Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Habemus papam
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
olasz61
tag
Focus mk2 csak a jobb oldali szellőző 3-4-es fokozatban automatikusan lezár. Tipp?
-
molnarpeter
nagyúr
Egy kis újdonság - Transit 2.0 TDCI Ecoblue "Panther" motorhiba, videó sorozat első része: [link]
-
BaLee
addikt
Sziasztok!
Ford Focus mk3,5 kombihoz tudtok ajánlani bevált hátsó ajtóra szerelhető kerékpártartót? Legjobb lenne 3 kerékpáros. Első körben a Decathlonost nézegettem, Thule ehhez a fajtához nincs ami jó lenne, de hátha van valami bevált tuti tipp.
-
#31600896
törölt tag
Bőrkormányom teteje elég matt volt és kopott. Vettem egy bőrkormány felújító szettet és ma délután nekiestem lekezelni. Az eredmény odavágott rendesen. Mintha új lenne a kormány. Remélem sokáig így marad. Max évente lekezelem vele, mert maradt a kencéből sok. A kormányborítást gagyinak tartom, az újrabőrözést meg Debrecenben nem tudom csinálják-e. A termék neve Colourlock, és kb. 14 ezer forint volt szállítással. Szerintem megérte. Élőben faszábban néz ki.
Szóval ilyen most: -
flymi
addikt
Digit klíma kijelzője mostanában megint szarakodik. Predator nyelven ír ki dolgokat, gombokra nem reagál...
Autó leállítás majd újraindítás az esetek felénél segít rajta. -
troll81
addikt
Sziasztok ma volt időm és mertem egy cső átmérő t a kipufogó rendszer en 65mm akkor a belső kB 60 lehet?
Nem akarok sokszor le fel szerelni.
Nem nyitott de sport kat, és jó hangja van. Nem cserélnem le ha nem muszáj.
Egyre szaporodik a meló össze. -
darvinya
titán
Köszönöm, kipróbálom a javasolt nyomvatartást.
Most klíma kompresszort nem tudom hova tenni.
Reggel csatlakozó ki, s minden rendben.
Délután, meleg motornál, már nem akar behúzni a kuplungja.
Most ki kellene zárni, hogy vezeték szakadt, mindkét irányba csatlakozótól.
Vagy automata konzol nem kapcsolja.
Holnap kipróbálom, hogy fejegységet lekötöm, mert szerintem köze lehet a szellem érintéssel. -
válasz
darvinya #34681 üzenetére
Szerintem azért nem teljesen, mert nem tanítottad meg a leengedésnél is. Mindkét irányba hosszan kell rajta tartani úgy ahogyan kcsa írta itt. A sarut csak arra írtam, ha babrálva van valami oknál fogva az elektromos rendszer és le kell sedni a sarut, akkor felejt. A tanítást ahogyan írta kcsa is bármikor végrehajtható.
Oli: Ugyanilyen van nálam is, de szerintem darvinyánál is. Gondolom az automata felemelés miatt, mert a tanítás nálam az off autóban ment 3 állásúval is ahogyan korábban írtam.
Volna egy kérdésem is hozzád
Ha nyáron pl. bezárod az autót és úgy hagyod az ablakokat leengedve résnyire (vagy akár félig ha saját udvaron vagy) a kánikula miatt, akkor hirtelen zuhi esetén felemeli őket teljesen? PSA-k tudják, össze van hangolva az esőszenzor a komfortelektronikával
-
oliwire
őstag
válasz
darvinya #34678 üzenetére
Azt is nézd meg, hogy a vezetőoldali kapcsoló, manuálisan felhúzza-e az ablakot, ha erősebben nyomod meg a gombot? Nekem 5 állású gomb van mind a 4 ajtóhoz. Van a középső, onnan kis nyomás addig húzza, míg tartod, nagyobb nyomás, ütközésig húzza az ablakot. Felfelé ugyanez. Ezeknek működnie kell, hogy programozni is tudd.
-
darvinya
titán
Köszönöm a segítséget.
