- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #23998 üzenetére
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23997 üzenetére
A refresh gombbal is, meg F5-tel is mindig a tetejére ugrik nekem.
De mindegy, annyira nem fontos. -
hunnylander
őstag
A Refresh gombot használod a böngészőben? Nálam oda megy vissza, ahol volt, scroll tekintetében.
Kipróbáltam a Chrome-ot is, nálam az is visszaugrik, ahova kell.
Nem tudom mi lehet a baj, de ezt az ún. Function témát már nem sokáig kell elviselnetek, mert tegnap elköteleztem magamat a kiválasztott új téma felé. Nagyon sokat teszteltem, keresgéltem, már úgy voltam, hogy veszek valami prémium témát, mert sehogy sem akadt olyan, ami megfelelt volna minden tekintetben. De a legjobb prémium téma se felelt meg; túl kikent-kifent volt, nem elég közvetlen, természetes, szolid, így aztán 'visszarohantam' az egyik legjobb ingyenes témához és rájöttem, hogy a drága pénzért vesztegetett témák sem ízlésesebbek és funkcionálisabbak. Majd ezt próbálom meg egyénileg fejlesztgetni, egy kis grafikai szerkesztéssel és később belebabrálok majd a CSS-be is.
-
Oliverda
félisten
Végre sikerül rájönni arra, hogy mi a fő gond?
-
Motion_Blur
félisten
Nem viszik túlzásba a csapatok....
Webbernek és Buttonnak van értékelhető hosszabb etapja:
Webber:
1:27.891 (52)
1:28.390 (53)
1:28.458 (54)
1:28.763 (55)
1:28.883 (56)
1:28.636 (57)
1:29.254 (58)
1:29.033 (59)
1:29.008 (60)
1:29.171 (61)
1:29.398 (62)
1:29.668 (63)
1:30.304 (64)
1:30.296 (65)
1:31.247 (66)
1:31.814 (67)
1:32.800 (68)Button:
1:30.814 (20)
1:31.083 (21)
1:31.773 (22)
1:32.870 (23)
1:33.355 (24)
1:33.314 (25)
1:33.994 (26)
1:33.348 (27)
1:33.117 (28)
1:34.278 (29)
1:34.690 (30)
1:35.125 (31) -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23990 üzenetére
Nem tudom megoldható-e, de hátha nem nagy dolog.
Tök jók ezek a tesztnap összefoglalóid, egy picit kényelmetlen viszont, hogy ahányszor frissítek egyet, utána mindig le kell scrollozni az oldal aljára. Nem lehet megcsinálni, hogy frissítés után alapból oda rakjon vissza, ahol rányomtam?Alternatív megoldás lehet esetleg, ha fordítva tennéd fel a cuccokat, vagyis mindig a legfrissebb anyag kerülne legfelülre, sztem kényelmesebb lenne úgy követni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#51736960 #23991 üzenetére
Ezen az oldalon lehet a legjobban követni az eseményeket (1 percenként frissül)
-
#51736960
törölt tag
állítólag ma van egy tesztnap, nincs véletlenül stream hozzá?
-
hunnylander
őstag
Szerintem a címek félrevezettek.
Nézd meg a bejegyzéseket áttekintően ezen az oldalon.
- Kiemelt Barca cikk; magyar és benne az eredeti angol idézetekkel, én fordítottam
- Tesztbeosztás; tökéletesen értelmezhető mindenki számára aki ismeri a latin betűket; csapatnevek, dátumok, pilóták, nem kell fordítani.
- Audio fájl; szintén én csináltam TTS-szel, .mp3-ba szerkesztettem, feltöltöttem, beillesztettem. Az audio a lényegi tartalom, ezt a bejegyzést meghallgatni kell, nem olvasni, nincs értelme fordítani. Az olasz kifejezést leírtam 'magyarul' ebben a topikban.
- Willem Toet cikk; szintén minden ott van magyarul, én fordítottam személyesen, mi több, nem szövegből, hanem audióból vettem ki az angolt is (transcribing)
- The Fyling Lap videók; majdnem 2 órás videó/audió csak angolul értőknek van feltéve, a nem-angolosoknak ott egy YouTube kivonat, könnyen értelmezhető vizuálisan is, a benzinlötyögésről szól
- No drama, no interpretation (semmi dráma, semmi interpretáció); aki a címet nem tudja értelmezni magyar tudással, az magyarul se tud olvasni valószínűleg; az összes angol szöveg le van benne fordítva, saját fordítás.Amit ma szerkesztek a tesztnapról, abban is ott vannak a lényegi magyarítások.
Ennél jobban nem szakadhatok ketté, sajnálom, sok bejegyzésben dupla munkát végzek, ha észreveszed, ha nem. És a blogom továbbra is tele lesz magyaroknak is tökéletesen értelmezhető és teljesen magyar cikkekkel is. És az új oldalam is magyarbarát lesz, sok magyarok számára is értelmezhető rovattal és cikkel.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #23987 üzenetére
Ebből a szögből úgy néz ki mint egy náci rohamsisak.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #23987 üzenetére
Mit ki nem találnak
Mielőtt valaki azthinné hogy ez így marad futamra is, azt el kell keserítsem
Ezzel csak azt nézik, hogy mennyire mozog a szárny különböző terhelésű kanyarokban.
-
P00By
nagyúr
Cuki a McLaren orra
-
Pá
addikt
Hmm, azt mondják, hogy a Mercinek csak az új kipufogó fog hozni 0.6sec-ot... kíváncsi vagyok mit találtak ki.
Eddig azt gondoltam, hogy nekik is double floorjuk lesz és azt fogják fújatni oldalról/elölről a kipufogóval, de nem hinném, hogy az ennyit hozhat. Vagy mégis?Mindegy, pár nap és kiderül.
Mike: lol, ezek nem az én lázálmaim, hanem nagyon is reális spekulációk nálam sokkal szakértőbb emberkéktől. f1technical fórumon van róla hosszabb értekezés
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #23974 üzenetére
régebben többet klikkeltem a bogodra, de egyre kevesebb a magyar fordítás benne, így már csak ritkán nézek fel, pedig jó kis anyagok vannak/voltak fent (tudom van google fordító, de rengeteg mindent bántóan félrefordít és úgy elveszik a cikk olvasásának az öröme)
-
Tomeee80
csendes tag
A két "nagyfiú" konfliktusáról és kialakulásáról egy kis részletes leírás
http://overdrive.web4.hu/cikk/alonso-vs-hamilton-avagy-ki-kezdte-a-haborut
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23974 üzenetére
respect
szerintem nagyon sokan nézik a blogodat, én heti 3-4x mindig belenézek akkor is ha nem linkelsz ide semmit
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #23970 üzenetére
A SoundCloud lejátszót általában színezni szoktam a beillesztő kód beállításakor, és gondoltam, ha már pirosra akarom színezni a Ferrari miatt, miért ne legyen echte Rosso Corsa színkód.
Amióta 'blogolok' (az idei évben meg egy következő fokra akarok lépni vele), azóta kivesztek belőlem a vadabb szurkolói megnyilvánulások.
Az elmúlt időszakban, ami eszembe jut, hogy kiket védtem meg, vagy kik mellett szólaltam fel; Button, Schumacher, Ross Brawn.
Úgyszintén Alonsoról is pozitívat mondtam, mikor elküldte melegebb éghajlatra a portugál újságírókat, akik zavarták a szabadságán. Legutóbb se, mikor a Bernie életrajzi könyvből érdekes dolgok láttak napvilágot róla, egyáltalán nem foglalkoztam vele, egy rossz szót nem mondtam rá emiatt.
De az eredeti blog többek között azért is marad meg, hogy ott talán több is maradhat a McLaren és egyéb személyesen preferáltabb téma (de ez alapból azért van, mert pl. a csapat sok videóanyagot termel, illetve a szaksajtó is meg más szurkolótáborok is sokat foglalkoznak velük).
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23969 üzenetére
Szupi, így már tényleg megy.
Kiejteni továbbra sem tudom.Motion: jaja, nekem is gyanús amúgy, a vörös szemű macijával együtt
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23969 üzenetére
Gyanús vagy Te nekem, még a végén Ferrari drukker lesz belőled
-
hunnylander
őstag
Kicseréltem SoundCloud lejátszóra, így már működnie kell Chrome alatt is.
A lejátszót meg Rosso Corsa (#D40000) színűre konfiguráltam.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23967 üzenetére
Köszi, hogy leírtad, hogy kell, mert nekem amúgy nem játssza le valamiért.
Chrome 9. -
attisx
addikt
Formula-1-es pálya épül Horvátországban
Nem találjátok ki, hogy ki tervezi...
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #23963 üzenetére
Még nekem is.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23962 üzenetére
Gyulának jó lesz az százötvenes ferrárinak is
-
hunnylander
őstag
-
Tomeee80
csendes tag
F1 2011 - Előzetes [5. rész]
A McLaren lemaradt, a Toro Rosso az élmezőnyben, az F1 ura pedig műesőt akar, amolyan Death Race című filmhez hasonló stílusban.
-
Male
nagyúr
Nah, az új szerkesztőség alkot az F1Híreken...
A képaláírás: "A legfurcsább Forma-1-es ötletek egyike a hatkerekű Brabham BT46B. Sokan próbálták lemásolni"... és ott a kép a hatkerekű Tyrell P34-ről... -
sekli
addikt
válasz
Motion_Blur #23938 üzenetére
-
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #23946 üzenetére
Arról van valami hivatalos vagy hihető infó, hogy akkor a McLaren-ben a Mercedes-féle KERS került-e be vagy egy teljesen saját házon belüli fejlesztést hoztak össze?
Ok, a McLaren honlapján fent van:
KERS [hybrid]
Type Mercedes-Benz
e-Motor Engine-mounted electrical motor/generator
ESS Integrated energy storage cells and power electronics
Power 60 kW -
Kroni1
veterán
kiváncsi vagyok mit hoznak ki idén a Merciből a kisöregék..
-
boba6
senior tag
melyik most a legértelmesebb magyar F1 híroldal? az origós RSS feed-je lehalt a váltással
-
hunnylander
őstag
Szoktátok nézni/hallgatni The Flying Lap-ot?
Nagyon jó kis műsor. Tegnap volt a 9. része. Aki egy kicsit is tud angolul, az hallgasson/nézzen bele, akár visszamenőlegesen is, az előző részek is elérhetőek. Bizonyos részeihez angoltudás sem kell pl.
Itt van egy kis videókivonat a #9-ből az üzemanyag-lötyögésről Willem Toet magyarázatával (és ő hozta a CFD animációt), korábbi vezető beosztású F1-es mérnök, aki jelenleg az RML Group (egy nagyon komoly autó- és versenytechnikai cég) managing director-ja. Meg újfent vendég volt Craig Scarborough (ScarbsF1).
-
proof88
addikt
-
Pá
addikt
Ha mohamedéknek nem pont most jut eszébe rendszert váltani, akkor ma kezdődne a bahreini teszt és jövő héten már futam lenne.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #23941 üzenetére
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #23941 üzenetére
jah, bocs
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #23938 üzenetére
Honnan vetted ezt az 1-1,5mp-et?
Soha nem volt szó ilyesmiről. -
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #23938 üzenetére
Tavaly is volt valami hasonló pletyi a rockingham-i teszt előtt és látszólag annyira nem jött be. Azért 1-1,5s elég durva. 0,5 reális lehet, esetleg még kicsit valamivel több.
-
Pá
addikt
válasz
Oliverda #23923 üzenetére
Elvileg ez meg lehet csinálni év közben is, de valóban nem komprumisszummentes. A RB nem hiszem, hogy erre indulna el.
Viszont egy ideje már nagyon arról spekulálnak, hogy a Merci nagy update csomagjában ez is benne lesz. Sőt az sem kizárt, hogy a kipufogó is úgy lesz kialakítva, hogy ebbe a csatornába pöfékeljen elölről, vagy oldalról valahogy.
Mindenesetre az látszik, hogy az oldaldoboz táján nagyon sumákolnak a Mercisek és Ross Brawn is mondta, hogy a kipufogó rendszerük olyan lesz, amilyet még egyik kocsin sem láttak. -
madstunt
addikt
nah van már infó az eddigi f1híresek új oldaláról?
-
Kroni1
veterán
Amugy az rtl klub át akart térni amugy sőt elvileg 2012ben át is fog változni fizetősre, mint pl a HBO. Havi pár száz forintot kérnének elvileg, amit a kábelszolgáltatókkal fizettetnének ki és cserébe viszont adnák a FullHD-t és Dolby Digital 5.1-es hangot..
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #23928 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #23927 üzenetére
"This car is closer to the '09 car in the sense of downforce," said Hamilton. "The '09 car was terrible as it was hopping, three-wheeling through corners, locking up, and it had no downforce.
"This car doesn't lock up, it doesn't three-wheel, and it handles really nice, better than last year's car, but it just doesn't have as much downforce.
"Because the regulations have changed, it's a similar downforce level to '09. We have a little more, but it's not far off, so it feels weak in that area. Hopefully we've more downforce coming onto the car."
LH: "Ez az autó közelebb van a 2009-eshez a leszorítóerő tekintetében. A 2009-es autó szörnyű volt, ugrált, triciklizett a kanyarokban, blokkolt[a a kereket], és nem volt 'semmi' leszorítóereje.
Ez az autó nem blokkol, nem triciklizik és nagyon szépen kezelhető, jobb, mint a tavalyi autó, csak nincs neki annyi leszorítóerője.
Mivel a szabályok változtak, a leszorítóerő-szint hasonló 2009-éhez. Egy kicsit többel rendelkezünk, de nem sokkal, szóval ezen a területen gyengének érződik. Remélhetőleg jön az autóra a több leszorítóerő."
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #23919 üzenetére
'dupla padlólemez' = extrémen alávágott oldaldoboz
Hogyan működik? Ad egy plusz felületet ami viszonylagosan párhuzamos a padlólemezzel, így azon is létrehozható leszorítóerő és ez a rész kedvezően gyorsítja is a légáramlatokat az autó körül. Ami a diffúzornak is ideális.
-
Oliverda
félisten
Hamilton a 2009-es "borzalmas" autójához hasonlítja az új McLarent
Na majd a Hungaroringre összekalapálják ezt is...
-
D@ni88
addikt
Mi? Mostmár nem dupla-tripla diffúzor, hanem már dupla padlólemez lesz?
Besz*rás mire nem gondolnak
De ha a TR-nek dupla van, akkor sztem a RedBull-nak is, és lehet hogy már tavaly is volt, csak náluk nem lehetett kiszúrni képek alapján -
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #23918 üzenetére
A TR dupla padlólemezértől lehet tudni valamit? Hogyan néz ki és működik elméletben?
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #23917 üzenetére
Hát, még az is lehetne, de az első benyomás alapján úgy néz ki, hogy nagyüzemileg kiosztották néhány origós alkalmazottnak, akik eddig totál mással foglalkoztak, hogy mától F1-es híreket fogsz szerkeszteni.
Nekem hirtelen az fordult meg a fejemben, hogy Joó Gabi munkaadót váltott.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #23916 üzenetére
Lehet, hogy a régi szerkesztők helyére átment pár f1lájvos?
-
hunnylander
őstag
A HunnyF1.com nem igazán blog lesz, azon most dolgozok a háttérben. Az eredeti wordpress.com blogban valószínűleg több is lesz a magyar tartalom, meg az ilyen sok nem hivatalos infóval tűzdelt.
Az eredeti blogot is meg akartam újítani a szezonkezdet előtt, ez már kipipálva, kicsit magazinosodott (vizuálisan, tartalmilag blogos marad), de így nagyon ízlésesen lehet tálalni egy cikkecskét.
A lényeg, hogy miután mindkettő elnyerte végső strukturális formáját, egymást kiegészítőek lesznek, de ez még egyelőre semmitmondó, ugyanis a HunnyF1.com még távolról sincs végső formájában. Testre szabott arculata lesz, mert ott már belenyúlhatok én is grafikailag és a CSS-be is (a jelenlegi témája kukázva is lesz) plusz minél több rovattal készülök, amelyek egyelőre 'üzleti titkok'.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #23908 üzenetére
Az vicc lehetett, csak nem merték kizárni.
A McLaren is négy napot tesztel; 8-9-10-11, csak az említett három csapat egy nappal később kezdi a saját négy napját.
Tehát 9-11-ig lesz telt ház 12 autóval, majd 12-én már csak a Ferrari, Mercedes és Williams marad.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23907 üzenetére
Te hunny, nagyon zavaró, hogy több helyen van szétszórva a blogod. Nekem pl a másik van bent az rssek között és ezt nem is vettem volna észre, meg amúgy sem tudom, hogy most melyiket kell nézni... nem lehetne valahogy egységesíteni?
Emlékszem, hogy nem olyan rég kifejtetted, mi a helyzet, de akkor nem figyeltem és most nincs kedvem visszakeresni. -
ToBeY
nagyúr
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23907 üzenetére
Kíváncsi leszek én arra az 1mp-re..
Érdekes, hogy a McLaren nem használja ki a 4. tesztnapot
-
hunnylander
őstag
Barça - A főpróba (Infómazsolák)
-
Thom!
veterán
gyors autó semmit se fog érni...max pole-t
-
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #23898 üzenetére
Úgy látszik, hogy ebben az évben az lesz a nyerő aki a legóvatosabban tud bánni a gumikkal.
-
Cobb
tag
válasz
Motion_Blur #23898 üzenetére
Jenson 4ever
#23 Jenson 4ever | 2011. március 01. 16:29 0 0button.button
Valószínűleg "The Famous vajkezű Jenson B" élvezni fogja majd!Rettentő gyorsasága végre kamatokra talál az új gumi szabályok által...! Előre félek tőle...!Ő az a "you are the man" faszi aki trabant kerekeken is behozza az autót 3.-ik helyen...!Sokszor lehet látni amikor felállnak rajtrácsra, mindenkinek meleg a gumi,amikor az Övé még csak párás 20 kör után is
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest