- Milyen mosógépet vegyek?
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Régi Gépterem: II.386
- A KOReader ebook olvasó program
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Szólánc.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15119 üzenetére
Megneztem a futamot, figyeltem az onboardokat is, amennyi a kozvetitesben volt. A 3. szektort felejtsuk el ugy ahogy van, mert botranyos volt. Annyira az elso ket szektorra, a gyors reszre es kanyarokra volt beallitva a Meki, hogy a 3. technikas lassu szektorban nagyon szenvedett, oda nagyon keves volt a leszorito ero, es a mechanikai tapadasa sem fenyes a jelenlegi Mekinek (ez volt a jobb gumikezeles ara). Amit a Ferrarikhoz kepest osszeszedett az elso ket szektorban, azt a 3.-ban el is szorta es meg tobbet. Plusz mig Hamiltonnak hataron kell autoznia, hogy nehany tizedre legyen a Ferrariktol, addig azok csak kenyelmesen setakocsikaznak. A Ferrari kezelhetosege sokkal jobb (a legjobb a mezonyben, az aerojuk szinten a legjobb, a gumikezelesuk szinten a legjobb), illetve nem kell vele hataron autozni a jo eredmenyert.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Túra és kirándulás topic
- Integrálja a Honor saját asszisztensébe a DeepSeeket
- Milyen videókártyát?
- Még mindig rengetek Socket AM4-es CPU-t ad el az AMD
- Jövő héten érkezik a OnePlus Watch 3
- Lézervágás, gravírozás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Nyomtató topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest