- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- skoda12: Webshopos átverések
- GoodSpeed: iPadOS 26 A Liquid Glass varázsa
- sellerbuyer: Nem veszélytelen a RAM duplázás de vajon megéri?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
Viszont akkor Kingston felé kacsintgatok... Akár 2 winnel is.
Bár ezt a win dolgot lehet valahogy úgy kéne megoldani, hogy 2 user, és a drivereket csak 1-1 usernek pakolom fel (Pl vga, bár nemtudom lehet-e ilyet)Köszi szépen, szerintem Kingston lesz. Ha érzetre hasonló a kettő, akkor best buy. Szintetikus tesztek totál nem érdekelnek.
-
tamas87
csendes tag
Köszönöm a válaszod. Hát kezdő vagyok a témában és olvasgatok. Ha nem tudok valamit kérdezek. Csak amúgy akkor nem értem minek ez a sok teszt... Persze biztos van akinek fontos, mert mindenkinek másra kell, de engem csak megkavart, mert az ember ilyenkor - főleg laikusan - keresi azt a terméket, ami az összes tesztben az első vagy elől van. Nekem csak internetezésre, szövegszerkesztésre meg stb..re kell. Csak annyit hallottam róla, hogy nagyon jó, meg, hogy sokat do a gépen és beruházok egyre. Szerencsés vagyok mert a laptopomban van második merevlemez hely is, szólva rendszernek kell. Röviden ennyi...de sok mindent meg tudtam tőletek és ezért köszönet mindenkinek.
-
tamas87
csendes tag
Köszönöm az ajánlást. Samsungról én eddig csak jó véleményeket olvasgattam. Corsairról vegyes érzelmek vannak az emberekben. A "körül" a tárhelyre vonatkozott, de összegeben olyan 55 E Ft max. többre sajnos nem futja jelenleg. Akkor +1 pont a Samunak. Megfordult a Kingston is a fejemben de Samsungról több jót hallottam, a 830-as széria viszont nagyon dúrvára sikerült nekik. Szerintem best-buy lesz...