Hirdetés

2024. május 24., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-09-11 01:06:09

LOGOUT.hu

Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5451) Falconer válasza Gizmo94 (#5450) üzenetére


Falconer
aktív tag

A 135LR közel volt :)

#5449 Valóban nagyon jó, sp3 óta gyakorlatilag semmi gond vele. Bátran ajánlom mindenkinek.

(#5452) AirBooms válasza Falconer (#5451) üzenetére


AirBooms
addikt

Lényegében a Wilco/FeelThere ER 145 V2-t szerintem erre építették. A Legacy már évekkel ezelőtt tudta azt a minőséget, mondhatni a Wilco egyetlen használható terméke volt... :K

[ Szerkesztve ]

(#5453) Falconer válasza AirBooms (#5452) üzenetére


Falconer
aktív tag

Kb igen. Viszont agyrém ahogy azt is kiadták. Pl tele volt nonszensz bugokkal, beleértve grafikai dolgokat is a VCben ami az ember szemét kiszúrja. Egyszerűen felfogni nem tudom hogy lehetett piacra dobni. Gyorsan frissitették a modellt SP1gyel majd SP2vel, aztán innentől kezdve az is korrekt lett.

Szerk:
A Cessna Citation Xről is azt hallottam hogy igen jó.

[ Szerkesztve ]

(#5454) izomhod


izomhod
senior tag

hali!

ha FS9et szeretnék feltenni, miket szerezzek meg még hozzá, milyen kiegészítőket, sp-et, ilyesmiket?

(#5455) Falconer válasza izomhod (#5454) üzenetére


Falconer
aktív tag

Service Pack 1 (FS9.1, pontos neve nem tudom mi)
Ground Environment Pro
FS Global 2008 - ha vinyód is kicsi akkor inkább helyi mesh-ek
Real Environment Extreme /megfelelő felbontással/
Active Sky Evolution
Magyarország Alap Scenery

Kezdetnek neked szerintem ennyi. A többit majd kitalálod mivel szertnél repülni, aztán adunk tippet.

(#5456) v!ct0y válasza izomhod (#5454) üzenetére


v!ct0y
veterán

Itt nézz szét van minden ami kell a többit meg megoldjuk:)
[link]

(#5457) izomhod válasza v!ct0y (#5456) üzenetére


izomhod
senior tag

köszi!

* 1982 – Flight Simulator 1.0
* 1983 – Flight Simulator 2.0
* 1988 – Flight Simulator 3.0
* 1989 – Flight Simulator 4.0
* 1993 – Flight Simulator 5.0
* 1995 – Flight Simulator 5.1
* 1996 – Flight Simulator 95
* 1997 – Flight Simulator 98
* 1999 – Flight Simulator 2000
* 2001 – Flight Simulator 2002
* 2003 – Flight Simulator 2004: A Century of Flight
* 2006 – Flight Simulator X

nekem a fs 2004 kell ugye? hogy az alap meglegyen. az fsx-ről lemondok amíg nincs jobb gépem

(#5458) Gizmo94 válasza izomhod (#5457) üzenetére


Gizmo94
veterán

Igen, az amire szükséged van, az FS2004, vagy az FS9 másnéven.. :)

(#5459) Falconer válasza Gizmo94 (#5458) üzenetére


Falconer
aktív tag

Miért érzem azt, hogy lesznek itt még problémák... :U :D

(#5460) Gizmo94 válasza Falconer (#5459) üzenetére


Gizmo94
veterán

Sejtelmem sincs. :DDD :D

(#5461) fatal` válasza Falconer (#5459) üzenetére


fatal`
titán

Nem is tudom... :DDD :DDD

(#5462) izomhod


izomhod
senior tag

tegnap egy sima gamepaddal nyomattam, így azért jóval könnyebb

milyen gombokat érdemes beprogramozni, amivel megkönnyítem a repülést, hogy ne kelljen mindig a billentyűzetet is nyomkodni közben?

van valami doksi, amiben az alapok le vannak írva? mert felszállni fel tudok, de utána tájékozódni, na ott bajban vagyok :B

üdv

(#5463) fatal` válasza izomhod (#5462) üzenetére


fatal`
titán

Itt van pár doksi magyarul, de általában véve kevés a magyar anyag. Angolul rengeteg "olvasnivaló" van érdemes őket nézegeteni. :)

Nekem nincs sok minden a joyra programozva, a trim, a sugárfék, a futó és a flaps.

(#5464) Gizmo94 válasza fatal` (#5463) üzenetére


Gizmo94
veterán

Nekem is pont ez van a joyra állítva, meg a wiews és ennyi. :)

(#5465) fatal` válasza Gizmo94 (#5464) üzenetére


fatal`
titán

A view is, meg a középső gomb alapból a fék. :)

Még a gázkar alaphelyzet van gombon, a sugárfék utánra. :)

(#5466) Korcsii válasza fatal` (#5463) üzenetére


Korcsii
őstag

404
nem erre gondoltál? [link]

(#5467) izomhod válasza Korcsii (#5466) üzenetére


izomhod
senior tag

na ez a tuti nekem!
itt a hétvége, rossz idő, tökéletes olvasmány lesz

(#5468) fatal` válasza Korcsii (#5466) üzenetére


fatal`
titán

De igen, sorry. :)

(#5469) izomhod válasza Falconer (#5455) üzenetére


izomhod
senior tag

fs global 2008at csak nagyon lassan tudom leszedni, alig jön
van valami speckó helye ahonnan jobban jön?

(#5470) Gizmo94 válasza izomhod (#5469) üzenetére


Gizmo94
veterán

Ez nem annyira public,hogy mennyivel jön és honnan LOL. :D :D :D :D :D

(#5471) Falconer válasza izomhod (#5469) üzenetére


Falconer
aktív tag

Itt nem szabad ilyenekről beszélni, max privátban, ugyhogy ne várj választ senkitől.
Egyébként nincs spéci hely, boltból ha megrendeled akkor kihozzák elég hamar.

(#5472) Korcsii


Korcsii
őstag

bactrack runway xy...

elég rég találkoztam először ezzel a kifejezéssel, de még nem kellett használnom szerencsére... viszont eddig még nem találtam olyan leírást (pedig biztos van), ami konkrétan le is írja, hogy ha egy bizonyos irányba megyek, akkor a rwy melyik számát kell mondani?

magyarul ha bactrack rwy 13, akkor 31-es végétől megyek a 13-as felé, vagy pedig a 13-as végétől a 31-es felé?

:R

(#5473) LalaFsx


LalaFsx
csendes tag

Sziasztok! FSXben a Level Simulations Boeing 767-es vasFMC-vel tud működni, ha igen, hogyan?
Előre is köszönöm a válaszokat!

(#5474) Gizmo94 válasza Korcsii (#5472) üzenetére


Gizmo94
veterán

Én úgy tudom,hogy azt modod ahová mégy, tehát az első. :)

LalaFSX, olyan gépet nem ismerek,de esetleg a Commercial Level Simulations Boeing 767-esére, gondolsz, vagy a Level-D Simulations 767-esére?

[ Szerkesztve ]

(#5475) Gizmo94 válasza Gizmo94 (#5474) üzenetére


Gizmo94
veterán

Amúgy nem értem mi jelentősége van ennek, mert mindkettőnek van saját, működő FMS-e... :U

(#5476) fatal` válasza Gizmo94 (#5475) üzenetére


fatal`
titán

A CLS navdataja nem frissíthető, ellentétben a vasFMCvel.

(#5477) LalaFsx


LalaFsx
csendes tag

Sziasztok! Commercial Level Simulations Boeing 767-re gondoltam, van FMC benne, de nálam nem mükxik rendesen, számot be tudok vinni betűt nem! Magyar leírást (linket) tudnátok javasolni a vasFMChez?

