Hirdetés

Aktív témák

  • ronaldo

    őstag

    Visszaolvastam ezt az Indy-Nascar-F1 párhuzamot és no nem azért mert annyira okos lennék, de ezeket összehasonlítani... nagyobb hülyeséget ki sem találhattatok volna. Nascar, Indy = körbe-körbe mennek. F1=két egyforma kanyar nincs, az aszfaltok, az éghajlatok és az egyéb környezeti viszonyok teljesen mások. Szvsz az összes Nascar meg Indy csapat beállításai meg minden hóbelebanca (ami a technikát illeti) beleférne még a Spyker egy kis notebookjába, ugyanakkor egy versenyhétvége alatt náluk még 10-15nek kell folyamatosan dolgoznia, hogy biztos utolsók legyenek.

    Mondtam, hogy Montoyával semmi bajom, meg a Nascarral se, de szubjektív véleményem szerint vezetéstechnikailag sehol sincs a Nascar az F1-hez képest. Ezzel nem azt mondom, hogy a Nascarba minden pöcsös nyerne, de azért megnézném ha egy echte Nascarost elküldenénk akár egy Ferrarival vagy Mclarennel Spa-ba. Lehet, tele lenne az overál.

    A két tengerentúli sorozatban baromi könnyen lehet egységesíteni a technikát, mivel a pálya szinte elenyésző tényező. Az F1-ben meg nagyon nem. Egyébként lennének itt előzések, meg voltak is idén (még száraz pályán is) de a Mclaren képtelen tartani a Ferrari versenytempóját, a BMW meg le van maradva a Mclarentől. Rosberg meg Kovalainen pedig csak egy különösen jól eltalált beállítással és taktikával (nem kicsi versenyzéssel) tudnak a BMW-k környékére odakeveredni. Hátul jobban egybe van a mezőny, ott láthattunk a hétvégén is előzéseket. Csak ugye az a kutyát nem érdekli (jogos). De ugyanez menne elől, ha a három élcsapat nem lenne ennyire szétszakadva. Összegezve: Mocskos Ferrari ;)

Aktív témák

Hirdetés