Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#47251) Mezcal válasza Nowhereman (#47247) üzenetére


Mezcal
addikt

Ez nem jó érv. Szabad-e egy világbajnoknak lassú tempóval felöklelni a másikat tilos jelzésnél a bokszutcában? Szabad-e egy világbajnoknak alagútból kijövet vizes pályán felöklelni a másikat?

Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós

(#47252) stvnppp válasza Mezcal (#47251) üzenetére


stvnppp
senior tag

Mindkettőnél elismerték az elkövetők, hogy elb@szták... Valahol itt kell kezdődnie mentalitásban egy élsportolónak.

Massa

"A finn 1 ponttal lett bajnok, míg Massa 1 ponttal maradt le, ennyi a különbség köztük."
Most ez rossz érv, mások is maradtak már le pár ponttal a VB-címről, lásd pl 2003. A vb trófeát nem az alapján adják, hogy ki érdemelte volna meg. :U Hanem hogy kinek van tobb pontja.

[ Szerkesztve ]

(#47253) Mezcal válasza stvnppp (#47250) üzenetére


Mezcal
addikt

Na de mire mondta ezt? Mert ha arra értette, hogy azért nem küzd, akkor az sovány kifogás, mert 2008-ban csak a Kínai futmtól dőlt el, hogy nincs esélye a vb címre. Ha meg nem erre, akkor ez mindent elmond küzdeni akarásáról.
A finn 1 ponttal lett bajnok, míg Massa 1 ponttal maradt le, ennyi a különbség köztük.

Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós

(#47254) Nowhereman válasza Mezcal (#47251) üzenetére


Nowhereman
őstag

És a "szabad-e egy esőversenyen megdönteni a megpördülések világcsúcsát?" miért hagytad ki? Mert "Kimiverő" Massa neve szerepel a címszó alatt a trónköetelés dátumával? Masszának az éberség hiánya, csak az egyik hibája volt, nem az egyetlen. És ha már öklelések körül leragadtál,ez miért maradt ki?

[ Szerkesztve ]

Utánam a kondenzcsik!

(#47255) Mezcal válasza stvnppp (#47252) üzenetére


Mezcal
addikt

Nem igazán értem, hogy mit akarsz ezzel a videoval.

2003 nem passzol ide, mert 2 ponttal nyert Schumacher, de amúgy sem jó példa, mert a finn mindössze 1 győzelemmel küzdött a vb címért, míg Massának 6 futamgyőzelme volt 2008-ban.

Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós

(#47256) barnam_


barnam_
nagyúr

Don't feed the troll... :U

(#47257) badd


badd
tag

Nekem már zsibbad az agyam ennyi adattól és keresztbebeszéléstől :DDD Nemtom minek kell itt bizonygatni, hogy Massa egész jól ment régen. Most nem megy jól és pont. És tényleg amikor sztem valaki világbajnok akar lenni, az azért tudjon esőben is vezetni...

(#47258) #70869248 válasza Mezcal (#47251) üzenetére


#70869248
törölt tag

persze hogy szabad, nem gépezet senki. a különbség hogy képes magasabb (csapattársánál, közvetlen riválisainál) szinten megfelelni a magas szintű technika támasztotta magas elvárásoknak...és ez csapat szinten is működik...inen már csak fejlődni kell
..magasan :)

Kimi-nek ha jól tudom gumiproblémái voltak, hasonló mint Heidfeld-nek akkoriban.

(#47259) echterion válasza Mezcal (#47246) üzenetére


echterion
nagyúr

Úristen, te tényleg nem érted. De tudod mit, én nem is akarom veled megértetni. Mellékesen azért megjegyzem, az már rég rossz, ha egy pilóta klasszisát csak 2-3 év teljesítménye alapján ítéled meg. A többiben mit csináltak? Kekszet kapáltak? :F

**********

(#47260) Nowhereman válasza #70869248 (#47258) üzenetére


Nowhereman
őstag

A gumi elfogadható magyarázat lenne, ha nem futkározott volna a sok-sok lagymatag kör közben egy-egy leggyorsabbat.
Mondjuk ennyivel az is magyarázat lenne, hogy Kimi 2008-ra teljesen alkoholfüggő lett, és józanul már nem tudott teljesíteni.
:DDD

Utánam a kondenzcsik!

(#47261) echterion válasza Nowhereman (#47260) üzenetére


echterion
nagyúr

"...Mondjuk ennyivel az is magyarázat lenne, hogy Kimi 2008-ra teljesen alkoholfüggő lett, és józanul már nem tudott teljesíteni."

Hehe, ez tetszett. :))

**********

(#47262) stvnppp válasza Nowhereman (#47260) üzenetére


stvnppp
senior tag

Ezért volt fusztrált és nemtörődöm... ;]

(#47263) #70869248 válasza Nowhereman (#47260) üzenetére


#70869248
törölt tag

ez sztem nem passzió volt nála, egyszerűen a versenynek abban a fázisában, amikor a leggyorsabb az autó..általában a többiek már nem nyomták neki mert addigra vagy már eldőlt a futamgyőzelem, vagy spóroltak.
Kimi-nek sztem akkor sem volt ideális, csak volt egy könnyű autó és nem volt tét...egyszerűen csak ment, Kimi nagyon gyors egyébként, csak volt akkoriban egy csomó baja, a gumi, a légkör, és talán Alonso.
Kicsit összegabalyodhatott fejben.
A legutóbbi futamán nagyon profin teljesített, gyors és szitukban vigyáznak vele a többiek, egyáltalán nincs lesajnált szerepköre hiába csavargott és volt kissé sikertelen más szakágban, itt az F1-ben a pályán a többi versenyző figyel rá.

Visszakanyarodva Massa-hoz, ez pl. nincs meg Massa-ban, sztem őt sosem kezelték úgy mint mondjuk Alonso-t, vagy Kimi-t, érdekes módon Hamilton-ra sőt Scumacher-re is (manapság) kevésbé figyelnek sztem.
De talán a legerősebb jelenlét Alonso-é a pályán. Massa ezt soha nem érte el (szvsz!), valahogy nem tűnik és tűnt meghatározónak a pályán, pedig tényleg jó gyors volt sokszor.
Ő szerintem már visszafordíthatatlan, ördögi körben van fejben.

[ Szerkesztve ]

(#47264) emre válasza Xirtam (#47238) üzenetére


emre
veterán

köszi

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#47266) echterion válasza proof88 (#47265) üzenetére


echterion
nagyúr

Na, ezzel lennének aztán "gyönyörűek" és "kiváló" aerodinamikai felépítésűek a mostani rondaságok. :W

**********

(#47267) JColee válasza proof88 (#47265) üzenetére


JColee
őstag

Ez lemaradt április elsejéről?

#47268 Az réges régen kiment a divatból. Elavult technológia.

[ Szerkesztve ]

(#47268) proof88


proof88
addikt

nem értem mi a gond, olyan mint egy x-wing cockpit fedője csak ablak nélkül :F

[ Szerkesztve ]

(#47269) Male válasza proof88 (#47265) üzenetére


Male
nagyúr

...és véletlenül milyen jó szögben csapódott be... szépen bedöntve pont megfelelt a csöveknek. Ha az élével találja el a kerék, akkor mi történt volna vajon? Pont belerobbannak a felni darabok a sisakba? ...és ha a versenyző van ott, akkor talán a teljesen védtelen mellkasába is áll belőle egy pár. (Jó, nyilván jobban értenek hozzá, mint én, de ez így első ránézésre elég neccesnek tűnik.)

(#47270) zetecR válasza Male (#47269) üzenetére


zetecR
addikt

...engem sem győzött meg...

(#47271) proof88 válasza Male (#47269) üzenetére


proof88
addikt

nem tudom milyen erős a felni és hogy tud szétrobbanni, de ha fejbecsap a kerék az majdhogynem tuti hogy halálos ...

amúgy holnap is ott lesznek a deák ferenc utácban a kocsik?

(#47272) Male válasza proof88 (#47271) üzenetére


Male
nagyúr

Alig vannak kint az autóból és gyak. ki van támasztva hátul a sisak... így ha az nem megy szét, akkor nem éri nagy ütés (persze szemből, mert ha kicsit oldalról van....)
(Massánál is az volt a baj, hogy pont egy gyenge részen érte el a rugó, és így az átment a sisakon... ha a siska kibírta volna, akkor simán megússza.). Ha viszont ott ez a fém rács, akkor jóeséllyel szilánkokra törik a felni, a darabok pedig még mindig elég gyorsan mozognak a versenyző felé, és akár lefelé is mehetnek, amerre teljesen védtelen a versenyző. Ha már ilyen védelmet akarnak, akkor inkább a korábban tesztelt "plexi"... persze úgy meg már zárt az autó.

(#47273) proof88 válasza Male (#47272) üzenetére


proof88
addikt

2-3 éve is pont úgy halt meg John Surtees fia hogy egy kerék fejbetalálta. Persze arra már nem emlékszem hogy oldalról jött-e vagy szemből, de az a spéci plexi az valóban jobb védelem, mondjuk abból a szempontból még "nyitott" marad a kocsi hogy a kerekek szabadon vannak, engem nem zavarna az se igazából.

