I4,ix3-ban is ilyen akksi van?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
I4,ix3-ban is ilyen akksi van?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Tuti nincs benne szenzor, de még bajuszkapcsoló sem
Ugyan nem használtam még ilyet, de azért könnyen el tudok képzelni olyan szituációt, ahol baromira nem esik kézre a kormány "kilenc órája", hogy ott matassak az irányjelzőért.
(#8003) Shadowbull válasza FIREBLADE78 (#8001) üzenetére
Nem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
BMW NMC (Nickel Manganese Cobalt) akkumulátort használ
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Újdonságok: hátsó kijelző, hangulatvilágítás, ülésszellőztetés és csendesebb utastér (ígéret).
evDirect villanyautós töltőhálózat
+ nagyobb, elvileg 66os akksi a sima rwd-ben, ha minden igaz (WLTP változás is tükrözi)
Avanti Roma
igen, ezzel nagyobb hatótávja lesz, mint a 21 előtti long rangenek.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Ráadásul "igénytelen" LFP... ha nem butították az alapmodellben a fényszórót, hangrendszert meg hasonlókat, akkor ez eléggé bestbuy.
9 hangszóró van a kicsi akkusban, a nagyban 14 helyett 17. Árban viszont (legalábbis itt nálunk Németo-ban) drágább lett egy ezressel sztem (42 vs 43k Eur) de lehet rosszul emlékszem. Mindenesetre nagyon jó deal így is. Sőt...
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Azt hittem megkapta mindet a kicsi is. Vajon a mátrix LED-et sikerült már szoftveresen bekapcsolni? (vagy rosszul tudom, ment már a régiekben is?)
[ Szerkesztve ]
Emlékezzünk azokra a véleményhuszárokra és kommentelőkre akik azt mondták, hogy a model y eladások csak úgy fognak élre törni hogy megszűnik a model 3.
Az árról... a régi verzió is legalább olyan jó volt mint a bmw i4, a mostani meg lemossa azt a padlóra. Mindezt 5 millió forinttal olcsóbban.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Házon belül azért ezzel az árazással kialakult egy nem kicsi dilemma, miszerint hatótáv és frissebb design (M3 2024) vs jelentősen nagyobb helykínálat (Y). De ettől függetlenól venni fogják mindkettőt, mint a cukrot.
Ez az új M3 azért kijelöli az utat a frissített Y-nak (gondolom 1-2év még), az marha jól nézni ki ezzel a front bumperrel, sportosabb lámpákkal, meg minden belső teret érintő új cuccal (hátsó kijelző, ambient light..).
Avanti Roma
Nah srácok kezdjetek felkészülni lélekben a hozzám hasonló sok fogalmatlan hülyére
Ez azonban a jövőben változhat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ha ezt a személyautókra is bevezetik, a terhelési díjtól az ICE-sek a falnak fognak rohanni...
Viszont lehetőség lesz a jövedéki adó kiváltására... és nekünk is vége az 5 Ft-os km-eknek...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
Viszont az utak nyugodtabbak lesznek, mert vélhetően lesz némi visszatartó ereje a "mindenhova IS autóval megyek" életérzéssel szemben. Egyben öntököndöfést is elkövet ezzel az út fenntartója, mert a kevesebb jármű kevesebb kihasználtságot és kevesebb bevételt fog jelenteni, így a végén még az is kiderülhet, hogy az extra útdíjjal terhelt elkerülők is fölöslegesek, mert az extra útdíj nélkül használható külterületi főutak is elegendők annak a forgalomnak, ami marad. Tudom-tudom, bilibe lóg a kezem...
Egyébként nem lesz ebből semmi szgk kategóriában. A katás taxisok majd megint jól felemelik a hangjukat és minden marad a régiben.
[ Szerkesztve ]
(#8016) Andras6800 válasza cinemazealot (#8015) üzenetére
Illetve a linkelt cikkből:
"Az uniós Eurovignette irányelvben napirenden van ez a téma is, de záros határidők nélkül, és egyelőre nem tudni, hogy a Európai Bizottság mennyire lesz határozott abban, hogy a személyautók e-matrica jellegű rendszerében is ilyen változások történjenek. A NÚSZ részéről ugyanakkor igen komplex fejlesztést igényelne egy olyan eszközt létrehozni, amely a teherautókhoz hasonló módon le tudná követni minden egyes személyautó megtett útját – tette hozzá a NÚSZ."
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Pedig sanszosan ez a jövő, hogy a környezetszennyezést büntetik.
Persze ez majd gerjeszt egy rakás szociális problémát. Akinek nincs pénze lecserélni az EUR3-as autót, majd biztos lecseréli, ha vagyon lesz vele járni.. Mondjuk legalább kevesebbet megy, de akkor is.
+ erre jön rá az egyre masszívabb fosszilis üzemanyag adóztatás.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Ennek nincs köze a környezetvédelemhez, csak egy újabb adóemelés.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új M3 FL kapcsán: The new 8-inch screen includes access to adjustable climate controls, music, or even entertainment apps like Netflix, YouTube, and Disney Plus.
kérdés: hátul menet közben is működik ez?
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Már hogy ne lenne, ha károsanyag kibocsájtás alapján IS fizetsz egyre nagyobb adót?
Olvad el a cikket.
"A minisztériumi javaslat szerint például a külvárosi utakon a J2-es kategóriába tartozó kéttengelyes teherautók esetében az Euro VI. kategóriánál kevésbé szennyező járművek esetén 2 eurócent, addig az Euro III. környezetvédelmi besorolású kocsiknál már 9,6 eurócent a kilométerenként számított külsőköltség-díj. A legrégebbi motorokkal felszerelt, legszennyezőbb járművek az Euro 0 kategóriába tartoznak, esetükben pedig már 18,6 eurócentet számolnának fel kilométerenként."
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Mert akkor ez az adó vissza lenne forgatva, de itt nem erről van szó. Egyszerű megszorítás.
Lehet inkább neked kellene elolvasnod.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
"mostani meg lemossa azt a padlóra."
A közelében sem lesz. Az új TM3 is gagyi kommersz autó lesz, még jobban olcsósítva.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Ma egy Békéscsaba-Bp-Bcsaba vonalon közlekedő EurV kamionunk fizet HUGOban cca 1.3 milliót havonta. Ha ez bejön akkor 30-80% között lesz az emelkedés. Szerinted ki bírom termelni v áthárítom?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Nem én szavaztam meg ezt a kormányt, sajnálom.
De ez továbbra sem környezetvédelmi adó, mert nincs környezetvédelemre visszaforgatva. Csak ilyen indokkal szedik be.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Oké persze minden adó a nagy közösbe megy be, de a neve akkor is ez.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Gyorsabb átállítás Euro 6-ra (és villanyosra).
Az villanybuszunk Nagyvárad-BP útvonalon autópályán végig 90-nel 315 km-en kevesebb, mint 70%-ot fogyasztott a 380 kWh-s akkuból. Átlagfogyasztás: 80 kWh/100 km Nettó 110 Ft-os villannyal töltve 90 Ft / km Km költsége kb a fele a hagyományosnak. Kamionok is ügyanebben a ligában lesznek.
Városi üzemmódban, menetrend szerinti tesztüzemben le sem írom a fogyasztását, mert minden dízel busz bőgve elkullog. Ott nem 50%-ra jött ki a költség, hanem töredékére.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
A benzin jövedéki adót is az utakra kéne fordítani hivatalosan, csak nem sikerül. De ez hogy jön ide?
A politika úgy ösztönzi az embereket gépjárműpark fiatalításra, hogy adókkal bünteti az elavult szennyező eszközöket.
Abban igazad van, hogy az így befolyt pénzt lehetne fordítani mondjuk a szociálisan rászorulók új autóhoz segítésére. De attól függetlenül az ilyen adókkal lehet terelni a piacgazdaságot a zöldítés felé.
Azaz nem kitiltják az EURO 4-et, 5-öt, vagy bármit a városból meg az országból, mert az durva azonnali beavatkozás, hanem anyagilag érdekeltté teszik az újabbra váltást. Aki meg nem megy annyit, vagy 90%-ban oda fuvaroz/ megy ahol ilyen nincs érvényben, az nem vált. Neki anyagilag nem éri meg.
Akkor lenne sima megszorítás, ha szimplán súlyhoz kötnék mondjuk. Akkor kb ugyan annyit fizetne az EURO5-ös kamionos, mint aki EURO 0-ás szörnnyel jár.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Hát jah nem ok nélkül nézegetem az EV átállást magánban először. De azért ehhez hozzájön hogy egy EV kamion nem két fillér és bizonyos viszonylatokra nincs is infrastruktúra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Attól még hogy az a neve, még nem az.
Andras6800
Úgy jön ide hogy nem érdemes együtz kezelni azokkal a környezetvédelmi adókkal, amit a többi európai országokban vezetnek be. Ennek nem a környezetvédelem a célja, hanem hogy pénzt szedjenek be.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Újra lesz magyar állami támogatás villanyautó vásárlásra – de nem mindenkinek
30 milliárd forintot kapnak a taxisok, magánszemélyek nem igényelhetik.
Természetesen brüsszeli pénzből szeretnék majd megvalósítani.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Hát ezeknél a fejlődés nem igazán jelent design váltást is. Ez a kocsi pont úgy néz ki, mint a korábbi. Kívül, belül tökugyanaz, amennyi változás ezen van, az max. egy gyengébb facelift-nek felel meg egy bármilyen más autón.
A tudomány a valóság költészete!
"lemossa azt a padlóra. Mindezt 5 millió forinttal olcsóbban."
Továbbra is sokkal sz*rabb beltérrel és futóművel, meg egy középre behányt monitorral.
A tudomány a valóság költészete!
A beltér izlés dolga... a futóművét próbáltad? ...kognitív disszonancia
A számok majd mutatják.... azért pár cégnél idegesek ettől...
Szerk: mielőtt le TeslaFan-oznál... BMW-m van....
Azért az árelőny, a volumen valamint a várólista hiánya együttesen jelentős fegyver... különösen a mai helyzetben...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
De vajon miért mindig ezeket a hiéna féreg taxisokat tolja az állam..
Ha tényleg átálltak strukturális akkupakkokra és gigacastra akkor ez kvázi új modell.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
"azért pár cégnél idegesek ettől..."
Miért lenne ettől bárki is ideges?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Még senkit nem TeslaFan-oztam le.
4 milliót tényleg nem biztos, hogy megér mindez, persze ez is ízlés kérdése. Meg azért várjuk meg, mit lép a BMW. Nem lepődnék meg némi árcsökkentésen.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új modell, ezért írtam azt, hogy az új modellek ott nem járnak együtt design módosítással is. Ez max. egy facelift, amit én spec sajnálok, mert nem tetszett még eddig egyik Tesla sem kinézetre. Úgy tűnik, évtizedekre terveznek egyetlen desig-al. Gondolom ez is a költségcsökkentés része.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Miért lépne erre a BMW bármit is? Az i4 nem versenyez a TM3-mal.
Mellesleg a BMW ezerrel fejleszti a Neue Klasse-t, az van fókuszban a cégnél.
Lesz is róla hamarosan ízelítő, 2025ben meg széria.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Úgy tudtam, hogy az i4-et a TM3 "ellen" hozták ki.
A tudomány a valóság költészete!
A fapad i4 ami 4-el több. Egy hasonlóra extrázott i4 az 10 millával több mint a Model3.
(persze tudom egy prémium német BMW az sose fapad egyesek szerint. Szerintem meg 2023ban simán rámondható hogy fapad egy autó metál fényezés, ülésfűtés (hűtés), kormányfűtés, kulcsnélküli nyitás, fejlett vezetéstámogató rendszerek, elektromos memóriás ülésállítás, vezetéknélküli mobil töltő NÉLKÜL)
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Nem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Hasonlóra?
Egy i4hez olyan extrákat tudsz venni, amiről a Teslánál nem is hallottak.
Arról nem is beszélve hogy már 2013ban is ultra gagyi volt egy autó ultrahangos szenzorok nélkül, nemhogy 2023ban.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Ez fordítva is fennáll, ezért csak hasonlóra próbáltam konfigurálni, hogy legalább azok a felszereltségek kb egyezzenek amire van lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Például?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Ez nyilván ízlés dolga, ezt már kitárgyaltuk korábban. Szrintem a Tesla annak jó, akinek fontos a hatótáv és az ár, illetve akinek tetszik ez a forma (és belső). Ez minden autóra igaz. Ha valakinek nem tetszik, akkor hiába megy el 500km-t és hiba jó relatív az ára is, ha nem akar olyan autóval menni 500km-t, amiben nem érzi jól magát. Én az óccsó Volvo-t is azért vettem el, mert nem akarok olyan kocsit, amiben nincs műszerfal, vagy ha már nincs is, akkor legalább nem rendelhető bele HUD. Innentől tök mindegy, mit tud, nekem már nem számít vásárlási opciónak.
A tudomány a valóság költészete!
Én nem ízlés és egyéb szubjektív szempontok alapján hasonlítottam a kettőt. Sőt össze se hasonlítottam.
De szerintem, ha már árat akarunk egymás mellé tenni, akkor legalább hasonlóra konfigurált autóval tegyük. Mert ezzel az erővel lehetne egy fapad 116d-hez is hasonlítani a Model3 árát és máris a BMW olcsóbb.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
fingópárna, SUC, Netflix, Youtube, Tidal, Disney+, boombox, sentry, dog mode, FSD, 15" kijelző, hátsó kijelző, frunk, BT xbox controller támogatás, caraoke, Elon Musk stb.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
LOL.
Ez egy tablet leírása, nem pedig egy autóé.
Ez az összes nem ér egy fél HUDot. Vagy egy tolatóradart...
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
fingópárna, xbox controller, caraoke, stb - nyilván baromság attól még létezik és BMWnél nem is hallottak róla talán.
SUC - lehet bagatellizálni és mellébeszélni, attól még igenis fontos tényező
Videó streaming - töltés közben se rossz néha, de hátsó kijelzővel főleg értelmet nyert. Persze lehet BMW-be is fejtámlára applikálható aliexpresses mobiltelefontartót rakni, hogy a gyerek csendben legyen hátul. A Leafben is tök jól müxik ez a megoldás. Mondjuk nem túl prémium.
Sentry - fizetett már nekem egy 760ezres javítást.
dog mode - ha van kutyád...
FSD - tabletben ritkán van, BMWben még ritkábban
nagy kijelző - na igen, a menühöz felesleges, Leafnél is jól elvoltunk a kicsivel.
frunk - tabletben ilyet se láttam még, de arra se utolsó ha pakolni akarok oda
Na de akkor lássuk a nélkülözhetetlen i4 extrákat.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****