Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- mihók: A tabletpiac helyzete 2025 tavaszán
- droidic: Telekom router – fapados NAS tároló
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BB9000
senior tag
Gyakorlati tanács: Ha az üzlet nem akar a "garanciális" hiba kijavításával foglalkozni és közvetíteni a gyártó felé, akkor a vásárló ezt a tényt rögzítheti a vásárlók könyvébe. Általában ennek megemlítése is elegendő és rögtön megváltozik a bolt hozzáállása, ugyanis törvény szerint a bolt köteles a jótállás ügyintézésre. A boltnak kényelmes, ha nem nekik kell ezzel foglalkozni, ezért akit csak lehet elhajtanak a gyártókhoz.
-
-
Astery
senior tag
Felhívtam őket korábban telefonon - még mielőtt a másodikat megrendeltem. Akkor már a drágább áron ment a webshop-ban. Azt mondták, hogy a beszállító nem tudta teljesíteni de rögzítenek nekem az eredeti (alacsonyabb) áron egy új megrendelést. Erre az új rendelésre sem érkezett semmilyen értesítés azon kívül, hogy fogadták. Tehát úgy néz ki, hogy a beszállító az alacsonyabb áron nem tud/akar szállítani - a drágábbat teljesítette.
-
Lackooo84
nagyúr
Az a metódus, hogy ha 30 napon belül akarod visszavinni a terméket, akkor viheted gond nélkül, lidl kártya sem kell már, és visszaadják a pénzt. Ha letelik a 30 nap, akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatukat, és majd a tőlük postán kapott papírral tudod visszavinni az üzletbe. Ez mindig is így volt.
-
temporello
tag
Érdekes,mert nem nagyon szoktak cicózni,szerintem valami félreértés történt.
Ez a Lidl hivatalos politikája:
"Üzleteinkben a vásárlástól számított 90 napon belül Önnek fogyasztóként módjában van a terméket (a vásárlást igazoló blokkal együtt) bármelyik áruházunkba visszavinni, ahol a terméket kicserélik (ha van még készleten belőle) vagy visszaadják a termék vételárát."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest