- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
Aktív témák
-
Pá
addikt
Péntekenként más motorral/váltóval mennek mint szombat vasárnap. A bünti csak az utóbbi cseréjéért jár. Ilyen szempontból a péntek egy sima tesztnapnak számít, emiatt nem lesz baja Kiminek.
Egyébként váltócseréért 5 hely bünti jár(na).
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15193 üzenetére
A valtonak negy versenyhetveget kell kibirnia, de nem a pentekinek, az kukazhato. Szombatra ugyis kicsereltek volna a versenyre valo motor+valto komboval.
-
c.zsolti
őstag
válasz
hunnylander #15192 üzenetére
Legyen igazatok...
Én csak a 10 helyre reagáltam.
Elvileg a futamon új váltóval indulhat mindenki, akinek még nem volt cseréje, mivel ez az ötödik GP. -
pH érték
aktív tag
válasz
hunnylander #15192 üzenetére
Én is valami ilyesmiről tudok. Bahreinben Hamilton rommá törte a kocsiját mégse kapott büntit.
-
pH érték
aktív tag
válasz
Motion_Blur #15191 üzenetére
Ezt úgy kell érteni, hogy az 2008-as idényben egyszer lehet, vagy egy hétvége alatt?
-
Motion_Blur
félisten
Elviekben a pénteki motorcseréért nem jár bünti, de pl. a jelen esetben második hétvégés motort kell használni majd szombaton és vasárnap. Váltóra mi a szabály?
-
hunnylander
őstag
válasz
c.zsolti #15190 üzenetére
Acsi! De ez penteki cucc (motor es valto), erre nem ervenyes. Az a szabaly a szombaton es vasarnap hasznalt 'versenyhetveges' valtora vonatkozik. Legrosszabb esetben Kimi kihagyja a ma delutani szabadedzest, ha nem tudjak megjavitani a penteki cuccot. Azt nem tudom, hogy ez cserelheto e.
-
pityeszka
őstag
válasz
Motion_Blur #15185 üzenetére
Óóó...Fuck
Milyen bünti jár érte?
-
pH érték
aktív tag
A Ferrari volt a leggyorsabb és a leglassabb!
-
Motion_Blur
félisten
Beszart a váltó ezt nem hiszem el
-
ktg3
őstag
megy ám a driftparty
-
vagamo
őstag
FRISS hír: 2009 F1 jogok a aCodemasters-é
Angol cikk!
Reméljük jó lesz -
Nem tudjátok Kimi kocsiját miért szerelik ilyen mocsok mód?
-
Jofi81
őstag
Mitől csúszik ennyire a pálya?
-
Kraptor
őstag
8-as kanyar tünik szivatósnak most elég soknak
Sőt inkább 7-es 8-as kombináció.
-
Motion_Blur
félisten
Kimivel mi van? Ment egy mért kört, aztán ennyi?
-
Kraptor
őstag
válasz
Motion_Blur #15172 üzenetére
MAszat 28 alatt van és még milyen jól drfitingel is a Ferkával
-
Kraptor
őstag
Honda valamo förtelmesen rondán néz ki...rondább mint a REnya
-
Kraptor
őstag
Mindenki megcsúszott már csak Kova nem meg Bourde nem
Kova szépet ment nagyon
-
ktg3
őstag
válasz
Motion_Blur #15167 üzenetére
nézem is h kimi 2.5 mp vel lassabb
szégyen h massa is vőven több mint 1mp-t kapott
-
Motion_Blur
félisten
Elsőre nagyon erősek ezek az idők, tavaly Alonso ment egy 1:26.8-at a Q2-ben, Kova így az elején 1:28.2 nagyon fasza
-
Chip
aktív tag
Szépen pörögnek a srácok Hamilton, Trulli. Rosberg driftelget
"hideg" is van poros is a pályaA török nagydíj nem augusztusban volt régebben?
-
Kraptor
őstag
CSúszkálnak a gyerekek
-
Chip
aktív tag
Érdekes amikor meg akartam nézni a CNN időjárás oldalán [link] az előrejelzést akkor Törökországot nem találtam meg sem Ázsia sem Europa országai között.
-
ktg3
őstag
azért..
azthittem már h senki nem téved errenéztem az előbb asszem coulthard intermediate gumival ment ki pedig nem volt víz a pályán..
érdekes -
7Heads Drago
veterán
65% az esélye az esőnek
Az időmérőn pedig 45%.
Állítólag.
Milyen jókedvűek a Merci boxban a fiúk. -
Integra
titán
válasz
Fortissimus #15140 üzenetére
omfg...
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15150 üzenetére
Oké értem, ebből a szempontból jogos a megjegyzésed.
De még ha konkrétan a Meki gyártaná, akkor is előfordulhat anyaghiba, amiről nem tehetnek.
De a lényeg, hogy Heiki jól van és indulhat a hétvégén [link]Az a 257 nem kevés, mondhatni sok
[link]
Panaszkodnak itt Loeb-re, Heidfeld-el mi van? Ő állandó jelleggel "csapzott"
[link]
Ő is már csak a hétvégét várja [link]
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15136 üzenetére
Nem Barcelonara gondoltam.
pl: [link]
vagy a tavaly év végi két futam -
AMD Power
titán
De jó. Holnap kezdődik a buli megint.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #15148 üzenetére
Mert?
Mar mashol olvastam, hogy a tudatlan forumozok el is kezdtek tamadni a McLarent, miutan lenyilatkoztak, hogy a kerekfelni anyaghibas volt. Valaki addig ment a tudatlansaggal, hogy Hami tavalyi nurburgringi balesetet is ugyanilyen felnihibanak minositette. (Az kerekrogzitesi hibabol eredt egyebkent.) Mar regebben is megjegyeztem, hogy nehany specko alkatreszt kulso cegek gyartanak, nemcsak a McLarennel, hanem mas csapatnal is. A kerekfelni pl. tipikusan ilyen alkatresz. Nem art ha ezt masok is tudjak, en csak ezert hangsulyoztam ki.
-
hunnylander
őstag
Attol meg, hogy idezek valakitol, meg nem szuksegszeruen ertek vele egyet. Az az egesz hsz kepestul es idezetestul poennak volt szanva, kifejezetten a Ferrarisok es vagy az antihamiltonoidok konnyed cukkolasara.
De a stilusotvozodeseket ne zarjuk ki. Olyan nincs, hogy X teljesen ugy vezetne, mint Y, de egy pilota egyedi stilusat hasonlithatjuk sok mas pilota stilusahoz is. Bernienek is igaza lehet valamennyire, meg nekem is.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #15141 üzenetére
Ne vedd bántásnak, nem célom. De kész, hogy neked milyen "fóbiáid" vannak Meki, Hami... téren
btw. igazad van...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Fortissimus #15140 üzenetére
Finn kidobó ember.
Tiszta maffiozo. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #15144 üzenetére
látom te meg nagyon értesz a szövegértéshez a zárójeles részt ajánlom tanulmányozásra
#15143 korántsem, Schumiéra Fisico stilusa hasonlit (kanyarvégi csucspontok) illetve a Hungaroringen Kubicáé
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Fortissimus #15140 üzenetére
Odaver a feje rendesen
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15136 üzenetére
multkor viszont valami olyasmit olvastam az egyik hszedbe h Hami stilusa (már nem tom ki szerint) Schumiéra "hajaz" most akkor mi van? benne ötvözödik mindenki
hahaha
-
Fortissimus
őstag
-
PazsitZ
addikt
Kovalainen autójának bal első felnije mégsem a gumi pereme alá bejutó kavics, hanem egyszerűen gyártási hiba miatt mondta fel a szolgálatot.
Lewis Hamiltonnak az volt a szerencséje, hogy egy másik raktárkészletből kapott felniket, mint Kovalainen
[link] -
hunnylander
őstag
Lewis nemreg nyilatkozta, hogy nem Superman. De most racafolt.
(Lewis 'vendegszereplese' a Trojaban.)
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15131 üzenetére
Mi rosszat csinalt Barcelonaban? Ennyi volt a 'pusztulat' McLarenben, es ehhez is kompromisszumok aran kellett beallitani. Kimi is megvedte meg Bahrein utan is, hogyha nem olyan jo az auto, de a pilota nagyon igyekezni akar az hibakhoz vezet, illetve egy rosszabb, kezelhetetlenebb autot nem lehet latvanyosan szepen vezetni. Lewis kulonben is szeret hataron ralizni az autoval, jol erzi az autot, ahhoz hogy megcsusztassa vagy megfogja, amikor kezd kitorni. En kifejezetten dijaztam es dijazom az ilyen stilust. Sennat es Montoyat is az aggressziv stilus miatt kedveltem.
