]
-
Üdv!
Ha online rendelek Media Markt-ból, de 14 (vagy 60) napon belül elállnék a vásárlástól, akkor a bontatlan készüléket csak postai úton küldhetem vissza a cég által megadott címre, vagy leadhatom valamelyik üzletük vevőszolgálatán is? -
Lackooo84
nagyúr
Ez a sütő bekötés izi pizi volt...
Amúgy rafináltak, 20 ezerrel legombolják azt, aki tudatlan. Mármint a MM. Mert csak gyári plusz garihoz kötik a szerződött partner bekötést. Kötelező garihoz nem kell.
-
C64
őstag
Sziasztok. Köteles vagyok egyáltalán egy boltnak adásvételit bemutatni? Tudtommal az magánirat, semmi közük hozzá!
-
jeni
félisten
Értve,csak kérdés kamu szállítói nyomtatványt kaptam-e ,vagy a Magyar Posta a galád?
Az a idő vallum ,dátum sem valós volt mert mi van ha valahol leragad a csomag de úton van Európában?
Amúgy a Magyar Posta is egy foss. Ezt már eljátszották,hogy nem adtak értesítőt és még időben jeleztem,mert már vissza küldték a Ferihegyre vissza küldésre. Mikor ezt szóvá tettem még portói díjat is kértek tőlem emiatt.Közöltem,hogy nem az alapszabálynak megfelelően jártak el a kötelező csomagtájékoztatás terén melyet nekik kötelező lett volna értesíteni. Végén nullázták a követeléseiket és pár nap múlva megkaptam a csomagomat.
Mindenesetre már kevésbé veszek az Aliról cuccot.[ Szerkesztve ]
-
Taci
addikt
Alin én mindig figyelem, hogy mikorra írja a várható érkezési dátumot, ha addig nem jön meg (márpedig az egy eléggé bő intervallum), akkor másnap már kérem is vissza az árát, és mindig vissza is kapom. Alinál ezt figyelni kell, mert van valamilyen határidő, amíg még visszajelezhetsz, hogy valami nem oké (sérült, hiányos, nem jött meg stb.), viszont határidőn túl úgy veszik, nem szóltál, úgyhogy valószínűleg minden rendben van, utalják tovább az összeget a kereskedőnek, és utána már tényleg nem tudod visszaszerezni.
-
jeni
félisten
Én közel 5300Ft buktam az Aliról rendelve. Szeptember elejére kellett volna megjönnie. A Kínai webshop adott menetlevelet amelyen fel van tüntetve a sorszám és,hogy itt van Magyarországon a lakcímem is rajta van. A Webes útkövetés is azt mutatja de nem megy tovább a Magyarország beérkezése után egy tapodat sem. A Magyar Posta meg tagadja,hogy ide beérkezett volna. Az a sorszám az nem a posta átvételi azonosítója erre hivatkozik.
Írtam az Alinak,hogy kérem vissza a pénzt de ők valami 30 nap elteltére hivatkozva már nem írják jóvá az összeget.
Lehet venni úgy is cuccot ha rendelsz hozzá követési számot ami majdnem annyiba kerül mint mag az 5000Ft-t alatti terméket figyelembe véve.
Kisebb értéknél nem éri meg csak nagyobb 25000Ft feletti értéknél érné meg ezt külön rendelni -
koby11h
őstag
0 készlet, kínai cucc van hirdetve és ha raktáron látod, akkor az Kínában raktáron.
Aztán vagy összegyűlik elég megrendelés vagy nem. Ha összegyűlt, akkor vagy van még készleten vagy nem, vagy ideér 60 napon belül, vagy nem. A pénzt meg talán visszakapod. Vagy nem.
Bocsi, ezt az ember saját kárán tanulja meg, én is hiába olvastam hasonlót, csak megpróbáltam. Ugyan ez volt a tapasztalatom másik ilyen "webshoppal"...
Persze ez csak tipp. -
Taci
addikt
Sziasztok!
Még szeptemberben rendeltem keresztfiam születésnapjára egy terméket innen:
https://urban-trend.hu/
Sajnos sehol máshol nem találtam raktáron, amit szerettem volna, így megnéztem a Scamadviseren, "zöld volt", úgy gondoltam, teszek egy próbát, holott láttam, hogy nem magyar bolt (csehek). Megrendeltem a terméket (4e Ft), kifizettem, aztán vártam, hogy érkezzen. Születésnap előtt 2 nappal nézem, még mindig sehol semmi. Írok az ügyfélszolgálatnak, azt írják, maximum 60 nap a szállítás... Megnézem, az oldalukon tényleg ott van az ászf-ben... Nagyszerű. Ajándéknak ment más. Viszont múlt héten már letelt a 60 nap, termék sehol, írok nekik, hogy kérem a pénzem vissza, azt írják megint (copy-paste), várjak. Nem, nem várok tovább, adják vissza a pénzem, ha 2 Ft lenne, már csak azért is visszaszedném tőlük.
Bamba voltam, hogy ilyen helyről rendeltem, ez az én hibám. De hogyan tudom érvényesíteni a jogaimat / hogyan kaphatom vissza a pénzemet? Megvártam a nonszensz 60 (!!) napjukat, mégsem kaptam terméket. Merre indulhatok? Fogyasztóvédelem? Mi a követendő út ilyenkor?Köszi.
(Nem vagyok biztos benne, hogy ez a megfelelő topik, ezért inkább off-ba teszem.)
-
jeni
félisten
válasz
daver88 #24915 üzenetére
nem megfelelő földelésű konnektor vagy annak a hiánya miatt?
elosztó az bármikor lecserélhető vastagabbra -vékonyabbra 3x MTK 1,5mm ami legtöbb helyen kapható.
3x2mm elosztót még nem láttam,igaz nem is kerestem.
pl.:
ez is 1,5mm és 16A
újabban ezt javasolják,hátránya,hogy nem forgatható a dugvilla-csak egyirányú[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
-
daver88
aktív tag
-
Lackooo84
nagyúr
Azt ugye jól tudom, hogy a kötelező, ársávos jótállást nem lehet a beüzemelés feltételeihez kötni? (mondjuk egy tűzhelynél).
-
jeni
félisten
válasz
amarna #24907 üzenetére
amúgy az eladó cég hivatalos forgalmazó és ezt a márkaszerviz elfogadja ha onnan jön teló javításra,az tuti.
ebben az esetben a pénz Ft összege is valós lehet rajta felvezetve és így 3év garis a teló.az,hogy céges vétel-e vagy magánszemély abból én nem olvasom ki.persze nem tudom,hogy ez mennyire hitelesíti a bolti számlát?
[ Szerkesztve ]
-
amarna
tag
válasz
Biznisz Elek #24902 üzenetére
Céges volt, úgy néz ki
-
jeni
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Vízszerelő Budapest összes kerületében
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest