Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26346) Lackooo84 válasza Dr. Venkman (#26344) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hívd fel máskor az üfszt h koppintsanak rájuk. A jogszabály feketén fehéren kimondja, hogy VAGY-VAGY. A jótállási jegyen ha szerepel a 3 fő adat vásárlás helye, ideje, termék azonosítója, akkor el kell fogadják. Az a vicc, hogy a jótállási jegyen általában több adat szerepel, mint a számlán (számlán pl sokszor nem szerepel a termékazonosító, SN), most meg már, hogy az árnak is szerepelnie kell rajta, főleg. Triwardennél meg kifoghattál vmi majmot, mert gariztattam már PS4 gépet és PS4-5 kontrollereket is, és csak jótállási jegyet tettem a dobozba és ennyi.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.