Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- N€T0X|N: Poloskahegy
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
mrlujoak
#33367
üzenetére
Köszönhető az időjárásnak.
Ez a szerencse, jó hogy az eső bekevert. 30 fokban nem lett volna nagy verseny. De ha esik az eső, akkor mindig garantált az izgalom.Csak nem kellene így fényezni, mert egyáltalán nem nagy durranás.
Na mi van, Gombocska megint bemákolta? Ezt az őt folyamatosan kritizálóknak címzem...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
MPowerPH
félisten
válasz
mrlujoak
#33363
üzenetére
Nagy rakás kaki ez a Hungaroring, nincs rendes előzési pont. Nem tom mit van oda mindenki, hogy milyen csodás ez a pálya... Közben meg mindenki azt majmolja, hogy Tilke által tervezett pályákon nem lehet előzni. Ott sem lehet, de legalább van 1-2 egyenes, ahol a DRS működik. Nálunk még az is necces....
-
-
zuchy
őstag
válasz
mrlujoak
#30483
üzenetére
Most akkor felhozhatom, hogy tavalyi esős Spa-ban, Alonso a kétszeres világbajnok, amatőr hibát vétett és nekiment a falnak. Mindenki hibázhat ők sem gépek. Kritizálni azt mindenki profin tud, persze a mögötte lévő teljesítményt felett mindenki elnéz. Pedig nem is olyan egyszerű maga a pálya sem főleg esőben.

Na meg az hogy gusztustalan az RBR areoja: Lehet ízléses is, de akkor nem lettek volna tavaly világbajnokok, és most sem állhatnak ott ahol vannak. Ki kell használni minden lehetőséget. A Brawn GP is gusztustalan volt a dupla diffúzorával meg a meki az F-csatornával, meg minden előremutató fejlesztés. A hajló szárny átment a teszten, kész. Vagy lemásolja aki tudja, vagy szépen szabályosan kullognak hátul. Merci már elvileg ugyanilyen flexi szárnyal rendelkezik.[link] -
D@ni88
addikt
válasz
mrlujoak
#30483
üzenetére
Itt nem csak az volt, hogy versenytempóban gyorsabb, hanem hogy mennyivel.
Eddig csak 2-3 tizedet kapott max körönként. Itt meg kapta bőven a tizedeket.
Igaz Vettel nem tudott volna semmit sem tenni, mert a DRS-el Button nagyon gyors lett volna.
Azért én még kíváncsi lettem volna Alonso-ra is
-
válasz
mrlujoak
#30100
üzenetére
Na, bejött...[link]
"...neten nézem angolul, és ha jól vettem ki a Button-Hamilton bulit a futam után vizsgálják is, így még ha Button meg is nyerné a futamot
akkor is esélyes lenne, ha elvennék tőle az első helyet, így maximálisan leírta magát nálam a McLaren Kanadában"Szal, azóta vizsgálják az Alonso-Button esetet, is, így tuti a dobogó közelében sem lesz hivatalosan...
Azért jót ment, de nem így kellett volna sokmindent...
Viszont Schuminak nagy grat - miután elveszik Button eredményét, akár dobogós is lehet

-
MPowerPH
félisten
válasz
mrlujoak
#25210
üzenetére
Hát, én továbbra is azt mondom, hogy ennyi idő alatt nem volt csapat utasítás, mert nem lehetett. És nem lassú volt, csak gumival nem bírta, Alonsonak jobban sikerült kigyorsítania. Ez ennyi, Buttonnak amikor levágta, egyből lassítani kellett volna. Erre ő mit csinált? Nyomta neki, mert vagy 2s-re otthagyta Massa -t. Esze ágában sem volt visszaengedni, de ezt lenyilatkozták ők is.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
mrlujoak
#25206
üzenetére
Azért azt illik megjegyezni, Massa eléggé tolta (eröltette) neki, és még így is lassabb volt Alonso-nál. A védekezős körei alatt valszeg a gumit is rendesen lezabálta, s miután Gombos elment valszeg visszavett a verdából. Szvsz, ha legálisan előzi meg, akkor is elengedte volna Alonso-t...
Csapatutasítás terén meg Börni bá' véleményét osztom. Ez csapatjáték is, és a pilóták zöme félévig nyílt sisakkal küzdhet.
Ha az 'én csapattársam' számottevően gyorsabb nálam, saját érdekem is, hogy minél előrébb végezzen, mert ezzel (mostmár) sokkal több pontot rabol az 'ellenfeleimtől', mint tőlem.Vagy rosszul látom?

-
MPowerPH
félisten
válasz
mrlujoak
#25206
üzenetére
Pár kanyarral később? Az eset után azonnal megelőzte Alonso Massa -t. Mire a csapat reagálhatott volna, már Massa sokkal mögöttük volt. Érthető volt Alonso manővere, mivel tavaly pont ilyen helyzetben volt végig beragadva Massa mögé. Most kihasználta a lehetőséget, hogy még véletlenül se fordulhasson ez elő.

Ráadásul Button nem is akarta visszaengedni, meg is mondták, a sportbírók döntésére vártak. Pedig evidens volt, hogy bünti lesz, mert mögötte volt, amikor levágta a pályát. Akkor el kellett volna venni a gázt, és visszaengedni.
-
darál0w
Jómunkásember
-
válasz
mrlujoak
#19994
üzenetére
Most néztem meg az időmérőt.
Katasztrófa amit a Ferrari csinált taktikában. 20 perc alatt megoldották, hogy a két versenyzőnek együttvéve 1db tiszta köre volt.
-Button,Hamilton,Webber,Vettel csinált 3-4 biztonsági kört a keménnyel és simán bejutottak.
-Massa, Alonso 1 kör a keménnyel majd vissza a bokszba és várnak perceket.
-Massa, Alonso együtt ki a lággyal, a repülőkörben 4 autót kell kikerülniük, egyik sem javít időt, ezután meg a lágy gumi már belassult.##################
Button a csapat javaslata ellenére a keményet választotta a Q3-ban és egy 3 körös etapot ment vele, így ő a keménnyel rajtol most. -
-
MPowerPH
félisten
válasz
mrlujoak
#17489
üzenetére
Már miért is nem? A versenyzők ugyan úgy megkaphatták volna a kizárást, hiszen a lopott technikával mentek. Szóval igenis jó példálózni.
Na és miért úgy volt? Mert ez nem a versenyzők piszka...
Akkor itt is azt kell tenni, hogy a csapattól elvenni a konstruktőri pontokat, a pilótákét meg meghagyni. Mert ez sem a pilóták sara, hanem a csapaté. Én ezért hoztam fel ezt a példát.mefistofeles: Nem, azért mert Massa idén nem csinált semmit, IM-en is rendesen kikapott, és nincs reális esélye VB-t nyerni, míg Alonso harcban van a címért. Asszem ez teljesen logikus.
És nem azt mondtam, hanem azt, hogy ha az nincs, akkor ott nem megy el. Nézd már meg Im-en hogy el lett verve. -
Oliverda
félisten
válasz
mrlujoak
#17176
üzenetére
A két McLaren majd tisztes távolból szemléli ahogy azok ott négyen elöl püfölik egymást.
Mondjuk a McLaren-nek csak jót tehet azzal a Ferrari ha beleköp a Red Bull levesébe. A VB címekért már úgysem szállhatnak versenybe reális eséllyel.Azért a bő +10km/h ígér pár előzést.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
-
Peat;)
veterán
válasz
mrlujoak
#16847
üzenetére
Úgy láttam tetszett a döntés és általa kialakult Red Bull helyzet, de bizonyára félreértettem. Alonosban lenne vér akkor bejelentené hogy mától nem ül f1-es autóba. Vannak még izgalmas versenysorozatok ahova bármikor elmehet és az f1-nek talán kellene egy ekkora pofon hogy elgondolkodjanak a bürokrata, átláthatatlan rendszerükről.
-
Peat;)
veterán
válasz
mrlujoak
#16824
üzenetére
Miért ne lenne? Ki nem pampogna? Nem impotens balfaszok versenyeznek, hanem olyan aki bement igen csak időben az előtte lévő mellé és onnan tette ki Kubica. Az adott büntetés azokra az esetekre vonatkozik általában amikor lendületből átesnek egy sikánon. Itt kitették és baromira nem az az eset, de ettől függetlenül büntethető. Más kérdés hogy kit miért és mikor hogyan büntetnek.
Persze ettől függetlenül lehet megérdemli hogy nulla ponttal fog távozni. Szerintem meg húzzon az f1-ből vagy változtassa meg a nevét és ezt komolyan mondom. Idén nem rajta múlt hogy kiesett a vb harcból, nem tudom kinek jó ez hogy kivágtak egy pilótát a harcból. Immár egyértelműen.
Csárli bácsinak is kellett 10 kör mire megvizsgálta az esetet. Biztos a budin ült.
-
MPowerPH
félisten
válasz
mrlujoak
#16234
üzenetére
Azért azt Te is érzed, hogy ez nem így van... Mert ha nem, akkor az elvakultság a fejedre ült. Miért olyan későn büntették meg, és miért nem sop&go-t kapott? Miért nyert ő azzal, hogy szabálytalankodott, Alonso és Massa pedig miért vesztett azzal, hogy szabályosan járt el.
-
-
Jadro
veterán
válasz
mrlujoak
#16101
üzenetére
Az a másik szégyen hogy ennyi a büntetés és ez így meg lehet csinálni. A bajom azzal van hogy érdekes módon Hamiltonnak mindig akadnak ilyen szabály félreértelmezései, míg másnak nem jut eszébe így rendezni dolgokat. (Lásd még cikázgatás, tavalyi befékezés szar időben SC alatt fékpróbának beadva. Ezek jutnak azonnal eszembe de akad még ilyen.) Lehet talpraesettnek nevezni de én inkább alattomosnak mondanám.
Más: 107%-os szabályt a következő versenytől!
-
-
-
ixtom
tag
Aktív témák
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- Dell LAtitude 7490 FHD, TOUCH, i7-8565U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- Üzletből, Lenovo garanciával ThinkPad E14 Gen 5/ Intel Core i5-1335u/16GRAM/512SSD/FULL HD +kijelző
- HP Elitebook 840 G6 FHD, i7-8565U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- HP Elitebook 840 G5 FHD, i7-8550U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- LG SP2 2.1 Soundbar 6 hó garancia, számlával!
- Playstation 4 Fat 500 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Apple iPhone 12 Mini 128 GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- iPhone XS Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3997, 100% Akkumulátor
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Ez a szerencse, jó hogy az eső bekevert. 30 fokban nem lett volna nagy verseny. De ha esik az eső, akkor mindig garantált az izgalom.![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



akkor is esélyes lenne, ha elvennék tőle az első helyet, így maximálisan leírta magát nálam a McLaren Kanadában"



Hamilton ügyes, de a kommentátor mindjárt odaélvez a székére.. lekell halkítanom a tv-t mert ezek marhák! 





