- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
Aktív témák
-
Thom!
veterán
ők nem rejtenek el semmit
-
Thom!
veterán
Nekem az a meglátásom, ha kurvára mind1 hogy néz a gép, a lényeg a leintés pillanata és kész.
Ha bejönnek a Meki újítások Jerezi teszten...akkor 1. vagy 2. futamon ott lesz a topcsapatokon is az újítások.
-
Thom!
veterán
Alig várom már a Jerezi tesztet és futamokat is
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Oliverda #23193 üzenetére
Bemutatták a radikálisan új külsejű McLarent
"Úgy tűnik, a csapatok többségéhez hasonlóan, de a Ferrarival és a Sauberrel ellentétben a McLaren is áttért az F-1-ben a Red Bull által két évvel ezelőtt újra meghonosított vonórudas hátsó futóműre."
-
Thom!
veterán
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #23189 üzenetére
Kicsit meg lesz fújva ezzel-azzal a diffúzor úgy látom.
Így szemből elég érdekesen néz ki, de oldalról rendben van. Az orr nem sokat változott.
Ez is pull-rod már?
-
Meg lehet valahol nézni a bemutató felvételét? Sajna az élő adásról lemaradtam.
sekli: gyanítom ez valami egyedi eset.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23189 üzenetére
Mondom én
Vagy nagy siker lesz, vagy mehet az egész a kukábaFőleg egy kis oldalszélbe, milyen szépen fog vitorlázni azzal a nagy légbeömlővel
De majd meglátjuk mi is lesz belőle... -
kpal
nagyúr
válasz
Motion_Blur #23183 üzenetére
A sisakok is tetszenek. De a legjobban az első szár tetszik .
-
D@ni88
addikt
érdekes itt minden, az oldalsó légbeömlők, meg az első szárny is, hogy az orra alatt is van egy lemez, ami azért sztem nem kis leszorítóerőt termel
Ez vagy nagyon befog jönni, vagy nagy bukás lesz
Esetleg még egy lehetőségCsak megetetik a többieket, hogy megíjedjenek, és elkezdjenek ilyen elemekkel tesztelni, közben a Mclaren tudja hogy halott ötlet
-
Motion_Blur
félisten
-
Oliverda
félisten
-
válasz
Motion_Blur #23167 üzenetére
A Renault-nál kicsit olyan érzésem volt mintha egy RC autót hallanék.
De a Merci rendben van, a Ferrari pedig még mindig zene a füleimnek(#23176) sekli: azért mert ők 1 nappal később kezdték a tesztet.
-
Thom!
veterán
ez a csapat bevállalta, minek olyan magasra helyezni az orrát a verdának
-
sekli
addikt
Szerintem is egy kicsit komplikált lett, én úgy határoztam volna meg, hogy körönként egyszer nyomhatja be, ha az utolsó időmérési pontnál egy másodpercnél közelebb volt az előtte haladóhoz képest. Így nem kellett volna vonalakat festegetni és újabb időmérő pontokat létesíteni.
más: Lotus miért tesztelhet egyedül?
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #23167 üzenetére
Ha jól sejtem ennek az a lényege, hogy ők befújnak meleget a kocsi alá, ott az lehűl és a negatív hőtágulás okán fejt ki plusz erőket. Ha csak az áramló gázok sebessége lenne a lényeg, mint a RedBull-nál, akkor közvetlenebb módon, befele fújnák, és nem csak úgy 'elé'.
Amúgy nem tudom, az elmúlt néhány évben mikor láttam futam kezdés előtt ennyi (féle) újítást.
Tavaj volt az F-csatorna, meg a RB-féle fújt diffúzor és kb ennyi. A többi a sokfedeles diffúzorról szólt.
Most itt az előre vezetett kipufogó, a legkisebb sebváltó, és a McLaren még be sem mutatkozott.
A Renault-n csak mosolyogtunk, mikor lenyilatkozták, hogy az autójuk nagyon innovatív lesz, és olyat mutatnak, amit még nem láttunk.
A McLaren-től ezt kb el is várjuk, szóval... -
AMD Power
titán
Ma jön végre a McLaren!
-
Motion_Blur
félisten
-
Xirtam
veterán
-
kpal
nagyúr
Ez igaz lehet
A Red Bull 3 másodperc alatt cserélne kereket 2011-ben
-
zuchy
őstag
válasz
Motion_Blur #23167 üzenetére
A Mercié tényleg jól szól, vagy már régen volt F1...
Itt a lap alján látszik kissé a kialakítása. Félig hátra, félig oldalra néz.
-
Motion_Blur
félisten
Valami jobb kép kellene erről a megoldásról, mert én még nem igazán vágom hogy maga a kivezetés az most előre felé mutat, oldalra, vagy az autó alá? Logikusan előre nem nagyon mutathat, mert ha az autó csapat egyet a kavicságyban akkor telemenne a kipu sóderral
Mindenesetre a hangja elég beteg (jó értelemben): [link]
Merci hang [link]
-
zuchy
őstag
válasz
Peat;) #23165 üzenetére
A rajt lesz az érdekes meg a box. Ha megy a kocsi, akkor szerintem nem lesz vele gond, csak a pilótának hangosabb lesz a kocsi. Biztos ki van az úgy találva, hogy ne fűtse be a pilótát. De talán nem is a meleg a legfőbb baj, hanem a kiáramló gázok. A rajt előtt nem igazán jó, bár ahogy néztem eléggé hátrafelé áll a kipufogó, talán a kasztni alá nyomja valamelyest.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #23142 üzenetére
Túl közel ment Kubicához, az meg megnyomta az extra hő oldalra kiold gombot. Érdekes lesz egy nyári futamon a rönyó, na meg pilótáknak is lehet lesznek meleg pillanataik, pár fokot azért biztos ad a kasztninak a dolog, persze én nem értek hozzá.
-
JColee
őstag
válasz
IreN!CuS #23163 üzenetére
Első is ugyanúgy nyomathatja a KERS-t.
Aggregátor KERS-nek bőven volt haszna, legalábbis nem KERS-es autót viszonylag könnyen előztek.
Egyébként szerintem is eléggé túl van szabályozva a dolog. Megint 5 versenyen keresztül fogják itthon ugyanazokat a kérdéseket ismételgetni.
-
IreN!CuS
őstag
Az a bajom ezzel,hogy le van szűkítve egy vagy két egyenesre és a rövidebb/kisebb egyenesekre nem lehet használni.Tegyük fel "x" megy elöl "y" hátul kiérnek egyenesbe "y" benyomja a szárnyat x meg a KERS-T mi értelme, ki tudja jobban nyomni a gombot verseny?
zuchy: Például Monaco,Hungaroring-en kíváncsi leszek,hogy fogják használni.Én is félek attól,hogy pálya egyik részén a hátsó nyomja a KERS-et,hogy 1 mp-n belül legyen aztán egyenes és beállítja a hátsó szárnyat és megelőzi az előtte lévőt.
-
zuchy
őstag
válasz
IreN!CuS #23157 üzenetére
Érdekesen hangzik, kíváncsi vagyok élesben hogy fog majd menni. Ha már 1 másodpercen belülre ér a követő autó, akkor szinte biztos az előzés. Bár a 600 méter 300 körüli tempónál hamar lemegy. Reméljük azért nem minden egyes körben fogják előzgetni egymást, mert akkor az ember könnyen elveszíti a fonalat, és érdektelenné válik. Ha mekik megint a legerősebb motorral jönnek, akkor ez igen nagy előny szemben pl egy Red Bullal, aminek állítólag gyengébb motorjuk volt. Persze a szárnyak állásától is függ majd a végsebesség.
-
Pá
addikt
válasz
barnam_ #23160 üzenetére
De ez a rendszer nem arra van kitalálva, hogy mindenki változtatgassa összevissza a leszorítóerejét, hanem hogy az előzéseket megkönnyítse. Ha mindenki saját kedve szerint állítgatná, akkor pont az lenne a baj, mint anno a KERS-szel. Akit előznek az ugyanúgy nyitná a szárnyát és nem történne semmi. Most meg meg van mondva, hogy van egy előzési pont és ott csak a hátsó tud machinálni.
Én nem mondom, hogy ez így jó. Sőt sztem az egész állítható hátsó szárny ötlete faszság. De ha már ezt találták ki, hogy könnyítsék az előzést, akkor így van értelme.MÁS:
Szép képek a mai edzésről (köztük a hátsó szárnyak is működés közben) -
Szerintem túlszabályozott ez a rendszer. Jobb lenne ha a versenyző dönthetné el hogy nagyobb végsebességet, vagy leszorító erőt akar.
Nekem úgy tűnik hogy a változtatható hátsó szárnytól remélik hogy végre előzni tudjanak, csakúgy mint a KERS-től 2009-ben. És tudjuk hogy annak mennyi haszna volt -
Thom!
veterán
Virgin milyen fürge emberek
-
IreN!CuS
őstag
-
Motion_Blur
félisten
-
Zoza24
senior tag
szimpatikus csapat...
-
Xirtam
veterán
Massa kocsija teljesen az övé? Vagy még csak 1 van kész?
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #23144 üzenetére
Remélem a RedBull olyan szinten pofára fog esni, hogy csak na. Visszakerülnek a közpépmezőnybe ahova valóak!
-
hunnylander
őstag
“Our car looks different to others and I hope it reflects on its performance. Ferrari and Red Bull look more like an evolution of last year’s car.”
HU: “A mi autónk másként néz ki mint a többieké és úgy remélem, hogy ez a teljesítményén is meg fog látszani. A Ferrari és a Red Bull leginkább a múltévi autóik továbbfejlesztéseinek látszik.” – mondja Lewis Hamilton
-
hunnylander
őstag
Könnyed, laza teszt-áttekintő 'közvetítés' sok képpel. A nap végén is jó lesz átfutni, szerintem.
-
P00By
nagyúr
Most már nagyon kíváncsi vagyok az új mekire
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #23144 üzenetére
Csak bizonyítani akarják, hogy a motorszabály túl laza, és 1-2 vel még csökkenthető lenne a motorok száma
Jajj, az ilyen után a legjobb a pofáraesés
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23144 üzenetére
Ez sztem pszichológiai hadviselés.
Honnan tudják hogy a többiek milyen teszteket nyomnak, és milyen üzemanyag mennyiséggel? Igazából ezek szerintem csak megbízhatósági körök még mindig. -
Motion_Blur
félisten
Ki kell cserélni a motort. Tök mindegy hol jön ki, a Ferrarinál szokás páros motorcserével kezdeni az első 1-2 versenyt
Red Bull-nál elég magabiztosan kommunikálnak:
„Ha most tartanák egy versenyt, mindenkinek adnánk egy kört. Az autónk kanyarsebessége egyszerűen csodálatos.” - Helmut Marko
„Ez lesz harmadik egymást követő erős évünk.” – Dietrich Mateschitz
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #23142 üzenetére
Legalább még most jön ki a hiba, és nem élesben... szóval nem baj ez, bár előnyösebb lett volna 16:59-kor
-
Motion_Blur
félisten
10:00 – Massa autója már a bokszban. Tűzoltó hab is van az autón, valószínűleg valami lángra kapott az F150-esen. Nem kezdődik valami jól a nap a Ferrari számára.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #23139 üzenetére
Akkor itt már lesz valami...
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #23135 üzenetére
korábban már emlegettük: Pitot csövek (egy jó nagy oszlopon)
-
Motion_Blur
félisten
Hamilton nincs kibékülve a gumikkal
Mindenki sír, ez tetszik
-
munky
őstag
Alonso több mint kétszáz köre az F150-el azért biztató.
Bár jobban belegondolva a Ferrari az elmúlt években egész jól ment teszteken aztán tudjuk mi lett belőle szezon közben...
-
Xirtam
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #23135 üzenetére
Így is van ahogy mondod, az a nagy csúzli az plusz adatokat küld nagyobb sávszélességgel a központnak.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #23130 üzenetére
A kamera nem csak abba a kis pörölybe van? A csövekből én arra tippelek, hogy a torony az vmilyen mérőeszköz.
-
bim
veterán
válasz
Motion_Blur #23130 üzenetére
Na de ekkora?
Nem mertek egy operatőrt is oda szigszalagozni a pózna mellé. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #23131 üzenetére
Jót tett az autó megjelenésének az is, hogy az idei évben már ezüst az az ezüst, nem szürke.
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #23131 üzenetére
Kicsit fogkrémszínű lett az a zöld, de egyébként szerintem is szépre sikerült
(úgy 15 éve hordtak ide németek pont ilyen ezüst-zöld tubusos fogkrémet... zeil vagy zielmárkájút, azzal teljes az egyezés
)
-
bim
veterán
válasz
hunnylander #23124 üzenetére
A ferkán mi az a "torony"?
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #23127 üzenetére
ok, köszi, rendben!
-
hunnylander
őstag
A HunnyF1.com fejlesztés alatt van.
Az eredeti blog WordPress.com-hosted weboldal, aminek megvannak az előnyei és a hátulütői és korlátai is (pl. bizonyos html kódokat nem enged a bejegyzésekbe stb.). A másik fizetős webtárhelyen van (DreamHost) és pénzbe kerül. Jelenlegi formájában az is WordPress(.org) 3.0.4 tartalom-kezelő szoftverrel van működtetve részemről, de több lehetőségem van vele, mint pl. galéria-plugin telepítése és konfigurálása, hogy legyen egy ízléses galériafunkció, akár többféle is. Html lehetőségek is szélesebbek stb.
Úgy tervezem, hogy a kettő kiegészítse egymást. Szerintem még hanyagolhatod a HunnyF1.com-ot RSS szinten.
Volt ma egy LRGP videó és azt a videólejátszó-platformot a WordPress.com is támogatja, de nem embedded-html, hanem másként, és valamiért nem is működött a stream. A saját host-omnál html-ként helyezhetem a bejegyzésbe és ott működött is. És ezt linkeltem is a blogba.
Meg tesztjelleggel és egyéb okokból lehetnek duplázások.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #23124 üzenetére
most hogy van az oldalad? Eddig a hunnylander rss-en voltam, de közben láttam, hogy indult a hunnyf1, feliratkoztam arra is, de most van ami duplán jön így...
-
X3B6O0X
aktív tag
Milyen jó indul az év a Mercedes GP számára...
-
hunnylander
őstag
Én is tesztelek; galéria plugin-t. A képek nagyméretűek (most éppen 2000px) és van benne néhány W02 is, pl. a 9-es kép egy nagyon jó kép róla.
-
Xirtam
veterán
Az próbélma, hogy aggódom? Megint RBR fölény miatt?! Oké, ezek csak a téli tesztek stb. De nem akarom azt ami tavaly volt!
-
P00By
nagyúr
11:34 - Upsz, Pérez a célegyenes végén kis híján összeütközött Alguersuarival, aki épp a boxból hajtott ki. Szerencsére elkerülték egymást. Szép lett volna kezdésnek...
-
P00By
nagyúr
-
quby
őstag
Csak nekem nem megy vagy tényleg nincs Live Timing...
?
-
Xirtam
veterán
Hmm, kíváncsi leszek a mai eseményekre!
-
D.Orion
veterán
Wáá lassan kezdődik a második tesztnap, nekem meg melózni kell menni.
Mire hazaérek ebédre legyen itt sok sok infó.
-
Male
nagyúr
válasz
Oliverda #23104 üzenetére
"Véleményem szerint a rendelkezésünkre álló szettek száma is kevés, hiszen délelőtt egy, míg délután két szettel kell gazdálkodni."
Nem az volt, hogy 30 szett / csapat erre a három napos tesztre???
A háromnapos valenciai teszten a csapatok fejenként harminc garnitúra abroncsot használhatnak.Most akkor mennyi?
-
Pá
addikt
-
Oliverda
félisten
Rosberg: Jesszusom, mi van, ha ez a dolog nem áll vissza az eredeti pozíciójába?
Jó pár éve már eszembe jutott ez a mozgatható szárny dolog, de azt gondoltam kizárt, hogy ezt valaha is engedélyezni fogják. Kíváncsi vagyok hány durva baleset lesz belőle. Az angol fogadóirodáknál már biztos ennek a számára is lehet fogadni.
Alonso: Túl gyorsan kopnak a gumik
Ez viszont egy remek hír...
A Bridzssztón biztonságmániás traktorgumijainak remélhetőleg ezzel vége.
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- Alkoholista nevelde
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- BestBuy topik
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- JBL Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- Apple iPhone 16 ProMax 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest