Én használok térképet és állandóan elkezdek berohanni az egyik katonai bázisra. 2-3 óra alatt fullra lehet húzni egy karaktert.
Jó tanács: A LÉTRÁKAT KERÜLD EL! Jelenlegi állapotában szinte az összes létra bugos.
Én használok térképet és állandóan elkezdek berohanni az egyik katonai bázisra. 2-3 óra alatt fullra lehet húzni egy karaktert.
Jó tanács: A LÉTRÁKAT KERÜLD EL! Jelenlegi állapotában szinte az összes létra bugos.
Én addig spawnolgatok, amíg Berezinho környékére nem tesz (ha Elektro-hoz rak, megetetem magam a zombikkal, vagy leugrok valahonnan). Lootoláshoz a legjobb az üres szerver, magas pingesek (150+ ms, lootolgatni tökéletes) között rengeteg ilyen van. Berezinhonál az építkezésen (daru) szinte mindig van fejsze+hátizsák, de találtam már ott tár nélküli M4-et is. Utána Lumber Mill kórház, ott a tetőn, második emeleten mindig van fegyver (tár nélkül). Ezután irány a hajó, szintén fegyver van mindig és felszerelés is. Után a maradék cuccokat az ÉK-i reptéren szedem össze, végül a térkép északi részén a sinek mellett átmegyek az ÉNY-i reptérre, bázisra. Itt már általában minden cuccom megvan, fegyver, lőszer és kaja bőséggel.
Ez se rossz taktika, de nálam inkább pont az ellentétes útvonal játszik: addig spawnolgatok, amíg Solnichniy alá nem rak(Elektro/Krutoy cap/Kamyslovo), Elektroban iskola, tűzoltóságok, sprint Balotára, ott átlootolom a repteret és a panelokat, onnan nyugati katonai bázis, majd föl Zeleno, Green Mountain, Vybor-i bázis, ÉNY-i reptér. Bár általában már Zelenoban fullos vagyok
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
mikor és kik szoktatok játszani? én most vettem meg csak egyedül nem az igazi
kipróbáltam amit mondtál, vagyis inkább a kettőtök keverékét. nagy városok elég veszélyesek de a szélét érintve jó dolgokat lehet találni irány a reptér
Sziasztok, most regiztem ide,hat fős csapatban jatszok. Nevunk [H$] A jatekrol magarol csak annyit nagyon komoj. UK,GB Serokra jarunk, van TS-en csapat esetleg lehet jonni ha akarsz ja 20-ev feletti legyel. 5.159.233.83:6000
Olvastam, hogy vannak ehető bogyók, amiket bokrokról tudsz leszedni. Ez igaz, vagy kacsa?
majd a frissites utan lehet
experimental-ban már működik, ki lehet próbálni, de nehéz találni olyan bokrot
Kíváncsi leszek melyik az a frissítés valahol már csak hotfix-ről beszélnek és semmi komolyabb frissítés De remélem nem lesz igazam bizakodó vagyok
Egyébként egész szépen haladnak a fejlesztésekkel ,a teszt szerveren
Update
következőben már járművekről beszélnek,vagyis egyenlőre csak egyről...viszont a stabil ág meg elvan maradva egy csöppet
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
Na hát akkor reménykedhetünk hogy ne legyen ismét hiba ^^ [stable version]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
Frissit a DayZ!
Eljött ez a nap is!
0.42 Végre még megy a karbantartás ,csak pár szervert látok,és oda se enged csatlakozni ,no de ezt már kivárjuk ez már nagyon kellett
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
Vártuk nagyon! Patch tartalmáról vkinek info?
Change Log - 0.42.116181
Known Issues:
Physics: Item throwing physics is currently disabled
Melee: Cannot conduct melee attack from "lowered" melee stance (press space to chance stance to "raised")
New:
Actions: Vomiting have associated sound effects
Actions: Ballistic helmet variants can be painted to black and green color with spraycan
Actions: Can check pulse on unconscious players
Actions: Searching for berries will now add berries to your inventory
Actions: Eat All now supported for consumables
Actions: You can catch rain into canteen and water-bottle from inventory
Animations: New Ruger 10/22 reload animations
Animations: New Ruger MKII Reload animations.
Animations: Player now can sit with gun/weapon
Animations: Completely new two-handed melee animations. New right-handed poses, moves and attacks for axes, baseball bat, pipewrench, crowbar, fire extinguisher, shovel, farming hoe. "Low" and "Aim" stances introduced for stand, crouch and prone.
Crafting: SKS painting recipe
Crafting: You can paint firefighter axe black and green
Crafting: Blaze 95 painting recipe
Environment: New rock textures
Food: Sambucus berry item added
Food: Canina berry item added
Gear: added black and UN ballistic helmet variants
Gear: Sickle added into loot spawns
Gear: 1911 engraved version configure added to loot spawns
Gear: Can opener can be used as melee weapon
Gear: Box of 10 bucks shots added configured and added to loot spawns
Gear: Wool Coat red/black/brown/blue/green/grey/check variants added
Gear: Green and black variant of SKS
Gear: Green and black variant of firefighter axe added
Gear: Flat Cap red/black/brown/blue/green/grey/check variants added
Gear: Rabbit leg, boar steak and chicken breasts added
Gear: Fresh and rotten tomato configured and spawning on the server
Gear: Fresh and rotten potato configured and spawning on the server
Gear: Fresh and rotten Green Bell Pepper configured and spawning on the server
Gear: Canned Peaches configured and spawning on the server
Gear: Tactical bacon configured and spawning on the server
Gear: Hard headgear (ballistic, moto, construction and pilot helmets) cannot be wear together with masks
Gear: Sporter 22, CR75, Amphibia S, 1911 and respective magazines and ammo (22LR and 9mm) added to spawns
Gear: Wool Coats and Flat Caps added to spawns
Gear: Farming hoe configured and spawns
Gear: Long wooden ash stick
Gear: M4 attachment green variants added
Graphics: Adding lights to currently rendered scene changed
Graphics: Lighting from objects now is rendered during daytime also
Graphics: HDR improved and tweaked slightly to perform better with bright lights in scene (i.e. flashlights etc...)
Graphics: Engine supported point source light objects (e.g. Gaslamp) now working correctly
Map: Olsha has been updated
Map: Khelm has been updated
Map: New rock formations outside Svetlo have been created
Map: New Orthodox Chapel has been created
Map: Police Stations & Medical Centers have been placed across the map
Map: Village pub configured for spawning loot
Map: New villages surrounding Svetlo
Map: Chernaya Polana town + surroundings added
Map: Signs for "Chernaya Polana" added
Medical: Players can have a heart attack (declared as "irregular pulse" with pulse checking actions)
Weather: Rain, Clouds, Wind, calculated on server and distributed to clients
Weather: Rain now causes items and player to become wet
Zombies: Simple respawn mechanic implemented for zombies, pending more robust method
Fixed:
Actions: Added 'inUseItem' back to action on target function
Actions: Proper nutritional value will be added when eating near empty food
Actions: Berry picking script messages to player improved.
Actions: Removed duplicate option for crafting splint in action menu
Actions: Fixed force drink message for action with waterbottle
Actions: Eat all rice animation length modified
Actions: Force feeding action now depletes right amount of food/drinks
Actions: Water Bottle stays in hands after force drinking
Actions: Eating cereals won't leave you with 0% box in your inventory anymore
Actions: Fluids deplete properly after force drinking action
Actions: Removed force feed action for disinfectant and alcohol tincture
Actions: Crafting splint from bandages now uses whole disposable bandage and half of dressing bandage
Actions: Ruined rags/bandages and wooden sticks doesn't produce infinite splints
Actions: Clicking on Eat All action if amount of food is below 1/4 will result in playing only short eating animation
Actions: Edited player messages in force drink action and fixing broken limbs
Actions: Force feed/drink doesn't use whole quantity of some food/drink items also canteen is not destroyed after action
Actions: Player message for drinking from well
Animations: Bandage and eating pills animation glitch fixed.
Animations: Holding animations of various weapon magazines correctly linked
Animations: Player can now be properly knocked out while in water.
Animations: New M4A1 reload animations.
Animations: Various glitches when moving / changing stances fixed.
Animations: Rolling left/right while zoomed in sights makes player zoom out for the duration of the roll.
Animations: Evade animations in prone (Q and E) are faster now.
Audio: Subsonic projectiles no longer emit supersonic crack
Balance: Buffed damage of 762x39, 9mm, .22LR. Slightly nerfed shotgun pellets
Gear: Added color variants of ballistic helmets into loot spawns
Gear: Purification tablets package contains ten tablets now. Cholera removing functionality added.
Gear: Painted SKS chambering
Gear: Even lower chance of backpacks spawning on construction sites
Gear: Changed inventory view of pitchfork
Gear: Removed quantity value from burlap sack tooltip
Gear: Display name for t-shirts with stripes
Graphics: SSAO in options saved
Graphics: Rain effect settings changed
Graphics: Rain geometry optimized (28 bytes vs 12 bytes per vertex)
Graphics: Spot light culling fixed
Graphics: Fix of terrain intersections
Graphics: Fix of geometry trace for flares
Graphics: Rain now does not fall inside buildings for those on Lower/Disabled shadow settings
Login: Failure during new character creation could cause player to get stuck as unconscious
Map: Optimizations for Svetlo performance
Map: Forests surrounding Svetlo bugfixes
Medical: Would never actually die from zero health or blood due to medical conditions
Medical: Epi-pens will now wake anyone (briefly) from unconsciousness even if blood very low
Medical: Defibrillator used for restarting the heart of players who have a heart attack
Medical: Unconsciousness had irregular and unpredictable behavior (epi-pens will now always wake an unconscious player, unless they are having a heart attack)
Medical: Melee damage application system changed to better balance
Medical: Chance of bleeding from fists reduced significantly
Medical: Arm and leg ache messages fixed
Medical: Disconnected players avatars did not take shock or blood damage
Medical: Falling from height while sprinting did not kill player when it should have
Medical: Player could vault with broken legs
Network: Dropped items appeared only after a delay (now instant)
Network: Inventory items causing desync due to non-guaranteed update spam (hotfix currently until guaranteed message change is complete)
Network: Optimizations to network messaging updates should result in reduced bandwidth and some increases in FPS for clients/server
Structures: Changed inheritance of barrier structures (due to errors in logs)
Structures: Item disappearing when dropped from inventory on stairs or near walls
Weapons: Long-range scope reticle properly centered
Zombies: Zombies aims mostly for chest area now when attacking (stops the "helmet of armor" change)
Megázásnak, vajon mi lehet a következménye?
El fog veszni a karakterem az update miatt?
Abszolút kedvenc:
Actions: Vomiting have associated sound effects
Nagyon kíváncsi vagyok már egyébként, most töltöm
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
Ha jól értem, akkor a 0.42 jött stable frissítésként???
Pontosan!
Mit szòlnàtok, ha csinàlnàk egy első hsz-t ès az itteni jàtèkosok steam id-je is kikerülne?
Támogatom! (ID-m: gregaszkoller)
Szerintem MÉG ne. Majd béta körül. Kb. hetente-kéthetente kéne frissíteni, mert mindig jön valami új, és nagyon macerás lenne
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
Pár saját vélemény a patch-ről:
Eddig a valaha szebb napokat látott zombik csak a falakon jöttek át, de most a semmiből bukkannak fel, agresszívek, és ha megütnek, azonnal vérezni kezdek. Arra sem volt időm, hogy normálisan bekötözzem magam, mert a semmiből megint felbukkant 3. Olyan helyekről indulnak felém, ahonnan nem is láthatnak. Egy darabig jönnek, majd eltűnnek, és mögöttem jelennek meg hirtelen. Azt írták, hogy megoldották a láthatatlan zombik problémáját. Hát a -#&@#@-t....
szintén
Attól hogy vizesek a ruháim lesz valami bajom?
ahh ne is mondd, elektroba bemenni úgy hogy ne vegyenek észre, szinte lehetetlen.
meg ez a balta használat is jól ellett cseszve szvsz.
arról ne is beszéljünk hogy minden szerver laggos, nem reagál, kidob, vagy be se enged...
Chubbyinc: jelenleg még nem.
[ Szerkesztve ]
Főleg a spawnolási rendszerrel van a gond. A zombik erőssége meg még piskóta a véglegeshez és a mod-hoz képest, de kezd realisztikusabb lenni
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
Szerintem azok nem láthatatlan zombik,hanem egyszerűen sajnos szinte minden szerveren van lagg nem is kicsit.,volt úgy hogy eltelt 2 perc is mire elő tudtam venni a fegyvert ,volt hogy pár másodpercig tartott..ma úgy jártam ,hogy láttam hogy jön felém a zombi de még messze volt ,elkezdtem menni és sajnos pont akkor elkezdtem laggolni, semmit nem vettem észre csak azt hogy már szürkén bevillan a képernyő, ugye hogy üt a zombi és akkor abba másodpercbe nem tudtam még fegyót elővenni mert laggom volt ,majd nyomkodtam ezerrel a gombot na akkor elővettem és leütöttem.De így meg teljesen úgy látszott mintha láthatatlanul oda sétált volna a zombi ..pedig nem egyszerűen hatalmas szerver laggok alakultak ki az új patch-től.
Remélem hamarosan dobnak ki valami hotfix-et ,mert ez így nagyon nem jó.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
Mintha csak olvasták volna hotfix
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
Hát ez sajnos jatszhatatlan lett,remelem hamarosan kijavitjak harom perc jatek utan 15 perc lagg
Nem mindenhol, pl ma olyan szerveren voltam, ahol minden tökéletesen ment, igaz a k@csög zombi eltörte a kezem...(mondjuk az nem a szerver hibája volt ) és nincs nálam morfium
Hihetetlen, egyetlen szerverre sem tudunk csatlakozni.
Üdv,
hát 23€-ért ezt nem hiszem megveszem, pedig youtube vidik alapján tetszetős, de ennyiért egy alphat pff.
A végleges 60 EUR-ba fog fájni.
Köszönjük az èpìtő jellegű hozzàszolàst..
Ez azon jàtèkosok topic-ja akiknek megvan a jàtèk..!
Főzés/tàbortűz ès az AK mikor vàrhatò? Köv. Patch?
AK már van asszem. Bár én a lagmentes játékot hiányolom.
[ Szerkesztve ]
Következő patch(ek). Épp tegnap olvastam a heti fejlesztői naplót, vagy mit
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
Hat varom mar, mikor lessz lagg mentes szero. Valaki tud esetleg valami infot?
Ennyit találtam ..talán ma lesz valami hotfix ?! [link] legalábbis reméljük ,mert ez így katasztrófa
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
A játék topikjába szerintem ez is beletartozik, de nincs mit.
Macka: Igen láttam, pff majd meglátjuk ha kész lesz, hogy megér e ennyit.
Szerintem a 23€ már eddig is megérte...
Aki itt van, azok megvették és évezik (vagy éppen nem ) a játékot. Megéri a befektetést. Azt, hogy neked ez sok e vagy sem neked kell eldönteni, ilyen hsz-t felesleges is irni, mi is kifizettük az árát.