Rendben igazad van nagyobb érték kellene legyen. De akkor legyen normális a közelharci fegyver, azaz legyen a zombikkal szemben esélye egy bambinak is. Spawonljak egy baltával a kézben. Mert a kevesebb loot csak a kezdeteket nehezíti meg. Vagy nerfeljük a fenébe a zombikat, kisebb sebzés kevesebb életerő.
Azt is figyelembe kellene venni, hogy ha lelőnek frusztráló, de nincs frusztrálóbb mikor futsz mint a hülye a zombik elől, vagy a zombik ruinedre vernek rajtad mindent egy csapással, vagy elkap három ugráló kis nyomi és kinyírnak. Eltörik a lábad, kezed, kivéreztetnek, stb...
A vonzereje a játéknak az amúgy, hogy egy a "realisztikus" harci szimuláció, és az, hogy ha meghalsz mindent elveszíthetsz. Ez nem egy sims, ami vonzza az embereket az az adrenalin. De ha frusztrálóan nehézzé teszik az újrakezdést az nem válik a játék javára.
Az ami most van az tényleg gáz, de az amit az expbe látni az szintúgy csak pepitában. A közép út járható lenne. Sajnos a vadászatnak és a horgászatnak amúgy sincs sok értelme, de ahhoz amúgy meg komoly felszerelés kell ám. Tehát nem frissen induló bambi kariknak való. Igazából csak egy plusz móka ennyi, komolyabban nem is kellene vele számolni szerintem.
A pvp-t mesterségesen nem lehet visszaszorítani. Az ember alap helyzetben egy "ragadozó", emberi természet ilyenek vagyunk. Sokkal jobb lenne valami "rank" rendszer, hogy valami úton a banditizmus negatív effekttel járjon illetve a segítőkészség meg pozitívumokkal. De ugye akkor meg a realisztikusságból veszítene a dolog. Nehéz kérdések ezek.