Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#282) Tigerclaw válasza BeZol (#279) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Abban egyet értek, hogy így nulla csillagosan ne hozzák Europába, se máshová. Én 3 csillag alatt nem is engedném sehol se forgalomba hozni egyik autót sem.

Viszont a SUV-ok térnyerésével már nem biztos hogy számít egy 5 csillagos törésteszt, ha 1 tonnás autóban ülsz, a másik meg másfél-két tonnásban. Ráadásul a törésteszteket még ma is elég alacsony sebességgel végzik, szóval míg számítani számít, de nem annyit amennyit gondol az ember. A legnagyobb sebesség amivel próbálnak 64km/h, vagyis olyan mintha két 32 km/h -val tötymörgő autó találkozna szemben egymással. Sima országúton egy rossz előzésnél ez a relatív sebesség kb. 200km/h gyorshajtás nélkül. Az oszlopos ütközést 29km/h-val szimulálják, aminek szintén semmi értelme nincs.

Gondolom az NCAP sorsa is hasonló lesz, mint az NEDC. Egyszer majd leesik valakinek, hogy az egész inkább csak autós marketing a jelenlegi vizsgálattal.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.