Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5801) Oliverda válasza Criminal017 (#5800) üzenetére


Oliverda
félisten

Beletették őket, azt jelenti. Mi mást jelenthetne? :))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5802) ANOka válasza Criminal017 (#5800) üzenetére


ANOka
őstag

Ha olyan kártyád van, akkor a regisztálásakor azt kezdi el használni.
Ha nem tetszik neked, akkor átállíthatod.
Ez csak vizuális megjelenítés.

(#5803) gzbotii válasza Criminal017 (#5800) üzenetére


gzbotii
veterán

Nekem más országból származó kártyáim is voltak, MC és Visa is, azokat már rég tudta (Banca Transilvania, ro)

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#5804) zerodot válasza zerodot (#5798) üzenetére


zerodot
aktív tag

Tegnap jött végül a valós összegű terhelés. A Curveben maradt az eredeti, szombati dátummal, az alatta lévő kártyán viszont új tranzakcióként, az új (tegnapi) dátummal jelent meg.

Az fx részét nem sikerült kinyomozni, végül hagytam HUF beállításon. Majd talán legközelebb :)

(#5805) kukac7 válasza Criminal017 (#5800) üzenetére


kukac7
tag

:DD

[ Szerkesztve ]

(#5806) pictigjis válasza Oliverda (#5789) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az a form is a szokásos módon, emailben küldi be a kérést a supporthoz, szóval kellett egy kis idő, amíg válaszoltak. írták, hogy tényleg 5 fontot kérnek ezért, és hogy melyik kártyára terheljék be. megírtam, melyikre (utolsó négy számjegy), de hozzátettem, hogy fontos, csak akkor kérek új kártyát, ha magyar BIN-je lesz. azóta csend van :)

(#5807) Oliverda válasza pictigjis (#5806) üzenetére


Oliverda
félisten

Kíváncsi vagyok. Már azelőtt kiderül, hogy megkapnád, hisz az appban is lehet látni az adatokat.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5808) eastsider válasza Criminal017 (#5800) üzenetére


eastsider
nagyúr

Érdekes nekem a rafis debit kártyámra (prémium banking MasterCard) csak egy onecardos hitelkártya képet dob fel..
mondjuk igazából tök mindegy

(#5809) pictigjis válasza eastsider (#5808) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

küldd be nekik te is a helyes képet. én már megtettem hónapokkal ezelőtt (júniusban), de még nem javították. a kártya első nyolc számjegyét írd bele az üzenetbe

addmycard@imaginecurve.com

[ Szerkesztve ]

(#5810) pictigjis válasza Oliverda (#5807) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

beszámolok majd a fejleményekről

(#5811) eastsider válasza pictigjis (#5809) üzenetére


eastsider
nagyúr

vajon ez a kép elég nekik?

(#5812) Oliverda válasza eastsider (#5811) üzenetére


Oliverda
félisten

Szerintem ez túl kicsi, de alapvetően jó.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5813) K Norbi


K Norbi
addikt

Sziasztok!

Curve kártyát az appon belül kell regisztrálni és igényelni?
Végig csináltam a lépéseket.

És végén kiválasztottam a kék kártyát, majd kéri a bankkártya adatokat.
Ez így ok?

(#5814) gzbotii válasza K Norbi (#5813) üzenetére


gzbotii
veterán

Igen, meg kell adnod egy bankkártya adatot, az után végbemegy a regisztráció, küldik a kártyát.
(Bár én lassan két éve regisztráltam, így rémlik)

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#5815) K Norbi válasza gzbotii (#5814) üzenetére


K Norbi
addikt

Köszönöm :R

Menne Cib es virtuális kártyával is?

(#5816) gzbotii válasza K Norbi (#5815) üzenetére


gzbotii
veterán

Szerintem gond nélkül, ha jól rémlik, többen is csak virtuális kártyát adtak meg (pl Revolut)

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#5817) sopruk válasza gzbotii (#5816) üzenetére


sopruk
aktív tag

Igen, én is egy Revolut virtuális kártyával használom már egy éve...

[ Szerkesztve ]

(#5818) K Norbi válasza gzbotii (#5816) üzenetére


K Norbi
addikt

Köszönöm :R

Azért kellene nekem.
Mert G Pay adnék hozzá.
Tudjak érintéssel fizetni.

