Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26901) shteer válasza Sliderxy (#26900) üzenetére


shteer
titán

Igen, a vissszaküldést/visszajuttatást neked kell állnod, ők pedig visszafizetik a vételárat + szállítást amit te fizettél - azt nem tudom, hogy megszabhatják-e mivel küldöd

Viszont 14 napon belül írásban (célszerű emailben) jelezd nekik az elállási szándékod! Ez fontos!

..szerintem jónak tűnik

(#26902) Angie™ válasza Sliderxy (#26900) üzenetére


Angie™
addikt

Nem szabhatják meg, hogy mivel küldöd vissza :DDD

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26903) asdf_ válasza shteer (#26901) üzenetére


asdf_
veterán

Már miért is? Hibás teljesítés következményeit miért kéne a vevőnek állnia?

(#26904) shteer válasza asdf_ (#26903) üzenetére


shteer
titán

Jah, hogy hibás azt nem láttam meg a sorok között, csak az elállásra reflektáltam
Hibás teljesítés esetén viszont lehetősége van az eladónak kicserélésre is, nem?

Visszajuttatni viszont “telephelyre” lehet, tehát visszafelé pl foxpost megegyezés alapján játszik csak szerintem

[ Szerkesztve ]

..szerintem jónak tűnik

(#26905) koby11h válasza shteer (#26904) üzenetére


koby11h
aktív tag

Azt nem szabhatja meg, hogy mivel küldd vissza, csak azt, hogy hová. Tehát ha ő telephelyet ír, akkor nem lehet a közeli Foxpost, MPL, Packeta... automatába vagy postapontra küldeni.
De pl. nyugodtan használhatod a vaterafutar.hu-t vagy az MPL Elektronikus Címiratkitöltőt, ott olcsóbb, mintha simán bemész a postára feladni csomagként.
Bocs, nem válasz akart lenni és megelőztél.

[ Szerkesztve ]

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#26906) Sliderxy válasza shteer (#26904) üzenetére


Sliderxy
senior tag

Másodszor futsz bele olyan dologba, amit ha elolvasod a hozzászólásomat elkerülhettél volna. :DDD
Írtam, hogy kértem cserét.

(#26907) shteer válasza Sliderxy (#26906) üzenetére


shteer
titán

Majd írtad, hogy vettél máshonnan. De majd megoldod ilyen jókedvűen, nagyfiú vagy ;)

[ Szerkesztve ]

..szerintem jónak tűnik

(#26908) luciferc válasza Sliderxy (#26900) üzenetére


luciferc
őstag

Hibás teljesítés esetén az eladó köteles gondoskodni a visszaszállításról, vagy állnia kell annak költségét.

(#26909) Sliderxy válasza shteer (#26907) üzenetére


Sliderxy
senior tag

Hú de sértődékeny valaki. Tudom hétfő van, szar ügy, ettől még lehet jó az ember kedve. Nem kellene minden apróságon befeszülni, de hát előfordult ez már mással is. Nem volt bennem rossz szándék, amúgy meg nem ismerjük egymást, honnan gondolod, hogy nagyfiú vagyok és nem nagylány? Ez diszkrimináció kérem. Egy jó tanácsot azért még itt hagyok neked, bár akkor gondolom ezek után ez is felesleges: Ha valahol, valamire válaszolunk, előtte érdemes elolvasni, hogy mire. Nagyfiú.. ;)

(#26910) shteer válasza Sliderxy (#26909) üzenetére


shteer
titán

Nem sértődés, elköszönés. A hétfőkkel sincs bajom. A segítő szándék meg ingyen volt. De ha már felültél a magas lóra, onnan látnod is kell mindent ;)

..szerintem jónak tűnik

(#26911) gabor9991 válasza luciferc (#26908) üzenetére


gabor9991
őstag

De mivel valószínűleg a bontópláza az érintett akik ezt lesz@rták már évekkel ezelőtt is így nem biztos hogy menni fog szép szóval.

(#26912) Josi válasza gabor9991 (#26911) üzenetére


Josi
aktív tag

A bontópláza csak felületet ad. Nem ők voltak akik lesz@rták, hanem valamelyik (vagy több) bontós cég.
Van olyan "rutinos" cég akinél a szállítási díjat külön számlán tök más cég számlázza.
Elállásnál esélyed nincs a fuvardíj visszaszerzésére.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#26913) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Halken jegyzem meg, hogy január 1-től a békéltetők kötelező érvényű döntést hoznak 200k értékig, szóval ilyenekkel is lehet menni szépen, ők majd kötelezik őket a lovetta visszatérítésre, ha trükköztek még rá is csesznek.

The Truth is out there...

(#26914) gabor9991 válasza Josi (#26912) üzenetére


gabor9991
őstag

Pontosan ezt csinálták velem is a szállítási díj valami jóskapista egyéni vállalkozó nevére lett kiállítvaa akivel nekem semmi dolgom nem volt egyébként, a bontópláza adja a felületet az adott bontó pedig az alkatrészt. Attól hogy a bontópláza "csak" a felületet adja számomra teljesen nyilvánvaló hogy ezt az egészet kimondottan és szándékosan azért hozták így létre hogy kijátsszák ezt a kiskaput.
Kaptam egy karcos, retkes, sáros igazi szemétbe való alkatrészt amikor reklamáltam akkor azt mionda a bontós hogy ha nem tetszik küldd vissza :)
Persze a számla szerint az alkatrész volt a vételár 60 a szállítás a 40 százaléka.
Plusz saját költségen visszaküldtem így sikerült megtanulnom a saját káromon hogy tőlük soha többé semmit :)

(#26915) Josi válasza gabor9991 (#26914) üzenetére


Josi
aktív tag

Azért ne általánosíts. Vannak ott rendes cégek is.
Csak lehet nehéz kifogni. De ha egyszer sikerül, akkor már van direkt elérésed is hozzájuk.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#26916) qqzs


qqzs
őstag

Sziasztok. Masfel eve bejelenttunk egy samsung mosogep garancialis hibát. Mivel elutaztunk hosszabb idore nem kertuk a javitast es ajanlottakn egy megoldast hogy hasznalhato maradjon a gep. Inditas utan kibehuzzuk bedugjuk majd elindul aprogram es tovabmegy. Igy hasznaltuk honapokig. Viszont most mar. Egyre rosszabb es kertuk a hiba javitasat de sajnos 10 nappal tulleptuk a garanciális idoszakat. A elso hibabejelntes regisztralta a hibat es tudnak is rola de megis elutasitottak a javitast az idotullepes miatt. Van ilyen hogy egy hibabejelentes elevul?

Eladó: GTS450

(#26917) Tikakukac válasza qqzs (#26916) üzenetére


Tikakukac
titán

Ezt hívják méltányossági garinak. Samsung esetében nem csoda, hogy ilyen nincs. Brutál a support.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26918) qqzs válasza Tikakukac (#26917) üzenetére


qqzs
őstag

a 10 napra gondolsz? En nem meltanyossagot kerek. hanem a garancia időn belül meghibásodott gép kijavítását

Eladó: GTS450

(#26919) asdf_ válasza qqzs (#26916) üzenetére


asdf_
veterán

Van egy ilyen a PTK-ban:

6:169. § [Közlési és igényérvényesítési határidők]

(1) A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

(2) A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Namost, ugyan ez nem teljesen arra vonatkozik, mint ami veled történt, de mutatja, hogy a jogalkotónak mi volt a szándéka. Ha erre ráhúzom ezt:

"Igy hasznaltuk honapokig." Feltételezem az utazásból való visszatérés után, hiszen előtte nem lehet, mert akkor a javításra is lett volna idő ezen hónapok alatt az meg saját hiba.

Ebból nem tud más kijönni, minthogy saját hibás baleset, saját magadat golyóztad ki, hogy a hiba jelzése és azt utazásból való visszatérés után pontosan nem közölt ideig, de mindenképp hónapokig használtad a hibás gépet, ahelyett, hogy visszatérés után ha nem is első, de második dolgod lett volna lezongorázni azt.

Az, amit először bejelentettél, az meg le lett zárva, lévén:
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Nyilván nem fogják élő igényként nyilvántartani, mert az a fenti kötelezettségekkel jár, ők javítottak volna, te nem kérted, innentől be kell jelentened újra. Időben.

[ Szerkesztve ]

(#26920) asdf_ válasza asdf_ (#26919) üzenetére


asdf_
veterán

Nagyon ködösen rémlik amúgy valami, hogy volt anno ilyen, hogy ha pl. fényképezőgéppel elutaztam amerikába x hónapra, ott megdölglik a gép alattam, de értelemszerűen se vissza nem utazom emiatt, se csomagként nem küldöm el javításra (nem EU országból ez ugye egy elég körülményes vámkezelést jelentene), hanem csak bejelentem, ott volt erre valami grace period, de ez 10+ éve volt, azóta lehet, hogy ez már nincs, most legalábbis nem találom. De ott is nyilván be kell jelenteni időben, célszerűen közölni, hogy ez a stájsz, hogy külföldön vagyok, nem tudom bevinni, valamint igazolni kellett tudni, hogy elmentem világot látni, és ez mettől meddig tartott.

[ Szerkesztve ]

(#26921) qqzs válasza asdf_ (#26919) üzenetére


qqzs
őstag

Ok elismerem, ha van erre jogszabaly azaz egy garancia időn belüli hiba bejelentése elevul. Tehat pontosan mivel golyoztam ki magam? Hibásan használtuk attol meg garanciális hibás, eltelt sok ido attol meg garancialis hibas.

Eladó: GTS450

(#26922) asdf_ válasza qqzs (#26921) üzenetére


asdf_
veterán

Mikor jelentetted be?
Mikor utaztál el?
Mikor jöttél vissza?
Mikor jelentetted be ismét?

(#26923) MaxxDamage válasza qqzs (#26921) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

"másfél éve" azért az se most volt...
Gondolom mikor vissza jöttetek, akkor nem is gondoltatok arra, hogy gariztatni kellene (ez volt a baj) és nagy pechetekre a gari "valós" lejárata után ment még jobban tönkre, így ez Extra pech!

Sokat nem tehettek, vesztek egy újat... 🤔

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#26924) qqzs válasza asdf_ (#26922) üzenetére


qqzs
őstag

22 januar 30. vasaroltuk, 22 decemberbe jelentettem be, 24 februar 10. kertem a javitast. Szerintem az nem relevans hogy mennyit voltunk elutazva meg, hogy mennyit használtuk igy.
Egyebkent még ok mondták először hogy ismerik a hibat es addig is ugy tudom használni hogy indítás után kibedugom a konnektort. De ez se relevans.

Eladó: GTS450

(#26925) asdf_ válasza qqzs (#26924) üzenetére


asdf_
veterán

Te most nyilván viccelsz velünk... :U

(#26926) MaxxDamage válasza asdf_ (#26925) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Április 1. Van?!? 😯
Jaaa nem! 🤭😆
Akkor ez csak a kandi kamera lehet... :D

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#26927) qqzs válasza asdf_ (#26925) üzenetére


qqzs
őstag

Mi vicces ebben? egy gep elromlott garancia időben be lett jelentve a hiba meg kene javitani. mi ebben a problema? Ugyanez megtortent a whirpoollal, ott kifejezetten mondtak hogy a hibat regisztraltak es ha nem mulik el akkor szóljak nekik mindegy mikor, mert a hiba regisztralva van. Ott pl egy smart sutot kellett resetelni, de mikor mar havonta elojott szoltunk nekik es megcsinaltak garancia ido utan.

Eladó: GTS450

(#26928) Tikakukac válasza qqzs (#26918) üzenetére


Tikakukac
titán

Tehát mondom:
Vettél egy Dell laptopot. 3 év gari után voltál 1 hónappal. Többnyire legariztuk, főleg ha volt évközi szervizben is.
Ez a méltányossági garizás.

A te eseted elég fura. Nekem Gorenje mosógép volt úgy, hogy a gép típushibás volt, az ajtó lógott, de baromira. Nem cserélték. Hangos is volt. Ezt is lesajnálták. 40 email és nem tudom mennyi hívás meg 2 szervizlátogatás után az lett a vége, hogy ja, már nem garis. Mondtam nekik, hogy ez nem így megy ám. De építkezés közben pont ez hiányzott nekem, így ennyiben maradt.

Nagyjából gondold át merre van a te sztorid.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26929) asdf_ válasza qqzs (#26927) üzenetére


asdf_
veterán

A hiba bejelentése '22 decemberében történt, javítanának, de az nem jó neked, majd hónapokig hibásan használod a készüléket, a végén pedig előállsz a javítási igénnyel '24 februárban. Egy év egy hónappal a hibabejelentés után és javítást vársz. Erre gondolom, hogy te most nyilván vicccelsz.

