Alul, még azt a tálcát is arrébbtolják a kipufogógázok
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
Alul, még azt a tálcát is arrébbtolják a kipufogógázok
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
Nekem valamiért jobban bejön a V8-asok hangja.
Azért kíváncsi leszek milyen hangjuk lesz az 1.6-s V6-os motoroknak majd?
Költségcsökkentés vagy a sebesség csökkentése miatt állnak át majd a V6-osokra?
[ Szerkesztve ]
Költségcsökkentés, ebből adódik a sebesség csökkenése is. . . . Hasonló lesz csak magasabb fordulatszám.
Ha már a hangoknál tartunk itt egy kis összehasonlító videó: 1986 Senna vs 2011 Vettel
Nem semmi egyébként, hogy mennyit fejlődött a tapadás az évek alatt. Hiába erősebb motorilag a 86'-os, Senna még a Grand Hotel visszafordítóból jön ki, amikor Vettel már az alagút kijáratához ér.
Ezért nem lesz itt baj, a V6-al sem, jobb kigyorsítás és úgy is megtalálják az aero ellenszerét a motorcsökkenésnek. Azért így a súly is kisebb lesz.
(#47557) venember83 válasza Xirtam (#47556) üzenetére
Az aeroval meg tapadással csak annyi a baj, hogy így DRS-féle mankók kellenek az előzéshez.
Azért ez a vidi egy nagy ferdítés. Sennának egy edzésen mért körét vágta be a készítő, miközben a qualin 13 másodperccel gyorsabb kört futott. Arról nem is beszélve, hogy Senna Lotusa legjobb esetben a 3. legjobb autó volt 86-ban, míg Vettel Red Bullja uralta az évet nagy fölénnyel. Ergo messze nincs ekkora különbség sebességben... Persze abban tökéletesen igazad van, hogy brutális mennyit fejlődött az aero és a tapadás. A 86-os autók motorja sokkal erősebb volt, mégis lassabbak voltak valamivel.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
(#47559) Xirtam válasza venember83 (#47557) üzenetére
Nem feltétlen lenne ezekre szükség. Csak akkor más kompromisszumokat kellene hozni .
Nálam ez a favorit F1 hang: Williams BMW V10 F1 Sound
Brutális nyers erő
[ Szerkesztve ]
One thing I've learned: if you don't draw first, you don't get to draw at all.
Emlékezzünk meg mi is Gilels Villenueve-ről. A Ferrari így tette ezt: 30 years after his death, Ferrari remembers the exceptional driver, Gilles Villeneuve, who is considered one of the best drivers ever in the history of Formula 1. , Aki nem látta volna a bukását: [link]
R.I.P
Ami nála számomra a legkomolyabb volt, hogy mindenki azonnal megállt az autójánál. . . .legalábbis ami maradt belőle.
[ Szerkesztve ]
Az semmi : [link]
Csak, hogy itt se maradjon alul a vetélytárs. [link] Finom kis Hamman tuning.
[ Szerkesztve ]
Ezeket imádom hallgatni tényleg ez volt a legjobb
(#47566) Nowhereman válasza Xirtam (#47562) üzenetére
Nem semmi! Te azon elmélkedsz, hogy benzinnel grillezzél, mikörzben a legtöbb magyar jobbágy faüzemű autóra vágyik.
Utánam a kondenzcsik!
Schumi kommentálja a tavalyi első körét Barcelonában.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Nekem tetszenek.
A Ferrari orra még néz is ki valahogy,de a Mercedesé pff.
Az McLaren az jól néz ki.
szubjektív.
szeretnél újabb szabályváltoztatást?
..szerintem jónak tűnik
pedig abnormális
..szerintem jónak tűnik
Ez egy nagyon szívmelengető kép.
Jacques Villeneuve & Fernando Alonso
Ha már motor hangok, van egy videó ahol Alonso úgy rémlik, még a renault színeiben (de ez nem biztos) szét van szedve egy motor a garázsban és egy nyomógombbal adagolja neki a gázt, jó kis hangja van nameg láthatóan nagyon élvezi a dolgot
Valaki nem tudja linkelni ezt a videót? Nem találom
szerk: igen az az, csak átadják Alonsonak a gombot, nem találom a Youtube-on
[ Szerkesztve ]
üdv
(#47578) Xirtam válasza werszomjas (#47577) üzenetére
Az a nyomógomb a gázpedál kivezetése. A szerelők ezzel szokták 3-4 ezerig pörgetni a motort.
