Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DayZ Standalone

Hozzászólások

(#451) nanorambo válasza Chubbyinc (#450) üzenetére


nanorambo
őstag

Én használok térképet és állandóan elkezdek berohanni az egyik katonai bázisra. 2-3 óra alatt fullra lehet húzni egy karaktert. :D

Jó tanács: A LÉTRÁKAT KERÜLD EL! Jelenlegi állapotában szinte az összes létra bugos.

(#452) Macka válasza Chubbyinc (#450) üzenetére


Macka
veterán

Én addig spawnolgatok, amíg Berezinho környékére nem tesz (ha Elektro-hoz rak, megetetem magam a zombikkal, vagy leugrok valahonnan). Lootoláshoz a legjobb az üres szerver, magas pingesek (150+ ms, lootolgatni tökéletes) között rengeteg ilyen van. Berezinhonál az építkezésen (daru) szinte mindig van fejsze+hátizsák, de találtam már ott tár nélküli M4-et is. Utána Lumber Mill kórház, ott a tetőn, második emeleten mindig van fegyver (tár nélkül). Ezután irány a hajó, szintén fegyver van mindig és felszerelés is. Után a maradék cuccokat az ÉK-i reptéren szedem össze, végül a térkép északi részén a sinek mellett átmegyek az ÉNY-i reptérre, bázisra. Itt már általában minden cuccom megvan, fegyver, lőszer és kaja bőséggel.

(#453) DokiBaxxi válasza Macka (#452) üzenetére


DokiBaxxi
őstag

Ez se rossz taktika, de nálam inkább pont az ellentétes útvonal játszik: addig spawnolgatok, amíg Solnichniy alá nem rak(Elektro/Krutoy cap/Kamyslovo), Elektroban iskola, tűzoltóságok, sprint Balotára, ott átlootolom a repteret és a panelokat, onnan nyugati katonai bázis, majd föl Zeleno, Green Mountain, Vybor-i bázis, ÉNY-i reptér. Bár általában már Zelenoban fullos vagyok :DDD

"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."

(#454) Baboka


Baboka
tag

mikor és kik szoktatok játszani? én most vettem meg csak egyedül nem az igazi :)

(#455) Chubbyinc válasza DokiBaxxi (#453) üzenetére


Chubbyinc
csendes tag

kipróbáltam amit mondtál, vagyis inkább a kettőtök keverékét. nagy városok elég veszélyesek de a szélét érintve jó dolgokat lehet találni :) irány a reptér :)

(#456) avantiroland


avantiroland
újonc

Sziasztok, most regiztem ide,hat fős csapatban jatszok. Nevunk [H$] A jatekrol magarol csak annyit nagyon komoj. UK,GB Serokra jarunk, van TS-en csapat esetleg lehet jonni ha akarsz ja 20-ev feletti legyel. 5.159.233.83:6000 :C

(#457) avantiroland


avantiroland
újonc

JSZ:munka

(#458) Chubbyinc


Chubbyinc
csendes tag

Olvastam, hogy vannak ehető bogyók, amiket bokrokról tudsz leszedni. Ez igaz, vagy kacsa?

(#459) avantiroland válasza Chubbyinc (#458) üzenetére


avantiroland
újonc

majd a frissites utan lehet

(#460) Radnix válasza Chubbyinc (#458) üzenetére


Radnix
senior tag

experimental-ban már működik, ki lehet próbálni, de nehéz találni olyan bokrot

(#461) FuRiONight


FuRiONight
őstag

DayZ Update

[ Szerkesztve ]

(#462) z0l1ka válasza FuRiONight (#461) üzenetére


z0l1ka
aktív tag

Kíváncsi leszek melyik az a frissítés :D valahol már csak hotfix-ről beszélnek és semmi komolyabb frissítés :U De remélem nem lesz igazam :K bizakodó vagyok :)
Egyébként egész szépen haladnak a fejlesztésekkel ,a teszt szerveren
Update
következőben már járművekről beszélnek,vagyis egyenlőre csak egyről...viszont a stabil ág meg elvan maradva egy csöppet :F

[ Szerkesztve ]

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!

(#463) z0l1ka


z0l1ka
aktív tag

Na hát akkor reménykedhetünk hogy ne legyen ismét hiba ^^ [stable version]

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!

(#464) FuRiONight


FuRiONight
őstag

Frissit a DayZ! :Y

Eljött ez a nap is! :C

(#465) z0l1ka


z0l1ka
aktív tag

0.42 Végre :R :R még megy a karbantartás ,csak pár szervert látok,és oda se enged csatlakozni ,no de ezt már kivárjuk :D ez már nagyon kellett :K :K

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!

(#466) Chalez válasza z0l1ka (#465) üzenetére


Chalez
őstag

Vártuk nagyon! :D Patch tartalmáról vkinek info?

(#467) FuRiONight válasza Chalez (#466) üzenetére


FuRiONight
őstag

(#468) Radnix válasza Chalez (#466) üzenetére


Radnix
senior tag

Change Log - 0.42.116181

Known Issues:
Physics: Item throwing physics is currently disabled
Melee: Cannot conduct melee attack from "lowered" melee stance (press space to chance stance to "raised")

New:
Actions: Vomiting have associated sound effects
Actions: Ballistic helmet variants can be painted to black and green color with spraycan
Actions: Can check pulse on unconscious players
Actions: Searching for berries will now add berries to your inventory
Actions: Eat All now supported for consumables
Actions: You can catch rain into canteen and water-bottle from inventory
Animations: New Ruger 10/22 reload animations
Animations: New Ruger MKII Reload animations.
Animations: Player now can sit with gun/weapon
Animations: Completely new two-handed melee animations. New right-handed poses, moves and attacks for axes, baseball bat, pipewrench, crowbar, fire extinguisher, shovel, farming hoe. "Low" and "Aim" stances introduced for stand, crouch and prone.
Crafting: SKS painting recipe
Crafting: You can paint firefighter axe black and green
Crafting: Blaze 95 painting recipe
Environment: New rock textures
Food: Sambucus berry item added
Food: Canina berry item added
Gear: added black and UN ballistic helmet variants
Gear: Sickle added into loot spawns
Gear: 1911 engraved version configure added to loot spawns
Gear: Can opener can be used as melee weapon
Gear: Box of 10 bucks shots added configured and added to loot spawns
Gear: Wool Coat red/black/brown/blue/green/grey/check variants added
Gear: Green and black variant of SKS
Gear: Green and black variant of firefighter axe added
Gear: Flat Cap red/black/brown/blue/green/grey/check variants added
Gear: Rabbit leg, boar steak and chicken breasts added
Gear: Fresh and rotten tomato configured and spawning on the server
Gear: Fresh and rotten potato configured and spawning on the server
Gear: Fresh and rotten Green Bell Pepper configured and spawning on the server
Gear: Canned Peaches configured and spawning on the server
Gear: Tactical bacon configured and spawning on the server
Gear: Hard headgear (ballistic, moto, construction and pilot helmets) cannot be wear together with masks
Gear: Sporter 22, CR75, Amphibia S, 1911 and respective magazines and ammo (22LR and 9mm) added to spawns
Gear: Wool Coats and Flat Caps added to spawns
Gear: Farming hoe configured and spawns
Gear: Long wooden ash stick
Gear: M4 attachment green variants added
Graphics: Adding lights to currently rendered scene changed
Graphics: Lighting from objects now is rendered during daytime also
Graphics: HDR improved and tweaked slightly to perform better with bright lights in scene (i.e. flashlights etc...)
Graphics: Engine supported point source light objects (e.g. Gaslamp) now working correctly
Map: Olsha has been updated
Map: Khelm has been updated
Map: New rock formations outside Svetlo have been created
Map: New Orthodox Chapel has been created
Map: Police Stations & Medical Centers have been placed across the map
Map: Village pub configured for spawning loot
Map: New villages surrounding Svetlo
Map: Chernaya Polana town + surroundings added
Map: Signs for "Chernaya Polana" added
Medical: Players can have a heart attack (declared as "irregular pulse" with pulse checking actions)
Weather: Rain, Clouds, Wind, calculated on server and distributed to clients
Weather: Rain now causes items and player to become wet
Zombies: Simple respawn mechanic implemented for zombies, pending more robust method