Lefordítom ezt neked a jótállásra kötelezett szempontjából:
Bemondásra nincsen gól.
Ha a fentit le lehetne tolni, akkor bejelentem a hibátlan készülékemet valami várható tucat/szériahibával (TV-nél pl. háttérvilágítás), azt kamuzom, hogy sajnos most nem jó időpont javítani, majd szólok, aztán amikor előjön a hiba a jótállás lejárta után, akkor előhúzom a Jolly Jokert, hogydehátezténbejelentettemméganno. A gyártó meg azt mondja erre, hogy bocsesz, a jótállási időben nem tudtam meggyőződni arról, hogy a termék valóban hibás volt, hogy most hibás az meg már irreleváns, tehát így jártál.

Te most tényleg egészen komolyan gondolod azt, hogy egy több mint egy éve bejelentett hibát most előrántasz a semmiből és azt kezelni kéne jótálláson belül a jótállás lejárta után?

(#26930) qqzs válasza asdf_ (#26929) üzenetére


qqzs
őstag

Igen ugyanis ezt diktalja az igazság érzetem. Amit te írsz az ilyen jo magyar virtusus gondolkodasmod. Nyilván ha valami nepi jatek lenne akkor érthető lenne amit írsz de nem hiszem hogy az lenne.

Eladó: GTS450

(#26931) Attix82 válasza qqzs (#26930) üzenetére


Attix82
őstag

Akkor én is jelentsem be a terméket hibásként a lejárata előtt 5 nappal és majd ha gond lesz 2 év múlva erre hivatkozzak?

(#26932) BB9000 válasza qqzs (#26930) üzenetére


BB9000
senior tag

Szerintem se hagyd annyiban! Szerencsésebb lett volna, ha 2024 január 29-én jelented be ismételten, mert akkor még benne voltál a 2 év kötelező jótállásban. Így, 10 nappal a kötelező jótállás lejárta után már csak a méltányosság marad. Nehéz, de nem reménytelen!
A Samsung szerviz méltányossági javításával van konkrét tapasztalatom: egy TV romlott el hasonlóképpen, pont pár nappal a kötelező jótállás letelte után. Elsőre és másodikra elhajtottak, de hosszas küzdelem után végül sikerült elérni, hogy foglalkozzanak az ügyemmel. Elvitték és mivel nem érte meg nekik megjavítani, küldtek egy újat, az új szériából. A huzavona több mint 3 hónapig eltartott, ezalatt már vettünk új tévét ami természetesen nem Samu, de a cseretévének is lett helye végül. ( az azóta se romlott el, megy már évek óta)

(#26933) qqzs válasza Attix82 (#26931) üzenetére


qqzs
őstag

Mar bocs de ez hülyeség es nem életszerű, egy gep kb 1000 fele hibat produkalhat.

Eladó: GTS450

(#26934) qqzs válasza BB9000 (#26932) üzenetére


qqzs
őstag

Es hivatkoztal valamire vagy ez a meltanyossagi javitas csak gyozkodesre ment?

Eladó: GTS450

(#26935) BB9000 válasza qqzs (#26934) üzenetére


BB9000
senior tag

Személyesen a szervízvezetővel beszéltem telefonon több alkalommal is. Felvezettem neki a helyzetet, hogy néhány nap telt csak el a jótállás lejárta után és ez a márkára nem vet jó fényt, stb. Első alkalommal még elzárkózott, de annyit mondott, hogy megpróbál egyezkedni a Samsung-gal. Aztán hogy nem hagytam annyiban, -hívogattam kétnaponta- látta, hogy ez nekem mennyire fontos és végül felajánlotta , hogy elviszik és megnézik. Megnézték. A tápegysége döglött be. Típushiba! További hetek teltek el, de nem sikerült dűlőre jutni, hogy mi legyen a tévé sorsa, aztán végül megunta az ellenkezést és a készülékcserében maradtunk. Onnantól nyugta volt tőlem. :D

(#26936) VanAzAPénz válasza BB9000 (#26935) üzenetére


VanAzAPénz
junior tag

Sziasztok!
Hirtelen ez a Topic tünt jó ötletnek....
Szeretnék vásárolni egy Tp-link által gyártott Access Point-t.
Az egyik helyen úgy adnák hogy 45.000 lenne, és abból 1év amit a törvény ír elő, mellette még plusz 4 év a gyártó által biztosított.
A másik oldlat lenne az ALZA, ahol kb árban ugyanaz lenne, viszont csak 2 évet adnak.
Olvastam hogy nagyon rossz a TP-Link magyarországi ügyfélszolgálata és arra akarok kilyukadni hogy nem vagyok biztos benne, hogy megéri az 5 év, mert placebónak érzem, főleg ha csak dísznek van.
Az ALZA úgy tudom ha azt írja hogy 24 hónap , akkor azt ők intézik ebben az időszakban ugye? :R

(#26937) Angie™ válasza VanAzAPénz (#26936) üzenetére


Angie™
addikt

Igen, abban az időszakban ők intézik. Szerintem plusz gart-is tudsz venni hozzá az alza oldalon.