(#47274) Nowhereman válasza proof88 (#47273) üzenetére


Nowhereman
őstag

Valszeg az a bajuk, hogy a plexi javítana a cw-n, és ők meg csak lassítani akarnak, mindig...

Utánam a kondenzcsik!

(#47275) Peat;) válasza proof88 (#47271) üzenetére


Peat;)
veterán

Valami biztos kint lesz mert elsején lesz a nagy esemény, addig nyilván ott vannak a sátrak. Viszont már csak két autót láttam reggel, persze délutánra lehet megint három volt. Illetve a tavalyi modell nem a földön van már, hanem fel van lógatva/támasztva.

Ja hogy ennyire lehalt a topik :D , akkor értsd úgy hogy ja ma kint vannak az autók, de továbbra is ott lesznek szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#47276) -Mike-


-Mike-
addikt

Bahrain race edit 2012

(Kimi is faster than you...)

(#47277) JColee válasza -Mike- (#47276) üzenetére


JColee
őstag

Hehe. :)

(#47278) Mezcal válasza -Mike- (#47276) üzenetére


Mezcal
addikt

A szokásos TO. Gyönyörű.

Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós

(#47279) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Hamilton nem tesztelhet Mugellóban

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47280) proof88


proof88
addikt

Hétvégi autóverseny:

WTCC, ETCC, BTCC, DTM, GP2, F2, F3, Intl GT Open, NASCAR, IndyCar, PWCS,

Szombat:
13:00 - GP2, Bahrein
13:25 - DTM időmérő, Hockenheimring
14:35 - Formula 2, Portimao
15:00 - WTCC időmérő, Slovakiaring
15:45 - Intl GT Open, Portimao
17:30 - European F3 Open, Portimao
24:00 - NASCAR Sprint Cup, Richmond

Vasárnap:
08:45 - WTCC bemelegítő, EuroSport, Slovakiaring
11:20 - ETCC 1. futam, Slovakiaring
11:35 - ETCC 2. futam, Slovakiaring
12:37 - BTCC 1. futam, Thruxton
14:00 - WTCC 1. futam, EuroSport, Slovakiaring
14:03 - DTM futam, Hockenheimring
15:00 - WTCC 2. futam, EuroSport, Slovakiaring
15:22 - BTCC 2. futam, Thruxton
18:30 - IndyCar, SportKlub, Sao Paulo
18:17 - BTCC 3. futam, Thruxton
21:00 - DTM ism., SportKlub, Hockenheimring

(#47281) Pompi válasza proof88 (#47271) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Kint vannak. Facebookról:

"Vodafone Hungary
Mi már itt vagyunk, a kerékcsere is javában zajlik a Fashion Street-en! Gyertek ti is, mert ha ti lesztek a leggyorsabb csapat, találkozhattok Jenson Buttonnal!"
[link]

Feel Good Inc.

(#47282) proof88 válasza Pompi (#47281) üzenetére


proof88
addikt

köszi :) de már megnéztem őket (de tudom hogy hétvégén érdekesebb :D )

(#47283) Pompi válasza -Mike- (#47276) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Bahrain Race Edit letölthető formában.

Feel Good Inc.

(#47284) DopeBob válasza Motion_Blur (#47279) üzenetére


DopeBob
addikt

Ennek meg mi értelme van :F

MZ/X

(#47285) Motion_Blur válasza DopeBob (#47284) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Gondolom Hamilton kedvéért nem akarták megváltoztatni a programot. Csak mielőtt Hami ilyet nyilatkozik talán előtte rákérdezhetne a csapatnál hogy mehet-e a dolog :U

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47286) Peat;)


Peat;)
veterán

Idén olyan puhány az egész Mclaren, szerintem pont hogy Hamiltonra kéne odafigyelniük ha már így elcseszték a futamát a kerékanyákkal. Mert az a csapat hibája, nem szerencsétlenség, hanem kőkemény trehány tervezés eredménye. Az autó egyre csak lassul, Button is beszürkült meg szerinte a tesztnek nincs is értelme, a gumikkal közben meg totál nem boldogul ő sem..most erre mit lehet reagálni. Van egy autó, két pilóta, egyiknek sem megy a gumikezelés és elmennek nélkülük a tesztre. Vagy már tudják hogy az alacsony orr miatt bukta az idény, vagy egyszerűen nem értem ezt a hozzáállást, egyedül Hamilton az akin látszódik hogy akar.

Ezért írtam azt nemrég, hogy a Ferrari/vagy Lotus ha lesz pénze simán ott lehet a második helyen év végére és megint sima Red Bull dominancia lesz így. Hasonlítsuk össze a Red Bull és Mclaren első futamait: ég és föld a hozzáállás külsős szemmel, gőzöm nincs mi van a háttérben.

(#47287) Motion_Blur válasza Peat;) (#47286) üzenetére


Motion_Blur
félisten

RB-ben most én is több fejlesztési potenciált látok mint a McLarenben. Nem kifejezetten az autóra gondolok, hanem a csapatra. Vettelék 1mp-es időmérős hátrányból 3 futam alatt feljöttek pole-ba. Azért ez nem semmi...

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47288) Xirtam


Xirtam
veterán

Túlagonizáljatok az egészet.

(#47289) Xirtam válasza Xirtam (#47288) üzenetére


Xirtam
veterán

A McLaren nem fog semmi nagy durranást pakolni az autóra. Mugelloban. Mivel Button-t elszólítja a fő szponzor , így ha Hamilton ülne 3 napig az autóban abból tuti média botrány lenne, hogy a McLaren jobban nyomja Hamilton-t mint Buttont.

Ha a gumikat szeretnék megérteni arra pedig bőven elég egy tesztpilóta is. Mivel az autón múlik nagyban, hogyan emészti a gumikat. A pilótán kisebb százalékban számít. Főleg a mostani kipufogó megoldás miatt nem tudtak megfelelő teljesítményt nyújtani Bahrain-ban. Mert folyamatosan elkoptak a hátsó gumik a kipufogó miatt.

Aztán itt írjátok, hogy az MP4-27 nincs akkora fejlesztési potenciál, meg mennyit veszített az RB8-hoz képest. Ne felejtsük már el, hogy Bahrain-ban milyen meleg volt. . . . Már a hétvége előtt biztosra állítottam, hogy RB8 lesz a leggyorsabb a hétvégén. Még mielőtt a szabadidő edzéseket láthattam volna.

Egész hétvégén egyértelműen látszott, hogy azok az autók voltak gyorsak, azok domináltak akiknek a kipufogójuk nem működik még a legmegfelelőbben. A többieknek jól működött ezért hamarabb degradálódtak a gumik. A meleg miatt.

[ Szerkesztve ]

(#47290) odrif válasza Xirtam (#47289) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Új arckép? :C
Már én is várom hogy kaphassak.

20 éve a Prohardveren

(#47291) echterion válasza odrif (#47290) üzenetére


echterion
nagyúr

Ráadásul pont csalonzó. ;]

**********

(#47292) Motion_Blur válasza Xirtam (#47289) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ha jól emlékszem 30 fokos volt az aszfalt versenyen, sőt a végére még az alá is csökkent. Szerintem ez teljesen átlagos pálya hőmérséklet.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47293) Xirtam válasza Motion_Blur (#47292) üzenetére


Xirtam
veterán

Nem a pálya hőmérsékletére alapoznék most. ;)

(#47294) proof88


proof88
addikt

Michelisz Norbi pole! :C

(#47295) Nowhereman válasza Motion_Blur (#47292) üzenetére


Nowhereman
őstag

Kicsivel melegebb, de az előző versenyekhez képest tényleg kánikula. Abban valszeg igazad van, hogy a száraz futamok nagyobb részén ehhez lesz közelebb a hőmérséklet, mint mondjuk az előzőekéhez.

Utánam a kondenzcsik!

(#47296) Peat;) válasza Xirtam (#47289) üzenetére


Peat;)
veterán

A ferrari akkor miért nem volt gyors? ;]

"Mivel az autón múlik nagyban, hogyan emészti a gumikat. A pilótán kisebb százalékban számít." Egy ilyen szoros idényben a kisebb százalék elég sok pontban tud realizálódni, de nem vitatkozom bennfentes szakértőkkel. :) Én úgy látom hogy az egész csapat nem azon a szinten ég mint a Red Bull, már a csapat munkáján is nyilatkozatokon is ez érződik. Kb mintha díszvendégek lennének eredménykényszer nélkül. Szóval most speciel nekem Hamilton hozzáállása a legszimpatikusabb a csapatból.

(#47297) Xirtam válasza Peat;) (#47296) üzenetére


Xirtam
veterán

Pilótán én most tesztre gondoltam, nem verseny körülményekre.

(#47298) McCartman válasza proof88 (#47294) üzenetére


McCartman
senior tag

-

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#47299) odrif válasza McCartman (#47298) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Azt hiszem az M2-n 15.00-tól.

20 éve a Prohardveren

(#47300) giigz válasza Xirtam (#47289) üzenetére


giigz
veterán

Hát igen, Renault és Merci motoros autók eredményét megnézve elég egyértelműen látszik ez.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.