Verszivo meg nem kell neki, jobb ha a penz a csaladban marad. A legtobb menedzser csak verszivo, nem rajtuk mulik a pilota teljesitmenye. Az eddigi bajnoki cimei bizonyitjak, hogy az apja nem rossz menedzser (sem szerelo, ha a gokartot nezzuk).
-
Motion_Blur
félisten
válasz
7Heads Drago #15128 üzenetére
Me csalnak!
-
soulcube
aktív tag
Módosították az időmérőt (5-5-10) [link]
-
Oliverda
félisten
válasz
7Heads Drago #15128 üzenetére
Olvasd el feljebb a hírt amit még délelôtt linkeltem és megtudod.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15128 üzenetére
Mert jobb az aeroja. A Mekinek bevalottan problemai vannak a csucssebesseggel is, Barcelona utan nyilatkoztak. Aerora kell gyurniuk, de nagyon, ha fel akarnak zarkozni.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15125 üzenetére
Az biztos, hogy nagy versenyző Hamilton. Csak szerintem nem elég nyugodt. Hibázni mindenki tud, csak ő ettől dekoncentrált lesz... szerintem. És az egyik hiba után jön a másik.
Szerintem neki hiányzik egy jó menedzser. És nem bántani akarom. Sőt Alonso és Kubica mellett ő az egyik akinek lesz még VB címe szerintem a közel jövőben...... -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15125 üzenetére
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15125 üzenetére
Én csak azt nem értem hogy akkor a ferrari csúcs sebbeségben miért jobb mint a meki?
[link] -
szállitó
senior tag
válasz
7Heads Drago #15104 üzenetére
A szine megvan hozzá
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15119 üzenetére
Megneztem a futamot, figyeltem az onboardokat is, amennyi a kozvetitesben volt. A 3. szektort felejtsuk el ugy ahogy van, mert botranyos volt. Annyira az elso ket szektorra, a gyors reszre es kanyarokra volt beallitva a Meki, hogy a 3. technikas lassu szektorban nagyon szenvedett, oda nagyon keves volt a leszorito ero, es a mechanikai tapadasa sem fenyes a jelenlegi Mekinek (ez volt a jobb gumikezeles ara). Amit a Ferrarikhoz kepest osszeszedett az elso ket szektorban, azt a 3.-ban el is szorta es meg tobbet. Plusz mig Hamiltonnak hataron kell autoznia, hogy nehany tizedre legyen a Ferrariktol, addig azok csak kenyelmesen setakocsikaznak. A Ferrari kezelhetosege sokkal jobb (a legjobb a mezonyben, az aerojuk szinten a legjobb, a gumikezelesuk szinten a legjobb), illetve nem kell vele hataron autozni a jo eredmenyert.
-
zolynet
veterán
régi szép idők: schumacher vs montoya ... mint két aggresszív kismalac, de legalább versenyeztek
-
Oliverda
félisten
Don Fizikella
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15117 üzenetére
meg is lett az eredménye, Kova jobbat ment
én nem ragozok semmit, ez puszta tény ti ezt nem fogadjátok el, ez van nem fogom erőltetni
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #15117 üzenetére
Mondhatod neki...
Motion_Blur: Erre mondta Haug hogy a lassú kanyarokban gyengék és a gyorsakban jók.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #15115 üzenetére
Ha vissza tudod nézni a Spanyol GP-t (lehetőleg onboard formában) figyeld meg, hogy Hamilton a La Caixa kanyar kijáratánál mit csinál és mennyit bukik az előtte lévőkhöz képest a kigyorsítás kezdeti szakaszában. Én ebben látom a McLaren legnagyobb problémáját.
Nem beszélve arról, hogy az egész körben végig túlkormányzott a McLaren, folyamatosan korrigálni kell..
-
hunnylander
őstag
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #15115 üzenetére
nem volt beállitási hiba, Kimi 20 kört ment a lágyabb gumin és még volt 10 körre való Shellje mikor megfutotta a leggyorsabb körét
1. Heikki Kovalainen FIN McLaren-Mercedes B 1:27.418
2. Lewis Hamilton GBR McLaren-Mercedes B 1:27.452
3. Nick Heidfeld GER BMW-Sauber B 1:27.739
4. Kimi Räikkönen FIN Ferrari B 1:27.903a Ferrarinál a "beállitási hiba" max olyan mint idén Bahreinben Kimi kocsijánál: vis nem tudott ugyan harcba szállni a győzelemért, de kivel is nem tudott harcolni érte? a csapattárásval, a mezöny többi részénél ezzel együtt simán gyorsabb volt
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15113 üzenetére
Nem a Ferrari motorhibakra utaltam, hanem a beallitasi hibaikra. Motorhiba nelkul sem nyertek volna.
A motorhibajukkkal kapcsolatban meg mar azota konkretan kiderult, hogy mi volt a hiba. A benzinadagolo rendszer tulmelegedett (talan az a koruli uj motorboritas miatt), elkezdett szivarogni, es a felgyulemlett benzin beegette a szivoszelepeket. a konstrukcios hibat kijavitottak. A MES ECU-nak koze nem volt a dologhoz, de ez minden csapatnak uj volt es meg kellett tanulniuk. Szerencsere a szabotazsrol szovogetett osszeeskuves elmeletek azota is elkerultek az F1-et, pedig volt meghibasodas boven, de nem az ECU miatt, ami jol bizonyitja, hogy a MES a legjobb a piacon ebben a technologiai szegmensben, ezert valasztotta oket az FIA meg a kemugy ellenere is.
-
Oliverda
félisten
válasz
7Heads Drago #15113 üzenetére
...és végül kiderült hogy semmi köze nem volt az ECU-nak a meghíbásodásokhoz.
Remélem én is hogy tényleg csak szétszórtak mert akkor hamarosan győzelmeket láthatunk tőlük majd ha már kicsit kevésbé lesznek szétszórtak.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #15112 üzenetére
Alonso tervezi az uj aero csomagokat?
Nem de azt azért elmondhatjuk hogy nagy mértékben függ a csapat, illetve fejlesztések íránya a versenyzőtől. Ezeket a kis bakikat pedig nem igazán érti az ember ezen a szinten. Tavaly év végén Alonso szerintem elégé motiválatlan volt.
Persze vannak bakik mindenhol, de általában egy nagy csapatnál kevés lehet csak.
Es valami hasonlot bakizhatott a Ferrari is Ausztraliaban. Ezt én így tudom: Maranellóban kiderítették, a V8-as erőforrás maga, egyáltalán nem felelős az ausztrál futamon történtekért. Egyesek ezért tudni vélik, hogy a McLaren által tervezett egységese elektronikának lehet köze a szombati és a vasárnapi meghibásodásokhoz. [link]
Nem írom le őket. Csak szerintem a csapatnál nincs meg az összhang, és így nehéz lesz még a BMW ellen is. Szétszórtak.
Látom már gyógyuló félben vagy, kezdesz egyre vérmesebb lenni.... -
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15105 üzenetére
Hagyjuk mar az Alonsos mitoszokat. Nezd mar meg a Renault-t. Alonso tervezi az uj aero csomagokat? Nem, a mernokok, es koppintjak ezerrel. Uj lengescsillapitojukat ki tervezte? Alonso? Koppintottak ezerrel a McLaren doksibol, nyilt titok. Alonso csak pattoghat es nyafoghat; 'ha nem lesz jobb ez az atkozott auto, itt hagylak benneteket'.
A Mekit a Ferrarihoz szoktuk viszonyitani. A Ferrari pedig szinten valtozo tempoban es hatekonysaggal fejlodik folyamatosan. Nem lehet, hogy az idei Ferrari nagyon jora sikerult plusz brutalisan fejlesztik jelenleg is? (Mar tavaly ev vegen is siman verte az Alonsos Mekit, tehat a kiindulasi alap is jobb volt.) Kovetkezeskeppen a Meki relative visszaesik, ha a fene fenet eszik is, pilotaktol fuggetlenul, meg ha a tavalyinal is jobban fejlesztenek, mert van egy masik csapat amelyik megdinamikusabban fejlodik, es elonyben volt es van. Marpedig a cimvedo Ferrari most ilyen. (Tovabba -100 millio USD, kihat a fejlesztesre is. Meg szerencse hogy a jelenlegi pilotaparosnak kifejezetten szereny fizetese van. Pozitivum, hogy nincs Alonso a maga horribilis fizetesi es irrealis kiszolgalasi igenyeivel.)
