Szánalom, hogy egy francia vagy belga pálya helyett egy bahreini sz@rt kell néznünk...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Pá
addikt
Ezzel kapcsolatban a belgák már nyilatkozták pár hete, hogy ők nem szeretnék váltogatni, akkor picit megnyugodtam.
szerk: meg is van a hír
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Haart
addikt
Lehet a kihagyása is játszik benne, meg a balesete, de ha a ferrari helyében lennék már régen leváltottam volna másra. Massa személyében én egy olyan embert látok mint anno Barichello volt örök második számú pilóta.
AMD Power
titán
Az biztos ,hogy a Belga az egyik legjobb F1-s pálya.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
IreN!CuS
őstag
Erről lemaradtam remélem sikerül elérniük,hogy minden évben legyen ott verseny Van jó pár másik pálya amiért nem lenne kár
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
(#47056) venember83 válasza echterion (#47047) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 12:33:08
venember83
nagyúr
Nem nálam kell emiatt háborogni, én is jobban szeretnék egy gyorsabb és nyitottabb F1-et. De a szövetség inkább a negatív híreket kívánja mellőzni, ezért is van ennyi ultrabiztonságos és unalmas pálya.
(#47057) Nowhereman válasza Haart (#47053) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 13:22:55
Nowhereman
őstag
No azért nem kéne Rubinhoba még nyugdíjában is belerúgni, azzal, hogy Massához hasonlítjuk. Maszat akkor volt képes jó teljesítményre, amikor gusztustalan mértékben volt felpumpálva az egója, jó volt az autó alatta, és kevés a forgalom előtte. No ebből most semmi sincs. Rubens a vesztett szitukban is képes alkotni. Másrészt Maszatka kapott jó lehetőséget mint No1, Barika meg az "egyéni VB. bebiztosítása" végett kellett félreállnia egy olyan évben amikor 2 másodperccel jobbak voltak a konkurenciánál.
Utánam a kondenzcsik!
PazsitZ
addikt
Ha pl. egy katonai egysegbol senki nem serul meg egy muvelet soran, az egyertelmuen azt jelenti, hogy nincs, nem volt veszely es minden rendben?
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
AMD Power
titán
A McLaren leváltotta a hibázó szerelőt
De nagyon megtévesztő a cím.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
(#47060) Nowhereman válasza Pompi (#47040) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 13:31:10
Nowhereman
őstag
Egyetértek. Bár szerintem Sumi ott hibádzik, hogy ez nem a Pirelli hibája: ők kénytelenek x@rt gyártani, ha a F1 urainak ez a megrendelése... Tőlük meg már mókás, hogy miközben a bekrepált váltóért a versenyzőt szívatják, a gumigyártót arra kényszerítsék, hogy 100km-t se bírjon ki az abroncs.(a Pirellinek ez egy igazi negatív reklám)
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
barnam_
nagyúr
Abban egyetértek hogy most már köze sincs a régi teljesítményéhez, más kellene a helyére. Pl. Webber egy jó második számú versenyző lenne szvsz.
Massa meg mehetne egy kisebb csapathoz, ott esetleg még bizonyíthatna
JJános
addikt
Eltanulták, vagy saját találmány? Kritikán aluli volt a boxmunka. Bár lehet szervezetlenség, és lehet anyaghiba.
2007-05-06 óta itt!
(#47063) hunnylander válasza AMD Power (#47059) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 13:59:55
hunnylander
őstag
Na az ilyenek miatt utálom a médiát!
És Bahrein témában sincs igazán másként, a trendeket és az anyagias, szenzációhajhász klikk és profitmaximalizáló szerkesztést és témaválasztást illetően.
Nem mondom, hogy nincsenek sajnálatos és borzalmas dolgok Bahreinben, de ne áltassa magát senki, hogy a tömegtájékoztató médián keresztül valós képet lehet kapni a pontos helyzetekről és léptékekről.
Aki tud angolul, az elolvashatja Joe Saward írását (elbeszélgetett néhány helyivel, szunnitával is és siítával is), egy kicsit kiegyensúlyozottabb és komplexebb képet kapni arról, ami bizonyára rendkívül komplex valójában és nem olyan egyértelmű, mint ahogy a legtöbben beállítják, csak, hogy hangzatos frázisokat és vezető híreket produkáljanak.
