Üdv a Fűnyíró topikban!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Archer
őstag
Nem ennél a motornál találta fel a Briggs a spanyolviaszt, hogy örökös olaj van benne? Nem a gépedet akarom leszólni de nem tudom elképzelni, hogy ez a hosszú élettartam záloga lenne. Amúgy is kevés olaj van ezekben a kis motorokban, szűrő nélkül, egyszerű szóróolajzással, nem véletlenül írnak átlagban 20 üzemórát ezeknél kertigép motoroknál olajcsere periódust -bár szerintem senki nem tartja be de azért otthoni körülmények között évente illene-.
Most, hogy kicsit átfutottam a kínálatot, tényleg itt is elkezdték az autóknál elterjedt "downsizingot" nyomatni. Végignéztem a Briggs motorkínálatát, sajnos az a helyzet, az első normális motor náluk a 850E I/C. Öntöttvas hengerpersely, 190cm3, ennyi. Régebben ez volt a 675 (most már az is űrtartalom csökkentett), még régebben Quantum néven ment, tették a kapálógéptől kezdve az ágdarálón át mindenre. Egyszerű, erős, megbízható.
Értem, hogy váltaniuk kellett a "flathead" felépítésről (amit a kezdetek óta gyártottak és meghozta nekik a hírnevet mert egyszerű mint a faék és megbízható) a modernebb OHV és OHC felé, így valamivel javult a cm3/teljesítmény arány de önjáróhoz meg 50 egynéhány centi szélességhez egyszerűen kevés szerintem ha csak nem 4 naponta nyírja az ember.
Nézzetek rá az MTD 53 SPKV HW-re a 180-as Kawasaki motorral, ezek a drágább gépeik azért már nem a 50-ezres teszkós színvonal és az egy nagyon jó motor. Vagy az Oleo-Mac G 53 TK Allroad Plus 4, a saját Emak motorjukkal ami feltehetően kínai -a legtöbb kisebb Briggs is az szóval tökmindegy- de legalább cm3-re rendben van.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.