Nyilvan "attol fugg". De amugy ez igy onmagaban nekem gyanus szamolas, a 17kWh (ezt tekintem atlagnak) azert mai(!) aron 6.5Ft-ot ad inkabb es csak noni fog (rezsicsokkentes miatt a vallalkozoktol szedik be de mar nem realis), masreszt meg ha 800e-bol bovitenek akkor nem most kell (es ha inverter csereje nelkul nem megy akkor nem kell). Mondjuk egy 10e km eves futas eseten 1700kWh eves termeleshez 1.5kWp emeles kell, az nagyokbol 4 napelemtabla de nagyon max. is 5, csak az fontos (stringinverternel azon kivul hogy kaphato legyen az eredetivel egyezo), hogy az inverter hatarai koze beferjen... (remelem nem szamoltam el). Nem beszelve arrol, hogy ha elhasznalod az a'ramot es megterul (a 38-hoz kepest) 10 even belul, akkor tovabbi 10 evig termel vigan. Plusz az megfizethetetlen mikor a fustos-partiak jonnek az aram szeneromu-tartalma miatti CO2-vel es visszadobom a labdat hogy napelem
Amugy nalunk a napelemrendszer dragabb volt mint az autok barmelyike, de nem az autokat valtotta ki nagyobb reszben. Kulon-kulon vizsgalom a beruhazasokat: az autot a 38 Ft-tal, a napelemet a 38-hoz kepest. Mindketto kulon megerte, igaz azert, mert sok volt az alapfogyasztas arambol amugy is.
[ Szerkesztve ]