A régi videókon látható Alonso mindig elkápráztat. Nem hiába Magico az egyik beceneve. Hihetetlen pilótává nőtte ki magát. Megfontolt, gyors, iszonyat.
[ Szerkesztve ]
(#47579) werszomjas válasza Xirtam (#47578) üzenetére
Köszi, ez az
üdv
(#47580) Sundesz válasza werszomjas (#47579) üzenetére
Ez sem rossz.
Hörcsög Powa'
Nekem is rögtön ez ugrott be erről a témáról.
Utolsó nap Mugelloban a Meki is "fennhordta az orrát"
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Igen de feljebb írtam, hogy nem sokáig erőltették. Nem egész nap volt látható így az MP4-27
Szerintem ez most itt nem nagyon számít.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
De elég sokat. Mivel ehhez az új orrhoz, az autó nem egy potnját kell megváltoztatni. Az hogy nem erőltették sokáig. Az vagy azt jelenti, túl jó és azonnal a megfelelő eredményeket produkálta az autó. Vagy csiszolni kell rajta. Az már más kérdés, hogy a McLaren, csak elkezdett efelé az orr felé mozogni. Amire nem számított senki, hogy meglépik. Mivel a tempójukkal nagyon eddig sem volt baj, na most ezáltal ha még jobban gyorsulnak. . . Főleg ha igaz a pletyka amit a csapatok beszélnek. Akkor McLaren egyértelműen VB ebben az évben.
Nagyon várom a pénteket. Ha megváltozott az autó fékcsatornája akkor egyértelmű, hogy a McLaren hatalmasat alakított. MEGINT.
[ Szerkesztve ]
Vagy azt jelenti, hogy későn lett kész és épp akkor érkezett meg, vagy azt jelenti, hogy megbíznak a szimulációs valamint a CFD eredményekben, mert jól van kalibrálva a rendszer. Lehetne még találgatni...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
A hétvégén meglátjuk. Elég sok minden kifog derülni a hétvégén. Még a Marussia is új fejlesztésekkel készül. Tegyük hozzá, hogy azért ott a McLaren nekik mint segítség.
Magasabb orrkúppal támad a McLaren?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Elképzelhető,hogy a "super drs" miatt kellett változtatni az orrkúpon?
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
(#47592) Motion_Blur válasza Oliverda (#47590) üzenetére
"Jó esély van arra, hogy látni fogjuk vasárnap."
Ez gyakorlagilag igen jelent... nagyon kíváncsi leszek mit hoz nekik.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Elég valószínűtlen. Bár ezt csak a McLaren tudja. Az orrkúp semmilyen hatással nincs a végsebességre, és a DRS-be se szól bele, a "Super DRS" csak a hátsó szárnyon és az első szárnyon alapul. Azon felül, hogy az autó kasznit teljesen átkel ahhoz formálni, hogy a levegő hátulról előre jusson.
Bár a cikkben is leírja, hogy a magasabb orrkúp a levegő útját segíti hátra. Hiszen nem töri meg olyan mértékben mint az alacsonyabb kivitelezés
Finally, Mclaren mercedes would have given up trying to follow the Mercedes Gp in an attempt to introduce the F-duct at the front.
Forrás?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Forrás, csak F1-live szokás szerint félrefordította. Vigyázzatok.
Ugyan csak Sportbild info, de állítólag a Merci is 3 lépcsőben (Mugello - Barca - Monaco) fejleszt egy nagyobbat, ami Monte Carloban már 8 tizedes gyorsulást fog jelenteni a Bahreini csomaghoz képest.
Mondjuk nem tudom az ilyen tizedeknek mennyi értelme van, amíg a gumin meg mp-ek mehetnek el, ha nem sikerül működésre fogni őket rendesen. Persze ez minden csapatra igaz.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Mikortól lehet fogadni a Tippmixen a futamra?
Holnaptól lehet szerintem.