(#5819) gzbotii válasza K Norbi (#5818) üzenetére


gzbotii
veterán

Épp, hogy érintésmentesen :P
Amúgy jó dolog a GPay, amióta működésre lehet bírni itthon is, csak azzal fizetek.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#5820) K Norbi


K Norbi
addikt

Végig zongoráztam jó bonyolult ez.
Lefényképezni a személyimet meg ilyenek.

Csak töröm az Angolt.
Remélem fog sikerülni :DDD

[ Szerkesztve ]

(#5821) K Norbi


K Norbi
addikt

Ez lehalt?
2 órája ezt mutatja.

[ Szerkesztve ]

(#5822) Gerasz


Gerasz
aktív tag

Sziasztok!
Vettem egy NFC-s telefont, Google Pay-hez hozzáadtam a Curve kártyát, de semmi sem történik terminálhoz érintésnél. Mi lehet a probléma, hogy tudnám kideríteni?

Köszönöm

(#5823) emeritus válasza Gerasz (#5822) üzenetére


emeritus
tag

Beállítások, NFC, alapértelmezett fizető alkalmazás a GPay legyen. Az?

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#5824) eastsider válasza Gerasz (#5822) üzenetére


eastsider
nagyúr

indítsd újra a telefont

(#5825) emeritus válasza K Norbi (#5821) üzenetére


emeritus
tag

Reinstall a javaslatom...

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#5826) hedgehog válasza Gerasz (#5822) üzenetére


hedgehog
senior tag

Beállítottad az "in-store payment"-et is? (bocs, nem tudom hogy mi pontosan a neve magyarul). Egy NFC ikon jelzi a kártya mellett.
Mert azt külön kell, nem elég hozzáadni a Pay-hez a kártyát.

[ Szerkesztve ]

-- aka p3d3str1an

(#5827) Gerasz válasza hedgehog (#5826) üzenetére


Gerasz
aktív tag

Igen, szerintem minden be van állítva. Még találtam az NFC-nél egy HCE és SIM wallet kapcsolót (MIUI), átraktam HCE-re, hátha

(#5828) eastsider válasza Gerasz (#5827) üzenetére


eastsider
nagyúr

Tesómnak (mi9, mi10) ugyan ez volt a gond, és a HCE wallet volt ott is a megoldás. Mennie kéne.

[ Szerkesztve ]

(#5829) gzbotii válasza eastsider (#5828) üzenetére


gzbotii
veterán

Az eléggé MIUI specifikus dolog.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#5830) emeritus válasza Gerasz (#5827) üzenetére


emeritus
tag

A GPay, Samsung Pay és több más megoldás HCE-t (host card emulation) használ, a SIM-re aktivált virtuális kártyák (mobiltárca) felejthetők, bár ez volt az alapbeállítás pl. a Huaweinél is. Ha a HCE választás megoldja az NFC fizetést, azt a GPay elvileg az appban "nyugtázza."

[ Szerkesztve ]

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#5831) viktorhu válasza gzbotii (#5829) üzenetére


viktorhu
veterán

Samsungon is be kellett állítani. A régi mobilfizetéses megoldások nfc-s sim kártyával működtek, és a sim kártyák közül még ma is sok NFC-s, ezért van ez a beállítás, ahol kiválaszthatod, melyiket akarod használni. Most nem nfc-s a sim a samsungomban, így nem is látom a beállítást, de amikor vodás simmel állítottam be, akkor át kellett állítanom.

(#5832) zerodot válasza eastsider (#5828) üzenetére


zerodot
aktív tag

Fura, nekem SIM Wallet-re van állítva és működik az NFC. (Mi 8)

(#5833) K Norbi


K Norbi
addikt

Múltkor megszakad a regisztrációm.

Újra akarom csinálni.
De azt írja a telefonszámom már használatra kész.

Most mit csináljak?
Másik számmal próbáljam?

(#5834) Oliverda válasza K Norbi (#5833) üzenetére


Oliverda
félisten

Ne, ide írj emailt: support@imaginecurve.com

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5835) balinlin


balinlin
senior tag

Van valakinek tapasztalata, hogy mostanság meggyütt az átfutási ideje egy paypal refundnak?
Tegnap jött refund pp-ra, de eddig a curveben nem látszik semmi.

(#5836) Oliverda válasza balinlin (#5835) üzenetére


Oliverda
félisten

3-5 nap.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#5837) K Norbi válasza Oliverda (#5834) üzenetére


K Norbi
addikt

Ezt írtam nekik

Registration error
Dear Curve!

I did the registration fail process throughout.And this picture is received.
They could help?
Meg mellékeltem nekik a fenti képet... [link]

Ez jött válaszként:.

Hi Kiss

Thanks for sending us a message!

I’m Curve’s half-robot, half-human who’ll be helping with your initial request, which appears to be related to a change of phone number. Once we get to know each other a little better, one of our Champions will be more than happy to review it in detail for you!

For security, could you please confirm the following details so we can help you further?

- Your year of birth
- The last 4 digits of your old mobile number

We’ll also need you to confirm your new phone number.

If your query isn’t related to the above, a human will review your message and will be in touch with you as soon as possible!

Küldjem vissza a születési évem meg a telefonszámom utolsó 4 számát.
És ennyi?

[ Szerkesztve ]

(#5838) emeritus válasza K Norbi (#5837) üzenetére


emeritus
tag

válaszold: "live agent please"

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#5839) K Norbi válasza emeritus (#5838) üzenetére


K Norbi
addikt

Elküldve :R

(#5840) Gerasz válasza Gerasz (#5827) üzenetére


Gerasz
aktív tag

Köszi szépen mindenkinek, HCE-re állítva működik a fizetés.

[ Szerkesztve ]

(#5841) K Norbi


K Norbi
addikt

Mikor csináltam a Curve reget.

Belekezdtem félig megcsináltam, aztán másnap reggel folytattam.
Személyimet lefényképeztem meg minden.

És legvégén valamiért annyiba maradt.

Lehet az volt a baj hogy másnap folytattam a reget?
Ezért bolondult be.

(#5842) pictigjis válasza balinlin (#5835) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nekem 3 nap volt, ezen a heten

(#5843) pictigjis válasza K Norbi (#5841) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az a baj, hogy ez igy elegge nehez lesz, ha az angollal ennyire hadilabon allsz

(#5844) emeritus válasza K Norbi (#5841) üzenetére


emeritus
tag

Az elakadt regisztráció - mivel a szándék egyértelmű - megoldható akár gépi fordítóval is. Ha elszántan próbálkozol menni fog. Live agent segít.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#5845) K Norbi válasza pictigjis (#5843) üzenetére


K Norbi
addikt

Majd segítettek.

Itt biztos akad pár Angolos :D

(#5846) gzbotii válasza emeritus (#5838) üzenetére


gzbotii
veterán

Ez nem csak a Revolutnál működik? Erre szerintem válaszolni kéne, aztán majd átnézi valaki, ha nem jön rá megoldás és jelzi. Bár lassúak, az tény..

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#5847) balinlin válasza pictigjis (#5842) üzenetére


balinlin
senior tag

Köszi az infót
+Oliverda neked is
A wirecard balhé óta nekem nem volt refundom.

(#5848) emeritus válasza gzbotii (#5846) üzenetére


emeritus
tag

Az üzenettel - sajnos - nem áll elő élő chat, viszont a robot által már jelzett "emberi" közreműködést érdemes sürgetni, mert a gép, tévesen, telefonszám-cserét vélelmez.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#5849) gzbotii válasza emeritus (#5848) üzenetére


gzbotii
veterán

Értem én, csak nem biztos, hogy ezt a commandot értelmezni tudja a Curve robotja, és lesz érdemi reakció.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#5850) emeritus válasza gzbotii (#5849) üzenetére


emeritus
tag

Nagy valószínűséggel tudja értelmezni, hiszen a "live" általuk jól ismert igény. A robot kommunikáció megszakítása lenne cél, hiszen a régi és új telefonszám gépi egyeztetése tévút, időveszteség. Gyors megoldás emberi közreműködés nélkül nem várható.

[ Szerkesztve ]

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.