Az egyik dolog, ami gondolkodóba ejtett, egy megjegyzés az egyik bahreinitől, hogy egyes siíta falvakban, ha nem tartasz a tüntetőkkel, akkor a te házadat molotovozzák szét és veled és a családoddal fognak elbánni.
www.HunnyF1.com
(#47064) JJános válasza Nowhereman (#47057) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 14:01:42
JJános
addikt
Ezt azért így ebben a formában nem írom alá. Massa a "rugó" ügy előtt igenis tudott nagyon menni, és az előzésben is otthon van.
Lehet még feltámad, csak a teknika nem éppen vezethető alatta. Sztem.
Nem Massa-t védem, mert nagyon gyengén muzsikált. De tegnap pld. ott volt közvetlen a spanyol mögött.
2007-05-06 óta itt!
(#47065) [CS]Blade2 válasza echterion (#47029) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 14:19:20
[CS]Blade2
addikt
Most is a leggyorsabb nyer, vagyis aki a leghamarabb teljesíti a versenytávot.
Szerintem most valahol a az arany közép és a túl nagy szerep között vagyunk, de szerintem a másik véglet sem volt túl jó, amikor elpusztíthatatlan gumikon mentek, és csak nyomni kellett, mint süket a csengőt. Az mindenkinek megy, nyomni a gázt ész nélkül, meg rugdalni a féket.
Én annyit változtatnék, hogy minden helyszínen 2 vagy 3 kiállás legyen a nyerő, mert az 1 kevés, a 4 meg már inkább káosz, mint taktika, valamint hogy ne egyik pillanatról a másikra szálljon el a tapadása a guminak, és hogy ne legyen ennyi gumitörmelék.
A DRS-t kukáznám, vagy nagyon lerövidíteném a zónákat, hogy visszaálljon a 1/3 ennyi, de minőségi előzés. Most a gumik miatt fele ekkora zónával is meglenne az előzés. Annyit segítene a dolgon, hogy a kanyarhoz +-1-2m eltéréssel egymás mellett érkezzenek meg a féktávra, másik 1000x jobb lenne, mint ez az indexelős, féktáv előtt besorolós akármi.
#65755648
törölt tag
Nagyon tévedsz:
"A reformok döntő többsége kezdettől fogva az előzések megkönnyítésére irányult, de a Clip The Apex statisztikái szerint nem bizonyult hatásosnak: 1995 és 2009 között végig kb. 10 és 15 között ingadozott a száraz versenyenkénti tiszta helycserék átlagos száma, és paradox módon éppen 2005-ben volt a legalacsonyabb (9,89), amikor betiltották a kerékcseréket, hogy a versenyzők ne a bokszban próbáljanak vetélytársaik elé kerülni. 2010-ben az átlag 21,3-ra nőtt - valószínűleg a futam közbeni tankolás betiltásának és a fokozatosan elterjedő F-csatornának köszönhetően -, de a nagyságrendi ugrás 2011-ben következett be. Akkor már több mint 59 előzés történt egy száraz versenyen, és idén eddig még többnél tartunk; ez az 1981 óta vezetett statisztikák szerint kimagasló rekord, jócskán felülmúlja az 1984-ben mért 43,2-t is."
A sebességet pedig szinten kell tartani, különben egy idő után olyan sebességre lennének képesek amit már semmilyen egyéb, elfogadható biztonsági korlátozással (5 méteres gumifal) nem lehetne biztonságossá tenni. Az más kérdés hogy most egy kicsit átestek a ló túloldalára és még lassultak is a kocsik valamennyit. De majd úgyis visszagyorsulnak.
(#47045) Haart:
Ja, elvégre eddig csak olyan gyenge csapattársai voltak mint MSC és Raikkönen. Akiket hol elvétve, hol pedig stabilan vert.
[ Szerkesztve ]
(#47067) giigz válasza [CS]Blade2 (#47065) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 14:28:26
giigz
veterán
"Az mindenkinek megy, nyomni a gázt ész nélkül, meg rugdalni a féket."
Inkább nem mondok semmit...
