Ez nem jó érv. Szabad-e egy világbajnoknak lassú tempóval felöklelni a másikat tilos jelzésnél a bokszutcában? Szabad-e egy világbajnoknak alagútból kijövet vizes pályán felöklelni a másikat?
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
(#47251) Mezcal válasza Nowhereman (#47247) üzenetére
Ez nem jó érv. Szabad-e egy világbajnoknak lassú tempóval felöklelni a másikat tilos jelzésnél a bokszutcában? Szabad-e egy világbajnoknak alagútból kijövet vizes pályán felöklelni a másikat?
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Mindkettőnél elismerték az elkövetők, hogy elb@szták... Valahol itt kell kezdődnie mentalitásban egy élsportolónak.
"A finn 1 ponttal lett bajnok, míg Massa 1 ponttal maradt le, ennyi a különbség köztük."
Most ez rossz érv, mások is maradtak már le pár ponttal a VB-címről, lásd pl 2003. A vb trófeát nem az alapján adják, hogy ki érdemelte volna meg. Hanem hogy kinek van tobb pontja.
[ Szerkesztve ]
Na de mire mondta ezt? Mert ha arra értette, hogy azért nem küzd, akkor az sovány kifogás, mert 2008-ban csak a Kínai futmtól dőlt el, hogy nincs esélye a vb címre. Ha meg nem erre, akkor ez mindent elmond küzdeni akarásáról.
A finn 1 ponttal lett bajnok, míg Massa 1 ponttal maradt le, ennyi a különbség köztük.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
(#47254) Nowhereman válasza Mezcal (#47251) üzenetére
És a "szabad-e egy esőversenyen megdönteni a megpördülések világcsúcsát?" miért hagytad ki? Mert "Kimiverő" Massa neve szerepel a címszó alatt a trónköetelés dátumával? Masszának az éberség hiánya, csak az egyik hibája volt, nem az egyetlen. És ha már öklelések körül leragadtál,ez miért maradt ki?
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
Nem igazán értem, hogy mit akarsz ezzel a videoval.
2003 nem passzol ide, mert 2 ponttal nyert Schumacher, de amúgy sem jó példa, mert a finn mindössze 1 győzelemmel küzdött a vb címért, míg Massának 6 futamgyőzelme volt 2008-ban.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Nekem már zsibbad az agyam ennyi adattól és keresztbebeszéléstől Nemtom minek kell itt bizonygatni, hogy Massa egész jól ment régen. Most nem megy jól és pont. És tényleg amikor sztem valaki világbajnok akar lenni, az azért tudjon esőben is vezetni...
persze hogy szabad, nem gépezet senki. a különbség hogy képes magasabb (csapattársánál, közvetlen riválisainál) szinten megfelelni a magas szintű technika támasztotta magas elvárásoknak...és ez csapat szinten is működik...inen már csak fejlődni kell
..magasan
Kimi-nek ha jól tudom gumiproblémái voltak, hasonló mint Heidfeld-nek akkoriban.
Úristen, te tényleg nem érted. De tudod mit, én nem is akarom veled megértetni. Mellékesen azért megjegyzem, az már rég rossz, ha egy pilóta klasszisát csak 2-3 év teljesítménye alapján ítéled meg. A többiben mit csináltak? Kekszet kapáltak?
**********
(#47260) Nowhereman válasza #70869248 (#47258) üzenetére
A gumi elfogadható magyarázat lenne, ha nem futkározott volna a sok-sok lagymatag kör közben egy-egy leggyorsabbat.
Mondjuk ennyivel az is magyarázat lenne, hogy Kimi 2008-ra teljesen alkoholfüggő lett, és józanul már nem tudott teljesíteni.
Utánam a kondenzcsik!
(#47261) echterion válasza Nowhereman (#47260) üzenetére
"...Mondjuk ennyivel az is magyarázat lenne, hogy Kimi 2008-ra teljesen alkoholfüggő lett, és józanul már nem tudott teljesíteni."
Hehe, ez tetszett.
**********
(#47262) stvnppp válasza Nowhereman (#47260) üzenetére
Ezért volt fusztrált és nemtörődöm...
(#47263) #70869248 válasza Nowhereman (#47260) üzenetére
ez sztem nem passzió volt nála, egyszerűen a versenynek abban a fázisában, amikor a leggyorsabb az autó..általában a többiek már nem nyomták neki mert addigra vagy már eldőlt a futamgyőzelem, vagy spóroltak.
Kimi-nek sztem akkor sem volt ideális, csak volt egy könnyű autó és nem volt tét...egyszerűen csak ment, Kimi nagyon gyors egyébként, csak volt akkoriban egy csomó baja, a gumi, a légkör, és talán Alonso.
Kicsit összegabalyodhatott fejben.
A legutóbbi futamán nagyon profin teljesített, gyors és szitukban vigyáznak vele a többiek, egyáltalán nincs lesajnált szerepköre hiába csavargott és volt kissé sikertelen más szakágban, itt az F1-ben a pályán a többi versenyző figyel rá.
Visszakanyarodva Massa-hoz, ez pl. nincs meg Massa-ban, sztem őt sosem kezelték úgy mint mondjuk Alonso-t, vagy Kimi-t, érdekes módon Hamilton-ra sőt Scumacher-re is (manapság) kevésbé figyelnek sztem.
De talán a legerősebb jelenlét Alonso-é a pályán. Massa ezt soha nem érte el (szvsz!), valahogy nem tűnik és tűnt meghatározónak a pályán, pedig tényleg jó gyors volt sokszor.
Ő szerintem már visszafordíthatatlan, ördögi körben van fejben.
[ Szerkesztve ]
köszi
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Na, ezzel lennének aztán "gyönyörűek" és "kiváló" aerodinamikai felépítésűek a mostani rondaságok.
**********
Ez lemaradt április elsejéről?
#47268 Az réges régen kiment a divatból. Elavult technológia.
[ Szerkesztve ]
nem értem mi a gond, olyan mint egy x-wing cockpit fedője csak ablak nélkül
[ Szerkesztve ]
...és véletlenül milyen jó szögben csapódott be... szépen bedöntve pont megfelelt a csöveknek. Ha az élével találja el a kerék, akkor mi történt volna vajon? Pont belerobbannak a felni darabok a sisakba? ...és ha a versenyző van ott, akkor talán a teljesen védtelen mellkasába is áll belőle egy pár. (Jó, nyilván jobban értenek hozzá, mint én, de ez így első ránézésre elég neccesnek tűnik.)
...engem sem győzött meg...
nem tudom milyen erős a felni és hogy tud szétrobbanni, de ha fejbecsap a kerék az majdhogynem tuti hogy halálos ...
amúgy holnap is ott lesznek a deák ferenc utácban a kocsik?
Alig vannak kint az autóból és gyak. ki van támasztva hátul a sisak... így ha az nem megy szét, akkor nem éri nagy ütés (persze szemből, mert ha kicsit oldalról van....)
(Massánál is az volt a baj, hogy pont egy gyenge részen érte el a rugó, és így az átment a sisakon... ha a siska kibírta volna, akkor simán megússza.). Ha viszont ott ez a fém rács, akkor jóeséllyel szilánkokra törik a felni, a darabok pedig még mindig elég gyorsan mozognak a versenyző felé, és akár lefelé is mehetnek, amerre teljesen védtelen a versenyző. Ha már ilyen védelmet akarnak, akkor inkább a korábban tesztelt "plexi"... persze úgy meg már zárt az autó.
2-3 éve is pont úgy halt meg John Surtees fia hogy egy kerék fejbetalálta. Persze arra már nem emlékszem hogy oldalról jött-e vagy szemből, de az a spéci plexi az valóban jobb védelem, mondjuk abból a szempontból még "nyitott" marad a kocsi hogy a kerekek szabadon vannak, engem nem zavarna az se igazából.
(#47274) Nowhereman válasza proof88 (#47273) üzenetére
Valszeg az a bajuk, hogy a plexi javítana a cw-n, és ők meg csak lassítani akarnak, mindig...
Utánam a kondenzcsik!
Valami biztos kint lesz mert elsején lesz a nagy esemény, addig nyilván ott vannak a sátrak. Viszont már csak két autót láttam reggel, persze délutánra lehet megint három volt. Illetve a tavalyi modell nem a földön van már, hanem fel van lógatva/támasztva.
Ja hogy ennyire lehalt a topik , akkor értsd úgy hogy ja ma kint vannak az autók, de továbbra is ott lesznek szerintem.
[ Szerkesztve ]
(Kimi is faster than you...)
A szokásos TO. Gyönyörű.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Hamilton nem tesztelhet Mugellóban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Hétvégi autóverseny:
WTCC, ETCC, BTCC, DTM, GP2, F2, F3, Intl GT Open, NASCAR, IndyCar, PWCS,
Szombat:
13:00 - GP2, Bahrein
13:25 - DTM időmérő, Hockenheimring
14:35 - Formula 2, Portimao
15:00 - WTCC időmérő, Slovakiaring
15:45 - Intl GT Open, Portimao
17:30 - European F3 Open, Portimao
24:00 - NASCAR Sprint Cup, Richmond
Vasárnap:
08:45 - WTCC bemelegítő, EuroSport, Slovakiaring
11:20 - ETCC 1. futam, Slovakiaring
11:35 - ETCC 2. futam, Slovakiaring
12:37 - BTCC 1. futam, Thruxton
14:00 - WTCC 1. futam, EuroSport, Slovakiaring
14:03 - DTM futam, Hockenheimring
15:00 - WTCC 2. futam, EuroSport, Slovakiaring
15:22 - BTCC 2. futam, Thruxton
18:30 - IndyCar, SportKlub, Sao Paulo
18:17 - BTCC 3. futam, Thruxton
21:00 - DTM ism., SportKlub, Hockenheimring
Kint vannak. Facebookról:
"Vodafone Hungary
Mi már itt vagyunk, a kerékcsere is javában zajlik a Fashion Street-en! Gyertek ti is, mert ha ti lesztek a leggyorsabb csapat, találkozhattok Jenson Buttonnal!" [link]
Feel Good Inc.
köszi de már megnéztem őket (de tudom hogy hétvégén érdekesebb )
Bahrain Race Edit letölthető formában.
Feel Good Inc.
(#47284) DopeBob válasza Motion_Blur (#47279) üzenetére
Ennek meg mi értelme van
MZ/X
(#47285) Motion_Blur válasza DopeBob (#47284) üzenetére
Gondolom Hamilton kedvéért nem akarták megváltoztatni a programot. Csak mielőtt Hami ilyet nyilatkozik talán előtte rákérdezhetne a csapatnál hogy mehet-e a dolog
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Idén olyan puhány az egész Mclaren, szerintem pont hogy Hamiltonra kéne odafigyelniük ha már így elcseszték a futamát a kerékanyákkal. Mert az a csapat hibája, nem szerencsétlenség, hanem kőkemény trehány tervezés eredménye. Az autó egyre csak lassul, Button is beszürkült meg szerinte a tesztnek nincs is értelme, a gumikkal közben meg totál nem boldogul ő sem..most erre mit lehet reagálni. Van egy autó, két pilóta, egyiknek sem megy a gumikezelés és elmennek nélkülük a tesztre. Vagy már tudják hogy az alacsony orr miatt bukta az idény, vagy egyszerűen nem értem ezt a hozzáállást, egyedül Hamilton az akin látszódik hogy akar.
Ezért írtam azt nemrég, hogy a Ferrari/vagy Lotus ha lesz pénze simán ott lehet a második helyen év végére és megint sima Red Bull dominancia lesz így. Hasonlítsuk össze a Red Bull és Mclaren első futamait: ég és föld a hozzáállás külsős szemmel, gőzöm nincs mi van a háttérben.
(#47287) Motion_Blur válasza Peat;) (#47286) üzenetére
RB-ben most én is több fejlesztési potenciált látok mint a McLarenben. Nem kifejezetten az autóra gondolok, hanem a csapatra. Vettelék 1mp-es időmérős hátrányból 3 futam alatt feljöttek pole-ba. Azért ez nem semmi...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
A McLaren nem fog semmi nagy durranást pakolni az autóra. Mugelloban. Mivel Button-t elszólítja a fő szponzor , így ha Hamilton ülne 3 napig az autóban abból tuti média botrány lenne, hogy a McLaren jobban nyomja Hamilton-t mint Buttont.
Ha a gumikat szeretnék megérteni arra pedig bőven elég egy tesztpilóta is. Mivel az autón múlik nagyban, hogyan emészti a gumikat. A pilótán kisebb százalékban számít. Főleg a mostani kipufogó megoldás miatt nem tudtak megfelelő teljesítményt nyújtani Bahrain-ban. Mert folyamatosan elkoptak a hátsó gumik a kipufogó miatt.
Aztán itt írjátok, hogy az MP4-27 nincs akkora fejlesztési potenciál, meg mennyit veszített az RB8-hoz képest. Ne felejtsük már el, hogy Bahrain-ban milyen meleg volt. . . . Már a hétvége előtt biztosra állítottam, hogy RB8 lesz a leggyorsabb a hétvégén. Még mielőtt a szabadidő edzéseket láthattam volna.
Egész hétvégén egyértelműen látszott, hogy azok az autók voltak gyorsak, azok domináltak akiknek a kipufogójuk nem működik még a legmegfelelőbben. A többieknek jól működött ezért hamarabb degradálódtak a gumik. A meleg miatt.
[ Szerkesztve ]
Új arckép?
Már én is várom hogy kaphassak.
20 éve a Prohardveren
Ráadásul pont csalonzó.
**********
(#47292) Motion_Blur válasza Xirtam (#47289) üzenetére
Ha jól emlékszem 30 fokos volt az aszfalt versenyen, sőt a végére még az alá is csökkent. Szerintem ez teljesen átlagos pálya hőmérséklet.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#47293) Xirtam válasza Motion_Blur (#47292) üzenetére
Nem a pálya hőmérsékletére alapoznék most.
(#47295) Nowhereman válasza Motion_Blur (#47292) üzenetére
Kicsivel melegebb, de az előző versenyekhez képest tényleg kánikula. Abban valszeg igazad van, hogy a száraz futamok nagyobb részén ehhez lesz közelebb a hőmérséklet, mint mondjuk az előzőekéhez.
Utánam a kondenzcsik!
A ferrari akkor miért nem volt gyors?
"Mivel az autón múlik nagyban, hogyan emészti a gumikat. A pilótán kisebb százalékban számít." Egy ilyen szoros idényben a kisebb százalék elég sok pontban tud realizálódni, de nem vitatkozom bennfentes szakértőkkel. Én úgy látom hogy az egész csapat nem azon a szinten ég mint a Red Bull, már a csapat munkáján is nyilatkozatokon is ez érződik. Kb mintha díszvendégek lennének eredménykényszer nélkül. Szóval most speciel nekem Hamilton hozzáállása a legszimpatikusabb a csapatból.
Pilótán én most tesztre gondoltam, nem verseny körülményekre.
-
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Azt hiszem az M2-n 15.00-tól.
20 éve a Prohardveren