Elegge informalt vagyok a McLarennel kapcsolatban, tudtad, hogy az idei konstrukcioval (finomhangolas) sulyos mernoki hibakat vetettek, amire nemreg jottek ra es tizedeket jelent? Hangsulyozom, pilotaktol fuggetlen mernoki hibarol van szo. Ez utkozott ki Malajziaban es Bahreinben is, egyebek mellet. Es valami hasonlot bakizhatott a Ferrari is Ausztraliaban.
Szerencsetlenek, mint csapat, es a pilotak is egyenileg (hatrasorolas, balesetek, stb.). Ez is kemenyen visszakoszon a ponttablazaton. Mindezek ellenere Hamilton masodik. Ez is mutatja, hogy mind a pilotakban es az autoban benne van a lehetoseg a jo eredmenyekre. Peldaul a torok palya kifelyezetten fekudhet nekik, es Hamilton egyik kedvenc palyaja, itt futotta eddigi legnagyobb versenyet (GP2, 2006), ami Schumit annyira lenyugozte, hogy azt mondta Lewisnak a futam utan, hogy a 'versenyzesed inspiral engem'.
Ha meg kell nevezni, hogy melyik csapat van a Ferrari sarkaban, en hatarozottan McLarent mondok, a BMW csak a McLaren sarkaban van. A Mekitol mar a bevadult es dinamikusan fejlodo BMW-t tartani es a Ferrari mogott loholni is szep teljesitmeny. Es hiba lenne meg leirni az idei MacLarent es az eselyeit.
-
Oliverda
félisten
Jogtalan előny néhány gyártónál?
Pfff... nesze neked motorbefagyasztás. Na most szépen kötelezni kellene a módosításokban érintett gyártókat hogy térjenek vissza a tavalyi motorokhoz.
mod: Ide kapcsolódhat: [link]
-
Oliverda
félisten
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
7Heads Drago #15103 üzenetére
Ez a jelenlegi elbaxott FIA vezetés kinyírja az F1-et.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Peat;) #15106 üzenetére
pfff...
Mondjuk ez a kisebb baj, a "költségcsökkentést" (összkerék betiltását) én nagyobb problémának érzem, ha megcsinálják, akkor a Subaru pl. rögötön kivonul...
F1-ben jövőre lesz az első olyan nagyobb változtatás, ami teljesen pozitív, és az előzések esélyét növeli (megnyirbált aero + slickek). Talán még a diffúzort kéne levágni az autókról, és akkor lehetne 1-2 tizedre csapatni egymás mögött végig, mint motogp-ben
-
Peat;)
veterán
Off mert rally téma, de kicsit on is, mivel FIA fergeteges szakmaiságáról tesz újfennt bizonyosságot a cikk.
-
7Heads Drago
veterán
Már korábban felröppent a hír, miszerint a McLaren szezonbéli kudarcainak, Fernando Alonso távozása, ezzel együtt a fejlesztések lelassulása lehet az egyik oka. A Mercedes sportigazgatója cáfolja a találgatásokat. Mint mondja, többet fejlődtek az idén, mint tavaly összesen. Ő tudja!
Na ez az egy tényleg látszik a teljesítményükön. Csak lehet hogy írányt kéne váltani....
Habár most hogy nincsennek lopott adatok a páncélban, kénytelenek lesznek fejleszteni is valamit.
Én nagyon szerettem a Merciket, de csak ott ahol most vannak. -
7Heads Drago
veterán
válasz
soulcube #15075 üzenetére
Mosley szerint a költségek radikális csökkentésére van szükség
Hülyeség az egész. Pont a FIA az aki az egészet megöli a támogatók radikális leszűkitésével. Senki se azért szokik rá a cigire, mert Schumi vagy kimi autóján az van felfestve.
Sokkal inkább a haverok, az iskola és a szülők befolyásolják ezt a tényezőt.
Szerintem 2010-től majd kitalálják, hogy az autókat vitorlával hajtsák és nem lesz rajtuk gumi, csak sín meg acél kerék.
Ezzel megint csak a kis csapatok járnak majd rosszul. -
JJános
addikt
Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 256GB FHD 144Hz
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Thomson Streaming Box 240 TV okosító / Számla / Garancia /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest