- ldave: New Game Blitz - 2025
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neuler
csendes tag
Sziasztok!
Záróvizsga jelentkezéshez ki kell tölteni egy lapot ami a szabadon választható tárgyakat tartalmazza (amiket elvégeztem), nos az ehhez szükséges nyomtatványt sehol sem találom a neten, előre kitölteném mert már abszolvált hallgató vagyok, nem járok be, csak valamikor amikor be tudok menni gyorsan leadnám.
Tudja valaki ,hogy hol érhető el? (nem találtam sehol)
-
scream
veterán
válasz
PandaMonium #5619 üzenetére
Mondjuk az érdekes, hogy estin egyáltalán nincs se jog se közgáz.
De akkor a lényeg, hogy megoldódni látszik a probléma.
-
scream
veterán
Kötelezően választhatóból az IK-n 2 tárgy van (jog, közgáz) és ennek a kettő tárgynak a kreditértéke a minimum (na meg ugye a maximum is, így a választható jelző akár el is lehetne hagyható...), amit össze kell szedni. Szóval ha ez a két tárgy megvan, akkor a kötelezően választhatóakat le is tudtad.
-
hEngi
tag
válasz
PandaMonium #5616 üzenetére
A kötelezően választhatóakból mindet el kell végezni.
Ha jól értelmezem azt jelenti hogy a nem szakmai tárgy de kötelező elvégezni. Javítsatok ki ha tévedek.
Ezen kívül van szabadon választható és ebből kell 9. -
PandaMonium
őstag
válasz
aizen92 #5615 üzenetére