Fixed:
Actions: Added 'inUseItem' back to action on target function
Actions: Proper nutritional value will be added when eating near empty food
Actions: Berry picking script messages to player improved.
Actions: Removed duplicate option for crafting splint in action menu
Actions: Fixed force drink message for action with waterbottle
Actions: Eat all rice animation length modified
Actions: Force feeding action now depletes right amount of food/drinks
Actions: Water Bottle stays in hands after force drinking
Actions: Eating cereals won't leave you with 0% box in your inventory anymore
Actions: Fluids deplete properly after force drinking action
Actions: Removed force feed action for disinfectant and alcohol tincture
Actions: Crafting splint from bandages now uses whole disposable bandage and half of dressing bandage
Actions: Ruined rags/bandages and wooden sticks doesn't produce infinite splints
Actions: Clicking on Eat All action if amount of food is below 1/4 will result in playing only short eating animation
Actions: Edited player messages in force drink action and fixing broken limbs
Actions: Force feed/drink doesn't use whole quantity of some food/drink items also canteen is not destroyed after action
Actions: Player message for drinking from well
Animations: Bandage and eating pills animation glitch fixed.
Animations: Holding animations of various weapon magazines correctly linked
Animations: Player can now be properly knocked out while in water.
Animations: New M4A1 reload animations.
Animations: Various glitches when moving / changing stances fixed.
Animations: Rolling left/right while zoomed in sights makes player zoom out for the duration of the roll.
Animations: Evade animations in prone (Q and E) are faster now.
Audio: Subsonic projectiles no longer emit supersonic crack
Balance: Buffed damage of 762x39, 9mm, .22LR. Slightly nerfed shotgun pellets
Gear: Added color variants of ballistic helmets into loot spawns
Gear: Purification tablets package contains ten tablets now. Cholera removing functionality added.
Gear: Painted SKS chambering
Gear: Even lower chance of backpacks spawning on construction sites
Gear: Changed inventory view of pitchfork
Gear: Removed quantity value from burlap sack tooltip
Gear: Display name for t-shirts with stripes
Graphics: SSAO in options saved
Graphics: Rain effect settings changed
Graphics: Rain geometry optimized (28 bytes vs 12 bytes per vertex)
Graphics: Spot light culling fixed
Graphics: Fix of terrain intersections
Graphics: Fix of geometry trace for flares
Graphics: Rain now does not fall inside buildings for those on Lower/Disabled shadow settings
Login: Failure during new character creation could cause player to get stuck as unconscious
Map: Optimizations for Svetlo performance
Map: Forests surrounding Svetlo bugfixes
Medical: Would never actually die from zero health or blood due to medical conditions
Medical: Epi-pens will now wake anyone (briefly) from unconsciousness even if blood very low
Medical: Defibrillator used for restarting the heart of players who have a heart attack
Medical: Unconsciousness had irregular and unpredictable behavior (epi-pens will now always wake an unconscious player, unless they are having a heart attack)
Medical: Melee damage application system changed to better balance
Medical: Chance of bleeding from fists reduced significantly
Medical: Arm and leg ache messages fixed
Medical: Disconnected players avatars did not take shock or blood damage
Medical: Falling from height while sprinting did not kill player when it should have
Medical: Player could vault with broken legs
Network: Dropped items appeared only after a delay (now instant)
Network: Inventory items causing desync due to non-guaranteed update spam (hotfix currently until guaranteed message change is complete)
Network: Optimizations to network messaging updates should result in reduced bandwidth and some increases in FPS for clients/server
Structures: Changed inheritance of barrier structures (due to errors in logs)
Structures: Item disappearing when dropped from inventory on stairs or near walls
Weapons: Long-range scope reticle properly centered
Zombies: Zombies aims mostly for chest area now when attacking (stops the "helmet of armor" change)

(#469) Chubbyinc


Chubbyinc
csendes tag

Megázásnak, vajon mi lehet a következménye?
El fog veszni a karakterem az update miatt?

(#470) DokiBaxxi válasza Radnix (#468) üzenetére


DokiBaxxi
őstag

Abszolút kedvenc:

Actions: Vomiting have associated sound effects :DD
Nagyon kíváncsi vagyok már egyébként, most töltöm

"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."

(#471) Macka


Macka
veterán

Ha jól értem, akkor a 0.42 jött stable frissítésként???

(#472) FuRiONight válasza Macka (#471) üzenetére


FuRiONight
őstag

Pontosan! :)

(#473) Macka válasza FuRiONight (#472) üzenetére


Macka
veterán

:C :C

(#474) FuRiONight


FuRiONight
őstag

Mit szòlnàtok, ha csinàlnàk egy első hsz-t ès az itteni jàtèkosok steam id-je is kikerülne?

(#475) Macka válasza FuRiONight (#474) üzenetére


Macka
veterán

Támogatom! (ID-m: gregaszkoller)

(#476) DokiBaxxi válasza FuRiONight (#474) üzenetére


DokiBaxxi
őstag

Szerintem MÉG ne. Majd béta körül. Kb. hetente-kéthetente kéne frissíteni, mert mindig jön valami új, és nagyon macerás lenne :F

"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."

(#477) Macka


Macka
veterán

Pár saját vélemény a patch-ről:

Eddig a valaha szebb napokat látott zombik csak a falakon jöttek át, de most a semmiből bukkannak fel, agresszívek, és ha megütnek, azonnal vérezni kezdek. Arra sem volt időm, hogy normálisan bekötözzem magam, mert a semmiből megint felbukkant 3. Olyan helyekről indulnak felém, ahonnan nem is láthatnak. Egy darabig jönnek, majd eltűnnek, és mögöttem jelennek meg hirtelen. Azt írták, hogy megoldották a láthatatlan zombik problémáját. Hát a -#&@#@-t.... :W

(#478) Chubbyinc válasza Macka (#477) üzenetére


Chubbyinc
csendes tag

szintén :( :O

(#479) Chubbyinc


Chubbyinc
csendes tag

Attól hogy vizesek a ruháim lesz valami bajom?:)

(#480) Mr.White válasza Macka (#477) üzenetére


Mr.White
senior tag

ahh ne is mondd, elektroba bemenni úgy hogy ne vegyenek észre, szinte lehetetlen. :D
meg ez a balta használat is jól ellett cseszve szvsz.
arról ne is beszéljünk hogy minden szerver laggos, nem reagál, kidob, vagy be se enged...

Chubbyinc: jelenleg még nem.

[ Szerkesztve ]

(#481) DokiBaxxi válasza Macka (#477) üzenetére


DokiBaxxi
őstag

Főleg a spawnolási rendszerrel van a gond. A zombik erőssége meg még piskóta a véglegeshez és a mod-hoz képest, de kezd realisztikusabb lenni :K

"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."

(#482) z0l1ka válasza Macka (#477) üzenetére


z0l1ka
aktív tag

Szerintem azok nem láthatatlan zombik,hanem egyszerűen sajnos szinte minden szerveren van lagg nem is kicsit.,volt úgy hogy eltelt 2 perc is mire elő tudtam venni a fegyvert ,volt hogy pár másodpercig tartott..ma úgy jártam ,hogy láttam hogy jön felém a zombi de még messze volt ,elkezdtem menni és sajnos pont akkor elkezdtem laggolni, semmit nem vettem észre csak azt hogy már szürkén bevillan a képernyő, ugye hogy üt a zombi és akkor abba másodpercbe nem tudtam még fegyót elővenni mert laggom volt ,majd nyomkodtam ezerrel a gombot na akkor elővettem és leütöttem.De így meg teljesen úgy látszott mintha láthatatlanul oda sétált volna a zombi ..pedig nem :( egyszerűen hatalmas szerver laggok alakultak ki az új patch-től.
Remélem hamarosan dobnak ki valami hotfix-et ,mert ez így nagyon nem jó.

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!

(#483) z0l1ka válasza z0l1ka (#482) üzenetére


z0l1ka
aktív tag

Mintha csak olvasták volna :C hotfix

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!

(#484) avantiroland


avantiroland
újonc

Hát ez sajnos jatszhatatlan lett,remelem hamarosan kijavitjak harom perc jatek utan 15 perc lagg :W

(#485) Chalez válasza avantiroland (#484) üzenetére


Chalez
őstag

Nem mindenhol, pl ma olyan szerveren voltam, ahol minden tökéletesen ment, igaz a k@csög zombi eltörte a kezem...(mondjuk az nem a szerver hibája volt :DDD ) és nincs nálam morfium :W

(#486) Chubbyinc


Chubbyinc
csendes tag

(#487) Chubbyinc


Chubbyinc
csendes tag

(#488) Macka


Macka
veterán

Hihetetlen, egyetlen szerverre sem tudunk csatlakozni. :W :W

(#489) Goblin12


Goblin12
őstag

Üdv,

hát 23€-ért ezt nem hiszem megveszem, pedig youtube vidik alapján tetszetős, de ennyiért egy alphat pff.

(#490) Macka válasza Goblin12 (#489) üzenetére


Macka
veterán

A végleges 60 EUR-ba fog fájni.

(#491) FuRiONight válasza Goblin12 (#489) üzenetére


FuRiONight
őstag

Köszönjük az èpìtő jellegű hozzàszolàst.. ;]

Ez azon jàtèkosok topic-ja akiknek megvan a jàtèk..!

Főzés/tàbortűz ès az AK mikor vàrhatò? Köv. Patch?

(#492) Macka válasza FuRiONight (#491) üzenetére


Macka
veterán

AK már van asszem. Bár én a lagmentes játékot hiányolom.

[ Szerkesztve ]

(#493) DokiBaxxi válasza FuRiONight (#491) üzenetére


DokiBaxxi
őstag

Következő patch(ek). Épp tegnap olvastam a heti fejlesztői naplót, vagy mit :DDD

"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."

(#494) avantiroland


avantiroland
újonc

Hat varom mar, mikor lessz lagg mentes szero. Valaki tud esetleg valami infot?

(#495) z0l1ka válasza avantiroland (#494) üzenetére


z0l1ka
aktív tag

Ennyit találtam ..talán ma lesz valami hotfix ?! [link] legalábbis reméljük ,mert ez így katasztrófa :U

[ Szerkesztve ]

<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!

(#496) Goblin12 válasza FuRiONight (#491) üzenetére


Goblin12
őstag

A játék topikjába szerintem ez is beletartozik, de nincs mit. ;] :P

Macka: Igen láttam, pff majd meglátjuk ha kész lesz, hogy megér e ennyit.

(#497) Chalez válasza Goblin12 (#496) üzenetére


Chalez
őstag

Szerintem a 23€ már eddig is megérte... ;)

(#498) FuRiONight válasza Goblin12 (#496) üzenetére


FuRiONight
őstag

Aki itt van, azok megvették és évezik (vagy éppen nem :D ) a játékot. Megéri a befektetést. Azt, hogy neked ez sok e vagy sem neked kell eldönteni, ilyen hsz-t felesleges is irni, mi is kifizettük az árát. :U

(#499) Goblin12


Goblin12
őstag

PaySafeCard-al lehet fizetni?

(#500) Blaise válasza Goblin12 (#499) üzenetére


Blaise
veterán

Ez alapvetően a játék topicja, egy kis guglizással meg is találnád a választ a kérdésedre:

[link]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DayZ Standalone
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.