(#47068) barnam_ válasza [CS]Blade2 (#47065) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 14:28:40
barnam_
nagyúr
Ma délelőtt akadtam az idei BTCC egyik futamának összefoglalójára: [link]
Ehhez képest az F1-ben olyan mintha hímes tojásokkal versenyeznének. Szerintem a költség csökkentésekkel és a mindenre kiterjedő szabályokkal azt érték el, hogy van 5-6 csapat akik szinte azonos technikai szinten vannak, ezért csak mesterséges beavatkozással tudják elérni hogy előzni tudjanak. Költsék a pénzt, égessék a benzint, fejlesszenek időt és pénzt nem kímélve. Az viszi előre a technikai sportot, nem a mesterséges egy-szinten tartás.
Dany007
veterán
De én normális előzésre gondoltam.
Direkt írtam egy példát a korábbiakban. Az nekem nem előzés, hogy X aktiválja a DRS-t megelőzi Y-t, majd a következő körben Y csinálja ugyanezt és így tovább. Ez nulla. Ez lófütty.
Bár tény, hogy azt sem szeretem, amikor valaki csak és kizárólag a boxtaktikának köszönhetően kerül az élre. Ez nem stratégiai játék, hanem autóverseny.
Mint mondtam, biztonság terén semmi gond sincs sem a jelenlegi, sem az elmúlt ~20évben láthatott forma 1-gyel. A Forma 1 igazából az 50-es 60-as években volt veszélyes. Akkor tényleg sok haláleset történt.
De manapság - ahogy korábban is írtam - focizás közben többen halnak meg, mint a Forma 1-ben.
Szóval visszatérve kicsit az előzéses részhez, itt is érvényesül az mondás, hogy kevesebb néha több. (ha emlékszik valaki a régi Sumi Hakkinen csatákra... na én olyat szeretnék még!)
[ Szerkesztve ]
(#47070) #65755648 válasza [CS]Blade2 (#47065) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 14:35:20
#65755648
törölt tag
Minél több előzés, annál izgalmasabb a futam. Legalábbis a nézők nagyrésze számára. Ha Te a kisebbségbe tartozol az pech, de nem tragédia.
Amelyik előzés olyan könnyen megy DRS-el, az ment volna nélküle is, illetve van egy rakás + előzés ami DRS nélkül nem lenne. ÉS néznénk ahogy vonatozgatnak egymás mögött 30 körön keresztül, pedig a hátul haladó gyorsabb.
(#47069) Dany007:
De hát könyörgöm, van legalább annyi, ha nem több olyan szoros, késremenő előzés is mint régen volt. Olyat is lehet látni eleget. Ezek az előzések DRS nélkül nem történnének meg (legalábbis jó részük), hanem a könnyűnek tűnő DRS-es előzések lennének ilyen nehezek.
Összefoglalva: DRS-sel - pár laza előzés, sok normál előzés, pár nagyon szoros előzés
Ohne DRS - pár nagyon szoros előzés
Azok a plusz előzések szúrják a szemeteket? Inkább vonatozzanak, hiába gyorsabbak?
[ Szerkesztve ]
(#47071) Nowhereman válasza JJános (#47064) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 14:39:06
Nowhereman
őstag
A rugó ügy előtt is csak akkor tudott menni, amikor a felírt tételek teljesültek. Az előtt is volt a lecsóban, és ott se tudott villantani. A kispadról a menedzserének a kapcsolatai, és Rubinho elégedetlensége miatti távozása juttatta a Ferrarihoz.
Különben meg a szezon folyamán először nem csak pocsékolta a benyát, de szerintem már keresik az utódot...
Utánam a kondenzcsik!
(#47072) echterion válasza venember83 (#47056) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 14:39:46
echterion
nagyúr
Nem háborgok én, csak kijött, nem konkrétan neked célozva.
**********
giigz
veterán
ETCC-ben vagy hol is, ahol van egy 2.0 TDI-s autó, és rommá veri az összes többit? Az a dízeles mit keres ott? És hogyhogy ennyi különbség van a benzines és a gázolajos között? Nem azt mondja mindenki, hogy a benzines erősebb? Már a múltkor is megakartam kérdezni ezt, de elfelejtettem, most meg eszembejutott a BTCC-ről...
[ Szerkesztve ]
#65755648
törölt tag
Bocs, de lejárt a szerkesztési idő
Mondok egy példát: ott van Raikkönen futama. Átment a mezőnyön és volt pár szép előzése. Na most a 2000 környéki szabályokkal ebből semmit nem láttál volna. Ottmaradt volna a francba Massa mögött amíg valamelyik boxkiállással elé tudott volna kerülni és hasonlóan "előzött" volna még 1-2-t. Az jobb lett volna?
(#47075) JJános válasza Nowhereman (#47071) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 14:52:34
JJános
addikt
Csak egy adat. 2005(6)-ben a malayziában 21. helyről rajtbüntetés miatt indult, és 5.-nek ért célba. Tehát a kevés forgalom előtte című itt hogyan jön létre?
Amúgy nem védem, és én is jogosan írtam, hogy miért nem hoznak helyette egy gyors fiatalt.
De azt is vegyük figyelembe, hogy mennyire vezethető a Ferrari.
2007-05-06 óta itt!
Dany007
veterán
Szerintem szintekkel gyorsabb volt, így drs nélkül is megelőzte volna.
De értem mire célzol. Akkor viszont legyen elérhető a DRS bármikor bárkinek bármennyi ideig. És úgy rendben lenne. De ugye ez akkor megint az egész mezőny általános gyorsulásához vezetne, plusz szintén balesetveszélyes lenne.
barnam_
nagyúr
Azt hiszem pár éve a dízel Seat-ok verték a mezőnyt a WTCC-ben.
A nagyobb nyomaték és a kisebb fogyasztás megtette a hatását. Viszont most nem tudom mi a helyzet, nem követem a sorozatot.
Azt nem tudjátok hogy idén a WTCC Magyar nagydíja fizetős vagy ingyenes lesz-e? Ha jól tudom tavaly az utóbbi volt, sajna pont nem tudtam kimenni.
(#47078) Nowhereman válasza #65755648 (#47070) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 15:03:46
Nowhereman
őstag
Ez alapján a kosárlabda izgalmasabb minta a jégkorong, mert több benne a gól? Marhaság! A DRS kikerülés pont olyan mint a kosár - senki nem fog miatta felugrani a székből.
És voltak olyan szituk ahol nem nagyon volt előzés mégis legendává vált. Mert küzdelem volt. Itt meg az a baj, hogy túl sterillé, civilizálttá vált az egész. És ha még nem lenne elég baj, hogy a mezőny fele nem az a igazi harci-vadbarom alkat, még a max. 100km gumikkal se lehet a másik seggét rágni 1-2 körnél tovább. Plasztik "hősök" plasztik előzésekkel. Nem mindenki emészti a műanyagot...
Utánam a kondenzcsik!
(#47079) Nowhereman válasza #65755648 (#47074) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 15:07:30
Nowhereman
őstag
Marhaságot írsz. A XX században a gumik rendszerint bírták a másik fenekében loholást, és az agresszív benézéseket...
Utánam a kondenzcsik!
Apika
Közösségépítő
Idén fizetős lesz. Úgy hallottam, hogy 3.000.- forintos jegyárak lesznek...
Pompi
MODERÁTOR
Pénteken igyenes, szombaton és vasárnap 11 euro a belépő és opcionálisan plusz 11 euro a paddock belépő mindhárom napon. [link]
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
Neoteric
addikt
Fizetős, haver vette nekem a jegyet, de most fejből meg nem mondom mennyi.
szerk: ah rég frissítettem az oldalt
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
Apika
Közösségépítő
Igen! Közben én is megtaláltam.
(#47084) Nowhereman válasza JJános (#47075) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 15:29:59
Nowhereman
őstag
És most soroljak erre az egy esetre öt másikat, amikor ütőképes technikával megragadt a lecsóban?
A Ferrarinak meg kifejezetten nem egy tacskóra van szüksége, hanem egy tapasztalt(hogy segítsen Lonzinak kikalapálni ezt az ócskavast), acéltökű(mert hogy a lecsóban fogják végigúszni a szezont) elmebetegre(mert hogy orbitális szopás lesz ez a szezon végéig).
"De azt is vegyük figyelembe, hogy mennyire vezethető a Ferrari." - amikor vezethető, akkor még Irvine is harcképes volt, ha meg talicska, akkor már csak a mesternek ment, így van ez most is...
Utánam a kondenzcsik!
barnam_
nagyúr
Közben én is megtaláltam. 3000 pénz nem sok érte, ha megtudom oldani, kinézek.
(#47086) #65755648 válasza Nowhereman (#47079) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 15:36:09
#65755648
törölt tag
Jah, úgyhogy nem szakadt volna le Massáról, akit egyébként alig tudott megelőzni így is („Kicsit persze kiábrándító, hogy nem szereztük meg a győzelmet, ám a futam elején hibáztam, hiszen veszítettem egy pozíciót Felipével szemben. Vissza kellett őt előznöm, ez pedig időbe telt. A többieken utána könnyen átverekedtem magam, de ez az egy előzés nagyon sokáig tartott, ennek eredményeképp pedig nem tudtunk nyerni.”), hanem csak simán a kipuffogóját szagolgatta volna minimum az első boxig, vagy a futam végéig...
Amúgy az előző hsz-ed is tipikusan az a "régen minden jobb volt".
Én 2001 óta követem rendszeresen, de a korábbi futamok közül is sokat láttam és számomra (meg nézői reakciók alapján a többség számára) egyértelmű hogy az idei futamok sokkal izgalmasabbak mint a korábbiak, sőt a tavalyiak is azok voltak, ha Vettelt kivonjuk a képletből. Ha 2000-2004-ben az egész Ferrarit kivontad volna a képletből, még akkor is unalmasak lettek volna a futamok. És előtte sem volt minden fenékig tejfel.
(#47087) [CS]Blade2 válasza #65755648 (#47070) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 15:36:15
[CS]Blade2
addikt
Nekem az is jó, ha egy csata nem előzéssel végződik, az is izgalmas tud lenni, amikor a lassabb körökön keresztül védekezik, vagy kergetik egymást. Pl.: Imola 2005 és 2006.
Ezekkel a gumikkal, és egy nagyon rövid DRS zónával meg lehetne oldani, hogy kb a támadónak és a védekezőnek is egyenlő esélye legyen.
Eddig a támadó volt esélytelen és ment a vonatozás, most a védekező az (néhány pályán), és megy kikerülgetés. Vonatozásból átváltottunk kikerülgetésre a középút helyett.
Így itt is szinte az idő ellen mennek már, mint a Rallyban, többet számítanak a köridők, mint a pályán elfoglalt pozíció. 200 kör alatt néhány pályán tökéletesen összeállna a csapatok és a pilóták közötti erősorrend.
proof88
addikt
azé ne hasonlítsuk már össze a túraautózást az F1-gyel, csak azért mert fos a gumi, vagy mert ott lökdösődnek, a btcc még a wtcc-hez képest is durva
a többivel egyetértek
(#47089) MPowerPH válasza [CS]Blade2 (#47065) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 15:57:02
MPowerPH
félisten
Mindenkinek megy? Akkor hajrá, kezdheted. Látom nem vagy otthon ebben, azért dobálózol így a szavakkal.
Aggregátor: Az már nagyon régen volt. Dieselnek beáldozott, megjöttek a benzines turbok.
toflehi: Az a baj, hogy ez nem előzés. Mansellnek, Prostnak, Sennanak, Schuminak nem volt ilyenre szüksége. Jó futamok is voltak, volt sok élvezetes csata. Egy olyan többet ér, mint itt 10 DRS-el való kikerülés. Előzésnek nem hívnám azért.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
(#47090) Nowhereman válasza #65755648 (#47086) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 16:01:55
Nowhereman
őstag
Ha 2001 óta figyeled, akkor honnan veszed, hogy 2000 előtt se volt fenékig tejfel?
Amúgy az előző hsz-ed is tipikusan az a "régen minden jobb volt". - sajnállak, ha neked ez jött le, kedves "régen minden rosszabb volt". Csak annyit mondtam, mesterkélt az egész.
Utánam a kondenzcsik!
(#47091) #65755648 válasza Nowhereman (#47090) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 16:15:16
#65755648
törölt tag
Írtam hogy sok korábbi futamot is megnéztem.
Az F1 hőskorát pedig hiába sírod vissza. Azóta az egész világ változott akkorát, hogy ma elképzelhetetlen lenne az ami akkor ment. Szeretném azt hinni hogy a ma emberének, a közízlésnek már nincs szüksége arra hogy a versenyzők szó szerint az életükért küzdjenek egy futamon ahhoz, hogy izgalmat találjon benne.
Engem pedig semmi okod sajnálni (sem pedig személyeskedni), sajnáljad magad amiért nem lelsz örömet az idei futamokban.
Mindezek ellenére persze a véleményed jogodban áll fenntartani, sőt én tiszteletben is tartom. Csak épp nem tudok egyetérteni vele.
(#47089) BMW001:
Na csak próbálnál meg Te egy ilyen "nem-előzést" végrehajtani, majd utána kíváncsi lennék hogy minek neveznéd
Mind1, tovább nem vitázom, már bőséggel kifejtettem a véleményem és elfogadom a tiéteket is.
[ Szerkesztve ]
(#47092) [CS]Blade2 válasza MPowerPH (#47089) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 16:47:25
[CS]Blade2
addikt
Mindegyik könnyen meg tudná oldani. Mind profi, elvileg a legjobb versenyzők vezetnek a Forma1-ben. Ez, hogy ésszel és gyorsan is kell menni egyszerre, nekik egy újabb kihívás az eddigiekhez képest.
(#47093) JJános válasza Nowhereman (#47084) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 17:22:41
JJános
addikt
A tapasztalt megvan. Sztem egy őrült, és éhes fiatalra lenne szüksége a Ferrarinak.
2007-05-06 óta itt!
(#47094) #70869248 válasza [CS]Blade2 (#47092) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 17:24:22
#70869248
törölt tag
Sztem a probléma ott van, amit Schumacher is sérelmez(het), hogy azt amit az autókra kivetettek, az látszik most kibontakozódni a versenyzőkre is.
Az autók sem a maximumot teljesítik...mivel x váltó, x motor van egy idényre, ezért nem lehet fullra járatni.
Most ez figyelhető meg a versenyzőknél is, nem mehetnek a határon, hanem a határ alatt a gumik hőfokát és viselkedését figyelve egy endurance jellegű teljesítményt kell nyújtani.
Ez sztem sem jó, nem igazán tetszik.
Azt még benyelem, hgoy a technika nem a legjavát mutatja, de hogy a versenyzők sem használják ki a technikát teljes mértékben, hanem inkább 'beosztják'...az mellé nem sorakozok fel az egyetértésemmel.
andy83
aktív tag
Van már hivatalos "klip" a futamról?
facebook.com/SzeretekMozizni
#51736960
törölt tag
hamilton?
(#47098) hunnylander válasza #51736960 (#47097) üzenetére
- Privát
- 2012-04-23 18:07:51
hunnylander
őstag
Kettő. Dudás. Csárda. Egy.
Már a wokingi csárdában is egyre szűkösebb a hely és egyre nagyobb a kakofónia.
www.HunnyF1.com
AMD Power
titán
F1: Massa hivatalosan is másodhegedűs
Nem korai ez még egy picit?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Mezcal
addikt
Néztem az LT-ét, de azt még jobban, hogy mindkét Lotus átgvágott a mezőnyön, még Grosjean is, aki sokáig gyorsabb volt a finnél. A Lotus volt a legjobb autó, mert Webber csak azt hozta, amit áltlában szokott, míg Vettel sokkal többet tett hozzá az autóhoz.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Ryzen 5 3600x, GTX 1070 ti 8gb, 32gb ddr4 ram
- Hugo Boss The Scent Elixir Him Eau de Parfum
- Garis félkonfig! Ryzen 7 5800x,AsusTuf B550 gaming plus, Fury 2x16 3600 cl 16 - GARIS -
- HP Elitebook 850 G8 15.6" FHD IPS Core i5 1135G7 16/512GB HP GAR
- Dell 15,6" notebookok E6540, E5540, i5 - számla, garancia