Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/lackooo84.gif)
Lackooo84
nagyúr
Hívd fel máskor az üfszt h koppintsanak rájuk. A jogszabály feketén fehéren kimondja, hogy VAGY-VAGY. A jótállási jegyen ha szerepel a 3 fő adat vásárlás helye, ideje, termék azonosítója, akkor el kell fogadják. Az a vicc, hogy a jótállási jegyen általában több adat szerepel, mint a számlán (számlán pl sokszor nem szerepel a termékazonosító, SN), most meg már, hogy az árnak is szerepelnie kell rajta, főleg. Triwardennél meg kifoghattál vmi majmot, mert gariztattam már PS4 gépet és PS4-5 kontrollereket is, és csak jótállási jegyet tettem a dobozba és ennyi.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...