Szép nagy tank az biztos.
A tudomány a valóság költészete!
Szép nagy tank az biztos.
A tudomány a valóság költészete!
NISSAN SPEED SHOP CÉGEKNEK!Elektromos cégautót keresel?⚡ A Nissan Leaf most 6 495 000 Ft-tól lehet a vállalkozásod új tagja! 🚗 Garantált 6 millió Ft kedvezmény 2024.03.11-03.18. között! 💰 100% elektromos autó, 60 perc körüli töltési idővel és akár 385 km hatótávolsággal. Az akció a 2024.03.31-ig forgalomba helyezett autókra érvényes!
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
ugy nez ki nem vasaroljak a nepek. feb 5 elott meg 13,5 volt a 62-es nconnecta, most 9,8-ert szorjak kifele.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
62-es akku kezelésén valamit javítottak, ez már reális ár
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
hahu-n frissitve az arak, tamogatas utan:
40-es visia 3,7m
40-es acenta 4,3m
40-es tekna 5,8m
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
Én nagyon komolyan elgondolkodtam, hogy ennyiért veszek egyet, pedig baromira nem kell (már van egy fél éve lízingelt 3 éves Leaf meg egy új MY). Ennyiért már nyerészkedésnek se rossz...
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
ne is mond, mar a ketiranyu toltoket ( v2g, v2l ) nezegetem meg a nagyobb akkus leaf-eket
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
Szerintem lassan kizáró tényező lesz a chademo csatlakozója.....nemnagyon fogod tudni tölteni...persze ha csak otthoni töltéssel tervez valaki annak jó lehet, de akkor meg fölösleges a nagyobb akkus. (Ez szigorúan saját vélemény)
ˣ
chademo - ccs adapter elerheto, 1000$ ( remelhetoleg lesz meg olcsobb )
az akku kimelese miatt ezeket a majd 15 eves technikakat amugy is otthon erdemes tolteni, gondolom azert havi 1-2 gyorstoltest kibirnak
a legnagyobb visszatarto ero a nagyobb akkustol a br 2m-os kulonbseg, szoval teljesen jo az ervelesed
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
Handras - VW ID.7. vs Tesla Model S.
Szerintem ez az első ID a sorozatból ami be fog találni.
Mondjuk a 4 milliós vételár már annyira baráti, hogy felülírja a csatlakozót (otthoni töltésre, második autónak szerintem tökéletes).
Gyanús, hogy ez így nem müxik.
Eddig mindenki örömmel írta ki hirdetésbe az állami támogatással csökkentett árat, itt miért hagynák ki ezt a marketing fogást?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Azt viszont nem írja felül, hogy nincs akkutemperálás a Leaf-ben.
Persze ez igaz...feltéve ha megkapod a támogatást, mert anélkül szvsz nem éri meg...
Én pl a leaf-et nem az akku temperálás hiánya miatt zártam ki anno hanem kizárólag a chademo miatt....már rég látszik hogy annak reszeltek. HA egy oszlopon a chademo fej tönkre megy b@sznak rá magasról már most is, nemhogy a jövőben....
[ Szerkesztve ]
ˣ
Városban szaladgálós, ovi-suli körös, tipikus második autónak tökéletes a Leaf, oda nem "kell" akkutemperálás. Nyilván aki pályázni akar, az ne vegyen ilyet, még ha most baromi olcsó is (ennyiért tényleg nem kapsz kb semmit még benzinesből se mondjuk).
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
"Városban szaladgálós, ovi-suli körös, tipikus második autónak tökéletes a Leaf, oda nem "kell" akkutemperálás. " -> +1 Arra valóban tökéletes. Ma még szerintem hosszabb távokra is jó mert azért még vannak DC töltők is hozzá. De hosszabb távon szerintem már nem jó választás.
[ Szerkesztve ]
ˣ
Néztem én is. Ez az amit a VW-nek le kellett volna hoznia úgy 2 éve. és akkor most minden sokkal jobban lenne. De így legalább van remény
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Tipikus második autós Zoesként is látom, hogy a kis köröknél az akku temperálása visz el iszonyat nagy energiákat. Meg azt is, hogy ha nyáron a napon állsz az autóval (amit nem tudsz mindig elkerülni), egy normális villanyautó egy idő múlva hűti az akkut.
Nyilván úgy is hozzá lehet állni a dologhoz, hogy veszek egyet olcsón, pár év múlva úgyis váltok felfelé, akkor meg törődjön/szívjon majd a nagyakkuval a következő tulaj.
Az ID.7-ből lesz kombi is hamarosan. Az lesz egy nagyon érdekes autó. Ráadásul olcsóbb lesz mint a limuzin.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Pont így kell felfogni, adott árért mit kapsz. 4 millióért szerintem nem ér panaszt az, hogy nincs akku temperálás -> nézd úgy, hány millióval olcsóbb, mint az, amiben lenne.
Meg ugye pont arról beszélünk, hogy otthoni töltés, amire még egy phev is jó lenne. MEg hogy többet fogyaszt, na bumm, még úgy is a töredéke lesz a benzin árának.
handrást már jó ideje nem nézek, nem túl korrekt úgy általában
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Handrásnak a maga autóipari laikus szintjén teljesen korrekt videó mi vannak. Nem szakértő, de nem is akarja magát annak láttatni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Nem lesz olcsóbb, ez egy trükk a VW részéröl, most lehet erröl irni, h olcsóbb.
Maradjunk annyiban, h a listaára alacsonyabb, de a kombihoz külön meg kell venni a Komfort csomagot es az Assistenz csomagot is, ami a limuzin esetén az alapfeleszereltség része. A kombi esetén a kéttónusú fényezés is csak a drágább Külsö csomag "Plus"-szal és a panorámatetövel együtt rendelhetö.
Ugyanúgy felszerelve Kb 1500 euróval drágább lesz a kombi Németországban.
Értem én, de mi ebben a trükk? Legalább eldöntheted hogy kellenek-e neked ezek a csomagok vagy nem.
Amúgy az 1.500 eurós felár is teljesen korrekt. Már ha eltekintünk attól hogy mennyire drága egyébként.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
A használt piac is csak esik és esik. 5,5-ért 40-es Nconnecta, nem is egy. De volt már a hetekben 5,2-ért.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
De hát az maximum annyit is ér, (vagy még annyit sem). Egyébként ha így esik a Leaf ára még nálam is újra szóba jöhet.. Pedig már teljesen ráálltam a 3-4M körüli béka helyett 5M körül egy 2017-18-as 28kW-os ioniq vásárlására, mert sokkal fejlettebb autó. De ha az újabb, garis 40-es Leaf-ek is lecsúsznának 4-5M közé (ahol már felbukkan 1-1 premium felszereltségű ioniq), akkor lehet lemondanék a CCS2-ről, a temperált akkuról, és a kicsit nagyobb beltérről. Úgyis csak második autónak kellene rövidebb távokra a 7 személyes mellé.
Az piszok jól néz ki......
ˣ
Ne tedd!!! Az ioniq sokkal jobb autó!!
ˣ
Tudom. És sanszos, hogy az akksija is tovább fogja bírni egy most x éves ioniqnak mint egy fiatal leafnek.. szóval azért még sokat kéne esnie hogy alternativa maradhasson. És ahogy a hatékonyságukat nézem ott sincs csoda, a 28kW ioniq-ból kb annyi km-t lehet kihozni mint amennyit a leaf a 40böl tud..
viszi magával a többit is, vagy azok ezeket
2019-2020-as M3LR már látni 9 misi alatt.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Meg az egész autó piac, ahogy az ingatlan is. Hitelkamatok fent, autó behozatal lent, építési engedély kiadások minusz 39%, az 1-2 milliós autó kategória pörög csak. 4-5-8-10 milliós szegmens be van állva. Megy a kivárás. Elfogyott a pénz.
Ma foglalóztam egy V60 phev-et, meglátjuk. Vidékről jogsi nélkül nehezebb. Valahogy el kellene jutnom Debrecenből BP-re a következő napokban, egy söfőrrel. Meg vissza. Na majd kitalálok valamit.
De ha nem jön össze a Volvo akkor várok Leaf-re, veszek egy ilyen átalakítót és megy a tisztán elektromos. Van még úgyis 1-2 hónap a jogsiig.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
Vonat?
