Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Előre konfigurált Windows 10 lemezkép készítése
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mr. Teddy
őstag
Az igazság, hogy ez ha úgy vesszük a 3. kör
A gépről röviden.
1. beadva gariba: 22 nap, hibák: LCD pixelhiba, rossz képek; kijavítva: CCD.
->LCD hiba nem lett javítva, ezt sajna otthon vettem észre.
2. Leadtam Olympusátvevőnél megint, hogy márpedig még minig rossz, hiba: LCD pixelhiba, 15nap után kész lett, LCD cserlve, átveszem, otthon nézem: rosszul rakták össze egyik sarkánál meg tudom nyitni kicsit a burkolatot. Aznap visszamentem gyorsan, ráirattam a jegyzőkönyvre, hogy így vettem át, rá is írta. Otthon megint nézem, a kicserélt LCD-n megint pixelhiba... Ekkor már csak röhögtem magamban az idióta szervízen.
Másnap vissza az edigitalba faterommal, hogy ezt ugyan nem tudják az Olympusék megcsinálni, vagy levásárolhatjuk, vagy adják vissza a pénzt. Persze ők nem adnak semmit vissza, levásárlást csak akkor ha az Olympus cserét ír... Mondtam neki a jogszabályokat, kinyomtatva vittem, mindenre mondott valami kitérő dolgot. Abszolút nem vette magára a csávó a dolgot, mondja, hogy átveszi megint, és elintézik. Gondoltam akkor leadom, max közben valamit még intézek, mert ez nem így kell hogy menjen. Akkor jegyzőkönyvbe bekerült, hogy sokszor volt szervízben, hibák még mindig adottak, jóváírást kérek (ezt a szót a csávó találhatta ki, mindegy, szal ha cserét írnak a gyárban ők adnak mást is...), beleírta, hogy ennyi napot volt gariban...
Szal most itt állunk... hogy nem nyilatkoztak, hogy cserélik vagy sem. Valszeg azért nem tudják, mert tudom a gép útját, elküldik olympsunak, az ki csehországba, mert csak ott van szervíz, jippíí, kár hogy a logisztika maga több mint 3 nap, bár ez nem kell érdekeljen. Tudom ha elkezdek keménykedni mailben, akkor meg csak az lesz a válasz, hogy ő nem tehet semmit.. Boltba visszamegyek, "törekszünk a kijavításra, stb..", ha beírnék a jegyzőkönyvbe nem érdekelné őket...
Esetleg Csaba_20_ vagy Net84 ha kedvetek van, küldhetnétek egy szerintetek rendes választ amit elküldök ezeknek, mert már nem tudok mit kitalálni, privibe elküldenétek, akkor utána elküldöm a nevemmel válaszként a lekezelő e-mailre., persze ha van kedvetek hozzá. Köszi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i7-4710MQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Asus rog gtx 1070