(#5478) LalaFsx válasza Falconer (#5453) üzenetére


LalaFsx
csendes tag

Válasz Falconernek #5453

Hali! Valahol olvastam, hogy bizonyos cégek eleve hibákkal (bagatel hibákkal) adják ki a termékeiket, mert a javító csomagért be kell reggelni hozzájuk, így érik el hogy több legális vevőjük legyen! ;]

[ Szerkesztve ]

(#5479) andorra válasza LalaFsx (#5478) üzenetére


andorra
őstag

Vajon mi az. amit valahol ne lehetne olvasni?

A Flight One - Level D 767-300 amit ajánlani tudok, saját, frissíthető FMC-ével.

[ Szerkesztve ]

(#5480) Falconer válasza LalaFsx (#5478) üzenetére


Falconer
aktív tag

Mondjuk nem hülyeség, letöltik aztán teljesen beleélik magukat és megveszik. Csak eléggé veszélyes dolog, mert a hírnevet rontja, meg előbb utóbb felrakják a javító csomagokat is torrentre. Inkább annak van értelme, hogy a support fórumok is reggelősek.

Amúgy azt még mindig nem értem, hogy a Wilco ERJ v2 sp2ben miért 2d még mindig középen az autopilot panel :U

(#5481) izomhod


izomhod
senior tag

most fenn van a fs9 és fsx is

annyira nem tudom hogy mit nézzek, de alapbeállításokkal a 10-es is szépen fut. mit nyomassak maxra, vagy milyen flightot indítsak el, hogy lássam, szaggat-e?

(#5482) Falconer válasza izomhod (#5481) üzenetére


Falconer
aktív tag

Amit akarsz, próbálkozz. Szaggatni fog.

(#5483) Gizmo94 válasza izomhod (#5481) üzenetére


Gizmo94
veterán

Nagyon sok feltétele van, hogy ne szaggasson az FSX. Nehéz teljesíteni.. Gyors proci kell mindenképpen és nem árt sok ram sem. Még van egy rakás trükkje,de először ezeknek kell megfelelni. Alapbeállításon pedig ugyanolyan ronda mint az FS9 szintén alapon, nincs különbség... Amúgy ha lesz add-on reptered és felhúzod a trafficot ( nam árt, ha az is add-on, mondjuk min. AI traffic ) maxra, akkor mondjuk egy EGLL takeoff elég, mindegy,hogy hová. :) Szerintem nem azt kell majd nézned,hogy mikor szaggat, hanem inkább azt,hogy mikor indul meg. :DDD

(#5484) fatal` válasza izomhod (#5481) üzenetére


fatal`
titán

Nézd meg EGLL-en vagy KJFK-n pl. :)

Tegyél fel kiegeket, akadni fog.

(#5485) Gizmo94 válasza fatal` (#5484) üzenetére


Gizmo94
veterán

KJFK- t ki más javasolta volna mint Fatal, a goodwill pilot.. A létező legdurvább traffic. Totál dia lesz. :D

(#5486) andorra válasza izomhod (#5481) üzenetére


andorra
őstag

Elsikkadt a lényeg: előszőr a custom beállításokban állítsd be a maximum értékeket az összes fejezetben.

(#5487) Falconer válasza Gizmo94 (#5485) üzenetére


Falconer
aktív tag

Nem valami sempronja van a srácnak 1 giga rammal? Mert ha igen, akkor nem kell oda KJFK :D

(#5488) Gizmo94 válasza Falconer (#5487) üzenetére


Gizmo94
veterán

Én nem tudom, de ha igen, akkor az FSX-et nem kellene bántani. Egy giga rammal nem fog elmenni.. Nálam csak 2.8 g-t lát az XP ezért csak géptesztre tudom használni az XP-s FSX-et, mert pont belefér a takeoff és egy kis keringés, aztán hamarosan oom. :D

Story: Egyszer régen Cintulával készülődtünk repülni MD11-gyel egy tutorialost, msn-en szervezkedtünk, de vagy egy óráig, bár inkább tovább. Hatalmas előkészületek, stb. ezt írd az fmc-be, azt írd, bentvan? Bent. Waypoints, sid-stars, benya, komoly előkészületek. Minden megvan? Meg. RW-n vagy már? Aha. Akkor go. Go.. Hittem én, mert ekkor: OOM.. your computer run out.... change your settings. Mondom, aha minnyá change, fejszével. A r**** k****k********anyádat.

Ennyit a ramhiányról dióhéjban.. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#5489) Korcsii


Korcsii
őstag

izomhod valamelyik első hozzászólásában írta, milyen gépe van, FSX esélytelen..

backtrack-ot pedig kösz, én is erre tippeltem, és mivel más nem cáfolta meg, remélem ez is a valóság :K :R

off, de párszor elég rendesen felnevettem rajta... youtube [link] [link] [link]

és ha már EGLL, úgy érzem meg lettem szólítva :B VATSIM-es társaim mit szólnátok egy közös közepes-longhaul úthoz a vizsgaidőszakok végén? (nekem konkrétan érettségi szóbeli van, azaz pl júni 18-20-ra gondoltam)... USA, Afrika, Közel-Kelet valahonnan Európából (akár több reptérről, és akkor valahol találkozunk útközben - csak azt azért elég rendesen meg kell szervezni - bár egyszer már összejött elsőre)... msn...

(#5490) Falconer válasza Korcsii (#5489) üzenetére


Falconer
aktív tag

Én is szívesen csatlakoznék a dologhoz, habár még nem vagyok vatsim tag. Már rég el akartam kezdeni az online repülést :D Még kb másfél hét aztán végzek minden vizsgával.

Btw max két órás utakat kéne szerintem repülni valahol kontinensen belül, mert hosszabban baromi unalmas, nem? Vagy nézünk videókat közben?

(#5491) Falconer válasza Falconer (#5490) üzenetére


Falconer
aktív tag

Még egy info:
Max range 2,300 nmi.

(#5492) AirBooms válasza Falconer (#5491) üzenetére


AirBooms
addikt

Ööö,mivel repülsz? :D :F

(#5493) Korcsii válasza Falconer (#5490) üzenetére


Korcsii
őstag

szerk: AirBooms: google alapján 737 ;)

hosszú, második fele sztorizgatós, akit nem érdekel, ne olvassa...

ez attól is függ, hogy ki milyen utakat repül egyébként magában (én teljesen vegyesen, 3,6 órára jön ki egy átlagos út hossza nálam),milyen gépel szeret repülni (FSX-ben azért olyan túl sok jó, kimondottan short-haul gép nincs, talán ezért is a 747 nálam a kedvenc, aminél meg a long-haul szinte magától értetődő, és ott van néhány olyan esemény is, ami a rövid utakon nincs), ki mennyi időt tölt el egyébként a gép előtt egy nap, mennyire fertőzte meg a(z online) repülés, stb... (VA-nál időgyűjtésnek se rossz + még egy pont a térképen)....

mindkettőnek megvan a maga szépsége, de aki magától nem szánná rá magát egyetlen longhaul-ra sem, az lehet nem élvezné csapatban sem... ezért talán tényleg jobb lenne egy rövidebb út (akár esetleg egy bemelegítésnek is)... hosszabb mellett szól viszont az, hogy arra talán ritkábban van esély (shothaul-nál azért akár spontán is össze lehet jönni, 2 szabad órát azért sűrűbben talál magának mindenki - persze a repülés miatt ne mondjon le senki semmiről, de ha amúgy is csak a gép előtt ülne, akkor miért ne), ha nem is egy reptérről indulunk (mert pl Geryson ELLX én pedig EGLL "központú" vagyok), akkor is nagyobb eséllyel fogunk egymás közvetlen közelében repülni (persze ezzel a figyelem is nő), több időt töltünk együtt (még ha csak a virtuális légtérben is), és így (főleg ha a végén nincs ATC, és a reptér adottságai is lehetővé teszik) akár egy parallel approach is beleférhet... meg ha valaki le akar tudni egy long-haul flight-ot, akkor azért csapatban repülve élvezetesebb... no meg világot látni, hosszú utakon több érdekes tájat érinthetünk... meg számomra nagyobb kihívás az útvonal megtervezése is ("az szép, ami nehéz")... shothaul viszont egyértelműen nagyobb sűrűségben tartalmaz eseményeket...

eddig keveset repültem másodmagammal, még kevesebbet csapatban, parallel approach-ból pedig eddig 4 jutott nekem...

groupflight-ból csak 2 BAV overnighters eseményen vettem részt - mint a neve is sugallja, British Airways Virtual szervezés, és elég hosszú, már-már hajnali leszállással... az első összefoglalója: [link]

másodmagammal elsősszőr spontán repültem, szintén longhaul (EGLL-OMDB), majd Geryson-nal (CYVR) longaul, és nemrég gabitoo88-cal két shothaul (EGLL-LFMN, LHBP-EGLL)... számomra mégis ez a két rövid volt a szenvedősebb...

és akkor már leírom a parallel approach-okat is, egyszer spontán alakult ki olyan helyzet EGLL-en, hogy nagyon közel volt az érkezési időnk (talán meg is egyezett), így mivel nem volt ATC, a normális gyakorlattal ellentétben egymás mellett tettük le a két gépet... ezt követte a fentebb már említett OMDB, CYVR és LHBP-EGLL út... különleges élmény egy ilyent is összehozni...

videózás jó dolog, netezés se rossz, kimondottan dolgozni/tanulni viszont nem lehet közben, ez tapasztalat...

megint de sokat szövegeltem, bocs...

[ Szerkesztve ]

(#5494) Falconer válasza Korcsii (#5493) üzenetére


Falconer
aktív tag

Nem kell szvsz offba rakni, eléggé szorosan kapcsolódik ez a témához :)

737tel nem bírtam kibékülni, egyszer néztem a panelját, meg a checklistet, és idegbajt kaptam tőle. 747et megtanulni meg még nem volt időm.

-> E-190
Amúgy most nézem, beszállhatok egy Legacyval is, 3240nm-t ki lehet belőle hozni, max türelmem nem lesz hozzá :D

(#5495) Korcsii válasza Falconer (#5494) üzenetére


Korcsii
őstag

hehe, na jó, kisgép, legalább annyit eltaláltam :DDD de a B732-nél is ennyi... az már más kérdés, hogy a második találat valóban az E190 volt :)

azért off, mert hosszú, sok benne a sztorizgatás, elvontabb dolog, és az online repülés az nem kifejezetten FS9/FSX...

(#5496) Korcsii válasza Falconer (#5494) üzenetére


Korcsii
őstag

dupla...

[ Szerkesztve ]

(#5497) AirBooms válasza Korcsii (#5495) üzenetére


AirBooms
addikt

Szerintem nagyon on amit írtál. Nem csak a hány gigahertzre húzott procik, melyik addont érdemes telepíteni a ki tudja milyen gépre című hsz-ek az idevalók. Én főleg az ilyen, sztorizgatós hsz-eket szeretem, s ezek hiányát hiányolom. Vagyis nem bánnám, ha ezek nagyobb arányban szerepelnének a topikban. Az újak is ettől kapnak kedvet és a mi, öreg motorosok is talán újra rászonjuk magunkta egy-egy repülésre, nem csak az állandó panszkodással leszünk egy kis időre elfoglalva... Szóval szerintem bátran elő ezekkel a sztorikkal, s ha vannak jó képeid is, azokkal se kímélj bennünket!
És igenis, az online repülés nagyon is FS9/FSX! Csak magasabb szinten! :K ;)

(#5498) izomhod


izomhod
senior tag

sempron 1 giga ram

most fenn van a 9 és az x is, de hiszek nektek,9 marad. a 10 úgyis sokat foglal :DDD most még tanulgatok, meg olvasgatok inkább, mielőtt belelovallom magam

[ Szerkesztve ]

(#5499) fatal` válasza izomhod (#5498) üzenetére


fatal`
titán

"a 10 úgyis sokat foglal"

Óvatosan ezekkel, 220 giga az FS9em :D

(#5500) izomhod válasza fatal` (#5499) üzenetére


izomhod
senior tag

akkor a 9 is :))

kíváncsi lennék, hogy mi a különbség pl egy bp-london repülés között a gépeinken

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.