Vonat, vagy [link]
nem tudom, én 4,4.ért adtam el a soul ev-t 2 hónapja
ha nincs jogsi hogy akarod?
Hárman mentek?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Helyedben maradnék az Ioniq-nál.
A tudomány a valóság költészete!
Köszi, ez tiszta sor. Amúgy annak is sokat esett az ára, már láttam több premium felszereltségüt a 4.8-5M ársávban is..
Jó lenne, de 27-ért szerintem sok, és sajnos a külső design nagyon avétos lett, nem tudom miért nem mernek kicsit modernebb formákkal próbálkozni?? Mondjuk a VW soha nem a formatervezési forradalmáról volt híres, nagyon unalmas autókat csinálnak.
Viszont van benne egy rendes HUD!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Nekem kifejezetten tetszett az ID.7 is,. kívül-belül. A kombi még attól is jobban néz ki. A VWtōl pont ezt várjuk, szolid dizájnt, nem barokkos túlzásokat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Nekem is bejön. Elismerem, hogy nem túl izgalmas, ez nyilván a VW koncepció része is - nehéz imádni, ezért nehéz utálni is, kevesen vannak, akik a külső miatt nem veszik meg.
Ezzel együtt szerintem ezek a konszolidált, szolid formák időtállóbbak, mint a modernek.
De a legfontosabb, hogy számomra sokkal fontosabb, hogy milyen bent ülni egy autóban és használni, mint hogy hogyan néz ki. Most ezzel nem az id7-et minősítem, mert nem ismerem, de sokszor látom, hogy az embereknek fontosabb a kinézet és a presztízs, mint hogy mennyire jó valamit használni.
Nincsen jogsid és 25 milliós autót veszel? Bátor
Menj telekocsival. Legjobb
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Akinél van otthon falitöltő kiépítve. Kábelezés honnan kellett és hová?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Maradt egy 5m-es 5G 50 mm darabom a napelem kivitelezésekor, azt kötöttem a bejövő 3x32A dobozba, a töltőnek kialakított csatira a másik végén meg a 3x32A töltő.
"there are more jacks then one at the fair..."
Nekem a garázsban van az elosztó, oda jön be az órától a 3 fázis, az lett leágaztatva.
Nálam a garázsban lévő 3x16A aljzatból egy dugóval 6m 5x4MT be egyenesen a töltőbe...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
Nekem a napelemrendszer inverter teraszon lévő elosztódobozából lett a garázsba áthúzva, a napelemnél ott a túlfesz, túláramvédelem, meg mellé kapott egy kombinált ÁVK-t.
Hú ahány ember annyi változat. Egyszerűsítve a dolgot. Magát a töltőt direktbe kell kötni valahová vagy kell neki egy aljzat? Utcára akarom a falra. Villanyóra is kívül van. Bizti szekrény az meg 10m-re kb
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Keresd biker [link] fórumtársat, ezzel foglalkozik, profi és korrekt.
Hú ahány ember annyi változat.
Ahány ház, annyi féle kiépítés.
[ Szerkesztve ]
(#11048) csemberlen válasza FIREBLADE78 (#11046) üzenetére
Attól függ, hogy a villanyórádnál van-e lehetőség lecsatlakozásra. Ha nincs akkor az elosztótáblától kell.
Hja kérem az élet nem egy habostorta
+Balázzs: Köszönöm, ez volt tervben, egy taxis ismerős segített volna. De végül elhozzák.
FIREBLADE78: Dehogy új. 2017-es. Csak túl jó ajánlat volt így utaltam 500 foglalót, hogy másnak el ne adja. Amíg megoldódik az elhozatal.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
ha nem vagy biztos a hálózat kialakításában, akkor lakáselosztótól, vagy ha van egy fővezetéki sorkapocs a mérő alatt a mért fővezetéken, akkor onnan menj. Ha tuttira tudod, hogy a garázsba menő nyomvonal milyen hosszú, milyen vastag vezetékkel megy, és mennyi kötés van (leginkább nincs) rajta, akkor mehet a garázsból is, ez nem olyan kérdés amire élből válaszolhat bárki
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |