Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15659) somasz


somasz
addikt

Üdv!

Volna egy kicsit kacifántos esetem...
Beszámítottam egy Lenovo Y510p laptopot, ami felmondta a szolgálatot. A sorozatszáma alapján volt rajta még gyári garancia. Elvittem a TMX-be, ahol nyilván nem tudták megjavítani, kaptam róla cserejegyet, amit a bestbyte-ban kéne beváltanom.
Elvittem a bestbyte-ba, de nem voltak hajlandóak velem foglalkozni a garijegy fénymásolata alapján.
Kiderítettem, kinek a nevére vették anno és mi a számla sorszáma, ekkor elhajtottak, hogy cégnévre volt véve, velem nem tudnak mit kezdeni. Azt mondták, vigyek valakit a cégtől, akinek van aláírási címpéldánya.
A cég abban a formájában megszűnt, így aláírási címpéldány nem lesz.

Megkaptam az eredeti számla másolatát és nálam van a garijegy másolata (amin a gari lejárt, de lett hozzá véve kiegészítés +1 évvel). Mitévő legyek? Milyen alapom van a reklamációra? Ezeknek a papíroknak nem kéne elégnek lenniük? Hivatkozhatok valamilyen jogszabályra?

Sosem kellett még megküzdenem így a cégekkel... Segítsetek légyszi! :R

Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.