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#26938) VanAzAPénz válasza Angie™ (#26937) üzenetére


VanAzAPénz
junior tag

Köszi a választ.
Amúgy a Mysoft lenne ahol venném, csak ugye fosok a TP-linktől ha baj van, másfelől pedig furcsálom hogy a Mysoft 5évet ír, miközben a TP-link oldalán sehol sem szerepel hogy ők adnának 5 év garit. :R

(#26939) BB9000 válasza VanAzAPénz (#26936) üzenetére


BB9000
senior tag

Egy adalék, az Alza által "intézett" garanciához. Eddig velem korrektek voltak, de valahogy úgy érzem, hogy mégsem ez az, ami miatt az Alzánál vásárolok, hanem sokkal inkább a jó árak.
A történet:
Vásároltam egy Philips 4K monitort az Alzánál, ami 3 hónap után meghibásodott. A bal oldalán a háttérvilágítás nem működött.
Alzánál jeleztem a hibát, nyitottam hibajegyet. Be kellett vinnem az Alzába a meghibásodott monitort, az ott lévő számítógépen bepötyögni a hibajegy számát és ott kellett magamnak kinyomtatnom egy címkét és ráragasztani a termék dobozára, majd a címkével együtt betenni egy nagy rekeszbe, amiben már voltak hibás termékek. Ember, akivel beszélni tudtam volna, az ott nem volt.
Betettem és vártam. Elteltek hetek, és jött egy mail, hogy: javítás elutasítva, menjek be a termékért. Idegeskedés és némi értetlenség után átvétel után kaptam egy üzenetet is: a hiba a szervizben nem jelentkezett. Átvételkor a termék kiprlóbálásra az Alzában nem volt lehetőség. Újabb bosszankodás. Hazavittem és otthon én is meglepődve tapasztaltam, hogy tényleg megjavult a monitor, már működik a háttérvilágítás mindenhol. Természetesen nem működött túl sokáig, néhány hét múlva megint előjött ugyanaz a hiba.
Gondolkodás, töprengés, újabb bosszankodás. Nem akarom mégegyszer az Alzás procedúrát végigjátszani, meg lehet ezt oldani másképpen? Felhívtam a Philips-et, -a monitor gyártóját- és megtudtam, hogy náluk ha nyitok RMA tikettet, akkor ők saját költségükön küldenek futárt a hibás termékért, majd vissza is küldik a saját költségükön a javított terméket. Ez nagyszerű! Tettem amit kellett, nyitottam a tikettet, jött a futár a hibás monitorért. De porszem került a gépezetbe és a szállítólevelet nem küldték el nekem emailen, így a futár nem tudta elvinni a rosszat. Másnap se és harmadnap se. Pedig lelkiismeretesen jött a futár srác háromszor is! A negyedik napon jött egy másik futárcég futára és hozott nekem egy vadiúj, monitort! Úgy, hogy a rosszat még el se vitték! Újabb telefon a Philips-nek és kibogoztuk az ügyet és végre megkaptam azt a hiányzó fuvarlavelet is és el tudták vinni a régi hibás monitort.
Az még hozzátartozik a történethez, hogy én mindent igyekeztem pontosan úgy csinálni, ahogy az nekem le volt írva. Ki volt emelve, hogy a monitor tartozékait még véletlenül se tegyem bele a visszaküldendő csomagba: kábelek, talp, marad! Az új monitort pedig eredeti dobozban, minden tartozékával együtt kaptam meg, tehát most van két plusz kábelem és egy plusz talpam is, ami valahonnan hiányzik. Emiatt egy kis kellemetlen érzésem van, mert ez így nem annyira környezettudatos. Nincs rájuk szükségem és nem is engem illetnek meg ezek a dolgok. Ezt is vissza kellene küldenem, de újabb futárt már nem tudok kérni a Philips-től, ráadásul lehet, hogy nem is érnek ezek a dolgok annyit, mint amennyibe a visszajuttatásuk kerülne.

