+1
A sebességet, követési távolságot ami bizonyos esetekben lehet a teljes féktávolság is! a pillanatnyi útviszonyoknak, gumik állapotának megfelelően kell megválasztani. Akkor is, ha üres a "pálya". A fák nem fognak félre ugrani.
Gumi és autó: 1979 tele? Zsiguli, hátsó kerék hajtás. Gumi: vagy még az eredeti diagonál vagy már a cseh Barum radiál (négy évszakos ). Mellékutca, tengelyig érő szűz hóban "törtem" az utat. Mögöttem, kitaposott nyomomban, első kerék hajtású VW. Nekem időnként tolatnom kellett, újabb lendületet venni az előre haladáshoz. Mögöttem ilyenkor nagyon szentségelt a csaj, hogy mit csinálok, minek tolatok már megint? Így jutottunk ki az utcából. Miért nem előzött meg? Nem jött szemben senki...
A mindennapi közlekedéshez jóval a határ alatt kellene autózni, úgy biztonsággal célba lehet érni. Ellenkező esetben igen nagy lehet a késés.
Még nyáron, száraz aszfalton is érhet meglepetés egy kanyarban leszóródott sóder formájában, nedves, fagyos időben meg a meglepetések TERMÉSZETESEK.Nincs az a só amivel minden időben, mindenhol biztosítani lehetne a tökéletesen AZONOS útfelületet.
A versenypálya az, ahol minden legyen az alkalomhoz leginkább illő. Gumi hőmérséklet, stb.
Ott az tizedmásodperceket jelenthet, és óriási pénzt.
mezis