Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz hhelikopter #9898 üzenetére

    Még mindig nem. :)

    Ezek effektek, aminek van saját file-ja, az effects könyvtárban. Az Aircraft.cfg tartalmazza, hogy milyen effektet használ az adott fény megjelenítésére.

    [LIGHTS]
    //Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing, 6=taxi, 7=recognition, 8=wing, 9=logo, 10=cockpit
    light.0=3, -0.43, -28.4, -0.0, fx_navredh ,
    light.1=3, -0.43, 28.4, -0.0, fx_navgreh ,
    light.2=3, -25.371 , 0.00, 2.30, fx_strobe ,
    light.3=2, -0.65, -28.380158, -0.0, fx_strobeh , //Leftwing strobe
    light.4=2, -0.65, 28.380158, -0.0, fx_strobeh , //Rightwing strobe
    light.5=4, 16.9, 0.0, 1.9 , fx_vclighth,
    //light.6=5, -0.1, -6.95, -3.0, fx_landing ,
    //light.7=5, -0.1, 6.95, -3.0, fx_landing ,
    light.8=9, -25.371428, -0.9, 12.15, Cit_II_logo
    light.9=9, -25.371428, 0.9, 12.15, Cit_II_logo
    light.10=8, 14.8, -20.0, 5.60, cit_II_icelight //rightwing icelight
    light.11=8, 14.8, 20.0, 5.60, cit_II_icelight //leftwing icelight
    //light.12=3, -0.66, 0.0, -3.3, fx_navredh ,

    Ez a fényekre vonatkozó rész az aircraft.cfg-ben (minden gépnek sajátja van)

    Az első szám a definiálás hogy van, a második szám az egynlőség után a típus, hogy minek feletesse meg az effektet. //Types: magyarázó sor.

    A vesszővel elválasztott három számcsoport a 3d modellen való elhelyezkedés koordinátái. Az utolsó szöveges bejegyzés pedig maga az effekt. Ha egy másik gépnek ami telepítve van, tetszik a strobe effektje, és egy másik gépen is használni akarod, akkor megkeresed a light.(valamiszám)=2 sorokat, és megnézed a sor végén mi van írva fx_strobeh itt pl. És átírod a másik gép cfg-jét erre. A Példában is látszik hogy az egyik nav fény egy strobe effektből van csinálva.

    light.2=3, -25.371 , 0.00, 2.30, fx_strobe

    Mivel nem 2, hanem 3 van írva az egyenlőség jel után, így nem villog, hanem folyamatosan ég.

    Landing lights-ot ezzel a módszerrel nem tudsz hozzá adni, mert a gépen látszani fog a fénypont, de a talajt nem világítja meg. Mivel a talaj illetve más objektumok megvilágítása 3d render dolog, így az a gép 3d modeljében a (valami).mdl file-ban van, amit viszont nem lehet szerkeszteni. ( szerzői jogok miatt nem lehet a 3d modelleket importálni stb.) így landing, meg taxi ott, olyan és annyi van, amit a készítő bele rakott. Viszont logó világítást a farokra megy egyebeket simán hozzá lehet adni a géphez. Itt egy nehézség van, megtalálni a megfelelő helyett a koordináta rendszerben, hogy ott legyen ahol te akarod.

    Nekem ezért van ez a sor, ami normál esetben ki van kapcsolva (// van előtte)

    //light.12=3, -0.66, 0.0, -3.3, fx_navredh Ez egy piros lámpa, amit pluszba rak be, és ennek a koordinátáit változtatva keresem meg a helyét a dogoknak (ha gépen belölre kerül nem látszik, sokat kell tesztelni)

    DE! ezzel le lehet ellnőrízni hogy a 3d modellhez képest a futók koordinátái jó helyen vannak-e, jó helyen van-e a nézőpont a fülkében, stb.

    Jó keresgélést! :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés