Már akartam is kérdezni, hogy a 14-e óta eltelt elsőkörös 5 munkanap határidőt tartották-e bárkinél is. Nálam azóta még semmi.
A tej élet, erő, egészség.
Már akartam is kérdezni, hogy a 14-e óta eltelt elsőkörös 5 munkanap határidőt tartották-e bárkinél is. Nálam azóta még semmi.
A tej élet, erő, egészség.
Szintén. Mikor kaptad?
[ Szerkesztve ]
"A befogadott pályázatok esetében a pályázat benyújtásától számított 20
munkanapon belül a Támogató dönt az előterjesztett pályázatok: támogatásáról; "
Innen lecsíptek viszont 5 napot a mail alapján. Tök jó, hogy ad-hoc változtatják a kiírást.
Thu, Jun 24, 2021, 17:36 egész pontosan.
Én fejben még a 3.3-as pontnál tartok: "A pályázat elektronikus benyújtását követően a Pályázó 5 munkanapon belül értesítésre kerül arról, hogy pályázata értékelésre került és megfelelt a kiírásban foglalt előírásoknak, vagy az értékelés lefolytatásához hiánypótlás kerül kiküldésre."
A felületen van egy "Beküldött támogatói okiratigénylések (1 elem)" dokumentumom, de nem látok értesítést, vagy bármit. De az is lehet, hogy Valika nem ért még el az enyém átnézéséhez.
A tej élet, erő, egészség.
Akkor lehet délután 5 körül összesítik az adott napi pályázatokat, nekem szerdán jött szintén fél 6 körül. Jó lenne, ha jövő hét elején megjönne az okirat is. Bár lehet előbb kapunk egy emailt a támogatói döntésről és utána megint pár nap lesz az okirat.
Nekem nem sürgős, még a vasércet bányászhatják az autómhoz.
Itt is ez a helyzet, de jó lenne biztosra tudni, hogy mi a helyzet a pályázattal. Ha bukó, akkor el kell kezdenem másfelé keresgélni.
Nekem is megjött ez az üzenet tegnap.
A kereskedés utána került fel a listára és nincs at javítva se a pályázat.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Nekem most jött meg.
A tej élet, erő, egészség.
A támogatói okirat, vagy a "megfelelt" üzenet? Mikor adtad amúgy be a pályázatot?
A megfelelőség. Június 15-én 8:30 körül tudtam beküldeni a 14-én kitöltött-feltöltött pályázatom.
A tej élet, erő, egészség.
Oh, akkor még nagyon messze vagyunk a végétől.
A kereskedő azt írta, én vagyok a harmadik náluk, azaz még elég gyorsan sorra kerültem.
Szóval az IFKÁs Vali elég nagy elmaradásban van az általuk ígért 5 munkanaphoz képest.
Így azért a Támogatói Döntésre ígért 20 munkanap iránt is vannak kételyeim.
A tej élet, erő, egészség.
Ráadásul az emailben már 15 munkanapot ígérnek a 20 helyett.
Azt sem teljesen értem amúgy, hogy ha megjelent a titkos kód, akkor miért nem lehetett egyből kiadni az okiratot is? Vagy a Vali főnöke, a Marika is meg fog nyomni egy gombot a következő fázisra?
Nekem meg hétfő 8.39-kor beadott pályázatra szartak eddig emailt is küldeni, olyan jó pofák. Már rendesen aggódom, hogy mi van, mikor mások ezek szerint a keddire is megkapták az értesítést.
Az iktatószámod alacsony sorszáma is tükrözi, hogy te elvileg már akkor beadtad, amikor mi még a lakcímmel szívtunk?
A tej élet, erő, egészség.
Hát igen, kora reggel +47-es számom van…Ezért sem értem mi folyik itt.
Kijött az új pályázati kiírás, aki lemaradt július 12-én újra próbálkozhat 1 milliárd erejéig. [link]
[ Szerkesztve ]
(#1370) stickermajom válasza stickermajom (#1369) üzenetére
Hupsz, ez most a céges. Benéztem.
Már vissza is vonták......
Hétvégi tapasztalatok ioniq EV-vel. (2017)
Ez volt az első ~600km-es utam, amit elektromos autóval megtettem.
(130km/h már ahol nem volt dugó + Klíma 23C)
100 km-enként töltöttem, - volt még egy kis hatótáv para - de meglepően gördülékeny volt minden. A töltésekkel sehol sem volt gond, egyszer sem kellett várnom töltőre.
Az egyes megállók 20 percesre voltak tervezve, de szinte mindig túlcsúsztunk.
(hot-dogozás, Kávé, WC stb.)
Összességében mindennel elégedett voltam.
Sziasztok!
Mely típusok jönnek szóba, ha napi 230km a tervezett táv, 130as tempóval? Tölteni nem tudok sajnos közben.
Kona/niro 64kwh vagy m3, esetleg nagy akkus enyaq
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Milyen méretkategóriában, és mekkora pénztárcával?
A 230-ban már benne van a ráhagyás, vagy az a minimum?
A tej élet, erő, egészség.
Közút, autópálya? Tegnap mentem 260km-t 39-es Niroval (30% pálya), lényeg, hogy pályán is 120 (115 GPS) alatt kell maradni mindig. Ha gyorsan akarsz menni (140 GPS), akkor 64es Kona, és Niro tudja. Kicsit drágábban Model 3 (bármelyik), VW MEB autók (id3, id4. enyaq) közül a nagy akkus változatok.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Köszönöm mindenkinek. 230km össz az fix lenne, 2.0 crtdi kiváltása a cél. Akkor várunk egy kicsit, hátha esik a nagy akksis Kona/Niro ára kint.
és közben vagy a köztes állomáson miért nem tudsz tölteni?
gondolom otthon/munkahely közt mész?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Lehet sasolni az emaileket, nekem most jött meg a döntésről az email.
Nekem is.
A tej élet, erő, egészség.
Remélem az okiratot nem a 10. munkanap délutánján küldik.
Én ma nyújtottam be a céges pályázatom, egyelőre a hiánypótlást várom (tudom mit szúrtam el a kitöltésben, de legalább gyors volt )
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Megjött Nekem is.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Mi lesz?
evDirect villanyautós töltőhálózat
M3 SR+
Bár úgy indultam neki májusban, hogy a Nissanból elegem van és azért cserélem Teslára. Mostanra lenyugodtam és oda jutottam, hogy asszonynak megmarad a Leaf és inkább az ő füstösét adjuk el.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Első félévi itthoni hibrid és elektromos autó eladások : [link]
Az mennyire kóser, hogy az IFKÁtól a saját támogatói okiratomon kívül az összes pályázó névsorát is le tudom tölteni (támogatás összege, esetleges elutasítás)?
Érdekes megfigyelés, a különböző "Dr."-k mennyire felül vannak reprezentálva a népességben elfoglalt arányukhoz képest.
Abból is biztosan lehetne okoskodni, a döntési sorszám milyen eltéréseket mutat a pályázási sorrendtől.
A tej élet, erő, egészség.
Tavaly is ez volt. Na és ?
Felkeresed majd Dr. xy - t hogy ugyan már Ön úgyis jómódú, miért pályázott ? Vagy mire mész az adatokkal ?
Ezt elfogadtad a pályázat benyújtásával, kerek perec szerepelt a kiírásban.
A sorszám pedig valószínűleg a beadás sorrendje, a pályázat száma pedig amikor létrehoztad az űrlapot. A kettőnek nem kell fednie egymást, nem tudsz belőle semmit kihámozni.
[ Szerkesztve ]
A matrica úgyis ott lesz az autón, tehát nem arra gondolok, hogy senki meg ne tudja, hogy nyertem. (Az már érdekesebb kérdés, ha egy félig közszereplő tornász-műsorvezető-jogász nevét látja az ember.)
Az izgalmasabb érdekességek közé tartozik, hogy a pályázati felületről érkező, végig nagybetűs nevek közé miként keverednek vegyesbetűs nevek is. Nem mondom, hogy kézzel írta be valaki őket az IFKÁnál.
A sorrendről meg annyit, hogy az iratszámom elég magas lett, annyit kellett szívni a tartózkodási hellyel. A sorszámom mégis vagy 200-zal kisebb, annak ellenére, hogy csak másnap tudtam beküldeni. Nem mondom, hogy nem szigorú érkezési sorrendben dolgozták fel (mint ahogy saját feltételeikben szerepel), de az ellenkezőjére sem fogadnék.
A tej élet, erő, egészség.
"Nem mondom, hogy kézzel írta be valaki őket az IFKÁnál."
Pedig valószínűleg így volt, a betűtípus is változik a felénél. Mancika szerintem kézzel pötyögte végig a listát, ezért tartott ilyen sokáig az egész.
Segítsetek legyszives, egy ismerősöm venne hibrid/elektromos autót, még nem döntötte el. Nekem Passat GTE van, és anno kaptam én is 1-2 tippet megbízható kereskedést illetően. Párszor láttam itt is az egyik nevét, egy pesti kereskedés, ahol phev/ (talán) EV autók vannak, csak nem emlékszem a nevére. Hátha tudjátok melyikre gondolok.
uj vagy hasznalt?
Használt. Jogos a kérdés, bocsi
A solymari e-service szokott sajat behozosat a'rulni, szervizbol talan jobb [mi Amperat kerdeztunk mikor ugy volt hogy nem javitjak a mostanit]. Persze nem nagy keszlet, mikor mi van [ritkan maganszemely autot is bevesznek de fullra glancolva es azt lehuzva az a'rbo'l, feltetelezve h aki ennyiert vesz annak a karcos sarvedo se tetsz... mi pont az ellenkezoje vagyunk szoval nekem fura]
Budakalaszon van a BSS szerviznek is mindig tobb zold rendszamosa.
Mi az iont maganembertol vettuk, de az Amperat egy altalanos 16. ker-i kereskedotol, ami alku nelkuli aron volt fent [tul sok auto volt bent, ki akarta porgetni de par hetet a tulaj azt hasznalta]. Nezegetni tipusokat meg barhol lehet.
Biztos van tobb is en ezeket ismerem sajat tapasztalatbol.
[ Szerkesztve ]
Lehet autót B (éjszakai) tarifáról tölteni?
Azt tudom, hogy megoldható, a kérdés hogy jogszerű e. Régen az volt a szabály, hogy bármi köthető rá, ami fixen rá van kötve, csak nem lehet bontható.
Ha jogszerűen tölthető, akkor lehet hogy nem érdemes a HMKE-t emiatt bővíteni, mert a B tarifa mellett értelmetlenül hosszú lenne a megtérülés... Ha valaki csinál ilyet hogyan csinálja? Az én töltőmön kézzel kell indítani a töltést. A feszültség alá helyezéssel a töltés nem indul el magától... Az autó menüjében van ilyen, hogy tarifafüggő töltés, de a leírásból nem derül ki, hogy akkor hogyan tölt... ( BMW i3 94 Ah 2016/12)
Bocs a láma kérdésért, új vagyok... vagy ha van rá szaktopik, a linket megköszönném...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
Régen a helyhez kötött hőfejlesztő berendezések mehettek róla (bojler, villanykályha).
A jelenlegi jogszabály (4/2011. (I. 31.) NFM rendelet 5. § (1)) szerint:
A „B” árszabás szerint számolható el - közvilágítási célra vételező felhasználó kivételével - a felhasználó által meghatározott bármely, szakaszosan is biztonságosan üzemeltethető, külön mért - az elosztó vezérlőberendezésével vezérelt felhasználói áramkörre állandó jelleggel, megfelelő segédeszköz hiányában állagsérelem nélkül nem leválasztható módon, nem dugaszolhatóan csatlakoztatott - felhasználói berendezés fogyasztása.
A tej élet, erő, egészség.
Villanyautosok.hu - Szabad-e villanyautót tölteni „éjszakai” áramról?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Ha szaldosan tudod, akkor bovitsd a hmke-t. Nekunk a szolgaltato valasza a toltesre: a 2005-os epitesu haz villanyoraszekrenyet szetbombazni (alsohangon 200e beruhazas), es az 5 Ft-tal olcsobb tarifara rarakhatom, ez a max. Viccesek, mikor hasznalnek el 40e kwh-t? 250e km ha most nem szamoltam el magam nagy hirtelenben. Na ekkor lett napelem-rendszer projekt beinditva... (es nalunk bovne jo volt ba'r me'g full tamogatas nelkul, mert az alapfogyasztasunk is sok, meg ket auto is ingazik arambol).
Hát azért ez gazdaságilag elég aggályos... Az autó árával összemérhető beruházást eszközölni... tartok tőle soha meg nem térülő beruházás lesz...
X beruházással leszorítottam a km költséget 50 Ft-ról 4 Ft-ra... nem túl észszerű beruházás, hogy X/4 beruházással csökkentsem 4 Ft-ról 0 Ft-ra...
Pont amit az előbb fejtettél ki... legyen mondjuk az egyszerűség kedvéért a HMKE bővítés 0.8M mikorra térül meg? 200 000 km alatt????
és ha ráadásul bevág a bruttó, könnyen lehet ez 500 000 km is... ( nem tartom reálisnak azt az ábrándot, hogy örökre bruttóban maradunk )
ennél már észszerűbbnek tűnik az A2 is. 100 000 Ft beruházással 4 Ft-ról 3 Ft-ra.
Amúgy az A2-re csak a töltőt szabad kötni?
Azért én úgy vélem, hogy itt sokan a megtérüléssel elég érdekesen számolnak. Pl nappali áram költséggel számolnak fűtés kiváltást... miért is nem G vagy H tarifával? ... kognitív disszonancia. (mondom úgy, hogy az én rendszerem 3.3M volt még 2014-ben. Azóta annyit sem termelt, amennyit estek az árak... szóval utólag nem volt racionális üzleti döntés. És akkor még az esetleges kamatokat bele sem kalkuláltam... nehéz kérdés ez...)
megérne egy kalkulátort a kiszámoló blogra....
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......