Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- AuraSync kibeszélő topic
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Egy korszak vége
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz mokus1 #85305 üzenetére
Vámolják a vevő országában ottani szabályok szerint és fizeti az áfát és vámot. Az az ő része.
Neked az ott szokásos vámokmányokat kell mellékelni a csomaghoz. Adott esetben a szállító persze kérhet a kifelé történő vámolásért pénzt, a kiválasztott szállító szokta írni ha van ilyen.
A vámokmány meg lehet összevont dolog a szállítólevéllel, azt is az adott szolgáltatónál tudod megnézni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #85275 üzenetére
Itthon is ránéznek mert nem minden hagyhatja el az országot, de az érkező országban szokták vámolni ami számít. Neked mellékelni kell vámárúnyilatkozatot CN22 vagy CN23, annyi példányban amennyi az adott ország vámosainak kell és van ahol kell mellékelni számlát, értéknyilatkozatot is. A lényeg benne van az Összefoglalóban is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #85142 üzenetére
Igen van ilyen lehetőséged, de ne jegelj. Inkább tájékoztass, Accounts settings, Selling rész és Time Away
Schedule time away - az eladás felfüggesztés
vagy ott a másik opció Allow sales.. inkább ezt állítsd be.
Automatic response - értesítés arról hogy nem tudsz válaszolni a kérdésekre, ugyan addig mint az előző dátuma.
Értelemszerű a dátum megadás és az üzenet hogy esetleg miért.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Topikgazda
válasz mokus1 #84940 üzenetére
Van az eladások listád. Ott van ez az eladás. A címke készítés, a nyomkövetési azonosító beírás opciók sem? De azon az oldalon nézed amelyiken el lett adva?
Ez a rész:
Seller Hub
Orders
All orders
Awaiting payment
Awaiting shipment
Paid and shipped
Archived
A More v a sor végén nem ad semmit?Még mindig ezt írják:
How do I send or revise an invoice?
You can send or revise an invoice from either My eBay or Seller Hub.
1.Find the item:
- In Seller Hub, select Orders
- In My eBay, select Sold
2.From Actions, select Send invoice.
3. Make any necessary changes (to shipping charges, payment methods, etc.).
4. Select Send invoice. -
Topikgazda
válasz mokus1 #84816 üzenetére
Szerintem nem vonják le, van valami díj amit nem adnak vissza, de nálad szerintem sztornózták. Mivel nem történt eladás. A június 15-ig tartó számlázási időszakba beleesett? Kérd le a Financial statement-et ott a pénzmozgás látszódna. Mindig elfelejtem ennek a résznek az elérését, itt az oldal közvetlen linkje
Statements és az Invoices fülek[ Szerkesztve ]
-
somnia
őstag
válasz mokus1 #84800 üzenetére
Próbáld meg itt!
Regisztráltál.
Mint eladó is regisztráltál?
Milyen hibát dob? -
Topikgazda
válasz mokus1 #84652 üzenetére
Egyidőben nem lehet a kettő, mondjuk lezárta a PayPal-t aztán az eBay-n nyitott egy másikat? Az eBay azt írta hogy a PayPal-on van valami, a fizetési szolgáltató szöveg arra utal. Arról nem is beszélve hogy amíg az eBay-en lehet reklamálni, addig a PayPal-on nem lehetséges nyitni, így ami nem nyitható meg az le sem zárható, nagyon sántít a szövege
-
Topikgazda
válasz mokus1 #84635 üzenetére
Szerintem egyértelmű az amit az eBay írt:
Also if the buyer has received the item we would request you to ask them to close the dispute from there side because it was opened with buyer's financial institution and we have limited purview over financial institute. As you have submitted the tracking number there are high chances of the dispute closing in your favour.
A vevő nyitotta meg, tehát neki kell zárni az ügyet akár az eBay-en, akár a PayPal-on lett indítva, mindig van lezárási, félbeszakítási lehetőség neki.
Nem tudom hogyan fizetett, de ott indított reklamációt, keresse meg és zárja le.
Van automatikus zárás, de mi van ha tőled várnak valamit és te nem kaptál erről értesítőt és majd emiatt a vevő javára döntenének? Lehet hogy ezért "nem tudja" (nem akarja) lezárni mert erre vár.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #84525 üzenetére
Volt tértivevény? De szerintem egy értelmesebb nyomkövetőben is nézd meg, mert ez a szöveg értelmetlen, ez egyébként regisztrált küldemény és spanyolban is aláírós szokott lenni.
Mivel a Magyar Postánál adtad fel ők is tudnak az állapotról információt adni.[ Szerkesztve ]
-
Bikkrom
senior tag
válasz mokus1 #84479 üzenetére
Facebook, információ eladókról és vásárlókról csoport. Tele van vele a padlás. Előbb küldd el, aztán utalja. Vagy ad egy linket ahol a 'vámot' neked kellene fizetni, vagy ad egy linket ahol neked kellene előre fizetni a postát, de ő egyben utalja neked a termék árával. Stb stb. Mind csalás, azt mondja előre utal, de minden esetben te fogsz.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
hito
nagyúr
válasz mokus1 #84479 üzenetére
Én ezt gyorsan elfelejteném. Tele van csalókkal a MP. Volt, hogy vagy 10 külföldi írt angolul, hogy ilyen-olyan megoldással vinnék a cuccot. Olvasatlanul töröltem. Ha nemzetközi eladás, akkor csakis ebay, egydül ott van megfelelő védelem/garancia.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Topikgazda
válasz mokus1 #84189 üzenetére
A szállítások felfüggesztése, védelmi idők kiterjesztése február 21-től az kevés.
Emlegetik ugyan az állami szankciókat, de az orosz eladók felfüggesztése eszükbe sem jut. Ukrán helyzetről írnak, nem pedig az oroszok agressziója, háborúja Ukrajna ellen, ahogy a kormányzatuk és az Világ többi országa is minősítette. Más cégek tesznek is valódi dolgokat. -
Topikgazda
válasz mokus1 #84176 üzenetére
Én értelek, de ha nem Magyar Posta feladási címkét kapsz és nem mert külföldről ilyet nem lehet, akkor nem tudod feladni, futárost meg nem szoktak küldeni, de pont erre utaltam.
És nem segítenek, hiszen azt írták hogy az eladóval rendezd.
Valamint ha az eladó nem vállat visszaküldési lehetőséget vagy jogtalannak tartja akkor sem lesz belőle semmi. Egy dolog hogy mit írogatnak és egy másik a valóság.
Kapsz egy USPS címkét amit Magyarországon senki nem vesz fel. -
Topikgazda
válasz mokus1 #84166 üzenetére
Nem PayPal-al fizetted?
Azt írja az eBay hogy az eladónak kell biztosítani visszaküldési csomagcímkét ha hibás a termék, de azért nem egészen így működik. Ha iolyan előrefizetett posta szolgáltatói címkét küld amelynek nincs Magyarországon felvevőhelye akkor nem igazán tudjuk elküldeni. Lehet olyan hogy kifizeti a vissza posta díját amit a Postai számlával igazolsz vagy azért kérdeztem a PayPal-t mert ők egy év időtartam alatt 12 alkalommal, alkalmanként 9300 Ft-ig megtérítik a visszaküldés díját, csak aktiválni kell ezt a szolgáltatást előtte.
Ha nem fogadja el hogy hibás akkor a postaköltség viselésére nem igazán lehet kényszeríteni. -
Topikgazda
válasz mokus1 #82967 üzenetére
Seller Hub és közép tájon a Sales, ott rákattintasz az eladott termékre és előjön az oldal, az Action oszlopban választható lenen a Send invoice, ugyan az a tétel sor ahol be kell írnod a nyomkövetési számot.
Gondolom az rész csak megvan ahol az eladott terméked látható.
Listing site az legyen amelyiken listázva volt ha nem látnád az eladott terméket sem. -
Topikgazda
válasz mokus1 #82940 üzenetére
Át kellett állnod a bankszámlára fogadásra, ezzel kapcsolatban mindent leírtak és itt is leírtunk. Most sem akkor kapod meg amikor kézhez kapja. Az eBay pénz fogadása, könyvelése 24 óra, azután 2 munkanapon belül utalják a megadott bankszámlára €-ban. Itt megadhatsz hogy naponta jöjjön vagy hetente összevonva.
Mivel az EU-s eBay-hez tartozunk mint magyarországi lakos, nekünk €-os az elszámolás és abban kapjuk meg a más devizával fizetett vételárat.
Sajnos több a jutalékunk, mint régen a PayPal-al együtt lévő díjazás. Lásd az előző hozzászólásom.
A PayPal-t csak vásárlóként fizetésre használhatod, eladói viszonylatban pénzfogadás és eBay díj fizetés tekintetében megszűnt.
Nem adózik senki itt az eBay felületen, majd te bevallod az éves adóbevallással. -
Topikgazda
válasz mokus1 #82147 üzenetére
Ha bankszámládra történő kiutaltatásra gondolsz annál mindig a PayPal konvertálja a devizát. Az egyenleg feltöltéshez is csak forintban lehet utalni magyar fiókok esetén.
Ha adsz hozzá bankkártyát akkor lehet a vásárláskor és pénzküldéskor a kártyakibocsájtó árfolyamát használni, egyéb eset nincs -
Topikgazda
válasz mokus1 #71503 üzenetére
Mikor javasolt ilyet az eBay? Ilyenről még nem hallottam.
Valami nincs kifizetve. Az Unpaid item-nél semmi? Azt kellene kifizetni.
Google fordítóval:
because you haven't paid for previous items
mert még nem fizetett az előző tételeketTo complete your purchase, click the Add to cart or Buy It Now button in the listing, and pay for your item.
A vásárlás befejezéséhez kattintson a listában a Kosárba vagy Vedd meg most gombra, és fizesse meg az elemét.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #70517 üzenetére
Sehol. Meg nincs ilyen, hogy $-ban hirdetek. Egy adott eBay oldalon, az ott használatos alap deviza eladási árral teszel fel hirdetést.
Megoldás ha €-os árat szeretnél látni: akkor egy €-os oldalon kellene feltenned a hirdetést, pl. német, francia, osztrák.
De nem értem, te hirdetsz a com-on $-ban a Paypal meg váltja a vásárló devizáját bármelyik is az $-ra.
Miért kellene neked mást állítani?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #70414 üzenetére
Ez nem lazaság, változtak a kézbesítési szabályok, de persze az aláírás mellé ha kell, írja a szig számot is, de az már nem mindig kell.
Amit írtam az úgy értendő, hogy ha igazolom a visszaküldést és elveszne a posta ad kártérítést, mert ajánlottként küldtem.(Átalány 12000 Ft, vagy ha ennél nagyobb az érték a kifizetett értéknyilvánítási összegnek megfelelő mértékű) ekkor az eladótól nem kapok semmit, mert a termék nélkül vesztesége van.
Van amikor az eBay besegít és ő fizet, nem az eladó, ez a szituációtól függ. -
Topikgazda
válasz mokus1 #70412 üzenetére
Az ajánlott átvehető más által, még a szomszédnak is odaadhatják, ha tértivevényes akkor meg csak a családtagnak.
A postásommal és a lakásom alatti üzlet tulajjal is megbeszéltük, hogy a postás nyugodtan odaadhatja neki, ő aláírja és kész.
Ha meg készül meghatalmazás valakinek, akkor még az is átveheti.Ha volt neki nyomkövetési száma és visszaküldték, akkor annak lenni kell nyomának bejegyzésként a nyomkövetési oldalon. Onnan számolva 10-20 nap alatt visszaérkezik bármely országba. Ha igaz a vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #70410 üzenetére
Azt tudod, hogy a kiírt idő csak egy statisztikai mutató, nem pedig fix vállalás és nem is az eladó adja meg.
A vége számít, hogy onnan 30 napig veheted igénybe a vásárlói védelmet, nem a garantált szállítás ideje.
A Posta 10 napig tartja a nem kézbesített küldeményeket a kézbesítési kísérlet után.
Ebben az esetben a te hibád miatt, mivel nem vetted át, hiúsult meg a vásárlás. Az eladó így nem támadható, nem kényszeríthető.
Normál esetben, ha te küldöd vissza a terméket mert nem kell, vagy más okból, miután azt kézhez kapja van 6 munkanapja a pénz visszaadásra. Véleményem szerint ebben az esetben is ez alkalmazandó.
A logika benne az, hogy a vásárlás nem történt meg, a termék az eladónál, a pénz meg a vevőnél. A sorrend is így logikus.Természetesen arra vár, hogy visszakapja a terméket, te is csak azután adnád vissza a pénzt és ez még a Fogyasztóvédelmi jogszabályok szerint is szabályos.
Ha a Posta mondta, hogy visszaküldték, azért azt fenntartással kell fogadni, még a regisztrált, ajánlott küldemény visszaküldése sem szokott mindig "sikerülni" nekik.
A vásárlói védelem él még akkor is, ha a vevő hibázott, kérheted a refundot és majd dönt az eBay.
De itt tényleg vedd figyelembe, hogy csak úgy pénzt visszaadni annak ellenére, hogy a vásárlási szerződés ráeső részét ő teljesítette és még nem kapta vissza a terméket, nem igazán kedvező számára.
Az alatt a két hét alatt senki sem ürítette a postaládádat?
[ Szerkesztve ]
-
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz mokus1 #67013 üzenetére
Egyszer már jártam így. Hogy meg kellett volna jönni-e de nem jött. Írtam az eladónak azt ígérte megint küldi de mégsem jött. És akkor is bőven kifutottam az időből de PayPal-ba kellett valahol indítani olyankor a refundot és visszakaptam a zsét.
Smoke some weed nigga!
-
mokus1
addikt
válasz mokus1 #66992 üzenetére
Írtam egy hosszabb emailt, ez már bíztatóbb.
Thank you for your patience as we respond; we have recently received an influx of emails and since each one is answered personally, it has taken some time to reach back out to you.
In reviewing your message, I understand you have concerns related to the return. I'm sorry to hear that there have been problems with your sale, however we currently cannot take any action on this return. Please allow me to explain.
Because this return has not been escalated to eBay, we cannot take any actions. If by any means you feel the need to have eBay involved, you can do so by going into the return details. At this time, we do ask for you to continue working with your seller directly.
I am sorry to see that this transaction has led to so many frustrations and complications. Please know that it is never our intention to add any unnecessary stress to an already difficult situation. Our goal is to always ensure that all members are treated equally and fairly within the Terms and Conditions of the eBay Marketplace.
Tehát még várnom kell.
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66986 üzenetére
Félreérted, ha ilyen return case dolgot indít a vevő az 30 napig él, azután zárul automatikusan, ha nem történik semmi.
Azok a határidők élnek rendesen amiket írtam, visszaküldés feladási idő, a pénz visszaadás és az esetleges reklamáció ideje.
A szállítási idő nem érdekes.
Azért írtam, hogy sajnos, mert ha nem képes 3 napon belül visszaküldeni, akkor legyen azonnal vége.
Ne az eladó legyen szívatva azzal, hogy a vételár zárolva a PayPal egyenlegen hosszabb időre. A 30 nap miatt ez sok idő így.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66984 üzenetére
Semmi gond, nem kell máshova fordulnod, mivel a case-t nem került az eBay elé döntésre ők nem csinálhatnak semmit. Ha az eladó nem lép tovább, ez a case záródik és kész.
Mivel nem járt volna neki semmi vissza, az hogy te jóindulatúan elfogadtad a kérését, sajnos ilyen hülye szituációt eredményezett, mert ugye a pénzed is függőben van egy lökött vevő miatt. Sajnos 30 napig él. Mármint a case.[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz mokus1 #66978 üzenetére
Írtam egy hosszabb levelet az ebaynek, hogy már a return feladási határideje is lejárt.
A vevő össze-vissza beszél. Egyébként számomra az derült ki, hogy nincs is megfelelő hardverkörnyezete amiben tesztelhetné az általam küldött terméket. Bemásoltam pár emailt is amit írt az ember.Remélem végre sikerül lezárni ezt az ügyet. Ha nem már tényleg nem tudom mit csináljak. Az ebaynek is írtam már ez a 3.
Tegnap az eladó olyanokat írt, hogy náluk ünnep van és nincs posta 10.-éig, meg még nem tudta kipróbálni ( február 2-án kapta meg.)
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66879 üzenetére
Mennyi idő volt amíg oda ért? Maximum annyi vissza is, nem fél év.
Ha 3 napon belül nem adja fel, ugrik a lehetősége a pénz visszakapáshoz. Ha nem kapod meg, akkor megint ugrik a lehetősége, nem kell visszafizetned semmit.
Már írtam, ha megkaptad, azután 6 napon belül kell a pénzt visszaadnod.
Ez a normál eljárás. Nem a feladás a lényeg a te szempontodból.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66816 üzenetére
A Continue-ra, mert azt jelölted ki, hogy nincs címke. Confirm you can't send a label és ha jól látom I can't buy a label from a carrier in buyer’s cou.... Ha azzal folytatódik a pontok után, hogy a vevő fizet
Vagy other-t választasz és beírod mert nem volt garancia.
Egyébként ez egy az eladó által fizetendő UPSS címke lenne.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66807 üzenetére
A legfontosabb kérdésemre nem válaszoltál. Menniy garanciát vagy visszaküldési időt adtál meg? Ha az letelt, neked nincs kötelezettséget a pénzt visszaadni..
Nem egészen jól hirdetted meg ezek szerint, ha nem vállaltad, akkor nem te állod a postaköltséget.
Hiába írja az eBay help.
Van bizonyítékod hogy nem igaz a vevő állítása?
Nem jól érted.
Ha még él a garanciaidőd és elfogadod hogy visszaveszed a hibás terméket, akkor a vevőd visszaküldi, ha megkapod abban az állapotban, ahogy te elküldted, azután 6 napon belül kell a pénzt visszaadnod.
Ha nem kapod meg, vagy elrontotta akkor semmi nem jár neki.
Kérj képet a jelenlegi állapotról és ahogy szerinte miért hibás. -
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66667 üzenetére
Az összesítőnél írja, hogy mire van felszámítva.
Van amikor a hosszabbítás már pénzes. Illetve vannak egyéb feltételek is. Itt a leírás Az ingyenes hirdetés feladás az kedvezmény a feltételek bekövetkeztéig. Ennyivel emeld az árat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66564 üzenetére
Ha átvette akkor a case már tárgytalan. Mire kellene válaszolni?
Neked már nincs a 21 napos zárolási ciklus a PayPal részéről a vásárlói védelem miatt? Mert ha igen, akkor csak azután férsz hozzá a pénzhez, hiába vette át.
Nincs kiírva, nem kaptál értesítést hogy 21 nap után lesz nem pending a pénz?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66499 üzenetére
Gondolom a case-re válaszként elküldted a nyomkövetési oldal képét is az említett információkkal. Én azt írtam volna hogy ott a postán a küldemény, vegye át. Ne érdeklődjön.
Most ennyi volt a teendő.
Ha a feladási időt (Handling time) 15 napra állítottad volna, akkor a várható érkezési időd is növekszik úgy 10 nappal és azzal az esetleges csúszással is befértél volna.[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz mokus1 #53789 üzenetére
Jól érted. Kapott egy értesítőt, hogy át kellene vennie, de ha ő is tudja a TN-t, ezt kellene látnia. Írd meg neki, hogy menjen be a "körzeti" postájára és kérdezze meg, ugyanis vagy ott van a postán vagy elindult vissza hozzád, de ezt csak az amcsi posta tudja megmondani, esetleg nekik írj egy mailt.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Szólánc.
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Exkluzív órák
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest