Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Korcsii

    őstag

    válasz Falconer #5490 üzenetére

    szerk: AirBooms: google alapján 737 ;)

    hosszú, második fele sztorizgatós, akit nem érdekel, ne olvassa...

    ez attól is függ, hogy ki milyen utakat repül egyébként magában (én teljesen vegyesen, 3,6 órára jön ki egy átlagos út hossza nálam),milyen gépel szeret repülni (FSX-ben azért olyan túl sok jó, kimondottan short-haul gép nincs, talán ezért is a 747 nálam a kedvenc, aminél meg a long-haul szinte magától értetődő, és ott van néhány olyan esemény is, ami a rövid utakon nincs), ki mennyi időt tölt el egyébként a gép előtt egy nap, mennyire fertőzte meg a(z online) repülés, stb... (VA-nál időgyűjtésnek se rossz + még egy pont a térképen)....

    mindkettőnek megvan a maga szépsége, de aki magától nem szánná rá magát egyetlen longhaul-ra sem, az lehet nem élvezné csapatban sem... ezért talán tényleg jobb lenne egy rövidebb út (akár esetleg egy bemelegítésnek is)... hosszabb mellett szól viszont az, hogy arra talán ritkábban van esély (shothaul-nál azért akár spontán is össze lehet jönni, 2 szabad órát azért sűrűbben talál magának mindenki - persze a repülés miatt ne mondjon le senki semmiről, de ha amúgy is csak a gép előtt ülne, akkor miért ne), ha nem is egy reptérről indulunk (mert pl Geryson ELLX én pedig EGLL "központú" vagyok), akkor is nagyobb eséllyel fogunk egymás közvetlen közelében repülni (persze ezzel a figyelem is nő), több időt töltünk együtt (még ha csak a virtuális légtérben is), és így (főleg ha a végén nincs ATC, és a reptér adottságai is lehetővé teszik) akár egy parallel approach is beleférhet... meg ha valaki le akar tudni egy long-haul flight-ot, akkor azért csapatban repülve élvezetesebb... no meg világot látni, hosszú utakon több érdekes tájat érinthetünk... meg számomra nagyobb kihívás az útvonal megtervezése is ("az szép, ami nehéz")... shothaul viszont egyértelműen nagyobb sűrűségben tartalmaz eseményeket...

    eddig keveset repültem másodmagammal, még kevesebbet csapatban, parallel approach-ból pedig eddig 4 jutott nekem...

    groupflight-ból csak 2 BAV overnighters eseményen vettem részt - mint a neve is sugallja, British Airways Virtual szervezés, és elég hosszú, már-már hajnali leszállással... az első összefoglalója: [link]

    másodmagammal elsősszőr spontán repültem, szintén longhaul (EGLL-OMDB), majd Geryson-nal (CYVR) longaul, és nemrég gabitoo88-cal két shothaul (EGLL-LFMN, LHBP-EGLL)... számomra mégis ez a két rövid volt a szenvedősebb...

    és akkor már leírom a parallel approach-okat is, egyszer spontán alakult ki olyan helyzet EGLL-en, hogy nagyon közel volt az érkezési időnk (talán meg is egyezett), így mivel nem volt ATC, a normális gyakorlattal ellentétben egymás mellett tettük le a két gépet... ezt követte a fentebb már említett OMDB, CYVR és LHBP-EGLL út... különleges élmény egy ilyent is összehozni...

    videózás jó dolog, netezés se rossz, kimondottan dolgozni/tanulni viszont nem lehet közben, ez tapasztalat...

    megint de sokat szövegeltem, bocs...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés