Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26951) Angie™ válasza -Solt- (#26950) üzenetére


Angie™
addikt

Mindenképpen legyen írásos nyoma, hogy te jelezted az elállási szándékodat. Az e-mail elég kell legyen.

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26952) -Solt- válasza Angie™ (#26951) üzenetére


-Solt-
veterán

Az megvan, arra az emailre válaszoltam ahonnan a rendelés visszaigazolás jött, csak ugye arra sem képesek, hogy reagáljanak rá valamit. Nyilatkozat aláírva és csatolva, csomag visszaküldve, az emailben megadtam a számlaszámom (KP-s vásárlás volt) ahova a visszautalást várom...

Jól gondolom, hogy nincs más teendőm?

www.smart-bus.hu

(#26953) shteer válasza -Solt- (#26952) üzenetére


shteer
titán

kontakt adatoknál szerepel az emailcím ahova küldted? általában az info@ működik mindenhol, de előfordul, hogy a rendelés visszaigazolások külön vagy automata címről mennek

..szerintem jónak tűnik

(#26954) -Solt- válasza shteer (#26953) üzenetére


-Solt-
veterán

Igen, arra az email címre küldtem amit a nyilatkozatra is beírtam kontakt infónak... ez szerepel az oldalukon is. Egyébként sima gmail cím...

www.smart-bus.hu

(#26955) Angie™ válasza -Solt- (#26954) üzenetére


Angie™
addikt

Gmail cím? Az nagyon tróger :)

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26956) -Solt- válasza Angie™ (#26955) üzenetére


-Solt-
veterán

Én kérek elnézést kategória szerintem is... :K

www.smart-bus.hu

(#26957) Csigavair


Csigavair
tag

Sziasztok!

Tavaly márciusban vettem egy rollert, azóta kétszer volt garanciális javításon, de most megint meghibásodott immáron harmadjára. Az lenne a kérdésem, hogy van lehetőségem arra, hogy visszakapjam az árát? Hamarosan lejár a garancia és kb 4 havonta ugyanazzal a hibával megáll a gép...vigyázok rá de felháborít hogy egy év alatt 3-szor 3 hétre kiesik alólam és ha lejár a gari kb gazdasági totálkár...

Köszi előre is a válaszokat! :R

(#26958) jeni válasza Csigavair (#26957) üzenetére


jeni
félisten

A 4. javítását már nem vagy köteles elfogadni.
Méltányossági alapon esetleg cserét kérni,de érdemes jelezni a sokadik meghibásodást.
Hátha elfogadják.
A szervizben töltött időkkel kitolódik a garanciális idő,ha ez segít.
Akai,XIAOMI,OKAI,SEGWAY,SENCOR,stb...

[ Szerkesztve ]

(#26959) Lackooo84 válasza jeni (#26958) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Te miről beszélsz milyen méltányosság? :) Ha a jogszabályban előírt sávos gariidőn belül van, akkor a harmadik meghibásodás (és nem is kell, hogy minden alkalommal ugyanaz a meghibásodás legyen) már cserélni kell. Nem cserélni lehet. KELL! Ha szaroskodnak, akkor békéltető, 200 ezer ftig már kötelező érvényű döntést hoznak (gondolom alatta volt a roller).

The Truth is out there...

(#26960) jeni válasza Lackooo84 (#26959) üzenetére


jeni
félisten

Úgy tudtam csak a 4.-re lép érvénybe,ezért írtam a méltányosságit
Ha negyedszer is elromlik a termék-ezek után
Nála 2x volt javítva,most adná le 3x.
Így neki az lenne a nyerő ha a javítási idő 30 napon túli lenne.

[ Szerkesztve ]

(#26961) Lackooo84 válasza jeni (#26960) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ja igen a három után még egyszer el kell romlania, hát akkor arról meg tenni kell gyorsan... :)

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#26962) ittakary


ittakary
nagyúr

Sziasztok!

BestMarkt-nál van egy megrendelt termékem, visszaigazolták, megerősítették, átvételre kész: egy JBL Live 670, ami kb 45-50ezer közötti áron megy: [kép]. A webshopon ennyibe került:

Az átvételnél, kérdés nélkül egy JBL Tune 670-et akartak adni, ami egy olcsóbb kiadás, kevesebb funkcióval: árukereső

Amikor jeleztük, hogy ez nem az a termék, ami a rendelésben szerepel, akkor ál-meglepődött arcot vágtak, és egyből mondták, hogy húha, ez sajnos a weblap hibája, és sajnos ennyiért nem is tudják odaadni a Live-ot. Meg jöttek a kifogással, hogy ez ilyen olyan adatbázis hiba volt.

Egy a gondom ezzel: ez nem egy szemetszűró, sok ÁSZF kikötésben szereplő látványos 90%-os hiba, hanem egy jóhiszeműen elfogadható, még csak akció felirattal SEM rendelkező ár volt.

Pár ezer forintos nevetséges kedvezményt felkínáltak a Live-ra, de a kiírt áron nem akarták odaadni.

Érdemes futni egy kört fogyasztóvédelemnél? Ismétlem, visszaigazolt, megererősített, átvehető rendelés volt.

(#26963) Lackooo84 válasza ittakary (#26962) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szerintem ez a békéltetőnél 100%-os nyert ügy. Már csak precedensnek is jó lenne. 200k alatt már kötelező erejű döntést hoznak, nagy valószínűség szerint kötelezik őket, hogy az eredetileg visszaigazolt terméket adják oda.

The Truth is out there...

(#26964) MaxxDamage válasza ittakary (#26962) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia!

Fater meg rendelt egy xyz elektromos metsző ollót és nem azt kapta, hanem cvb márkát és kifogásolta.
Cserélték neki és knl márkát kapott... megint kifogással élt és kiderült, hogy az xyz márka nincs is, de "raktáron" jelzi és lehet rendelni... Most ott tart a dolog hogy a futár megint elvitte és majd a pénzt kapja vissza. Ez a folyamat Cirka 2 hónapos volt... Én biztos jelenteném a megfelelő helyen!

Márkák csak példa volt, mert nem tudom konkrétan mi is volt, de igaz a történet.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#26965) luciferc válasza Lackooo84 (#26963) üzenetére


luciferc
őstag

Nem hiszem, hogy kötelezhetik őket erre. Nincs az a termék, kész. Boltban sem kaphatod meg a jó áron szereplő ott helyben reklámozott darabot, ha nincs neki, vagy éppen nem akarja eladni. Itt nem arról van szó, hogy hamis hirdetéssel becsábította. És még szerintem sikerrel is tudna (szerk: a bolt) arra hivatkozni, hogy 30%-kal olcsóbb és még az akció szöveg se volt kiírva, nyilvánvaló tévedés.

[ Szerkesztve ]

(#26966) run4fun válasza luciferc (#26965) üzenetére


run4fun
tag

De ezt nem előtte kellett volna ellenőrizniük? Mert oké, hogy nem számít elfogadott ajánlatnak az, ha a megrendelő automata visszaigazolást kap a rendeléskor, de aztán ő kapott olyat is, hogy átvételre kész (egy külön, következő emailben?). Mert ha így van, akkor jó eséllyel valaki hús-vér ember jóváhagyta, hogy igen, mehet a megrendelt termékért, előkészítették neki a kért terméket. Ilyenkor nem kéne benyelnie a boltnak ezt, hogy hoppá elszúrtuk, de elfogadtuk a rendelésed úgyhogy megkapod?

(#26967) Lackooo84 válasza luciferc (#26965) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Honnan veszed azt, hogy nincs nekik a termék? Van nekik szerintem, csak nem azt akartak adni hanem egy olcsóbbat.

The Truth is out there...

(#26968) Tikakukac válasza luciferc (#26965) üzenetére


Tikakukac
titán

De, van az a termék, csak nyilván buknának rajta, ha odaadnák annyiért, azért megy a mese habbal.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26969) luciferc válasza run4fun (#26966) üzenetére


luciferc
őstag

Nem gondolom, hogy be kellene nyelnie. Nem köteles eladni alapvetően semmit a bolt. Nem történt károkozás, nem csábították be a boltba és nem vásárolt emiatt ott mást. És szerintem egy akcióval sem jelzett piaci ár alatt 30%-os ár esetén a tévedés is simán megáll. Természetesen be lehet jelenteni és így még az is kiderülhet, hogy rendszeresen van ilyen, amikor már rosszhiszeművé válik a dolog. De egyetlen ilyen esetből én nem merném levonni azt a következtetést, hogy trükköznek.
A hús vér ember, aki jóvá hagyta simán nem nézte azt az egy szó különbséget. Nem kell ezt elhinni, lehet nem is így volt, de ellenkező bizonyításáig ez egy életszerű feltevés. Francért szórakoznak a gyártók azzal, hogy egymástól alig eltérő neveket adnak jelentősen eltérő termékeknek. Itt inkább a gyártó trükközik.

(#26970) luciferc válasza Lackooo84 (#26967) üzenetére


luciferc
őstag

Nem tudom van-e a termék. Lényegtelen. Azt mondja nincs. Kimegy a NAV meg a TEK leltározni? Érted. próbáljunk életszerűen a dologhoz állni. De nem is kell kamuzni. Annyiért nem adja, tévedés. Teljesen életszerű szerintem. Ettől függetlenül meg lehet futtatni a békéltetőnél, de szerintem messze nem 100%-os nyerés, inkább olyan 30-40%. Max.

(#26971) Tikakukac válasza luciferc (#26969) üzenetére


Tikakukac
titán

Kitalálom, nem dolgoztál még kiskerben :B

Ez a sztori annyira egyszerű, hogy el sem hinnéd.

Kötelesnek nem köteles eladni a bolt semmit. Egészen odáig ezzel semmi gond nincs, amíg nem igazolja vissza a terméket és nem csattogsz el érte. Ami idő. Ami pénz. Plusz mondom, visszaigazolt rendelés.

Ez számít, minden más csak töltelék.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26972) Lackooo84 válasza luciferc (#26970) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ajánlom olvasgasd el a távollévők között létrejött szerződés fogalmát. :)

The Truth is out there...

(#26973) luciferc válasza Tikakukac (#26971) üzenetére


luciferc
őstag

Nem, ellenben szeretek az ördög ügyvédje lenni, vagyis a másik szemszögéből megkeresni az érveket, ez ugyanis segít a saját érvek megfelelő felépítésében.

A kereskedő jelen esetben szerintem sikeresen hivatkozhat tévedésre, már ha nem valós trükközés van. Remélem elviszi békéltetőhöz a kérdező, aztán meglátjuk.

Nézzünk néhány forgatókönyvet:

1. A kereskedő tévedésre hivatkozik és átadja a békéltető testület részére a nagykertől származó számlát, amiből látszik, hogy a Live verzió nagyker ára bruttó 33e (számoljunk bruttóban), míg a Tune verzió 20e. Innentől életszerű a tévedésre hivatkozás, hiszen akció és a jelentős kedvezmény jelzése nélkül beszerzési áron lenne a Live. Ettől még lehet, hogy csak abban tévedtek, hogy nem tették ki a mega akció logót, de akkor is életszerűtlen a beszerzési áron továbbadás egy boltban, ahol jellemzően nincsenek kapcsolt eladások.

2. A kereskedőtévedésre hivatkozik, a békéltető testület tájékozódik a Live nagyker áráról (bekéri a számlát, ha megteheti), és az 20e. Ekkor már nincs beszerzési áron értékesítés, tehát bár furcsa, hogy nincs akció és kedvezmény jelezve, de életszerű az a verzió is, hogy ezek maradtak le.

Az 1. változatban szerintem a cég javára döntenek, míg a 2. változatban valószínűleg a vevő javára. És még lehetnének forgatókönyvek.

Szóval azt kijelenteni, hogy 100%-ban nyert ügy, szerintem erős tévedés.

(#26974) luciferc válasza Lackooo84 (#26972) üzenetére


luciferc
őstag

Ez így nulla pontos, add meg kérlek, hogy melyik bekezdés az, ami szerinted ebben az esetben releváns.

(#26975) luciferc válasza Tikakukac (#26971) üzenetére


luciferc
őstag

Ja, és az elcsattogás és egyebek kapcsán a kisker hivatkozhat arra, hogy ezeket kompenzálandó ajánlott kedvezményt a Live valós árából. Nem olyan fekete fehér egy ilyen történet egy békéltető testület vagy éppen bíróság előtt. Ettől még lehet, hogy a kisker nettó trükközik, de ezt igazolni is kell tudni annak, aki erre hivatkozik, vagy legalábbis meg kell mutatni, hogy teljesen életszerű, hogy az a cucc ennyiben kerül.

(#26976) Silentfrog


Silentfrog
veterán

Sziasztok!
Tanáccsal segítenétek?
Vásároltam egy 100+ ezer forintos hangfalalt, ami most 200+ ezer mindenütt.
Garanciába visszaküldtem több mint egy hónapja.
Két hete írták mailbe hogy kész, 2-5 nap múlva megkapom.
Azóta elveszett senki sem tudja hol van, többszöri megkeresésre is azt írják keresik, Romániába szervízelték, azt írták.
Milyen lehetőségem van ilyenkor?
Nem lennék kisegítve azzal ha visszafizetik az árát, mivel most a duplája, a saját termékemet szeretném visszakapni , de ugye az nincs meg.
Kérhetek másikat?
Egyébként emagról jött és ők is voltak a forgalmazók.

[ Szerkesztve ]

(#26977) Lackooo84 válasza luciferc (#26973) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De te miről beszélsz milyen tévedés? :U Ha szerződést kötsz vkivel és kiderül tévedtél akkor így jártál .. :))

The Truth is out there...

(#26978) Tikakukac válasza luciferc (#26973) üzenetére


Tikakukac
titán

Lehetsz az ördög ügyvédje, ezredjére is: ez a történet nem tud megállni már a kereskedő oldaláról sehogy. Kész. Távollévők közötti szerződés pipa, ennyi, vége, viszlát.

Ez vagy ki lesz adva, vagy ennek a többszörösét bukják idővel, pénzzel, névvel.

Ennyire ezy :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26979) luciferc válasza Lackooo84 (#26977) üzenetére


luciferc
őstag

(#26980) luciferc válasza Tikakukac (#26978) üzenetére


luciferc
őstag

Továbbra is kellene az a jogszabályi hely, ami alapján pipa.

(#26981) Tikakukac válasza luciferc (#26980) üzenetére


Tikakukac
titán

Melyik jogszabály, ami kimondja, hogy ha egy szerződés létrejött akkor az létrejött?

Huh, ma is erős napunk van.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26982) luciferc


luciferc
őstag

De ha már belemegyünk, akkor nézhetjük a PTK legelejét:

1:3. § [A jóhiszeműség és tisztesség elve]
(1) A jogok gyakorlása és a kötelezettségek teljesítése során a felek a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megfelelően kötelesek eljárni.

Biztos jóhiszemű és tisztességes eljárás, hogy egy a piaci árnál 30%-kal olcsóbb, de akcióként nem jelölt árat akarunk érvényesíteni? Csak hogy játsszam az ördög ügyvédjét.

(#26983) luciferc válasza Tikakukac (#26981) üzenetére


luciferc
őstag

Látom nem olvastad el, amit linkeltem, de akkor ideteszem a jogszabályi részt, szintén PTK:

6:90. § [Tévedés]
(1) Aki a szerződés megkötésekor valamely lényeges körülmény tekintetében tévedésben volt, a szerződési jognyilatkozatát megtámadhatja, ha tévedését a másik fél okozta vagy felismerhette. Lényeges körülményre vonatkozik a tévedés akkor, ha annak ismeretében a fél nem vagy más tartalommal kötötte volna meg a szerződést.

Illetve 2008. évi XLVII. törvény:

4. § (1) A kereskedelmi gyakorlat megítélése során az olyan fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki észszerűen tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el, figyelembe véve az adott kereskedelmi gyakorlat, illetve termék nyelvi, kulturális és szociális – különösen családi kapcsolatokkal összefüggő – vonatkozásait is. Ha a kereskedelmi gyakorlat a fogyasztók egy meghatározott csoportjára irányul, az adott csoport tagjaira általánosan jellemző magatartást kell figyelembe venni.

És a kérdező maga is elmondta, hogy észlelte, hogy rohadt olcsó és azt is, hogy akció sincs kiírva.

Az, hogy megpróbálta megvenni, az rendben van, az, hogy követeli a tévesen árazott terméket, az szerintem nem fekete-fehér.

Ha már erős napunk van. Remélem elmegy a békéltetőhöz és meglátjuk ott mit gondolnak.

[ Szerkesztve ]

(#26984) Tikakukac válasza luciferc (#26983) üzenetére


Tikakukac
titán

Remélem is, hogy elmegy, mert ez sima liba:B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26985) luciferc válasza Tikakukac (#26984) üzenetére


luciferc
őstag

Legyen úgy. De nem fog elmenni.

(#26986) Tikakukac válasza luciferc (#26985) üzenetére


Tikakukac
titán

Mofémes néni meg a Ventil sz0pat. Elhangzott, hogy nekem nem éri meg a vesződés.

Na hát ez volt a kanóc. Szóval mind a kettő sztori megy jogi útra :))

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26987) luciferc válasza Tikakukac (#26986) üzenetére


luciferc
őstag

Leírtad valahol a sztorit?

(#26988) Tikakukac válasza luciferc (#26987) üzenetére


Tikakukac
titán

Nem, nincs is értelme. Nem válaszolás, hazudozás, ködösítés mindegyik gondja. 30 nap átlépve ilyesmi. Garis probléma az eset mindegyiknél.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26989) luciferc válasza Tikakukac (#26988) üzenetére


luciferc
őstag

Azért ha megvan a döntés, akkor csak írd már le. Ha neked adtak igazat, akkor azért, hogy lássuk érdemes nekimenni, ha meg esetleg nem, akkor azért, hogy lássuk a másik oldal érveit.

[ Szerkesztve ]

(#26990) Tikakukac válasza luciferc (#26989) üzenetére


Tikakukac
titán

Ezek lejátszott körök, már ők is elismerték, hogy balfékek.
A gond, hogy továbbra is balfékek.:))

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26991) luciferc válasza Silentfrog (#26976) üzenetére


luciferc
őstag

Én azt mondanám elsőre, hogy az emagnak kell adnia egy újat neked, mivel gyakorlatilag nem tudta megjavítani. Az ugyanis, hogy nem tudta megjavítani, esetleg a szerviz tönkre tette vagy éppen a szállító elhagyta (vagy valaki ellopta a szervizből), az téged nem kell és nem szabad, hogy érdekeljen és érintsen. Te leadtál egy terméket javításra, nem tudták megjavítani, mivel nem kaptad vissza. A termék még kapható, így adjanak egy másikat. Itt szerintem nem opció, hogy inkább kifizetik az eredeti árát, mivel még forgalomban van, és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról alapján egyébként is cserélni kellene a 30 nap miatt:

5. § (7) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni.[...]

(#26992) Tikakukac válasza Tikakukac (#26990) üzenetére


Tikakukac
titán

Na, a Mofém kiderítette, hogy nem az ügyfelet kéne emelt hangnemben számonkérni, hogy miért kér számon dolgokat, hanem házon belül kellene rendet rakni.
Nem küldték ki amit ki kellett volna küldeni. És erről ők mit sem tudtak odabent. De azt eléggé tudták, hogy a cserét már velem megbeszélték, holott amúgy nem.

Kegyetlen brigád.

Most pedig jöhet a Ventil, na őket nem lehet elérni mailben és telefonon sem, ha te 300km-re vettél valamit Pesttől és akarsz valamit érvényesíteni, akkor ülj kocsiba vagy buszra és vonatra, mert ők beza nem válaszolnak :P

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26993) grizlisandor


grizlisandor
addikt

Jól indul az év már másodjára kell segítséget kérnem tőletek.

Tavaly decemberben rendeltem egy terméket, ami "csak rendelésre" státuszban volt, mondom ráér, majd ideér, jó áron van. Kaptam e-mail-t a rendelés visszaigazolásáról, utánvételre kértem, mondom ha elárazás történt, ne kelljen várni a pénzemre a visszautalásnál. Idén néha ránéztem a weboldalukon, hogy mi van a rendeléssel, nincs változás. Ma megnézem, szőrén szálán eltűnt! Írok nekik, hogy mizu. Jött a válasz, hogy ők tartották nekem a rendelést, de nem jelentkeztem érte, így feltételezték, hogy nem kell és törölték a rendelést. Ok, mondom én semmilyen értesítést nem kaptak, mikor, milyen címről milyen címre ment ez az értesítés? Nem tudja megmondani, mert automatikusan küldi a rendszer az értesítést.

Nevetséges, hogy szó nélkül törölnek rendelést, de bizonyítani az értesítéseket(többet, mert elvileg jelezték nekem, hogy megjött a termék, meg a törlésről is kellett volna írni) meg nem tudják. :DDD

Szerintetek ezzel lehet kezdeni valamit, vagy engedjem el?

(#26994) ittakary válasza ittakary (#26962) üzenetére


ittakary
nagyúr

A Fogyasztóvédelmi hatóság illetve a Békéltető Testület felé a bejelentés megtörtént, erről tájékoztatva lett a bolt, akik az elsőre tett párezer forintos kedvezmény után (49 helyett 42) majd utána még egy ajánlat (40) után valósan a megrendelt áron odaadták a terméket.

Hatóságnál a bejelentést visszavonjuk

(#26995) run4fun válasza ittakary (#26994) üzenetére


run4fun
tag

Ennyi, így kell ezt. :K

(#26996) MaxxDamage válasza ittakary (#26994) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sajnos ezt kevesen lépik meg, pedig minden hasonló esetet, vagy ennél súlyosabbat is jelenteni kellene! :K :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#26997) Lackooo84 válasza ittakary (#26994) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Mondtam lol.

The Truth is out there...

(#26998) Dreimus válasza Csigavair (#26957) üzenetére


Dreimus
senior tag

Amúgy érdemes megnézni a jótállás adott része mire vonatkoznak pl az elektromos roller a kivételek közt van több ponton is :)

[ Szerkesztve ]

(#26999) iFriend77


iFriend77
csendes tag

Sziasztok!

Van egy Samsung Galaxy Fold 3 5G okostelefonom. Telekom-nál lett vásárolva 2021 augusztusában 3 év garival részletre ami azóta ki lett fizetve teljesen.
A problémája az hogy ennél is előjött a Fold3-makra jellemző zsanérhiba azaz nem nyílik ki teljesen a belső kijelző. Ezt szeretném garanciában javíttatni.
Egy samsung márkaszervíz bevizsgálta és elutasításra kerűlt a garanciális javítás mert a burkolaton keletkezett némi horzsolás, apró ütődés nyomok az évek során.

Van rá valami megoldás hogy mégis megcsinálják garanciában?

(#27000) luciferc válasza iFriend77 (#26999) üzenetére


luciferc
őstag

Egészen pontosan mit írt le a szerviz, mi az elutasítás indoka? Az kell, amit leírtak, szó szerint.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.