Mostani állapot:
Gyújtás ráadva, erősebben bármelyik gombot megnyomom vezető oldalon, akkor lehúzza az ablakot.
Ugyanígy felhúzza 3 ablakot, kivéve a vezető oldalit.Tehát, 10 perces sarú levételt kellene csinálnom, és tanítsam újra mindegyiket?
-
kcsa
veterán
válasz
darvinya #34674 üzenetére
Gyújtás ráad, ablak felhúz, gomb elenged, majd a felfelé irányt öt másodpercig újra nyomvatart - ezt mind a négy ablaknál el kell játszani egyesével.
Úgy emlékszem MK3-ból (FL után biztosan nem, előtte nem vagyok biztos benne) nem volt automata ablak nélküli verzió, szóval mennie kell.
-
válasz
patomi #34670 üzenetére
A GEM-es részhez valóban, mert ugye az első állással szakaszosan emeled, a másodikkal pedig teljesen felemeli. Az nem is vészes bontott árban...
Az off autómnál sima gombok voltak, egy-egy irányonként és csak az első kettő volt elektromos abban, de a tanítás így is működött. Mondjuk én utólagos riasztóval oldottam meg az automatikus ablakemelést záráskor. -
Nem mk4 az enyém
Ablakra írtam a 4-et, elnézést ha félreérthető volt
Enyém mk2.5, de az elektromosablak tanítás az ugyanígy működött előző off topik autómon is, szóval ez alap kell legyen itt is.... GEM-et elvileg lehet cserélni, de a feltétele az, hogy a biztosíték tábla is klappoljon, mert az is változik a modullal, van több verzió. Ez pl. feltétel volt a tempomat aktiválásánál is, adott típus kellett legyen.
-
-
válasz
radi8tor #34658 üzenetére
Mk 1.5-nél nem tudom milyen a GEM modul, mennyire lehet babrálni... Lehet vele kulcsot taníttatni, ajtók zárását adott sebességnél, vagy módosíthatod a belső világítás időtartamát, hogy mennyi idő múlva kezdjen el elhalványodni meg ilyen apróságok. Igazából akkor látod amikor rá csatlakozol az autóra, de lehet a többi fórumtárs jártasabb, nem ismerem annyira az Mk1.5-öt
Hááát igen, ha nem elektromos, akkor tempomat tényleg kiesett
-
Akkor viszont nálad nincs újra tanítva. Csináld azt, hogy álló autónál felhúzod teljesen és a gombot nyomva tartod mindaddig amíg az ablakot felhúzta és ezután is +5 vagy 10 másodpercig. Ugyanez lefele is, mert így tanítod meg neki a végállásokat. Ha valami miatt az akku saru le van véve, akkor ezt a folyamatot mindig újra el kell játszani vele...
Az autó zárásakor próbáld meg azt, hogy nyomd rá még egyszer a zárást (reteszelést) és tartsd rajta az ujjad pár másodpercig. Nálam ilyenkor felhúzza az összes ablakot, illetve ha nyitom és a nyitás gombot tartom nyomva, akkor lefele amit megszakíthatok, ha megnyomom a nyitás gombot újra és így tetszőleges pozicióban tudom az ablakokat leengedni.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Focus MK1,5-el mit lehet kezdeni egy ilyen programozóval?
Tempomat kiesett, mert nem elektromos a gázpedál. -
válasz
robertka #34651 üzenetére
Nem csak neked szól a kérdésem,de ha már DIY autó “tuning”:
Full automata (Fel is) elektromos ablakokat lehet némi programozással és esetleg kapcsoló cserével (ha szükséges) csinálni?Vagy ehhez több dolgot is cserélni kéne
Ugye nekem csak az elsők elektromosak a fókában és csak a sofőr oldali automata lefelé,jó lenne legalább ezeket automatára megcsinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó egy szinte új Kukirin G2 elektromos roller! Hétfőig jegelve!
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Gree klíma AKCIÓS áron beszereléssel együtt!
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy Z Fold6 / 256 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 15 Pro / 128 GB / 100% Akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- Xiaomi 10W töltő nem használt
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest