- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- sh4d0w: Az Oracle hack
- PSti: Fizetőssé teszi a start gomb megnyomását a Microsoft?
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Apple iPad 11” (A16, 2025) 6/128GB
- vrob: Irány a 32 bit: játékprogramok 1994-1995-ben
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
BaLee
addikt
Alvázszám alapján ki tudom deríteni valahogy a felszereltséget esetleg neten? Van egy 2012-es Focus magánhirdetés HaHu-n 4 képpel (csak külső) képek és felszereltségnél is annyi van feltüntetve kb. hogy elektromos ablak meg alufelni...
-
Sync 3 max mekkora SD kártyát tud kezelni?
-
BaLee
addikt
válasz
molnarpeter #19985 üzenetére
Köszi. Nézegettem azokat is, de a műszerfal elég oldschool ill. nem tudom, hogy ez a 101 lovas 1.6-os motor vajon mennyire mozgatja jól a kasztnit? Amúgy hamar elmennek, pár napja került fel egy ilyen 1.6os, 121k km-el, magyarországi, nem is olyan olcsón (1.8-1.9 körül) már nincs fent.
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Mitől lehet, hogy a klíma egyszer csak elment? Meleg levegőt fúj hidegre tekerve is, benyomom az A/C gombot, világít, de nem veszem észre az autó teljesítménycsökkenését sem. Máskor bekapcsolt klímával lomhább volt.
-
kalmanchris
tag
válasz
bajnokpityu #19984 üzenetére
Akkor ott valami nem kerek, vagy a fedcomp csal nálam litereket és mindezt majd 30 ezer km óta...
Köv. tankolásnál számolok egyet és jövök. -
SzlobiG
félisten
válasz
bajnokpityu #19984 üzenetére
Ezt tsebacsi meg is tudja erősíteni.
(#19983) BaLee Ha a megbízhatóság, akkor szívót vegyél, cserébe nem fog úgy menni. A ford turbós benzinesei tényleg elég sokat fogyasztanak a Tsi-k viszont jól.
-
#31733248
törölt tag
válasz
bajnokpityu #19967 üzenetére
Miért lenne hülyeség, ha egyszer 20 ember tapasztala ezt mutatja? A dízel 20 embernél átlagosan 6.5-öt eszik, pont. Megjegyzem, a Superb a 170 lovas dízellel minden nyomás nélkül is megeszik átlagban 7-et, bár voltak olyanok, akik 5.5-re esküdöztek sportos vezetési stílus mellett.
(#19981) A Zéé
Mindegyiknek 250 ezer a tervezett élettartama, a dízelnek is. De ez nem azt jelenti, hogy akkor tönkre fog menni, hanem hogy szinte minden körülmények között elmegy addig.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
kalmanchris #19982 üzenetére
Pályán meg városban próbáltuk, 10folott volt. Közben Annyira azért nem ment.
-
BaLee
addikt
A másikat is kintről hozták be még 2016-ban, azóta évi 20k km pörgött bele.
Lehet, hogy akkor vadászok tovább szívó benzinest, elvégre a megbízhatóság lenne a fő szempont.(#19980) bajnokpityu: olvasgattam utána bőven, alig esznek többet mint az 1.6os szívó benzinesek. Sőt, gyári adatoknál pl. városiba és vegyesbe is kevesebb van megadva az ecoboostnál. Állítólag inkább autópálya tempóban eszik kicsit többet.
-
kalmanchris
tag
válasz
bajnokpityu #19980 üzenetére
Ilyen a céges autónk. Soha nem számoltam még utána, de fedélzeti szerint város 8, 90-nél jóval 6 alatt, pálya 7,5. Ha fél litert is csal, akkor sem rossz.
-
A Zéé
addikt
Nem ezekre a motorokra mondták, hogy 250k km a tervezett élettartamuk?
Amúgy turbós benzinest tényleg csak akkor vennék használtan, ha tényleg gyógyíthatatlan dízel fóbiám lenne. Ugyanazok a nyűgös dolgok vannak bennük, mint a Tdci-kben, csak azoknak van 15 év fejlesztési előnyük, és jobb fogyasztásuk.Az első ezek közül is külföldi, nincs ott a regisztrációs matrica a szélvédő alján.
-
BaLee
addikt
Mit a véleményetek a Ford 1.6 Ecoboost motorokról? Érdemes lehet 2011-2012 körüli 200k km-t futott ilyen típust venni? Az tudom, hogy volt visszahívás, mert tűzveszélyes, mert elfolyik a hűtővíz, de az könnyen javítható.
Kettős tömegű, ill. nagynyomású szivattyú. Ezek mennyit bírnak vajon?
A sima 1.6 motoros is tetszik, de csalogató a takarékos 150le-s turbós motor, meg az, hogy ezek a titanium ill. champions felszereltségű kocsik jó pár olyan plusz extrát tartalmaznak amit a sima 1.6-osok nem.
Vagy hagyjam ezeket és vadásszak sima 1.6os szívót? Amiből jelenleg 1-2db van ebben az évjárat ill ár kategóriában, azok is külföldről behozottak, lenyomozhatatlan km futással.
-
válasz
bajnokpityu #19977 üzenetére
Mivel nem értek hozzá, ezért nem tudom.
Ezért próbálok tájékozódni.Mai benyasok is turbosak, kettomegu is van nagynyomású is, reszecskeszuro is.
hm... -
válasz
bajnokpityu #19975 üzenetére
Húha. 2T... Ehhez képest a' 5008 1350kg, ha igaz.Eh... a franc aki kiigazodik szabadidejében ezek között az új autók között.
Ami a dízelt illeti, a szervizköltségek vajon hogyan alakulnak egy 10 éves periódus alatt a benzineshez? Azt mondták régebben, hogy a benzines fenntartása egyszerűbb, főleg alacsony futásteljesítmény esetén.A Galaxy-t 7 év után adtuk el, 17 éves volt. Nem igazán volt extra költsége.
A jelen Maxika két éve szolgál, most 40k után hamarosan egy üzemanyagszűrő csere várható az olaj/olajszűrő/lég+pollenszűrő mellé.Persze fogyasztásban az olajkályha jobb.
-
válasz
bajnokpityu #19973 üzenetére
Ekkora boszmet csak a diesel tudja normalisan megmozditani. Mondeonal is necces az 1.5 t smax meg magasabb, nehezebb. Tehat diesel lesz.
eddig is szerettem a psa fele dieseleket.
Nekem is bejött a psa-féle hdi ebben a 2 literes kivitelben.
Nekünk nem igazán nagy a futásteljesítmény (kivéve az elmúlt két évet), jellemzően évi 15k; az, hogy az elmúlt 2 év 20k-ra sikerült, az a kölkök sportolása és versenyei miatt volt. Bízom abban, hogy visszaállunk 10k körülre. Akkor meg talán elég lesz.
Persze azért csináltam összegasonlítást. -
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72 #19972 üzenetére
Ekkora boszmet csak a diesel tudja normalisan megmozditani. Mondeonal is necces az 1.5 t smax meg magasabb, nehezebb. Tehat diesel lesz.
Kodiaq aranylag keskeny auto, nincs bele jo ules. Csak a gt jo, sajnos. Evrol evre egyre szarabb uleseket kap a skoda, legyen superb, akar kodiaq.
Sorento mar eleg szeles, majdnem smax meretu, viszont az lx plus ulesben sincs gerinctamasz. Az nekem max 200 km. Es pont, h palyazni vennem, vilag vegere. Vezetni se olyan jo, mint smaxot. Viszont divatos, massziv, korrekt minosegu.
Smax titan meg nagyon jo uleses, nekunk eleg nagy, egesz jo vezetni, es eddig is szerettem a psa fele dieseleket. Meglatjuk ,de nekem ugy tunik sima liba a titan ulessel a sokszaz km egybe. 3 ules hatul is elfer. Nekem ezek voltak a szempontjaim. Jobb szerettem volna suvot, de a jo sorento inkabb 12-13M. 3M el tobb,mint jol felszerelt smax.
-
válasz
bajnokpityu #19971 üzenetére
5008 irtora túl van arazva.
Egyetértünk.VW nekem nem tetszik se kint se bent, nekem szoba se jött.
A VW amolyan szokásos (nem tudom mit is mondjak rá) rideg belső, tesztvezetésen majd kiderül, mit is tud az ergoActive ülés.De ami fontosabb, hogy feleségecske beült a szalonban az új S-Max-ba, és csak annyit mondott, hogy "na... olyan, mint a mostani". Tudni kell, hogy ez elég nagy dicséret, a családban eddig a legkényelmesebb autó a mostani S-Max (mk1, 2.0 tdci, 140le). 250km-t egy huzamban simán lehet vele menni, és még a derekunk sem fájdul meg - márpedig sajna mindketten derékfájósok vagyunk.
