Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5530) sb válasza pictigjis (#5506) üzenetére


sb
veterán

Közben válaszolt a support.
Ők is azt írták, hogy régin nem tudnak módosítani.
Arra nem érkezett válasz (előre ezt kérdeztem pedig sejtetve, hogy nem a múltban akarok turkálni!), hogy ha GBIT-tel átrakom és egy tök új terhelés keletkezik akkor vajon mi a f*szért nem lehet megcsinálni.

Ha technikailag nézem akkor volt:
1. 1db jó MCC-s terhelés a Curve Card-ról (Wirecard) - ezt elhiszem, hogy nem lehet már módosítani, nem is értelmezhető a kérdés.
2. 1db terhelés az X mögöttes kártyámról rossz MCC kóddal. Ezt ők cseszték el. De itt sem értelmezhető a kérdés, hiszen már rég megtörtént...

Eddig a múlt. És a jövő:

3. Viszont nem is érdekes az X kártyás tranzakció, hiszen ez a terhelés lenne visszaállítva GBIT-tel.
4. És most jönne 1db új terhelés az Y kártyámról a GBIT után. Semmi elvi akadályát nem látom, hogy jó MCC-t kapjon pl. jövő hét kedden. Csak technikai/hozzáállásbelit.

De a többi válaszuk is ugyanez a szint. Most elég pipa lettem.

- Van kb. 300-350k régi tranzim amit eleve úgy vettem fel, hogy később GBIT-tel átrakom a hitelkártyára. Ezek mentek a kukába.
- Utána elkezdtem emiatt a hitelkártyát használni a Curve kártya mögött amíg a GBIT szar.
Ezek a rossz MCC miatt mentek/mennek a kukába, kb. 200k.
- Mióta van GBIT újra az új tr-eket legalább még át lehetne rakni és menthetőek lennének... de a fentiek miatt ezek is kuka.
Nyilván ha szólnak az egész problémakörről, vagy kint van az a rohadt MCC amit mindenáron próbálnak visszatartani, akkor az egész Curve kártyát hagyom és vásároltam volna direktben a hitelkártyával.

Ezt mind leírtam nekik, egyértelműen vagy olyan hiba ami az övék: Technikai amit nem tudnak megoldani, technikai amit nem akarnak megoldani... illetve kommunikációs: ha szólnak az MCC-ről időben akkor is előrébb vagyok.

Válasz ezekre is annyi jött, hogy arról ők nem tehetnek, nem tudják megoldani és egyébként naaaaaagyon sajnálják.

Még megkérdezem ezek után mi alapján használjam a szolgáltatásukat tovább (ingyen), hiszen bármikor lehet szar és semmi nem biztosítja, hogy nem lesz belőle károm. Jobban járok ha hordom a hitelkártyám...
Ill. mi alapján forduljon meg a fejemben ezek után, hogy fizessek is ezért a bármikor nem szolgáltatásért.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.