(#26940) Fox Mulder válasza BB9000 (#26939) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Szerintem hagyd a fenébe a tartozékokat, nekik nem fog kelleni. Ha igen majd jeleznek.
Inkább arra figyelj, hogy az új monitorhoz megkapd a jótállást, garanciát.

(#26941) BB9000 válasza Fox Mulder (#26940) üzenetére


BB9000
senior tag

Már eltelt a garanciaidő. 2021 év végi az eredeti vásárlás, bőven 100K alatti (69 990 ft) volt a monitor vételára akkor, egy nagy akciónak köszönhetően. Most épp 103 890 ft az Alzán. 2022 márciusban volt a "javítás elutasítása" . Valamikor 2022 április-májusában kaptam meg az új monitort a Philips-től, aminek azóta szerencsére nincs baja.
Az előző, Dell monitorom kb 15 év után ment tönkre, kiszáradtak a kondik benne. Ha ez is elmegy 15 évet, akkor boldog leszek.

(#26942) inferno88


inferno88
őstag

Sziasztok!

A szellőztetőgépünk fejegysége megadta magát. Romániából rendeltem a gépet, írták, hogy küldjem el a fejegységet és küldenek egy cserét. Na most a csomagküldés oda 9k+ összegbe kerül.
A kérdésem az, hogy a garanciális csere/javítás esetén kinek kell viselnie a költséget?

Semper fi!

(#26943) Tikakukac válasza inferno88 (#26942) üzenetére


Tikakukac
titán

Kezded sejteni miért kerül olykor többe az olcsóbb kinti rendelés. És még garis galibád nincs is, mert ha az is lenne, gatya.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26944) inferno88 válasza Tikakukac (#26943) üzenetére


inferno88
őstag

Azért nem kínáról beszélünk :DDD
40k körül spóroltam gépenként(2-t vettem). Ismert márka, ami itthon is kapható amúgy.

[ Szerkesztve ]

Semper fi!

(#26945) Tikakukac válasza inferno88 (#26944) üzenetére


Tikakukac
titán

Hát jogilag pontosan ugyanaz lesz, hidd el, ebben dolgozom, 20 éve hallgatom a különfélébbnél érdekesebb sztorikat, most lengyelből hozattam rádiókat és azoknak a garija ki nem találod, csere. Csere, de a kifelé küldés ára egy horror, ergo szépen faragja le az árát a diffi, amennyiért inkább onnan vettük meg. És itt nincs fennakadás, mert amikor visszakapsz mondjuk egy laptopot egy random román szervizes papírral, hogy külső behatás érte és gari off, na olyankor indul a fejfájás. Hegyekben vannak ilyen sztorijaim.

80k-t spóroltál, most elmegy belőle egy tizes. Ez van. Neked kell állnod, nem nekik.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#26946) inferno88 válasza Tikakukac (#26945) üzenetére


inferno88
őstag

Ha ez van, akkor ez van, csak kíváncsi voltam. Megkérdem őket, hogy tudnak-e küldeni futárt, max kiperkálom nekik, mert szerződéssel talán nekik olcsóbb.

Semper fi!

(#26947) MaxxDamage válasza inferno88 (#26944) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nekem UK-ba kellett küldenem (pont a Brexit után) garanciába egy (150+ ezres) laptop réz hűtést és az új csere darabot ők küldték le, saját költségkükön (PCSpecialist Hold Warranty alatt, az volt a laptophoz)

Nem volt olcsó, de VÁM költséget rájuk terheltem és fizették, ha kellett.
Esetedben ilyen nincs.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#26948) Lackooo84 válasza inferno88 (#26942) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Mekkora az a cucc? Itt nézzél rá mennyi lenne.

The Truth is out there...

(#26949) inferno88 válasza Lackooo84 (#26948) üzenetére


inferno88
őstag

köszi

Semper fi!

(#26950) -Solt-


-Solt-
veterán

Sziasztok,

1 hete vásároltam egy kazán alkatrészt, amiről kiderült, hogy nem jó a kazánunkhoz. Az átvétel után 2 nappal felhívtam a céget, hogy szeretnék elállni a vásárlástól, mi a teendő. Azt mondták küldenek majd minden dokumentumot, ami azóta sem történt meg. Kerestem egy elállási nyilatkozat mintát, kitöltöttem, aláírtam majd emailben elküldtem nekik amire szintén nem érkezett semmilyen reakció.

Mi a véleményetek, az emailben elküldött nyilatkozatot esetleg küldjem el ajánlva is postán, vagy ez így elég?

www.smart-bus.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.