700k-val lenne drágább a miximaxi (ahogy kisebbik fiam becézi), persze nem extra kivitellel.
A középső sori ülések egyértelműen a ford felé billentik a mérleget. De 10 centivel hosszabb.Aztán futottam meg egy kört sorentoval, kodiaqal, majd lefoglaltam egy smaxot.
A Sorento fényképeit megnézve oda már nem is akartam menni, a Kodiaq-ot is csak azért néztem, mert hátha van olyan a középső üléssor, mint a Touran-é. De nem. Ha már a fiam nem fér el hátul rendesen (193cm), akkor onnantól lekerül a listáról. Lekerült.Hajrá S-Max!
Dízelt vagy benzineset foglaltál?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72 #19969 üzenetére
5008 irtora túl van arazva. Szebb, de csatolt lengokar, gyenge motorok, kisebb, stb. Egy darabig gondolkodtam rajta, aztán elvittem probakorre. Aztán futottam meg egy kört sorentoval, kodiaqal, majd lefoglaltam egy smaxot.
VW nekem nem tetszik se kint se bent, nekem szoba se jött.
-
Cyrin
addikt
-
válasz
bajnokpityu #19967 üzenetére
Mi nagyon siettettuk. Nem tudom mennyi értelme volt, kb senki se tudja mit kéne csinálni innen.
Elméletileg van fél éved szerződést kötni, szóval nem kell mostantól rohanni. Hátha lesz karácsonyi nagycsaládos plusz kedvezmény.
A kincstár meg majd utalja az összeget az adásvételi bemutatásával a kereskedésnek (ha lízinges módozat, akkor vélhetően a lízingszerződés bemutatása is szükséges).
Most voltunk a Fordnál, náluk az első ilyen ügyfél most tudott intézkedni, és a jövő héten kapják meg az utalást, ha igaz.Durva, hogy a Peugeot 5008 majd' ugyanannyiba kerül mint az S-Max (ha nem 1.2-es a pözsó)...
Én nagyon S-max párti vagyok (még ha benzines lesz, akkor is), anyóka még nagyon vacilál a Touran és S-max között... -
válasz
bajnokpityu #19963 üzenetére
Megjott a 7uleses határozat, kíváncsi vagyok mi lesz innen..
Én is várom már...
2000km-ig elfogadható a szalonautó is a kedvezmény érvényesítéséhez.Úgy tűnik nálunk a Touran meg az S-max maradt a választható opció (3 hetes folyamatos keresgélés után). Benzines kivitel, női vezetőnek.
@(#19966) Econ
Én csak azt tudom, hogy a dízel S-max hogyan fogyaszt, és ha csak a kompjúterre hagyatkozok, akkor óvatosan 5.1, autópálya klímával 160-nál 7.4
Szerintem függ, hogy mennyire nyomod. Szerintem... -
bajnokpityu
félisten
válasz
#31733248 #19966 üzenetére
Ez hülyeség. Mint már írtam. 6.3 volt a 2eves átlagos 190 lovas chipes mondeoval. Dpf on, és általában sor elején mentem..
Smax többet eszik, nyilván. 160nal benyas tuti 9+ de inkább 10+
cappa72. Mi nagyon siettettuk. Nem tudom mennyi értelme volt, kb senki se tudja mit kéne csinálni innen.
-
#31733248
törölt tag
válasz
bajnokpityu #19963 üzenetére
A dízel mindenféle nyomás nélkül is többet eszik 6,2-nél.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
molnarpeter #19964 üzenetére
Igen, tobbel is beszeltem. Az uj auto azt jelenti, hogy nullkilometeres. Ha vki miatt belul megserult valami, azt a karpitot akarmit cserelik, es ennyi. Akksit meg valszeg ujat kapok.
Igazabol egy eleg kis forgalmu szalonban pihent solymaron eddig, gari van, belenyugodtam. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu #19963 üzenetére
Kereskedővel sikerült megbeszélni a dolgokat? (Sajnos átadás előtti részében nem vettem részt, nullrevízióról csak a papírt látom én is, mint bárki.)
-
sparta2
tag
A mai nap sikerült aknából alánéznem a kocsinak. A klíma kondenzvíz kivezetését nem láttam, mert a kipufogó hővédő lemeze takarja. Szerencsére nincs eltömődve, távozik víz rendesen. A hővédő lemezre folyik , ami eloszlatja és gondolom párolog is róla rendesen, valószínűleg ezért nincs mindig tócsa alatta.
Viszont alulnézetben az is kiderült, hogy a két középső, alsó padlóburkolat szintén hiányzik.
Lehet ezt is "lefelejtették" róla, mint a felső motorburkolatot?! Kérdés azokhoz akiknek hasonló autója van: Megvan ez a burkolat, vagy szintén hiányzik? -
#31733248
törölt tag
válasz
bajnokpityu #19945 üzenetére
A mostani turbós benzinesek már egészen jól fogyasztanak városon kívül is, egyebek mellett ezért is jön össze a lent linkelt 1.3 literes különbség sok ember tapasztalata alapján dízel és benzines között. Például megyek országúton a sorba ragadva, tudod milyen értékek jönnek ki? 3.5-4 literes értékek jelennek meg a fogyasztásmérőn. Ennél maximum csak decikkel lesz jobb a dízel. Ugyanígy a tartós 130-at is megnéztem, 6.2 lett. 5 alá a dízel sem megy be. Hasonlóan kis különbséget mutat az autopult normaköre is: az 1.5-ös Focus 5 litert evett dízellel a normakörön, a benzines meg 5.8-at, a Golf VII. 1.4 TSI pedig csak 5.2-t.
-
7Sony7
addikt
válasz
gabor9991 #19956 üzenetére
Á, ez az, köszi! Tudtam, hogy volt róla szó, csak nem találtam meg.
Hibakód olvasó kütyüt tudtok ajánlani? és
Ha jól hallottam, megállás után járó motornál ment vlami ventilátor, Viszont a klíma már nem mrnt akkor, és a vízhőfok is normál volt. Miért mehet ilyenkor a venti? -
7Sony7
addikt
Srácok, 2008 as C max. Kocsi lezárás után nem alszik ki a kijelző az analóg műszerek között. Nálatok meddig világít?
-
sparta2
tag
válasz
xEon1337 #19952 üzenetére
Nem számottevő a zajszigetelése valóban, én a téli hidegebb miatt vettem rá és valóban hasznos volt. Sok márkaszervizben rákérdeztem a dologra és egy volt biztos a válaszok alapján, hogy nem felszereltségfüggő a megléte. szinte azt mondták, hogy a gyárban Jozef hátranyúlt a polcra, ha volt ott feltette, ha nem, akkor nem. Jellemzően az utolsó 2 éven nem nagyon került rá (MK 3.5), ezért gondoltam, hogy talán nagyobb volt a hőterhelése nyáron a hengerfejnek és a problémák elkerülése miatt inkább elhagyták.
-
sparta2
tag
Sziasztok!
1.0 benzinessel kapcsolatban egy kérdés! Nektek volt-e rajta felső motorborítás és ha igen nyáron leveszitek, vagy nem? Nekem gyárilag nem volt, vettem rá, de mikor dög meleg volt levettem. Kérdés, hogy ez a habszivacs szerű valami megfőzheti-e a motort? A Fordnál nem tudták megmondani, hogy miért van az egyiken a másikon miért nincs. -
bajnokpityu
félisten
dieseleknél nem jó leüriteni az üzemanyagtankot. a fölösleges, nem befecskendezett üzemanyagot visszanyomja visszatérőn a tankba. ez nagyon meleg üzemanyag, nem jó, ha ez a kerül újra be a nagynyomású rendszerbe. ezért van ahol hűtőt, van, ahol meg 8l ráhagyást hagynak, hogy hüljön kicsit.
amikor ilyen 5l környékét irok, akkor az szélső érték. a túlsó érték meg a 9l, ami város tökölés, illetve 170+ pályatempó lenne. de pl a turbo benyásom 12körül állna meg ugyanott.
-
Senhi
aktív tag
válasz
egyedülülő #19946 üzenetére
Nekem 2008-as cmax van ugyan ilyen motorral. Autópályán 6.1-6.2, városban (ahol keveset használom relatíve) inkább közelebb van a 7 literhez, így jön ki a sok éves átlag 6.3-ra nekem is.
Tank 55 liter ebből amikor 0-án van a mutató 8 liter tartalék, ez állítólag ilyen dízel tulajdonság.
Nálam van pillanatnyi mutató, rögtön az átlagos fogyasztás utáni "lapon"
.
-
egyedülülő
őstag
válasz
Tsebacsi #19942 üzenetére
Az érzetekkel nincs gondom, 20 éve vezetek és sok kocsim volt már, de ez az első dizel és ilyen 5.5 fogyasztásokról beszélnek vidéken ezzel a motorral, ami nekem nem akar összejönni.
Ami még érdekes, hogy elvileg 55 literes a tankja, de nekem nem tud annyi belemenni valahogy. Teli hassal 810 km körül írja a megtehető távot.
Másik, hogy van pillanatnyi fogyasztásmérő valahol a menüben? Eddig nem találkoztam vele.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #19943 üzenetére
még annyi, hogy a mondeo ha bedugultam városban (talán 2 ilyen eset volt összesen), akkor simán 9litert evett. itt alig jobb, mint egy benyás. de ha arra használja az ember, amire való, h városon kivül tempósan haladjon, akkor nem 1.3litert ver a benyásra, hanem dupláját. ha meg még komolyabban csapat az ember, akkor meg még többet.
-
válasz
bajnokpityu #19943 üzenetére
Keveset jártam vidéken a dízellel, a benyás 7.5 körül eszik autóúton.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Tsebacsi #19942 üzenetére
mondeo kombiban 5.8 volt az autóút 110-120 fogyi fedélzeti szerint. ebben némi előzés is volt,, néha x60,ilyesmi.
hozzátenném, én 1800at használtam inkább egyenletes sebességnél is, mert nem lehet tudni, mikor kell a gyorsítóerő.
nem sokat problémáztam ezen, nem lesz a dieselnek se semmi baja, ha 3500ig rendszeresen forgatod.M0 110fixen az meg simán 5l környéke, fedélzeti szerint.
nem tudom mennyit csal a fedélzetije, de nem egyszerű ellenőrizni, mert ha jól emlékszem vagy 70literes volt a tankja. ami biztos, hogy 1050kmt irt ki mindig tankolás után hatótávnak, és csak akkor kellett 900km-en belül újra tankolni (60l környékét tankolgattam bele), amikor nagy tempóval pályán mentünk.
-
válasz
egyedülülő #19941 üzenetére
Szerintem ezt érzed az autón. Érdemes alacsony fordulaton tartani egyenletes haladásnál, 1500 körül. Ha gyorsítani akarsz akkor vissza kell tenni legalább 1 sebességi fokozattal, hogy ne nyírd a motort és a kettőstömegűt (ha van). A 6,3 szerintem jó érték, nagyon lejebb nem tudod majd vinni.
Elváltani mondjuk 2500 és 3500 között ha normálisan gyorsítassz, akkor optimális tartományban lesz az új fokozatban is a fordulatszám. Az 1.6 dízel focust városban nagyon max 5. sebességig kapcsoltam fel, a 4-ik volt inkább az ínyére. A benzines 1.5T meg simán 5.-ben elvan 60 körül. -
egyedülülő
őstag
Sziasztok!
Most konkrétan a dizel tulajokhoz fordulnék kérdésemmel. Egy 2.0 tdci motoros cmax gazdája lettem egy hónapja kb. Meg is tettünk azóta már kétezer kilométert együtt 6.3 átlagfogyasztással vidéken. Az érdekelne, hogy mi az a fordulat tartomány ami ideális fogyasztás tekintetében? Mikor érdemes elváltani? Mi a legalacsonyabb fordulat amit lehet használni és érdemes is? Szóval hogyan érdemes egy ilyen dizelt vezetni, hogy a legtakarékosabb legyen.
-
sparta2
tag
Köszönöm a válaszokat!
DeFranko
Ezt a gumivéget hol keressem? -
#31733248
törölt tag
válasz
bajnokpityu #19921 üzenetére
Nem arról szólt a példa, hogy szerintünk mennyire "jött volna ki", hanem 20-20 ember valós tapasztalata ugyanannak az autónak a benzines és dízel változatával. Nyugodtan elfogadhatjuk reálisnak.
-
diegho
nagyúr
Az imént szólt párom, hogy ugorjak el a mamájához valamiért, mivel a Ford állt a parkolóban, az Opel a garázsban, ezért azzal akartam menni, de volt bennem egy rossz érzés. Odamentem, motorháztető felnyit, azonnal megakadt a szemem a minimumra fogyott hűtővízen. Na mondom az derék, pár napja még maxon volt, nívó kihúz, már csöpög is minden felé a maximum fölötti szintet jelző vizes olaj. Olajsapka leteker, látom is, hogy világosabb a normálisnál, autó alá nézve 30-40cm átmérőjű tócsa a vízpumpa alatt... 3 hónapos Ina pumpa, ennyi volt.
-
sparta2
tag
Sziasztok!
Az elmúlt pár hétben, ha kikapcsoltam a klímát, néha savanyú, ecethez hasonló szagot érezni, ami nagyon irritáló. Próbáltam visszakeresni itt is, de érdemi válasz nem volt hasonló problémára. Találtam egy cikket, mely szerint ez annak a jele, hogy a kondenzvíz nem tud kifolyni a hőcserélőtől. A mai nap figyeltem és valóban nem volt semmi víztócsa alatta semmikor. Ez normális, vagy valóban eldugulhatott a kifolyócső? Egyébiránt ez hol található pontosan egy MK3.5 Focusnál (automata klíma)? -
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #19924 üzenetére
benyából diesel, mi?
szóval üzemanyagból
-
embe
nagyúr
válasz
molnarpeter #19923 üzenetére
Igen én is ezzel nyugtatom magam, de ismerős körben többen is mondták, hogy osztrák stb. üzemanyaggal jobb a fogyasztás, és jobban viselkedik is az autó.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
molnarpeter #19923 üzenetére
haver V6 diesele vagy 1 literrel kevesebbet eszik a német benyából, mint a hazaiból. DPF off, városi dugulást nem nagyon kap
-
embe
nagyúr
Pénteken jöttünk haza Horvátországból. Az Adria oil kútján tankoltunk. Autópálya, szerpentin ( 2-3-asban ) és jobb lett a fogyasztás mint a magyar normál üzemanyaggal. Mintha finomabban is járt volna. De ez utóbbi lehet már csak placebo.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
#31733248 #19920 üzenetére
6.5öt nekem a mondi kb 160nál evett a 2.0diesellel. ahol a benyás garantáltan 10 fölött jött volna ki. TSI 1.8 160nál 10fölött volt. ez a motor amúgy nagyon takarékos volt, M0n 5.2vel el lehetett járni, ettől nem hiszem, hogy még takarékosabb lenne az 1.5T
városban jönnek ki ilyesmi eredmények. városban a 2.0 nekem 8.5 körül evett, ahol a a TSI 10. az másfél difi. városon kivül nem hiszem el, hogy csak másfél lenne a nagy átlag diferenciája.
nomeg azt se felejtsük el, hogy a turbo benya csak addig takarékos, amig nem kezded el nyomni neki, utána viszont drasztikusan sokat eszik. a diesel nem büntet ennyire, ott nem litereket jelent a használat, hanem deciket.
-
A Zéé
addikt
válasz
Zola007 #19917 üzenetére
Én is azért választottam dízelt. 20k km körül megyek/év , az legalább 500 liter különbség, ami már összeg.
1.6 benzin és 1.6 90LE dízel 2-es Focus közül a benzines jobban "kilő", ha lámpától indulsz, de a dízel szerintem jobban húz, ha menet közben kell rágyorsítani. Egyik sem egy idegbeteg rohanó állat az utakon, de mindkettővel lehet az átlag forgalomnál dinamikusabban közlekedni. -
Zola007
veterán
Spritmonitoron a benzines Megane-okra is 8-8.5 litert írnak
Meg is lepődtem, azt hittem azért ezek már jobb motorok és kevesebbel beérik
Chevrolet Lacettik is ilyen sokat zabálnak, nem értem miértMegane 1.5 és 1.9 dízelre meg 5-5.5-et
Előzés és esetleges csomagszállítás miatt gondolkodtam én is az 1.9-ben
de nem vezettem még dízeles autót, nem tudom mire elég az a nyomatékTegyük fel megyek évi 25 ezret, akkor a különbség egy 5.5 literes dízel és 8 literes benzines között ~250 ezer Ft
Azért az már elgondolkodtató -
válasz
molnarpeter #19915 üzenetére
Már rég nem az erdeti van benne,de nem emlékszem,milyet is kapott legutóbb.
Azért írtam meg a motorkódot,mert rengeteg féle van,jó lenne valami jobb fajta-ha megéri. -
- = Zk = -
félisten
válasz
molnarpeter #19912 üzenetére
meglesem, köszi....
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
- = Zk = - #19909 üzenetére
Seicane érdekes lehet.
-
molnarpeter
nagyúr
Még az új 1.5-be is ugyanannyi kell, nem változott a mennyiség szerintem. Ha 4 literrel van tele, akkor annyi, érdemes maxon is tartani. Nekem úgy tűnik, mintha az olajos oldalakon a szűrő mennyiséget mintha alapból tartalmazná a töltet (meg persze ott a motorbontás utáni dry fill)
-
SpaceKombajn
aktív tag
válasz
szgabor12 #19899 üzenetére
Fel kellene váltani 6. sebességi fokozatba
Amúgy gondolom úgy ennyi.
Szerintem nem sok, nekem is annyit mutat vízszintes úton, 6.x valamennyit.
Amúgy mennyi az átlagfogyasztásod?
A számított általában 0,5-0,6 literrel több mint a computer által kiírt, bár legutóbb csak 0,2-vel volt több. -
- = Zk = -
félisten
szevasztok
lecseréltem közel 20 éves Accordomat (
) és lett helyette egy 2006-os Mondeo (mk3 asszem?!)...
a kérdésem, hogy ki milyen dupladin-es fejegséget használ, MÁRKÁTLANT és jók a tapasztalatai vele?! satnav, pendrive kezelés stb stb...
-
embe
nagyúr
Egy körkérdés:
2013-as 1,6 tdci motoros Focusom van.
Ti ilyen 1,6 tdci motorba olajcserénél mennyi olajat tesztek? Természetesen olajszűrő cserét is végrehajtva.
Gépkönyv ezt írja:Érdekesség:
Több olajos cég oldalán kb. ~ 4 dl. -el több olajat írnak.
pl:stb.....
Több helyen is olvastam korábban, hogy ez az 1560ccm-es PSA dízel alul van méretezve olajmennyiségileg.
Én most is 4l.-t tettem bele és így maximumon van.Véleményetek?
-
A Zéé
addikt
válasz
Zola007 #19901 üzenetére
nálam egy nagy átlagos 2 hetes ciklus kb. úgy alakul, hogy: ~300km autópálya, ~150 km országút, ~200 km város.
Erre a fogyasztások úgy néztek ki, hogy:
1.4 Tdci Fiesta 5,6 liter
1.6 benzin Focus 8,2 liter
1.6 Tdci Focus (90 LE-s) 5,1 liter
Bár ez utóbbiból egy karika ment eddig le, most kezdtem a másodikat, de kicsit meglep, hogy a Fiesta alatt vagyok fogyiban a nagyobb kaszni, nagyobb motor, nagyobb súly ellenére is.1-es Focusunk volt 1.4 benzin, az is kb 8,5-öt evett vegyes használatban, tudta az is az autópályatempót 4 emberrel, csomagokkal, klímával, de tény, hogy ha beszorultál egy kamion mögé, akkor nagyon be lehetett ragadni. Az amúgy jobban ment, mint a 4-es Golf 1.6 16V benzinese.
-
Zola007
veterán
válasz
molnarpeter #19902 üzenetére
ezzel arra utalsz, hogy sok az extaxi 1.9 vagy hogy sok az 1.5, mert jó?
-
Zola007
veterán
válasz
molnarpeter #19900 üzenetére
akkor jó
1.5 és 1.9 dci-t Renault Megane 3-ban néztem
Azokat nem ismered esetleg?kezdek kicsit belekavarodni.
lehetőleg max 1 legyen az alábbiakból nekem egy dízelben:
- DPF
- kettőstömegű
- magasnyomásúkb. 2 évig lenne meg, szóval nem szeretnék felülni a dízel orálrollerre, mert nem hozza vissza az árát az esetleges javítás ennyi idő alatt.
Benzinesből az 1.4-re azt mondták, hogy klímával pályára kevés, az 1.6 és 1.8 mennyit fogyaszt (Focus)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Yettel topik
- Egérpad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED monitor topic
- Napokon belül startol a Samsung olcsóbb táblagépe
- Ez az iOS 19 várható rendszerkövetelménye
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- Kamerás bébiőr új 6hó jótállással!
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Már 25 000 Ft-tól BONTATLAN. Részletfizetés.Gamer szék noblechairs EPIC Mercedes-AMG Petronas
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest