Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [hcl:] Gúgli pikszel hat
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Falconer
aktív tag
A 135LR közel volt
#5449 Valóban nagyon jó, sp3 óta gyakorlatilag semmi gond vele. Bátran ajánlom mindenkinek.
AirBooms
addikt
Lényegében a Wilco/FeelThere ER 145 V2-t szerintem erre építették. A Legacy már évekkel ezelőtt tudta azt a minőséget, mondhatni a Wilco egyetlen használható terméke volt...
[ Szerkesztve ]
Falconer
aktív tag
Kb igen. Viszont agyrém ahogy azt is kiadták. Pl tele volt nonszensz bugokkal, beleértve grafikai dolgokat is a VCben ami az ember szemét kiszúrja. Egyszerűen felfogni nem tudom hogy lehetett piacra dobni. Gyorsan frissitették a modellt SP1gyel majd SP2vel, aztán innentől kezdve az is korrekt lett.
Szerk:
A Cessna Citation Xről is azt hallottam hogy igen jó.
[ Szerkesztve ]
izomhod
senior tag
hali!
ha FS9et szeretnék feltenni, miket szerezzek meg még hozzá, milyen kiegészítőket, sp-et, ilyesmiket?
Falconer
aktív tag
Service Pack 1 (FS9.1, pontos neve nem tudom mi)
Ground Environment Pro
FS Global 2008 - ha vinyód is kicsi akkor inkább helyi mesh-ek
Real Environment Extreme /megfelelő felbontással/
Active Sky Evolution
Magyarország Alap Scenery
Kezdetnek neked szerintem ennyi. A többit majd kitalálod mivel szertnél repülni, aztán adunk tippet.
v!ct0y
veterán
Itt nézz szét van minden ami kell a többit meg megoldjuk
[link]
izomhod
senior tag
köszi!
* 1982 – Flight Simulator 1.0
* 1983 – Flight Simulator 2.0
* 1988 – Flight Simulator 3.0
* 1989 – Flight Simulator 4.0
* 1993 – Flight Simulator 5.0
* 1995 – Flight Simulator 5.1
* 1996 – Flight Simulator 95
* 1997 – Flight Simulator 98
* 1999 – Flight Simulator 2000
* 2001 – Flight Simulator 2002
* 2003 – Flight Simulator 2004: A Century of Flight
* 2006 – Flight Simulator X
nekem a fs 2004 kell ugye? hogy az alap meglegyen. az fsx-ről lemondok amíg nincs jobb gépem
Gizmo94
veterán
Igen, az amire szükséged van, az FS2004, vagy az FS9 másnéven..
Falconer
aktív tag
Miért érzem azt, hogy lesznek itt még problémák...
Gizmo94
veterán
Sejtelmem sincs.
fatal`
titán
Nem is tudom...
izomhod
senior tag
tegnap egy sima gamepaddal nyomattam, így azért jóval könnyebb
milyen gombokat érdemes beprogramozni, amivel megkönnyítem a repülést, hogy ne kelljen mindig a billentyűzetet is nyomkodni közben?
van valami doksi, amiben az alapok le vannak írva? mert felszállni fel tudok, de utána tájékozódni, na ott bajban vagyok
üdv
fatal`
titán
Itt van pár doksi magyarul, de általában véve kevés a magyar anyag. Angolul rengeteg "olvasnivaló" van érdemes őket nézegeteni.
Nekem nincs sok minden a joyra programozva, a trim, a sugárfék, a futó és a flaps.
Gizmo94
veterán
Nekem is pont ez van a joyra állítva, meg a wiews és ennyi.
fatal`
titán
A view is, meg a középső gomb alapból a fék.
Még a gázkar alaphelyzet van gombon, a sugárfék utánra.
Korcsii
őstag
404
nem erre gondoltál? [link]
izomhod
senior tag
na ez a tuti nekem!
itt a hétvége, rossz idő, tökéletes olvasmány lesz
fatal`
titán
De igen, sorry.
izomhod
senior tag
fs global 2008at csak nagyon lassan tudom leszedni, alig jön
van valami speckó helye ahonnan jobban jön?
Gizmo94
veterán
Ez nem annyira public,hogy mennyivel jön és honnan LOL.
Falconer
aktív tag
Itt nem szabad ilyenekről beszélni, max privátban, ugyhogy ne várj választ senkitől.
Egyébként nincs spéci hely, boltból ha megrendeled akkor kihozzák elég hamar.
Korcsii
őstag
bactrack runway xy...
elég rég találkoztam először ezzel a kifejezéssel, de még nem kellett használnom szerencsére... viszont eddig még nem találtam olyan leírást (pedig biztos van), ami konkrétan le is írja, hogy ha egy bizonyos irányba megyek, akkor a rwy melyik számát kell mondani?
magyarul ha bactrack rwy 13, akkor 31-es végétől megyek a 13-as felé, vagy pedig a 13-as végétől a 31-es felé?
LalaFsx
csendes tag
Sziasztok! FSXben a Level Simulations Boeing 767-es vasFMC-vel tud működni, ha igen, hogyan?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Gizmo94
veterán
Én úgy tudom,hogy azt modod ahová mégy, tehát az első.
LalaFSX, olyan gépet nem ismerek,de esetleg a Commercial Level Simulations Boeing 767-esére, gondolsz, vagy a Level-D Simulations 767-esére?
[ Szerkesztve ]
Gizmo94
veterán
Amúgy nem értem mi jelentősége van ennek, mert mindkettőnek van saját, működő FMS-e...
fatal`
titán
A CLS navdataja nem frissíthető, ellentétben a vasFMCvel.
LalaFsx
csendes tag
Sziasztok! Commercial Level Simulations Boeing 767-re gondoltam, van FMC benne, de nálam nem mükxik rendesen, számot be tudok vinni betűt nem! Magyar leírást (linket) tudnátok javasolni a vasFMChez?
LalaFsx
csendes tag
Válasz Falconernek #5453
Hali! Valahol olvastam, hogy bizonyos cégek eleve hibákkal (bagatel hibákkal) adják ki a termékeiket, mert a javító csomagért be kell reggelni hozzájuk, így érik el hogy több legális vevőjük legyen!
[ Szerkesztve ]
andorra
őstag
Vajon mi az. amit valahol ne lehetne olvasni?
A Flight One - Level D 767-300 amit ajánlani tudok, saját, frissíthető FMC-ével.
[ Szerkesztve ]
Falconer
aktív tag
Mondjuk nem hülyeség, letöltik aztán teljesen beleélik magukat és megveszik. Csak eléggé veszélyes dolog, mert a hírnevet rontja, meg előbb utóbb felrakják a javító csomagokat is torrentre. Inkább annak van értelme, hogy a support fórumok is reggelősek.
Amúgy azt még mindig nem értem, hogy a Wilco ERJ v2 sp2ben miért 2d még mindig középen az autopilot panel
izomhod
senior tag
most fenn van a fs9 és fsx is
annyira nem tudom hogy mit nézzek, de alapbeállításokkal a 10-es is szépen fut. mit nyomassak maxra, vagy milyen flightot indítsak el, hogy lássam, szaggat-e?
Falconer
aktív tag
Amit akarsz, próbálkozz. Szaggatni fog.
Gizmo94
veterán
Nagyon sok feltétele van, hogy ne szaggasson az FSX. Nehéz teljesíteni.. Gyors proci kell mindenképpen és nem árt sok ram sem. Még van egy rakás trükkje,de először ezeknek kell megfelelni. Alapbeállításon pedig ugyanolyan ronda mint az FS9 szintén alapon, nincs különbség... Amúgy ha lesz add-on reptered és felhúzod a trafficot ( nam árt, ha az is add-on, mondjuk min. AI traffic ) maxra, akkor mondjuk egy EGLL takeoff elég, mindegy,hogy hová. Szerintem nem azt kell majd nézned,hogy mikor szaggat, hanem inkább azt,hogy mikor indul meg.
fatal`
titán
Nézd meg EGLL-en vagy KJFK-n pl.
Tegyél fel kiegeket, akadni fog.
Gizmo94
veterán
KJFK- t ki más javasolta volna mint Fatal, a goodwill pilot.. A létező legdurvább traffic. Totál dia lesz.
andorra
őstag
Elsikkadt a lényeg: előszőr a custom beállításokban állítsd be a maximum értékeket az összes fejezetben.
Falconer
aktív tag
Nem valami sempronja van a srácnak 1 giga rammal? Mert ha igen, akkor nem kell oda KJFK
Gizmo94
veterán
Én nem tudom, de ha igen, akkor az FSX-et nem kellene bántani. Egy giga rammal nem fog elmenni.. Nálam csak 2.8 g-t lát az XP ezért csak géptesztre tudom használni az XP-s FSX-et, mert pont belefér a takeoff és egy kis keringés, aztán hamarosan oom.
Story: Egyszer régen Cintulával készülődtünk repülni MD11-gyel egy tutorialost, msn-en szervezkedtünk, de vagy egy óráig, bár inkább tovább. Hatalmas előkészületek, stb. ezt írd az fmc-be, azt írd, bentvan? Bent. Waypoints, sid-stars, benya, komoly előkészületek. Minden megvan? Meg. RW-n vagy már? Aha. Akkor go. Go.. Hittem én, mert ekkor: OOM.. your computer run out.... change your settings. Mondom, aha minnyá change, fejszével. A r**** k****k********anyádat.
Ennyit a ramhiányról dióhéjban..
[ Szerkesztve ]
Korcsii
őstag
izomhod valamelyik első hozzászólásában írta, milyen gépe van, FSX esélytelen..
backtrack-ot pedig kösz, én is erre tippeltem, és mivel más nem cáfolta meg, remélem ez is a valóság
off, de párszor elég rendesen felnevettem rajta... youtube [link] [link] [link]
és ha már EGLL, úgy érzem meg lettem szólítva VATSIM-es társaim mit szólnátok egy közös közepes-longhaul úthoz a vizsgaidőszakok végén? (nekem konkrétan érettségi szóbeli van, azaz pl júni 18-20-ra gondoltam)... USA, Afrika, Közel-Kelet valahonnan Európából (akár több reptérről, és akkor valahol találkozunk útközben - csak azt azért elég rendesen meg kell szervezni - bár egyszer már összejött elsőre)... msn...
Falconer
aktív tag
Én is szívesen csatlakoznék a dologhoz, habár még nem vagyok vatsim tag. Már rég el akartam kezdeni az online repülést Még kb másfél hét aztán végzek minden vizsgával.
Btw max két órás utakat kéne szerintem repülni valahol kontinensen belül, mert hosszabban baromi unalmas, nem? Vagy nézünk videókat közben?
Falconer
aktív tag
Még egy info:
Max range 2,300 nmi.
AirBooms
addikt
Ööö,mivel repülsz?
Korcsii
őstag
szerk: AirBooms: google alapján 737
hosszú, második fele sztorizgatós, akit nem érdekel, ne olvassa...
ez attól is függ, hogy ki milyen utakat repül egyébként magában (én teljesen vegyesen, 3,6 órára jön ki egy átlagos út hossza nálam),milyen gépel szeret repülni (FSX-ben azért olyan túl sok jó, kimondottan short-haul gép nincs, talán ezért is a 747 nálam a kedvenc, aminél meg a long-haul szinte magától értetődő, és ott van néhány olyan esemény is, ami a rövid utakon nincs), ki mennyi időt tölt el egyébként a gép előtt egy nap, mennyire fertőzte meg a(z online) repülés, stb... (VA-nál időgyűjtésnek se rossz + még egy pont a térképen)....
mindkettőnek megvan a maga szépsége, de aki magától nem szánná rá magát egyetlen longhaul-ra sem, az lehet nem élvezné csapatban sem... ezért talán tényleg jobb lenne egy rövidebb út (akár esetleg egy bemelegítésnek is)... hosszabb mellett szól viszont az, hogy arra talán ritkábban van esély (shothaul-nál azért akár spontán is össze lehet jönni, 2 szabad órát azért sűrűbben talál magának mindenki - persze a repülés miatt ne mondjon le senki semmiről, de ha amúgy is csak a gép előtt ülne, akkor miért ne), ha nem is egy reptérről indulunk (mert pl Geryson ELLX én pedig EGLL "központú" vagyok), akkor is nagyobb eséllyel fogunk egymás közvetlen közelében repülni (persze ezzel a figyelem is nő), több időt töltünk együtt (még ha csak a virtuális légtérben is), és így (főleg ha a végén nincs ATC, és a reptér adottságai is lehetővé teszik) akár egy parallel approach is beleférhet... meg ha valaki le akar tudni egy long-haul flight-ot, akkor azért csapatban repülve élvezetesebb... no meg világot látni, hosszú utakon több érdekes tájat érinthetünk... meg számomra nagyobb kihívás az útvonal megtervezése is ("az szép, ami nehéz")... shothaul viszont egyértelműen nagyobb sűrűségben tartalmaz eseményeket...
eddig keveset repültem másodmagammal, még kevesebbet csapatban, parallel approach-ból pedig eddig 4 jutott nekem...
groupflight-ból csak 2 BAV overnighters eseményen vettem részt - mint a neve is sugallja, British Airways Virtual szervezés, és elég hosszú, már-már hajnali leszállással... az első összefoglalója: [link]
másodmagammal elsősszőr spontán repültem, szintén longhaul (EGLL-OMDB), majd Geryson-nal (CYVR) longaul, és nemrég gabitoo88-cal két shothaul (EGLL-LFMN, LHBP-EGLL)... számomra mégis ez a két rövid volt a szenvedősebb...
és akkor már leírom a parallel approach-okat is, egyszer spontán alakult ki olyan helyzet EGLL-en, hogy nagyon közel volt az érkezési időnk (talán meg is egyezett), így mivel nem volt ATC, a normális gyakorlattal ellentétben egymás mellett tettük le a két gépet... ezt követte a fentebb már említett OMDB, CYVR és LHBP-EGLL út... különleges élmény egy ilyent is összehozni...
videózás jó dolog, netezés se rossz, kimondottan dolgozni/tanulni viszont nem lehet közben, ez tapasztalat...
megint de sokat szövegeltem, bocs...
[ Szerkesztve ]
Falconer
aktív tag
Nem kell szvsz offba rakni, eléggé szorosan kapcsolódik ez a témához
737tel nem bírtam kibékülni, egyszer néztem a panelját, meg a checklistet, és idegbajt kaptam tőle. 747et megtanulni meg még nem volt időm.
-> E-190
Amúgy most nézem, beszállhatok egy Legacyval is, 3240nm-t ki lehet belőle hozni, max türelmem nem lesz hozzá
Korcsii
őstag
hehe, na jó, kisgép, legalább annyit eltaláltam de a B732-nél is ennyi... az már más kérdés, hogy a második találat valóban az E190 volt
azért off, mert hosszú, sok benne a sztorizgatás, elvontabb dolog, és az online repülés az nem kifejezetten FS9/FSX...
Korcsii
őstag
dupla...
[ Szerkesztve ]
AirBooms
addikt
Szerintem nagyon on amit írtál. Nem csak a hány gigahertzre húzott procik, melyik addont érdemes telepíteni a ki tudja milyen gépre című hsz-ek az idevalók. Én főleg az ilyen, sztorizgatós hsz-eket szeretem, s ezek hiányát hiányolom. Vagyis nem bánnám, ha ezek nagyobb arányban szerepelnének a topikban. Az újak is ettől kapnak kedvet és a mi, öreg motorosok is talán újra rászonjuk magunkta egy-egy repülésre, nem csak az állandó panszkodással leszünk egy kis időre elfoglalva... Szóval szerintem bátran elő ezekkel a sztorikkal, s ha vannak jó képeid is, azokkal se kímélj bennünket!
És igenis, az online repülés nagyon is FS9/FSX! Csak magasabb szinten!
izomhod
senior tag
sempron 1 giga ram
most fenn van a 9 és az x is, de hiszek nektek,9 marad. a 10 úgyis sokat foglal most még tanulgatok, meg olvasgatok inkább, mielőtt belelovallom magam
[ Szerkesztve ]
fatal`
titán
"a 10 úgyis sokat foglal"
Óvatosan ezekkel, 220 giga az FS9em
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 32GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Eladó teszteletlen ventilátorok 120mm-230mm!
- Acer Aspire 7 Laptop , i5 8300H , 1050 Ti 4GB , 16GB DDR4 , 128GB SSD , 1TB HDD
- RaidSonic IB-1823MF-C31 - Dobozos, újszerű
- Vintage erősítő (1978-1979): Pioneer SX 980 eladó - 540.000 Ft